Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 TES IV: Oblivion • Przemiana • INSIMILION

    TES IV: Oblivion » Magia w świecie Tamriel


    Przemiana

    Działy gier » TES IV: Oblivion » Opisy » Magia w świecie Tamriel
    Autor: Oceansoul
    Utworzono: 24.12.2008
    Aktualizacja: 20.02.2009

    Zaklęcia nowicjusza

    Brzemienny dotyk

    [ID: 000A97C1]

    • Koszt Many: 10
    • Efekty:
      - Brzemię 15 pkt. przez 15 sek. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Trayvonda Redgara, Gildia Magów w Cheydinhal
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Brzemię zwiększają obciążenie celu o odpowiednią ilość punktów. Jeśli waga ta przekroczy maksymalny udźwig danego wroga, w rezultacie nie będzie on w stanie się poruszyć. Może jednak walczyć na odległość – strzelać z broni dystansowej i rzucać niektóre czary.Brzemienny dotyk zwiększa obciążenie o piętnaście punktów na piętnaście sekund czasu rzeczywistego. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

    Nieproszony gość

    [ID: 0006D67E]

    • Koszt Many: 10
    • Efekty:
      - Otwarcie Łatwy zamek na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u M’raaj-Dara, Sanktuarium Mrocznego Bractwa
    • Komentarz: Zaklęcia otwierające zamki o określonym stopniu trudności to nieoceniona pomoc dla niedzielnych złodziejaszków lub po prostu rodzaj wsparcia dla włamywaczy, którym skończył się zapas wytrychów. Co najbardziej godne uwagi, otwarcie zamkniętych drzwi za pomocą czaru nie jest uważane za przestępstwo, nie musisz więc kryć się przed czujnym wzrokiem miejskich strażników, rzucając zaklęcie.Nieproszony gość jest najszybciej dostępnym, a do tego zużywającym najmniej punktów many sposobem otwarcia łatwego zamka. Jeśli jesteś członkiem Mrocznego Bractwa, od razu zaopatrz się w ten czar.

    Ochrona

    [ID: 000A97A7]

    • Koszt Many: 10
    • Efekty:
      - Tarcza 5% przez 30 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - czar, z którym zaczynasz grę, jeśli przemiana jest jedną z twoich głównych umiejętności
      - zakup u Calindila, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście
      - zakup u Edgara Vautrine’a, sklep Tanie Zaklęcia Edgara w Cesarskim Mieście
      - zakup u Trayvonda Redgara, Gildia Magów w Cheydinhal
      - zakup u Ungariona, Gildia Magów w Bravil
    • Komentarz: Zaklęcia Tarczy zwiększają możliwości protekcyjne pancerza, przez co bohater otrzymuje mniej punktów obrażeń podczas każdego wrogiego ciosu. W przeciwieństwie do czarów, które chronią zarówno przed magią żywiołów, jak i uszkodzeniami mechanicznymi, zwyczajna Tarcza pomaga oprzeć się jedynie tym drugim obrażeniom.Zaklęcie Ochrona zwiększa poziom ochrony zapewniany przez zbroję o pięć procent, a efekty utrzymują się przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego.

    Ochrona innego

    [ID: 00071090]

    • Koszt Many: 17
    • Efekty:
      - Tarcza 10% przez 20 sek. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Calindila, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście
      - zakup u Trayvonda Redgara, Gildia Magów w Cheydinhal
    • Komentarz: Zaklęcia Tarczy zwiększają możliwości protekcyjne pancerza, przez co bohater otrzymuje mniej punktów obrażeń podczas każdego wrogiego ciosu. W przeciwieństwie do czarów, które chronią zarówno przed magią żywiołów, jak i uszkodzeniami mechanicznymi, zwyczajna Tarcza pomaga oprzeć się jedynie tym drugim obrażeniom.Zaklęcie Ochrona innego zwiększa poziom ochrony zapewniany przez zbroję o dziesięć procent, a efekty utrzymują się przez dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego. Uwaga – to jedyny czar tego typu, który nie oddziałuje na główną postać, a na wybrany cel, którym może stać się jeden z naszych sojuszników albo przywołane na pomoc stworzenie.

    Otwarcie bardzo łatwego zamka

    [ID: 000A97FE]

    • Koszt Many: 7Efekt:
      - Otwarcie Bardzo łatwy zamek na cel
    • Sposób uzyskania:
      - czar, z którym zaczynasz grę, jeśli przemiana jest jedną z twoich głównych umiejętności
      - zakup u Calindila, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście
      - zakup u Trayvonda Redgara, Gildia Magów w Cheydinhal
    • Komentarz: Zaklęcia otwierające zamki o określonym stopniu trudności to nieoceniona pomoc dla niedzielnych złodziejaszków lub po prostu rodzaj wsparcia dla włamywaczy, którym skończył się zapas wytrychów. Co najbardziej godne uwagi, otwarcie zamkniętych drzwi za pomocą czaru nie jest uważane za przestępstwo, nie musisz więc kryć się przed czujnym wzrokiem miejskich strażników, rzucając zaklęcie.Nie opłaca się korzystać zbyt długo z zaklęcia Otwarcie bardzo łatwego zamka – najlepiej jak najszybciej przystąpić do Mrocznego Bractwa i zaopatrzyć się w Nieproszonego gościa, który pozwoli sforsować zamki o wyższym poziomie skomplikowania.

      Zaklęcia ucznia

    Elektryczna skorupa

    [ID: 000A982A]

    • Koszt Many: 54
    • Efekty:
      - Tarcza porażenia 10% przez 30 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Trayvonda Redgara, Gildia Magów w Cheydinhal
    • Komentarz: Zaklęcia Tarczy zwiększają możliwości protekcyjne pancerza, przez co bohater otrzymuje mniej punktów obrażeń podczas każdego wrogiego ciosu. W przeciwieństwie do czarów, które chronią jedynie przed uszkodzeniami mechanicznymi, Tarcze porażeń, lodu i ognia stanowią również osłonę przeciwko jednemu z żywiołów. Zaklęcie Elektryczna skorupa zwiększa poziom ochrony zapewniany przez zbroję o dziesięć procent oraz o taki sam odsetek osłabia efekty wrogich czarów opartych na elektryczności. Osłona utrzymuje się przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego.

    Morski spacer

    [ID: 000AA071]

    • Koszt Many: 39
    • Efekty:
      - Chodzenie po wodzie przez 30 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Trayvonda Redgara, Gildia Magów w Cheydinhal
    • Komentarz: Zaklęcie to pozwala na przemieszczanie się po powierzchni zbiorników wodnych. Jest to szybszy sposób od przepływania jeziora, nie narażasz się także na walkę z mieszkańcami głębin.Efekty Morskiego spaceru utrzymują się przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego.

    Obrona

    [ID: 000A97A8]

    • Koszt Many: 43
    • Efekty:
      - Tarcza 15% przez 30 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
      - zakup u Alves Uvenim, Gildia Magów w Leyawiin
      - zakup u Delphine Jend, Gildia Magów w Bravil
      - zakup u Druji, Gildia Magów w Skingradzie
      - zakup u Seleny Oranii, Gildia Magów w Brumie
      - zakup u Sulinusa Vassinusa, Gildia Magów w Skingradzie
      - zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil
      - zakup u Trayvonda Redgara, Gildia Magów w Cheydinhal
    • Komentarz: Zaklęcia Tarczy zwiększają możliwości protekcyjne pancerza, przez co bohater otrzymuje mniej punktów obrażeń podczas każdego wrogiego ciosu. W przeciwieństwie do czarów, które chronią zarówno przed magią żywiołów, jak i uszkodzeniami mechanicznymi, zwyczajna Tarcza pomaga oprzeć się jedynie tym drugim obrażeniom.Zaklęcie Obrona zwiększa poziom ochrony zapewniany przez zbroję o piętnaście procent, a efekty utrzymują się przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego.

    Oddychanie pod wodą

    [ID: 000AA06C]

    • Koszt Many: 43
    • Efekty:
      - Oddychanie pod wodą przez 30 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Edgara Vautrine’a, sklep Tanie Zaklęcia Edgara w Cesarskim Mieście
      - zakup u Trayvonda Redgara, Gildia Magów w Cheydinhal
      - zakup u Ungariona, Gildia Magów w Bravil
    • Komentarz: Czar pozwala oddychać pod wodą. Nie przyda się Argonianinom, gdyż przedstawiciele tej rasy posiedli tę umiejętność.Zaklęcie Oddychanie pod wodą działa trzydzieści sekund czasu rzeczywistego.

    Otwarcie łatwego zamka

    [ID: 000A9824]

    • Koszt Many: 29
    • Efekty:
      - Otwarcie Łatwy zamek na cel
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
      - zakup u Alves Uvenim, Gildia Magów w Leyawiin
      - zakup u Delphine Jend, Gildia Magów w Bravil
      - zakup u Druji, Gildia Magów w Skingradzie
      - zakup u Seleny Oranii, Gildia Magów w Brumie
      - zakup u Sulinusa Vassinusa, Gildia Magów w Skingradzie
      - zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil
      - zakup u Trayvonda Redgara, Gildia Magów w Cheydinhal
    • Komentarz: Zaklęcia otwierające zamki o określonym stopniu trudności to nieoceniona pomoc dla niedzielnych złodziejaszków lub po prostu rodzaj wsparcia dla włamywaczy, którym skończył się zapas wytrychów. Co najbardziej godne uwagi, otwarcie zamkniętych drzwi za pomocą czaru nie jest uważane za przestępstwo, nie musisz więc kryć się przed czujnym wzrokiem miejskich strażników, rzucając zaklęcie.Czar ten otwiera wszelkie łatwe zamki, ale zużywa niemal trzykrotnie więcej punktów many, niż posiadający tę samą właściwość Nieproszony gość, którego możesz nauczyć się dużo wcześniej.

    Pomniejsze pęknięcie zasuwy

    [ID: 0001CEED]

    • Koszt Many: 23
    • Efekty:
      - Otwarcie Łatwy zamek na cel
    • Sposób uzyskania:
      - otrzymasz od Volonaro podczas wykonywania zadania Rekomendacja Brumy
    • Komentarz: Zaklęcia otwierające zamki o określonym stopniu trudności to nieoceniona pomoc dla niedzielnych złodziejaszków lub po prostu rodzaj wsparcia dla włamywaczy, którym skończył się zapas wytrychów. Co najbardziej godne uwagi, otwarcie zamkniętych drzwi za pomocą czaru nie jest uważane za przestępstwo, nie musisz więc kryć się przed czujnym wzrokiem miejskich strażników, rzucając zaklęcie.Bardziej przydatne zaklęcie od Otwarcia łatwego zamka, pozwała zaoszczędzić nieco punktów many. Przegrywa jednak z Nieproszonym gościem, którego można nauczyć się na wcześniejszym poziomie, o ile oczywiście należysz do Mrocznego Bractwa.

    Poruszanie się po wodzie

    [ID: 0001FBB4]

    • Koszt Many: 34
    • Efekty:
      - Oddychanie pod wodą przez 30 sek. na siebie
      - Lekkość 5 pkt. przez 30 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - otrzymasz od Deetsan podczas wykonywania zadania Rekomendacja Cheydinhal
    • Komentarz: Czar pozwala oddychać pod wodą. Nie przyda się Argonianinom, gdyż przedstawiciele tej rasy posiedli tę umiejętność. Dodatkowo, zwiększa granicę obciążenia o pięć punktów.Zaklęcie Poruszanie się po wodzie działa trzydzieści sekund czasu rzeczywistego. Zużywa mniej punktów many od Oddychania pod wodą, a co więcej, otrzymujemy je za darmo.

    Powstrzymujący dotyk

    [ID: 000A97C2]

    • Koszt Many: 39
    • Efekty:
      - Brzemię 35 pkt. przez 20 sek. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Calindila, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście
      - zakup u Trayvonda Redgara, Gildia Magów w Cheydinhal
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Brzemię zwiększają obciążenie celu o odpowiednią ilość punktów. Jeśli waga ta przekroczy maksymalny udźwig danego wroga, w rezultacie nie będzie on w stanie się poruszyć. Może jednak walczyć na odległość – strzelać z broni dystansowej i rzucać niektóre czary.Powstrzymujący dotyk zwiększa obciążenie o trzydzieści pięć punktów na dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

    Skorupa mrozu

    [ID: 000A981D]

    • Koszt Many: 54
    • Efekty:
      - Lodowa tarcza 10% przez 30 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Trayvonda Redgara, Gildia Magów w Cheydinhal
      - zakup u Ungariona, Gildia Magów w Bravil
    • Komentarz: Zaklęcia Tarczy zwiększają możliwości protekcyjne pancerza, przez co bohater otrzymuje mniej punktów obrażeń podczas każdego wrogiego ciosu. W przeciwieństwie do czarów, które chronią jedynie przed uszkodzeniami mechanicznymi, Tarcze porażeń, lodu i ognia stanowią również osłonę przeciwko jednemu z żywiołów. Zaklęcie Skorupa mrozu zwiększa poziom ochrony zapewniany przez zbroję o dziesięć procent oraz o taki sam odsetek osłabia efekty wrogich czarów opartych na zimnie. Osłona utrzymuje się przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego.

    Skorupa żaru

    [ID: 000A9806]

    • Koszt Many: 54
    • Efekty:
      - Ognista tarcza 10% przez 30 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Trayvonda Redgara, Gildia Magów w Cheydinhal
      - zakup u Ungariona, Gildia Magów w Bravil
      - zakup u Volanaro, Gildia Magów w Brumie
    • Komentarz: Zaklęcia Tarczy zwiększają możliwości protekcyjne pancerza, przez co bohater otrzymuje mniej punktów obrażeń podczas każdego wrogiego ciosu. W przeciwieństwie do czarów, które chronią jedynie przed uszkodzeniami mechanicznymi, Tarcze porażeń, lodu i ognia stanowią również osłonę przeciwko jednemu z żywiołów. Zaklęcie Skorupa żaru zwiększa poziom ochrony zapewniany przez zbroję o dziesięć procent oraz o taki sam odsetek osłabia efekty wrogich czarów opartych na ogniu. Osłona utrzymuje się przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego.

    Zmniejszenie brzemienia

    [ID: 000A9800]

    • Koszt Many: 35
    • Efekty:
      - Lekkość 50 pkt. przez 240 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
      - zakup u Alves Uvenim, Gildia Magów w Leyawiin
      - zakup u Delphine Jend, Gildia Magów w Bravil
      - zakup u Druji, Gildia Magów w Skingradzie
      - zakup u Edgara Vautrine’a, sklep Tanie Zaklęcia Edgara w Cesarskim Mieście
      - zakup u Seleny Oranii, Gildia Magów w Brumie
      - zakup u Sulinusa Vassinusa, Gildia Magów w Skingradzie
      - zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil
      - zakup u Trayvonda Redgara, Gildia Magów w Cheydinhal
    • Komentarz: Zaklęcia typu Lekkość zwiększają maksymalny udźwig postaci o odpowiednią ilość punktów, umożliwiając tym samym noszenie większej liczby ciężkich przedmiotów w ekwipunku przez pewien czas.Zmniejszenie brzemienia zwiększa granicę obciążenia o pięćdziesiąt punktów na dwieście czterdzieści sekund czasu rzeczywistego.

      Zaklęcia czeladnika

    Lodowa tarcza

    [ID: 000A981E]

    • Koszt Many: 131
    • Efekty:
      - Lodowa tarcza 20% przez 30 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Orintura, Gildia Magów w Cheydinhal
    • Komentarz: Zaklęcia Tarczy zwiększają możliwości protekcyjne pancerza, przez co bohater otrzymuje mniej punktów obrażeń podczas każdego wrogiego ciosu. W przeciwieństwie do czarów, które chronią jedynie przed uszkodzeniami mechanicznymi, Tarcze porażeń, lodu i ognia stanowią również osłonę przeciwko jednemu z żywiołów. Zaklęcie Lodowa tarcza zwiększa poziom ochrony zapewniany przez zbroję o dwadzieścia procent oraz o taki sam odsetek osłabia efekty wrogich czarów opartych na zimnie. Osłona utrzymuje się przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego.

    Obciążający dotyk

    [ID: 000A97C3]

    • Koszt Many: 78
    • Efekty:
      - Brzemię 50 pkt. przez 25 sek. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Orintura, Gildia Magów w Cheydinhal
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Brzemię zwiększają obciążenie celu o odpowiednią ilość punktów. Jeśli waga ta przekroczy maksymalny udźwig danego wroga, w rezultacie nie będzie on w stanie się poruszyć. Może jednak walczyć na odległość – strzelać z broni dystansowej i rzucać niektóre czary.Obciążający dotyk zwiększa obciążenie o pięćdziesiąt punktów na dwadzieścia pięć sekund czasu rzeczywistego. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

    Otwarcie przeciętnego zamka

    [ID: 000A9836]

    • Koszt Many: 72
    • Efekty:
      - Otwarcie Przeciętny zamek na cel
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Orintura, Gildia Magów w Cheydinhal
      - zakup u Volanaro, Gildia Magów w Brumie
    • Komentarz: Zaklęcia otwierające zamki o określonym stopniu trudności to nieoceniona pomoc dla niedzielnych złodziejaszków lub po prostu rodzaj wsparcia dla włamywaczy, którym skończył się zapas wytrychów. Co najbardziej godne uwagi, otwarcie zamkniętych drzwi za pomocą czaru nie jest uważane za przestępstwo, nie musisz więc kryć się przed czujnym wzrokiem miejskich strażników, rzucając zaklęcie.Czar ten otwiera wszystkie zamki o przeciętnym stopniu skomplikowania.

    Redukcja ciężaru

    [ID: 000A9801]

    • Koszt Many: 75
    • Efekty:
      - Lekkość 75 pkt. przez 300 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Orintura, Gildia Magów w Cheydinhal
    • Komentarz: Zaklęcia typu Lekkość zwiększają maksymalny udźwig postaci o odpowiednią ilość punktów, umożliwiając tym samym noszenie większej liczby ciężkich przedmiotów w ekwipunku przez pewien czas.Redukcja ciężaru zwiększa granicę obciążenia o siedemdziesiąt pięć punktów na trzysta sekund czasu rzeczywistego.

    Tarcza porażenia

    [ID: 000A982B]

    • Koszt Many: 131
    • Efekty:
      - Tarcza porażenia 20% przez 30 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Orintura, Gildia Magów w Cheydinhal
    • Komentarz: Zaklęcia Tarczy zwiększają możliwości protekcyjne pancerza, przez co bohater otrzymuje mniej punktów obrażeń podczas każdego wrogiego ciosu. W przeciwieństwie do czarów, które chronią jedynie przed uszkodzeniami mechanicznymi, Tarcze porażeń, lodu i ognia stanowią również osłonę przeciwko jednemu z żywiołów. Zaklęcie Tarcza porażenia zwiększa poziom ochrony zapewniany przez zbroję o dwadzieścia procent oraz o taki sam odsetek osłabia efekty wrogich czarów opartych na elektryczności. Osłona utrzymuje się przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego.

    Zasłona

    [ID: 000A97A9]

    • Koszt Many: 104
    • Efekty:
      - Tarcza 30% przez 30 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Orintura, Gildia Magów w Cheydinhal
    • Komentarz: Zaklęcia Tarczy zwiększają możliwości protekcyjne pancerza, przez co bohater otrzymuje mniej punktów obrażeń podczas każdego wrogiego ciosu. W przeciwieństwie do czarów, które chronią zarówno przed magią żywiołów, jak i uszkodzeniami mechanicznymi, zwyczajna Tarcza pomaga oprzeć się jedynie tym drugim obrażeniom.Zaklęcie Zasłona zwiększa poziom ochrony zapewniany przez zbroję o trzydzieści procent, a efekty utrzymują się przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego.

      Zaklęcia eksperta

    Ciężar świata

    [ID: 0007108A]

    • Koszt Many: 178
    • Efekty:
      - Brzemię 60 pkt. przez 30 sek. na cel
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Orintura, Gildia Magów w Cheydinhal
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Brzemię zwiększają obciążenie celu o odpowiednią ilość punktów. Jeśli waga ta przekroczy maksymalny udźwig danego wroga, w rezultacie nie będzie on w stanie się poruszyć. Może jednak walczyć na odległość – strzelać z broni dystansowej i rzucać niektóre czary.Ciężar świata zwiększa obciążenie o sześćdziesiąt punktów na trzydzieści sekund czasu rzeczywistego. Możesz rzucać go, stojąc w pewnym oddaleniu od swojego celu.

    Lodowcowy mur

    [ID: 000A981F]

    • Koszt Many: 221
    • Efekty:
      - Lodowa tarcza 30% przez 30 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Orintura, Gildia Magów w Cheydinhal
    • Komentarz: Zaklęcia Tarczy zwiększają możliwości protekcyjne pancerza, przez co bohater otrzymuje mniej punktów obrażeń podczas każdego wrogiego ciosu. W przeciwieństwie do czarów, które chronią jedynie przed uszkodzeniami mechanicznymi, Tarcze porażeń, lodu i ognia stanowią również osłonę przeciwko jednemu z żywiołów. Zaklęcie Lodowcowy mur zwiększa poziom ochrony zapewniany przez zbroję o trzydzieści procent oraz o taki sam odsetek osłabia efekty wrogich czarów opartych na zimnie. Osłona utrzymuje się przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego.

    Ognista tarcza

    [ID: 000A9808]

    • Koszt Many: 221
    • Efekty:
      - Ognista tarcza 30% przez 30 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Orintura, Gildia Magów w Cheydinhal
    • Komentarz: Zaklęcia Tarczy zwiększają możliwości protekcyjne pancerza, przez co bohater otrzymuje mniej punktów obrażeń podczas każdego wrogiego ciosu. W przeciwieństwie do czarów, które chronią jedynie przed uszkodzeniami mechanicznymi, Tarcze porażeń, lodu i ognia stanowią również osłonę przeciwko jednemu z żywiołów. Zaklęcie Ognista tarcza zwiększa poziom ochrony zapewniany przez zbroję o trzydzieści procent oraz o taki sam odsetek osłabia efekty wrogich czarów opartych na ogniu. Osłona utrzymuje się przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego.

    Otwarcie trudnego zamek

    [ID: 000A9837]

    • Koszt Many: 176
    • Efekty:
      - Otwarcie Trudny zamek na cel
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Gaspara Stegine’a, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
      - zakup u Orintura, Gildia Magów w Cheydinhal
      - zakup u Raminusa Polusa, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Sień Arcymaga) w Cesarskim Mieście
    • Komentarz: Zaklęcia otwierające zamki o określonym stopniu trudności to nieoceniona pomoc dla niedzielnych złodziejaszków lub po prostu rodzaj wsparcia dla włamywaczy, którym skończył się zapas wytrychów. Co najbardziej godne uwagi, otwarcie zamkniętych drzwi za pomocą czaru nie jest uważane za przestępstwo, nie musisz więc kryć się przed czujnym wzrokiem miejskich strażników, rzucając zaklęcie.Czar ten otwiera wszystkie zamki o wysokim stopniu skomplikowania.

    Przygniatający uścisk

    [ID: 000A97C4]

    • Koszt Many: 158
    • Efekty:
      - Brzemię 75 pkt. przez 30 sek. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Orintura, Gildia Magów w Cheydinhal
      - zakup u Raminusa Polusa, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Sień Arcymaga) w Cesarskim Mieście
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Brzemię zwiększają obciążenie celu o odpowiednią ilość punktów. Jeśli waga ta przekroczy maksymalny udźwig danego wroga, w rezultacie nie będzie on w stanie się poruszyć. Może jednak walczyć na odległość – strzelać z broni dystansowej i rzucać niektóre czary.Przygniatający uścisk zwiększa obciążenie o siedemdziesiąt pięć punktów na trzydzieści sekund czasu rzeczywistego. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

    Tarcza

    [ID: 000A97AA]

    • Koszt Many: 151
    • Efekty:
      - Tarcza 40% przez 30 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Orintura, Gildia Magów w Cheydinhal
      - zakup u Raminusa Polusa, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Sień Arcymaga) w Cesarskim Mieście
    • Komentarz: Zaklęcia Tarczy zwiększają możliwości protekcyjne pancerza, przez co bohater otrzymuje mniej punktów obrażeń podczas każdego wrogiego ciosu. W przeciwieństwie do czarów, które chronią zarówno przed magią żywiołów, jak i uszkodzeniami mechanicznymi, zwyczajna Tarcza pomaga oprzeć się jedynie tym drugim obrażeniom.Zaklęcie Tarcza zwiększa poziom ochrony zapewniany przez zbroję o czterdzieści procent, a efekty utrzymują się przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego.

    Tragarz

    [ID: 000A9802]

    • Koszt Many: 183
    • Efekty:
      - Lekkość 150 pkt. przez 300 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Orintura, Gildia Magów w Cheydinhal
      - zakup u Raminusa Polusa, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Sień Arcymaga) w Cesarskim Mieście
    • Komentarz: Zaklęcia typu Lekkość zwiększają maksymalny udźwig postaci o odpowiednią ilość punktów, umożliwiając tym samym noszenie większej liczby ciężkich przedmiotów w ekwipunku przez pewien czas.Tragarz zwiększa granicę obciążenia o sto pięćdziesiąt punktów na trzysta sekund czasu rzeczywistego.

    Ściana błyskawic

    [ID: 000A982C]

    • Koszt Many: 221
    • Efekty:
      - Tarcza porażenia 30% przez 30 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Orintura, Gildia Magów w Cheydinhal
    • Komentarz: Zaklęcia Tarczy zwiększają możliwości protekcyjne pancerza, przez co bohater otrzymuje mniej punktów obrażeń podczas każdego wrogiego ciosu. W przeciwieństwie do czarów, które chronią jedynie przed uszkodzeniami mechanicznymi, Tarcze porażeń, lodu i ognia stanowią również osłonę przeciwko jednemu z żywiołów. Zaklęcie Ściana błyskawic zwiększa poziom ochrony zapewniany przez zbroję o trzydzieści procent oraz o taki sam odsetek osłabia efekty wrogich czarów opartych na elektryczności. Osłona utrzymuje się przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego.

      Zaklęcia mistrza

    Egida

    [ID: 000A97AB]

    • Koszt Many: 403
    • Efekty:
      - Tarcza 50% przez 60 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Orintura, Gildia Magów w Cheydinhal
      - zakup u Gaspara Stegine’a, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
    • Komentarz: Zaklęcia Tarczy zwiększają możliwości protekcyjne pancerza, przez co bohater otrzymuje mniej punktów obrażeń podczas każdego wrogiego ciosu. W przeciwieństwie do czarów, które chronią zarówno przed magią żywiołów, jak i uszkodzeniami mechanicznymi, zwyczajna Tarcza pomaga oprzeć się jedynie tym drugim obrażeniom.Zaklęcie Egida zwiększa poziom ochrony zapewniany przez zbroję o pięćdziesiąt procent, a efekty utrzymują się przez sześćdziesiąt sekund czasu rzeczywistego.

    Tarcza płomieni

    [ID: 000A9807]

    • Koszt Many: 443
    • Efekty:
      - Ognista tarcza 30% przez 60 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Orintura, Gildia Magów w Cheydinhal
    • Komentarz: Zaklęcia Tarczy zwiększają możliwości protekcyjne pancerza, przez co bohater otrzymuje mniej punktów obrażeń podczas każdego wrogiego ciosu. W przeciwieństwie do czarów, które chronią jedynie przed uszkodzeniami mechanicznymi, Tarcze porażeń, lodu i ognia stanowią również osłonę przeciwko jednemu z żywiołów. Zaklęcie Tarcza płomieni zwiększa poziom ochrony zapewniany przez zbroję o trzydzieści procent oraz o taki sam odsetek osłabia efekty wrogich czarów opartych na ogniu. Osłona utrzymuje się przez sześćdziesiąt sekund czasu rzeczywistego.

    Udźwig wołu

    [ID: 000A9803]

    • Koszt Many: 422
    • Efekty:
      - Lekkość 250 pkt. przez 360 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Aurelinwae, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście (KotN)
      - zakup u Borisseana, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
    • Komentarz: Zaklęcia typu Lekkość zwiększają maksymalny udźwig postaci o odpowiednią ilość punktów, umożliwiając tym samym noszenie większej liczby ciężkich przedmiotów w ekwipunku przez pewien czas.Udźwig wołu zwiększa granicę obciążenia o dwieście pięćdziesiąt punktów na trzysta sześćdziesiąt sekund czasu rzeczywistego.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw