Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 TES IV: Oblivion • Pomniejsze Moce • INSIMILION

    TES IV: Oblivion » Magia w świecie Tamriel


    Pomniejsze Moce

    Działy gier » TES IV: Oblivion » Opisy » Magia w świecie Tamriel
    Autor: Oceansoul
    Utworzono: 24.12.2008
    Aktualizacja: 24.12.2008

    Pomniejszych Mocy, w przeciwieństwie do Większych, możesz używać tyle razy dziennie, ile tylko masz ochotę, ale prawie każda wymaga wykorzystania określonej ilości punktów many. Pomniejsze Moce uzyskać można przez wybór odpowiedniej rasy, znaku zodiaku lub wykonanie określonych misji.
    (KotN) – Moc dostępna po zainstalowaniu dodatku Knights of the Nine.
    (SI) – Moc dostępna po zainstalowaniu dodatku Shivering Isles.

    Błogosławieństwo Ośmiu

    [ID: xx000E08]

    • Koszt many: 25
    • Efekty:
      - Tarcza 20% przez 60 sek. na dotyk
    • Sposób uzyskania: Noszenie Nagolenników Krzyżowca (KotN)
    • Komentarz: Zaklęcia Tarczy zwiększają możliwości protekcyjne pancerza, przez co bohater otrzymuje mniej punktów obrażeń podczas każdego wrogiego ciosu. W przeciwieństwie do czarów, które chronią zarówno przed magią żywiołów, jak i przed uszkodzeniami mechanicznymi, zwyczajna Tarcza pomaga oprzeć się jedynie tym drugim obrażeniom.Błogosławieństwo Ośmiu zwiększa poziom ochrony zapewniany przez zbroję o dwadzieścia procent, a efekty utrzymują się przez sześćdziesiąt sekund czasu rzeczywistego.

    Błogosławieństwo Talosa

    [ID: xx000E0C]

    • Koszt many: 0
    • Efekty:
      - Błogosławieństwo Talosa przez 30 sek. na siebie
      - Premia: Siła 20 pkt. przez 60 sek. na siebie
      - Premia: Wytrzymałość 20 pkt. przez 60 sek. na siebie
      - Obniżenie: Szybkość 15 pkt. przez 60 sek. na siebie
      - Obniżenie: Zwinność 15 pkt. przez 60 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania: Ukończenie zadania Błogosławieństwo Talosa (KotN)
    • Komentarz: Dzięki mocy Błogosławieństwo Talosa wzrastają dwa atrybuty, a dwa inne zostają obniżone.Siła oraz wytrzymałość bohatera zostaje zwiększona o dwadzieścia punktów na czas sześćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.Z kolei atrybuty szybkość i zwinność maleją o piętnaście punktów na czas sześćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.

    Błogosławione słowo

    [ID: 00022A3C]

    • Koszt many: 40
    • Efekty:
      - Odpędzenie nieumarłych do poz. 25 przez 30 sek. na cel
    • Sposób uzyskania: Wymagany znak zodiaku - Rytuał
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Odpędzania nieumarłych sprawiają, że potwory te tracą ochotę na dalszą walką i zaczynają uciekać w panice. Dzięki czarom tego typu potyczki z wszelkiej maści duchami, upiorami, ożywionymi trupami czy liczami staną się o wiele prostsze.Błogosławione słowo oddziałuje na wrogów do poziomu dwudziestego piątego włącznie, a efekty utrzymują się przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego. Możesz rzucać je, stojąc w pewnym oddaleniu od swojego celu.

    Dotyk łaski

    [ID: xx000E06]

    • Koszt many: 25
    • Efekty:
      - Przywrócenie zdrowia 50 pkt. na dotyk
    • Sposób uzyskania: Noszenie Rękawic Krzyżowca (KotN)
    • Komentarz: Zaklęcia przywracające zdrowie potrafią uleczyć i zasklepić rany, niezależnie od tego, czy obrażenia zadane zostały bronią konwencjonalną, czy też za pomocą magii.Moc Dotyk łaski uzdrowi pięćdziesiąt punktów życia istoty, na którą ją rzucimy.

    Krew Północy

    [ID: 00022A41]

    • Koszt many: 50
    • Efekty:
      - Przywrócenie zdrowia 6 pkt. przez 15 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania: Wymagany znak zodiaku – Lord
    • Komentarz: Zaklęcia przywracające zdrowie potrafią uleczyć bohatera i zasklepić jego rany, niezależnie od tego, czy obrażenia zadane zostały bronią konwencjonalną, czy też za pomocą magii.Moc Krew Północy, w ciągu piętnastu sekund trwania, uzdrowi dziewięćdziesiąt punktów życia.

    Ochrona Sheogoratha

    [ID: 0004BD29]

    • Koszt many: 100
    • Efekty:
      - Powrót do życia w Zamku Sheogorath przez 120 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania: Ukończenie wątku głównego Shivering Isles (SI)
    • Komentarz: Zaklęcie to może uratować ci życie w krytycznej sytuacji. Kiedy otoczą cię przeważające siły wroga, twoje zdrowie zacznie spadać w zastraszającym tempie, a grę zapisywałeś ostatnio dość dawno temu, zbawienna okaże się Ochrona Sheogoratha. Po wypowiedzeniu inkantacji bohater pojawi się w sali tronowej pałacu, gdzie nie grozi mu żadne niebezpieczeństwo. Pamiętaj, że mocy tej możesz użyć jedynie wówczas, gdy przebywasz na terenie Drżących Wysp. W Cyrodiil zaklęcie to staje się bezużyteczne.

    Oko nocy

    [ID: 00047AE0]

    • Koszt many: 0
    • Efekty:
      - Nocne oko przez 30 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania: Wymagana rasa – KhajiitMoc Oko nocy będzie służyć bohaterowi przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego.
    • Komentarz: Dzięki mocy Nocnego oka, możliwe jest widzenie w ciemnościach. W przeciwieństwie do zaklęć typu Światło, nie ma ograniczonego zasięgu działania. Po rzuceniu czaru, wszystkie osoby oraz przedmioty otoczone są błękitną poświatą.

    Piękno spokoju

    [ID: xx000E09]

    • Koszt many: 25
    • Efekty:
      - Spokój do poz. 25 przez 10 sek. na dotyk
    • Sposób uzyskania: Noszenie Hełmu Krzyżowca (KotN)
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Spokój powodują, iż cel przestaje atakować oraz poruszać się. Efekt ulega jednak rozproszeniu, jeśli zranisz zaczarowaną istotę. Czary tego typu mogą okazać się przydatne, kiedy otoczy cię grupa przeciwników – wówczas warto unieruchomić większość agresorów, a równocześnie potykać się tylko z jednym.Moc Piękno spokoju trwa przez dziesięć sekund czasu rzeczywistego, a swoim działaniem obejmuje przeciwników do dwudziestego piątego poziomu włącznie. Rzucając ją, musisz stać tuż obok celu.

    Przywołanie Haskilla

    [ID: 00019867]

    • Koszt many: 0
    • Efekty:
      - Przywołanie Haskilla przez 5 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania: Ukończenie zadania Podchody do pułapki (SI)
    • Komentarz: Po wypowiedzeniu tego zaklęcia przy twym boku pojawi się Haskill, szambelan samego Lorda Sheogoratha. Nie pomoże ci on co prawda w walce z wrogimi siłami Ładu, chętnie udzieli jednak porady albo przypomni, na czym polega zadanie, którego się podjąłeś. Pamiętaj, że mocy tej możesz użyć jedynie wówczas, gdy przebywasz na terenie Drżących Wysp. W Cyrodiil zaklęcie to staje się bezużyteczne.

    Wzrok Myśliwego

    [ID: 0003BEDA]

    • Koszt many: 5
    • Efekty:
      - Nocne oko przez 30 sek. na siebie
      - Wykrywanie życia 100 st. przez 30 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania: I stadium wampiryzmu
    • Komentarz: Na moc Wzrok Myśliwego składają się dwa zaklęcia: Nocne oko oraz Wykrywanie życia.Dzięki mocy Nocnego oka, możliwe jest widzenie w ciemnościach. W przeciwieństwie do zaklęć typu Światło, nie ma ograniczonego zasięgu działania. Po rzuceniu czaru, wszystkie osoby oraz przedmioty otoczone są błękitną poświatą.Nocne oko ze Wzroku Myśliwego będzie służyć bohaterowi przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego.Zaklęcia posiadające moc Wykrywanie życia sprawiają, iż wszelkie okoliczne stworzenia zostają otoczone jasnofioletową poświatą, przez co widoczne są także przez ściany. Dzięki temu można sprawdzić, ilu wrogów czyha za zamkniętymi drzwiami, i wcześniej przygotować się do walki. Wbrew nazwie, czar działa także na istoty nieumarłe, a nie tylko na żywych przeciwników.Wykrywanie życia ze Wzroku Myśliwego trwa trzydzieści sekund czasu rzeczywistego, a swym działaniem obejmuje obszar w promieniu stu stóp od bohatera.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw