Zaklęcia nowicjusza
Absorpcja cechy: inteligencja
[ID: 000A9788]
- Koszt Many: 14
- Efekty:
- Absorpcja: Inteligencja 5 pkt. przez 20 sek. na dotyk - Sposób uzyskania:
- zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil - Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga pięciu punktów Inteligencji na czas dwudziestu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.
Absorpcja cechy: siła
[ID: 000A978C]
- Koszt Many: 14
- Efekty:
- Absorpcja: Siła 5 pkt. przez 20 sek. na dotyk - Sposób uzyskania:
- zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil - Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga pięciu punktów Siły na czas dwudziestu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.
Absorpcja cechy: siła woli
[ID: 000A978D]
- Koszt Many: 14
- Efekty:
- Absorpcja: Siła woli 5 pkt. przez 20 sek. na dotyk - Sposób uzyskania:
- zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil - Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga pięciu punktów Siły woli na czas dwudziestu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.
Absorpcja cechy: szczęście
[ID: 000A9789]
- Koszt Many: 14
- Efekty:
- Absorpcja: Szczęście 5 pkt. przez 20 sek. na dotyk - Sposób uzyskania:
- zakup u Edgara Vautrine’a, sklep Tanie Zaklęcia Edgara w Cesarskim Mieście
- zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil - Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga pięciu punktów Szczęścia na czas dwudziestu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.
Absorpcja cechy: szybkość
[ID: 000A978B]
- Koszt Many: 14
- Efekty:
- Absorpcja: Szybkość 5 pkt. przez 20 sek. na dotyk - Sposób uzyskania:
- zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil - Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga pięciu punktów Szybkości na czas dwudziestu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.
Absorpcja cechy: wytrzymałość
[ID: 000A936E]
- Koszt Many: 14
- Efekty:
- Absorpcja: Wytrzymałość 5 pkt. przez 20 sek. na dotyk - Sposób uzyskania:
- zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil - Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga pięciu punktów Wytrzymałości na czas dwudziestu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.
Absorpcja cechy: zwinność
[ID: 000A936D]
- Koszt Many: 14
- Efekty:
- Absorpcja: Zwinność 5 pkt. przez 20 sek. na dotyk - Sposób uzyskania:
- zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil - Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga pięciu punktów Zwinności na czas dwudziestu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.
Absorpcja kondycji
[ID: 000A936B]
- Koszt Many: 11
- Efekty:
- Absorpcja kondycji 10 pkt. na dotyk - Sposób uzyskania:
- zakup u Calindila, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście
- zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil - Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga dziesięciu punktów kondycji. Uzyskany w ten sposób bonus uzupełni jedynie twoje nadwątlone w walce siły, nie zwiększy natomiast jej górnej granicy. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.
Absorpcja many
[ID: 000A936C]
- Koszt Many: 14
- Efekty:
- Absorpcja many 10 pkt. na dotyk - Sposób uzyskania:
- zakup u Gaspara Stegine’a, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieściezakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil - Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga dziesięciu punktów many. Uzyskany w ten sposób bonus uzupełni jedynie twoją nadwątloną w walce energię magiczną, nie zwiększy natomiast jej górnej granicy. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.
Absorpcja zdrowia
[ID: 000A9367]
- Koszt Many: 12
- Efekty:
- Absorpcja zdrowia 5 pkt. na dotyk - Sposób uzyskania:
- czar, z którym zaczynasz grę, jeśli przywracanie jest jedną z twoich głównych umiejętności
- zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil - Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga pięciu punktów zdrowia. Uzyskany w ten sposób bonus uleczy jedynie część odniesionych w walce ran, nie zwiększy natomiast górnej granicy atrybutu. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.
Absorpcja: akrobatyka
[ID: 000A978E]
- Koszt Many: 16
- Efekty:
- Absorpcja: Akrobatyka 5 pkt. przez 10 sek. na dotyk - Sposób uzyskania:
- zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil - Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga pięciu punktów Akrobatyki na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.
Absorpcja: atletyka
[ID: 000A9792]
- Koszt Many: 16
- Efekty:
- Absorpcja: Atletyka 5 pkt. przez 10 sek. na dotyk - Sposób uzyskania:
- zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil - Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga pięciu punktów Atletyki na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.
Absorpcja: iluzja
[ID: 000A979A]
- Koszt Many: 16
- Efekty:
- Absorpcja: Iluzja 5 pkt. przez 10 sek. na dotyk - Sposób uzyskania:
- zakup u Calindila, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście
- zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil - Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga pięciu punktów Iluzji na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.
Absorpcja: zabezpieczenia
[ID: 000A97A0]
- Koszt Many: 16
- Efekty:
- Absorpcja: Zabezpieczenia 5 pkt. przez 10 sek. na dotyk - Sposób uzyskania:
- zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil - Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga pięciu punktów Zabezpieczeń na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.
Balsam
[ID: 0004DC38]
- Koszt Many: 22
- Efekty:
- Przywrócenie zdrowia 5 pkt. przez 2 sek. na siebie
- Przywrócenie kondycji 10 pkt. przez 2 sek. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Earila, sklep Tajemnice Earila w Tyglu (SI) - Komentarz: Zaklęcia przywracające zdrowie potrafią uleczyć bohatera i zasklepić jego rany, niezależnie od tego, czy obrażenia zadane zostały bronią konwencjonalną, czy też za pomocą magii. Czary, które sprzedaje Earil, dodatkowo odnawiają też stracone punkty kondycji.Balsam, w ciągu dwóch sekund trwania, uzdrowi dziesięć punktów życia oraz przywróci dwadzieścia punktów kondycji.
Leczenie pomniejszych ran
[ID: 00000A36]
- Koszt Many: 6
- Efekty:
- Przywrócenie zdrowia 8 pkt. na siebie - Sposób uzyskania:
- czar, z którym zaczynasz grę - Komentarz: Zaklęcia przywracające zdrowie potrafią uleczyć bohatera i zasklepić jego rany, niezależnie od tego, czy obrażenia zadane zostały bronią konwencjonalną, czy też za pomocą magii.Leczenie pomniejszych ran uzdrowi osiem punktów życia.
Mniejszy odpoczynek
[ID: 00027443]
- Koszt Many: 6
- Efekty:
- Przywrócenie kondycji 15 pkt. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Avrusa Adasa, Wielka Kaplica Zenithara w Leyawiin
- zakup u Isy Raman, Wielka Kaplica Talosa w Brumie
- zakup u Ohtesse, Wielka Kaplica Arkaya w Cheydinhal
- zakup u Oragi gra-Bargoli, Wielka Kaplica Stendarra w Chorrol
- zakup u Trevaii, Wielka Kaplica Dibelli w Anvil
- zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie
- zakup u Uravasy Othrelas, Wielka Kaplica Mary w Bravil - Komentarz: Zaklęcia przywracające kondycję zmniejszają zmęczenie bohatera i pomagają mu odzyskać stracone siły.Mniejszy odpoczynek odnawia piętnaście punktów kondycji.
Premia do kondycji
[ID: 0003C405]
- Koszt Many: 11
- Efekty:
- Premia do kondycji 25 pkt. przez 45 sek. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Edgara Vautrine’a, sklep Tanie Zaklęcia Edgara w Cesarskim Mieście
- zakup u Ungariona, Gildia Magów w Bravil - Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa kondycję bohatera o dwadzieścia pięć punktów na czas czterdziestu pięciu sekund czasu rzeczywistego.
Zaklęcia ucznia
Absorpcja: handel
[ID: 000A979D]
- Koszt Many: 40
- Efekty:
- Absorpcja: Handel 10 pkt. przez 10 sek. na dotyk - Sposób uzyskania:
- zakup u Edgara Vautrine’a, sklep Tanie Zaklęcia Edgara w Cesarskim Mieście
- zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil - Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga dziesięciu punktów Handlu na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.
Absorpcja: lekki pancerz
[ID: 000A979B]
- Koszt Many: 40
- Efekty:
- Absorpcja: Lekki pancerz 10 pkt. przez 10 sek. na dotyk - Sposób uzyskania:
- zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil - Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga dziesięciu punktów Lekkiego pancerza na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.
Absorpcja: mistycyzm
[ID: 000A979E]
- Koszt Many: 40
- Efekty:
- Absorpcja: Mistycyzm 10 pkt. przez 10 sek. na dotyk - Sposób uzyskania:
- zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil - Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga dziesięciu punktów Mistycyzmu na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.
Absorpcja: przywrócenie
[ID: 000A979F]
- Koszt Many: 40
- Efekty:
- Absorpcja: Przywracanie 10 pkt. przez 10 sek. na dotyk - Sposób uzyskania:
- zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil - Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga dziesięciu punktów Przywracania na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.
Absorpcja: walka wręcz
[ID: 000A9798]
- Koszt Many: 40
- Efekty:
- Absorpcja: Walka wręcz 10 pkt. przez 10 sek. na dotyk - Sposób uzyskania:
- zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil - Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga dziesięciu punktów Walki wręcz na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.
Duży odpoczynek
[ID: 000A9823]
- Koszt Many: 54
- Efekty:
- Przywrócenie kondycji 80 pkt. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Ohtesse, Wielka Kaplica Arkaya w Cheydinhal
- zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie
- zakup u Uravasy Othrelas, Wielka Kaplica Mary w Bravil - Komentarz: Zaklęcia przywracające kondycję zmniejszają zmęczenie bohatera i pomagają mu odzyskać stracone siły.Duży odpoczynek odnawia osiemdziesiąt punktów kondycji.
Leczenie ciężkich ran
[ID: 000A9822]
- Koszt Many: 61
- Efekty:
- Przywrócenie zdrowia 25 pkt. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
- zakup u Alves Uvenim, Gildia Magów w Leyawiin
- zakup u Avrusa Adasa, Wielka Kaplica Zenithara w Leyawiin
- zakup u Calindila, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście
- zakup u Delphine Jend, Gildia Magów w Bravil
- zakup u Druji, Gildia Magów w Skingradzie
- zakup u Isy Raman, Wielka Kaplica Talosa w Brumie
- zakup u Oragi gra-Bargoli, Wielka Kaplica Stendarra w Chorrol
- zakup u Seleny Oranii, Gildia Magów w Brumie
- zakup u Sulinusa Vassinusa, Gildia Magów w Skingradzie
- zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil
- zakup u Trayvonda Redgara, Gildia Magów w Cheydinhal
- zakup u Trevaii, Wielka Kaplica Dibelli w Anvil
- zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie
- zakup u Uravasy Othrelas, Wielka Kaplica Mary w Bravil - Komentarz: Zaklęcia przywracające zdrowie potrafią uleczyć bohatera i zasklepić jego rany, niezależnie od tego, czy obrażenia zadane zostały bronią konwencjonalną, czy też za pomocą magii.Leczenie ciężkich ran uzdrowi dwadzieścia pięć punktów życia.
Leczenie paraliżu
[ID: 0003C3FB]
- Koszt Many: 50
- Efekty:
- Leczenie paraliżu na dotyk - Sposób uzyskania:
- zakup u Avrusa Adasa, Wielka Kaplica Zenithara w Leyawiin
- zakup u Isy Raman, Wielka Kaplica Talosa w Brumie
- zakup u Ohtesse, Wielka Kaplica Arkaya w Cheydinhal
- zakup u Oragi gra-Bargoli, Wielka Kaplica Stendarra w Chorrol
- zakup u Trevaii, Wielka Kaplica Dibelli w Anvil
- zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie
- zakup u Uravasy Othrelas, Wielka Kaplica Mary w Bravil - Komentarz: Zaklęcie to uzdrowi wybrany cel z efektów paraliżu. Rzucając je, musisz stać tuż obok celu. Niestety, czar nie działa na postać gracza – unieruchomionemu bohaterowi pomóc może jedynie wypicie odpowiedniego eliksiru.
Leczenie zatrucia
[ID: 0003C3FC]
- Koszt Many: 60
- Efekty:
- Leczenie zatrucia na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Avrusa Adasa, Wielka Kaplica Zenithara w Leyawiin
- zakup u Isy Raman, Wielka Kaplica Talosa w Brumie
- zakup u Ohtesse, Wielka Kaplica Arkaya w Cheydinhal
- zakup u Oragi gra-Bargoli, Wielka Kaplica Stendarra w Chorrol
- zakup u Trevaii, Wielka Kaplica Dibelli w Anvil
- zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie
- zakup u Uravasy Othrelas, Wielka Kaplica Mary w Bravil - Komentarz: Zaklęcie niweluje wszystkie efekty działania trucizn. Czar działa na bohatera, nie można za jego pomocą uleczyć swoich sojuszników.
Pieszczota Matki Nocy
[ID: 0006D67A]
- Koszt Many: 33
- Efekty:
- Przywrócenie zdrowia 10 pkt. przez 2 sek. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u M’raaj-Dara, Sanktuarium Mrocznego Bractwa - Komentarz: Zaklęcia przywracające zdrowie potrafią uleczyć bohatera i zasklepić jego rany, niezależnie od tego, czy obrażenia zadane zostały bronią konwencjonalną, czy też za pomocą magii.Pieszczota Matki Nocy, w ciągu dwóch sekund trwania czaru, uzdrowi dwadzieścia punktów życia.
Premia do inteligencji
[ID: 000A9813]
- Koszt Many: 42
- Efekty:
- Premia: Inteligencja 5 pkt. przez 90 sek. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Ohtesse, Wielka Kaplica Arkaya w Cheydinhal - Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa inteligencję bohatera o pięć punktów na czas dziewięćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.
Premia do osobowości
[ID: 000A9815]
- Koszt Many: 42
- Efekty:
- Premia: Osobowość 5 pkt. przez 90 sek. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Trevaii, Wielka Kaplica Dibelli w Anvil - Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa osobowość bohatera o pięć punktów na czas dziewięćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.
Premia do siły
[ID: 000A9817]
- Koszt Many: 42
- Efekty:
- Premia: Siła 5 pkt. przez 90 sek. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Oragi gra-Bargoli, Wielka Kaplica Stendarra w Chorrol - Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa siłę bohatera o pięć punktów na czas dziewięćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.
Premia do siły woli
[ID: 000A9817]
- Koszt Many: 42
- Efekty:
- Premia: Siła woli 5 pkt. przez 90 sek. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie - Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa siłę woli bohatera o pięć punktów na czas dziewięćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.
Premia do szczęścia
[ID: 000A9814]
- Koszt Many: 42
- Efekty:
- Premia: Szczęście 5 pkt. przez 90 sek. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Trevaii, Wielka Kaplica Dibelli w Anvil - Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa szczęście bohatera o pięć punktów na czas dziewięćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.
Premia do szybkości
[ID: 000A9816]
- Koszt Many: 42
- Efekty:
- Premia: Szybkość 5 pkt. przez 90 sek. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Borisseana, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
- zakup u Uravasy Othrelas, Wielka Kaplica Mary w Bravil - Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa szybkość bohatera o pięć punktów na czas dziewięćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.
Premia do wytrzymałości
[ID: 000A9812]
- Koszt Many: 42
- Efekty:
- Premia: Wytrzymałość 5 pkt. przez 90 sek. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Avrusa Adasa, Wielka Kaplica Zenithara w Leyawiin - Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa wytrzymałość bohatera o pięć punktów na czas dziewięćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.
Premia do zdrowia
[ID: 000A9820]
- Koszt Many: 32
- Efekty:
- Premia do zdrowia 30 pkt. przez 30 sek. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Seleny Oranii, Gildia Magów w Brumie - Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa zdrowie bohatera o trzydzieści punktów na czas trzydziestu sekund czasu rzeczywistego.
Premia do zwinności
[ID: 000A9811]
- Koszt Many: 42
- Efekty:
- Premia: Zwinność 5 pkt. przez 90 sek. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Isy Raman, Wielka Kaplica Talosa w Brumie - Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa zwinność bohatera o pięć punktów na czas dziewięćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.
Przywrócenie inteligencji
[ID: 000AA042]
- Koszt Many: 29
- Efekty:
- Przywrócenie: Inteligencja 5 pkt. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Ohtesse, Wielka Kaplica Arkaya w Cheydinhal - Komentarz: Zaklęcia dysponujące mocą Przywrócenia odpowiedniego atrybutu odwracają efekty wrogich zaklęć ze szkoły zniszczenia, za pomocą których dana cecha została wcześniej obniżona.Ten czar przywraca pięć punktów inteligencji.
Przywrócenie osobowości
[ID: 000AA044]
- Koszt Many: 29
- Efekty:
- Przywrócenie: Osobowość 5 pkt. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Trevaii, Wielka Kaplica Dibelli w Anvil - Komentarz: Zaklęcia dysponujące mocą Przywrócenia odpowiedniego atrybutu odwracają efekty wrogich zaklęć ze szkoły zniszczenia, za pomocą których dana cecha została wcześniej obniżona.Ten czar przywraca pięć punktów osobowości.
Przywrócenie siły
[ID: 000AA047]
- Koszt Many: 29
- Efekty:
- Przywrócenie: Siła 5 pkt. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Oragi gra-Bargoli, Wielka Kaplica Stendarra w Chorrol - Komentarz: Zaklęcia dysponujące mocą Przywrócenia odpowiedniego atrybutu odwracają efekty wrogich zaklęć ze szkoły zniszczenia, za pomocą których dana cecha została wcześniej obniżona.Ten czar przywraca pięć punktów siły.
Przywrócenie siły woli
[ID: 000AA04A]
- Koszt Many: 29
- Efekty:
- Przywrócenie: Siła woli 5 pkt. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie - Komentarz: Zaklęcia dysponujące mocą Przywrócenia odpowiedniego atrybutu odwracają efekty wrogich zaklęć ze szkoły zniszczenia, za pomocą których dana cecha została wcześniej obniżona.Ten czar przywraca pięć punktów siły woli.
Przywrócenie szczęścia
[ID: 000AA040]
- Koszt Many: 29
- Efekty:
- Przywrócenie: Szczęście 5 pkt. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Trevaii, Wielka Kaplica Dibelli w Anvil - Komentarz: Zaklęcia dysponujące mocą Przywrócenia odpowiedniego atrybutu odwracają efekty wrogich zaklęć ze szkoły zniszczenia, za pomocą których dana cecha została wcześniej obniżona.Ten czar przywraca pięć punktów szczęścia.
Przywrócenie szybkości
[ID: 000AA049]
- Koszt Many: 29
- Efekty:
- Przywrócenie: Szybkość 5 pkt. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Uravasy Othrelas, Wielka Kaplica Mary w Bravil - Komentarz: Zaklęcia dysponujące mocą Przywrócenia odpowiedniego atrybutu odwracają efekty wrogich zaklęć ze szkoły zniszczenia, za pomocą których dana cecha została wcześniej obniżona.Ten czar przywraca pięć punktów szybkości.
Przywrócenie wytrzymałości
[ID: 000AA03F]
- Koszt Many: 29
- Efekty:
- Przywrócenie: Wytrzymałość 5 pkt. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Avrusa Adasa, Wielka Kaplica Zenithara w Leyawiin - Komentarz: Zaklęcia dysponujące mocą Przywrócenia odpowiedniego atrybutu odwracają efekty wrogich zaklęć ze szkoły zniszczenia, za pomocą których dana cecha została wcześniej obniżona.Ten czar przywraca pięć punktów wytrzymałości.
Przywrócenie zręczności
[ID: 000AA03C]
- Koszt Many: 29
- Efekty:
- Przywrócenie: Zwinność 5 pkt. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Isy Raman, Wielka Kaplica Talosa w Brumie - Komentarz: Zaklęcia dysponujące mocą Przywrócenia odpowiedniego atrybutu odwracają efekty wrogich zaklęć ze szkoły zniszczenia, za pomocą których dana cecha została wcześniej obniżona.Ten czar przywraca pięć punktów zręczności.
Rekonwalescencja
[ID: 0006D7AF]
- Koszt Many: 48
- Efekty:
- Przywrócenie zdrowia 15 pkt. na cel - Sposób uzyskania:
- zakup u Avrusa Adasa, Wielka Kaplica Zenithara w Leyawiin
- zakup u Isy Raman, Wielka Kaplica Talosa w Brumie
- zakup u Ohtesse, Wielka Kaplica Arkaya w Cheydinhal
- zakup u Oragi gra-Bargoli, Wielka Kaplica Stendarra w Chorrol
- zakup u Trevaii, Wielka Kaplica Dibelli w Anvil
- zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie
- zakup u Uravasy Othrelas, Wielka Kaplica Mary w Bravil - Komentarz: Zaklęcia przywracające zdrowie potrafią uleczyć sojuszników naszego bohatera i zasklepić ich rany, niezależnie od tego, czy obrażenia zadane zostały bronią konwencjonalną, czy też za pomocą magii.Potężna rekonwalescencja uzdrowi piętnaście punktów życia istoty, na którą ją rzucimy.
Remedium
[ID: 0004DC3A]
- Koszt Many: 56
- Efekty:
- Przywrócenie zdrowia 10 pkt. przez 2 sek. na siebie
- Przywrócenie kondycji 20 pkt. przez 2 sek. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Earila, sklep Tajemnice Earila w Tyglu (SI) - Komentarz: Zaklęcia przywracające zdrowie potrafią uleczyć bohatera i zasklepić jego rany, niezależnie od tego, czy obrażenia zadane zostały bronią konwencjonalną, czy też za pomocą magii. Czary, które sprzedaje Earil, dodatkowo odnawiają też stracone punkty kondycji.Remedium, w ciągu dwóch sekund trwania, uzdrowi dwadzieścia punktów życia oraz przywróci czterdzieści punktów kondycji.
Remedium dla przyjaciela
[ID: 0004DC3D]
- Koszt Many: 56
- Efekty:
- Przywrócenie zdrowia 10 pkt. przez 2 sek. na dotyk
- Przywrócenie kondycji 20 pkt. przez 2 sek. na dotyk - Sposób uzyskania:
- zakup u Earila, sklep Tajemnice Earila w Tyglu (SI) - Komentarz: Zaklęcia przywracające zdrowie potrafią uleczyć sojuszników naszego bohatera i zasklepić jego rany, niezależnie od tego, czy obrażenia zadane zostały bronią konwencjonalną, czy też za pomocą magii. Czary, które sprzedaje Earil, dodatkowo odnawiają też stracone punkty kondycji.Remedium dla przyjaciela, w ciągu dwóch sekund trwania, uzdrowi dwadzieścia punktów życia oraz przywróci czterdzieści punktów kondycji istoty, na którą ją rzucimy.
Większa premia do kondycji
[ID: 0003C406]
- Koszt Many: 26
- Efekty:
- Premia: Kondycja 50 pkt. przez 45 sek. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Edgara Vautrine’a, sklep Tanie Zaklęcia Edgara w Cesarskim Mieście
- zakup u Ungariona, Gildia Magów w Bravil - Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa kondycję bohatera o pięćdziesiąt punktów na czas czterdziestu pięciu sekund czasu rzeczywistego.
Wysysanie zdrowia
[ID: 000A9368]
- Koszt Many: 30
- Efekty:
- Absorpcja zdrowia 10 pkt. na dotyk - Sposób uzyskania:
- zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil - Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga dziesięciu punktów zdrowia. Uzyskany w ten sposób bonus uleczy jedynie część odniesionych w walce ran, nie zwiększy natomiast górnej granicy atrybutu. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.
Zaklęcia czeladnika
Absorpcja: blok
[ID: 000A9794]
- Koszt Many: 67
- Efekty:
- Absorpcja: Blok 15 pkt. przez 10 sek. na dotyk - Sposób uzyskania:
- zakup u Marca Gulitte’a, Gildia Magów w Anvil - Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga piętnastu punktów Bloku na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.
Absorpcja: celność
[ID: 000A979C]
- Koszt Many: 67
- Efekty:
- Absorpcja: Celność 15 pkt. przez 10 sek. na dotyk - Sposób uzyskania:
- zakup u Marca Gulitte’a, Gildia Magów w Anvil - Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga piętnastu punktów Celności na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.
Absorpcja: ciężki pancerz
[ID: 000A9799]
- Koszt Many: 67
- Efekty:
- Absorpcja: Ciężki pancerz 15 pkt. przez 10 sek. na dotyk - Sposób uzyskania:
- zakup u Marca Gulitte’a, Gildia Magów w Anvil - Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga piętnastu punktów Ciężkiego pancerza na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.
Absorpcja: przemiany
[ID: 000A9790]
- Koszt Many: 67
- Efekty:
- Absorpcja: Przemiana 15 pkt. przez 10 sek. na dotyk - Sposób uzyskania:
- zakup u Edgara Vautrine’a, sklep Tanie Zaklęcia Edgara w Cesarskim Mieście
- zakup u Marca Gulitte’a, Gildia Magów w Anvil - Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga piętnastu punktów Przemiany na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.
Absorpcja: przywołanie
[ID: 000A9796]
- Koszt Many: 67
- Efekty:
- Absorpcja: Przyzywanie 15 pkt. przez 10 sek. na dotyk - Sposób uzyskania:
- zakup u Edgara Vautrine’a, sklep Tanie Zaklęcia Edgara w Cesarskim Mieście
- zakup u Marca Gulitte’a, Gildia Magów w Anvil - Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga piętnastu punktów Przyzywania na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.
Konsumpcja zdrowia
[ID: 000A9369]
- Koszt Many: 74
- Efekty:
- Absorpcja zdrowia 20 pkt. na dotyk - Sposób uzyskania:
- zakup u Marca Gulitte’a, Gildia Magów w Anvil
- zakup u Trevaii, Wielka Kaplica Dibelli w Anvil
- zakup u Volanaro, Gildia Magów w Brumie - Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga dwudziestu punktów zdrowia. Uzyskany w ten sposób bonus uleczy jedynie część odniesionych w walce ran, nie zwiększy natomiast górnej granicy atrybutu. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.
Leczenie choroby
[ID: 0003C3FA]
- Koszt Many: 140
- Efekty:
- Leczenie choroby na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Avrusa Adasa, Wielka Kaplica Zenithara w Leyawiin
- zakup u Isy Raman, Wielka Kaplica Talosa w Brumie
- zakup u Ohtesse, Wielka Kaplica Arkaya w Cheydinhal
- zakup u Oragi gra-Bargoli, Wielka Kaplica Stendarra w Chorrol
- zakup u Trevaii, Wielka Kaplica Dibelli w Anvil
- zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie
- zakup u Uravasy Othrelas, Wielka Kaplica Mary w Bravil - Komentarz: Zaklęcie natychmiastowo niweluje wszelkie efekty działania chorób. Czar działa na bohatera, nie można za jego pomocą uleczyć swoich sojuszników.
Leczenie większych ran
[ID: 000C7661]
- Koszt Many: 138
- Efekty:
- Przywrócenie zdrowia 20 pkt. przez 2 sek. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Avrusa Adasa, Wielka Kaplica Zenithara w Leyawiin
- zakup u Isy Raman, Wielka Kaplica Talosa w Brumie
- zakup u Ohtesse, Wielka Kaplica Arkaya w Cheydinhal
- zakup u Oragi gra-Bargoli, Wielka Kaplica Stendarra w Chorrol
- zakup u Trevaii, Wielka Kaplica Dibelli w Anvil
- zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie
- zakup u Uravasy Othrelas, Wielka Kaplica Mary w Bravil - Komentarz: Zaklęcia przywracające zdrowie potrafią uleczyć bohatera i zasklepić jego rany, niezależnie od tego, czy obrażenia zadane zostały bronią konwencjonalną, czy też za pomocą magii.Leczenie większych ran, w ciągu dwóch sekund trwania czaru, uzdrowi czterdzieści punktów życia.
Mniejsza odporność na magię
[ID: 0008D1EA]
- Koszt Many: 128
- Efekty:
- Odporność na magię 15% przez 20 sek. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil - Komentarz: Dzięki zaklęciom odporności na magię zmniejszane są wszystkie obrażenia zadane bohaterowi przez wrogich magów za pomocą czarów ofensywnych.Mniejsza odporność na magię zmniejszy punkty obrażeń o piętnaście procent. Efekty czaru utrzymują się przez dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego.
Ozdrowienie
[ID: 0004DC3B]
- Koszt Many: 136
- Efekty:
- Przywrócenie zdrowia 20 pkt. przez 2 sek. na siebie
- Przywrócenie kondycji 40 pkt. przez 2 sek. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Earila, sklep Tajemnice Earila w Tyglu (SI) - Komentarz: Zaklęcia przywracające zdrowie potrafią uleczyć bohatera i zasklepić jego rany, niezależnie od tego, czy obrażenia zadane zostały bronią konwencjonalną, czy też za pomocą magii. Czary, które sprzedaje Earil, dodatkowo odnawiają też stracone punkty kondycji.Ozdrowienie, w ciągu dwóch sekund trwania, uzdrowi czterdzieści punktów życia oraz przywróci osiemdziesiąt punktów kondycji.
Ozdrowienie przyjaciela
[ID: 0004DC3E]
- Koszt Many: 126
- Efekty:
- Przywrócenie zdrowia 10 pkt. przez 3 sek. na cel
- Przywrócenie kondycji 20 pkt. przez 3 sek. na cel - Sposób uzyskania:
- zakup u Earila, sklep Tajemnice Earila w Tyglu (SI) - Komentarz: Zaklęcia przywracające zdrowie potrafią uleczyć sojuszników naszego bohatera i zasklepić jego rany, niezależnie od tego, czy obrażenia zadane zostały bronią konwencjonalną, czy też za pomocą magii. Czary, które sprzedaje Earil, dodatkowo odnawiają też stracone punkty kondycji.Ozdrowienie przyjaciela, w ciągu trzech sekund trwania, uzdrowi trzydzieści punktów życia oraz przywróci sześćdziesiąt punktów kondycji istoty, na którą ją rzucimy.
Premia do many
[ID: 0003C407]
- Koszt Many: 69
- Efekty:
- Premia do many 30 pkt. przez 60 sek. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Edgara Vautrine’a, sklep Tanie Zaklęcia Edgara w Cesarskim Mieście
- zakup u Marca Gulitte’a, Gildia Magów w Anvil
- zakup u Raminusa Polusa, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Sień Arcymaga) w Cesarskim Mieście
- zakup u Ungariona, Gildia Magów w Bravil - Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa energię magiczną bohatera o trzydzieści punktów na czas sześćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.
Większa premia do inteligencji
[ID: 000A980B]
- Koszt Many: 102
- Efekty:
- Premia: Inteligencja 10 pkt. przez 90 sek. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Aurelinwae, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście (KotN)
- zakup u Ohtesse, Wielka Kaplica Arkaya w Cheydinhal - Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa inteligencję bohatera o dziesięć punktów na czas dziewięćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.
Większa premia do osobowości
[ID: 000A980D]
- Koszt Many: 102
- Efekty:
- Premia: Osobowość 10 pkt. przez 90 sek. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Trevaii, Wielka Kaplica Dibelli w Anvil - Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa osobowość bohatera o dziesięć punktów na czas dziewięćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.
Większa premia do siły
[ID: 000A980F]
- Koszt Many: 102
- Efekty:
- Premia: Siła 10 pkt. przez 90 sek. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Oragi gra-Bargoli, Wielka Kaplica Stendarra w Chorrol - Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa siłę bohatera o dziesięć punktów na czas dziewięćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.
Większa premia do siły woli
[ID: 000A9810]
- Koszt Many: 102
- Efekty:
- Premia: Siła woli 10 pkt. przez 90 sek. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Aurelinwae, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście (KotN)
- zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie - Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa siłę woli bohatera o dziesięć punktów na czas dziewięćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.
Większa premia do szczęścia
[ID: 000A980C]
- Koszt Many: 102
- Efekty:
- Premia: Szczęście 10 pkt. przez 90 sek. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Gaspara Stegine’a, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
- zakup u Trevaii, Wielka Kaplica Dibelli w Anvil - Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa szczęście bohatera o dziesięć punktów na czas dziewięćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.
Większa premia do szybkości
[ID: 000A980E]
- Koszt Many: 102
- Efekty:
- Premia: Szybkość 10 pkt. przez 90 sek. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Uravasy Othrelas, Wielka Kaplica Mary w Bravil
- zakup u Volanaro, Gildia Magów w Brumie - Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa szybkość bohatera o dziesięć punktów na czas dziewięćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.
Większa premia do wytrzymałości
[ID: 000A980A]
- Koszt Many: 102
- Efekty:
- Premia: Wytrzymałość 10 pkt. przez 90 sek. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Aurelinwae, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście (KotN)
- zakup u Avrusa Adasa, Wielka Kaplica Zenithara w Leyawiin - Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa wytrzymałość bohatera o dziesięć punktów na czas dziewięćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.
Większa premia do zwinności
[ID: 000A9809]
- Koszt Many: 102
- Efekty:
- Premia: Zwinność 10 pkt. przez 90 sek. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Isy Raman, Wielka Kaplica Talosa w Brumie - Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa zwinność bohatera o dziesięć punktów na czas dziewięćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.
Większa rekonwalescencja
[ID: 000AA03A]
- Koszt Many: 92
- Efekty:
- Przywrócenie zdrowia 20 pkt. przez 2 sek. na cel - Sposób uzyskania:
- zakup u Avrusa Adasa, Wielka Kaplica Zenithara w Leyawiin
- zakup u Oragi gra-Bargoli, Wielka Kaplica Stendarra w Chorrol
- zakup u Trevaii, Wielka Kaplica Dibelli w Anvil
- zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie
- zakup u Uravasy Othrelas, Wielka Kaplica Mary w Bravil - Komentarz: Zaklęcia przywracające zdrowie potrafią uleczyć sojuszników naszego bohatera i zasklepić ich rany, niezależnie od tego, czy obrażenia zadane zostały bronią konwencjonalną, czy też za pomocą magii.Większa rekonwalescencja, w ciągu dwóch sekund trwania czaru, uzdrowi czterdzieści punktów życia istoty, na którą ją rzucimy.
Zaklęcia eksperta
Absorpcja: obuchy
[ID: 000A9795]
- Koszt Many: 193
- Efekty:
- Absorpcja: Broń obuchowa 25 pkt. przez 10 sek. na dotyk - Sposób uzyskania:
- zakup u Marca Gulitte’a, Gildia Magów w Anvil - Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga dwudziestu pięciu punktów Obuchów na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.
Absorpcja: ostrza
[ID: 000A9793]
- Koszt Many: 193
- Efekty:
- Absorpcja: Ostrza 25 pkt. przez 10 sek. na dotyk - Sposób uzyskania:
- zakup u Marca Gulitte’a, Gildia Magów w Anvil
- zakup u Seleny Oranii, Gildia Magów w Brumie - Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga dwudziestu pięciu punktów Ostrzy na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.
Absorpcja: skradanie się
[ID: 000A97A1]
- Koszt Many: 193
- Efekty:
- Absorpcja: Skradanie się 25 pkt. przez 10 sek. na dotyk - Sposób uzyskania:
- zakup u Gaspara Stegine’a, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
- zakup u Marca Gulitte’a, Gildia Magów w Anvil - Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga dwudziestu pięciu punktów Skradania się na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.
Absorpcja: zniszczenie
[ID: 000A9797]
- Koszt Many: 193
- Efekty:
- Absorpcja: Zniszczenie 25 pkt. przez 10 sek. na dotyk - Sposób uzyskania:
- zakup u Marca Gulitte’a, Gildia Magów w Anvil - Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga dwudziestu pięciu punktów Zniszczenia na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.
Leczenie najcięższych ran
[ID: 000AA03B]
- Koszt Many: 246
- Efekty:
- Przywrócenie zdrowia 25 pkt. przez 4 sek. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Isy Raman, Wielka Kaplica Talosa w Brumie
- zakup u Ohtesse, Wielka Kaplica Arkaya w Cheydinhal
- zakup u Oragi gra-Bargoli, Wielka Kaplica Stendarra w Chorrol
- zakup u Trevaii, Wielka Kaplica Dibelli w Anvil
- zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie
- zakup u Uravasy Othrelas, Wielka Kaplica Mary w Bravil - Komentarz: Zaklęcia przywracające zdrowie potrafią uleczyć bohatera i zasklepić jego rany, niezależnie od tego, czy obrażenia zadane zostały bronią konwencjonalną, czy też za pomocą magii.Leczenie najcięższych ran, w ciągu czterech sekund trwania czaru, uzdrowi sto punktów życia.
Ożywienie
[ID: 0004DC3C]
- Koszt Many: 289
- Efekty:
- Przywrócenie zdrowia 35 pkt. przez 2 sek. na siebie
- Przywrócenie kondycji 75 pkt. przez 2 sek. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Earila, sklep Tajemnice Earila w Tyglu (SI) - Komentarz: Zaklęcia przywracające zdrowie potrafią uleczyć bohatera i zasklepić jego rany, niezależnie od tego, czy obrażenia zadane zostały bronią konwencjonalną, czy też za pomocą magii. Czary, które sprzedaje Earil, dodatkowo odnawiają też stracone punkty kondycji.Ożywienie, w ciągu czterech sekund trwania, uzdrowi siedemdziesiąt punktów życia oraz przywróci sto pięćdziesiąt punktów kondycji.
Potężna rekonwalescencja
[ID: 000C7662]
- Koszt Many: 277
- Efekty:
- Przywrócenie zdrowia 20 pkt. przez 4 sek. na cel - Sposób uzyskania:
- zakup u Avrusa Adasa, Wielka Kaplica Zenithara w Leyawiin
- zakup u Isy Raman, Wielka Kaplica Talosa w Brumie
- zakup u Ohtesse, Wielka Kaplica Arkaya w Cheydinhal
- zakup u Oragi gra-Bargoli, Wielka Kaplica Stendarra w Chorrol
- zakup u Trevaii, Wielka Kaplica Dibelli w Anvil
- zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie
- zakup u Uravasy Othrelas, Wielka Kaplica Mary w Bravil - Komentarz: Zaklęcia przywracające zdrowie potrafią uleczyć sojuszników naszego bohatera i zasklepić ich rany, niezależnie od tego, czy obrażenia zadane zostały bronią konwencjonalną, czy też za pomocą magii.Potężna rekonwalescencja, w ciągu czterech sekund trwania czaru, uzdrowi osiemdziesiąt punktów życia istoty, na którą ją rzucimy.
Pożarcie zdrowia
[ID: 000A936A]
- Koszt Many: 179
- Efekty:
- Absorpcja zdrowia 40 pkt. na dotyk - Sposób uzyskania:
- zakup u Borisseana, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
- zakup u Marca Gulitte’a, Gildia Magów w Anvil - Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga czterdziestu punktów zdrowia. Uzyskany w ten sposób bonus uleczy jedynie część odniesionych w walce ran, nie zwiększy natomiast górnej granicy atrybutu. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.
Większa premia do many
[ID: 0003C409]
- Koszt Many: 169
- Efekty:
- Premia do many 60 pkt. przez 60 sek. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Avrusa Adasa, Wielka Kaplica Zenithara w Leyawiin
- zakup u Marca Gulitte’a, Gildia Magów w Anvil - Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa energię magiczną bohatera o sześćdziesiąt punktów na czas sześćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.
Większa premia do zdrowia
[ID: 000A9821]
- Koszt Many: 158
- Efekty:
- Premia do zdrowia 60 pkt. przez 60 sek. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Avrusa Adasa, Wielka Kaplica Zenithara w Leyawiin
- zakup u Marca Gulitte’a, Gildia Magów w Anvil - Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa zdrowie bohatera o sześćdziesiąt punktów na czas sześćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.
Zaklęcia mistrza
Legendarne leczenie ran
[ID: 00083714]
- Koszt Many: 466
- Efekty:
- Przywrócenie zdrowia 30 pkt. przez 6 sek. na siebie - Sposób uzyskania:
- zakup u Borisseana, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
- zakup u Isy Raman, Wielka Kaplica Talosa w Brumie
- zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie - Komentarz: Zaklęcia przywracające zdrowie potrafią uleczyć bohatera i zasklepić jego rany, niezależnie od tego, czy obrażenia zadane zostały bronią konwencjonalną, czy też za pomocą magii.Legendarne leczenie ran, w ciągu sześciu sekund trwania czaru, uzdrowi sto osiemdziesiąt punktów życia.