Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 TES IV: Oblivion • Przywracanie • INSIMILION

    TES IV: Oblivion » Magia w świecie Tamriel


    Przywracanie

    Działy gier » TES IV: Oblivion » Opisy » Magia w świecie Tamriel
    Autor: Oceansoul
    Utworzono: 24.12.2008
    Aktualizacja: 20.02.2009

    Zaklęcia nowicjusza

    Absorpcja cechy: inteligencja

    [ID: 000A9788]

    • Koszt Many: 14
    • Efekty:
      - Absorpcja: Inteligencja 5 pkt. przez 20 sek. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga pięciu punktów Inteligencji na czas dwudziestu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

    Absorpcja cechy: siła

    [ID: 000A978C]

    • Koszt Many: 14
    • Efekty:
      - Absorpcja: Siła 5 pkt. przez 20 sek. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga pięciu punktów Siły na czas dwudziestu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

    Absorpcja cechy: siła woli

    [ID: 000A978D]

    • Koszt Many: 14
    • Efekty:
      - Absorpcja: Siła woli 5 pkt. przez 20 sek. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga pięciu punktów Siły woli na czas dwudziestu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

    Absorpcja cechy: szczęście

    [ID: 000A9789]

    • Koszt Many: 14
    • Efekty:
      - Absorpcja: Szczęście 5 pkt. przez 20 sek. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Edgara Vautrine’a, sklep Tanie Zaklęcia Edgara w Cesarskim Mieście
      - zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga pięciu punktów Szczęścia na czas dwudziestu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

    Absorpcja cechy: szybkość

    [ID: 000A978B]

    • Koszt Many: 14
    • Efekty:
      - Absorpcja: Szybkość 5 pkt. przez 20 sek. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga pięciu punktów Szybkości na czas dwudziestu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

    Absorpcja cechy: wytrzymałość

    [ID: 000A936E]

    • Koszt Many: 14
    • Efekty:
      - Absorpcja: Wytrzymałość 5 pkt. przez 20 sek. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga pięciu punktów Wytrzymałości na czas dwudziestu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

    Absorpcja cechy: zwinność

    [ID: 000A936D]

    • Koszt Many: 14
    • Efekty:
      - Absorpcja: Zwinność 5 pkt. przez 20 sek. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga pięciu punktów Zwinności na czas dwudziestu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

    Absorpcja kondycji

    [ID: 000A936B]

    • Koszt Many: 11
    • Efekty:
      - Absorpcja kondycji 10 pkt. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Calindila, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście
      - zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga dziesięciu punktów kondycji. Uzyskany w ten sposób bonus uzupełni jedynie twoje nadwątlone w walce siły, nie zwiększy natomiast jej górnej granicy. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

    Absorpcja many

    [ID: 000A936C]

    • Koszt Many: 14
    • Efekty:
      - Absorpcja many 10 pkt. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Gaspara Stegine’a, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieściezakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga dziesięciu punktów many. Uzyskany w ten sposób bonus uzupełni jedynie twoją nadwątloną w walce energię magiczną, nie zwiększy natomiast jej górnej granicy. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

    Absorpcja zdrowia

    [ID: 000A9367]

    • Koszt Many: 12
    • Efekty:
      - Absorpcja zdrowia 5 pkt. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - czar, z którym zaczynasz grę, jeśli przywracanie jest jedną z twoich głównych umiejętności
      - zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga pięciu punktów zdrowia. Uzyskany w ten sposób bonus uleczy jedynie część odniesionych w walce ran, nie zwiększy natomiast górnej granicy atrybutu. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

    Absorpcja: akrobatyka

    [ID: 000A978E]

    • Koszt Many: 16
    • Efekty:
      - Absorpcja: Akrobatyka 5 pkt. przez 10 sek. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga pięciu punktów Akrobatyki na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

    Absorpcja: atletyka

    [ID: 000A9792]

    • Koszt Many: 16
    • Efekty:
      - Absorpcja: Atletyka 5 pkt. przez 10 sek. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga pięciu punktów Atletyki na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

    Absorpcja: iluzja

    [ID: 000A979A]

    • Koszt Many: 16
    • Efekty:
      - Absorpcja: Iluzja 5 pkt. przez 10 sek. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Calindila, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście
      - zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga pięciu punktów Iluzji na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

    Absorpcja: zabezpieczenia

    [ID: 000A97A0]

    • Koszt Many: 16
    • Efekty:
      - Absorpcja: Zabezpieczenia 5 pkt. przez 10 sek. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga pięciu punktów Zabezpieczeń na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

    Balsam

    [ID: 0004DC38]

    • Koszt Many: 22
    • Efekty:
      - Przywrócenie zdrowia 5 pkt. przez 2 sek. na siebie
      - Przywrócenie kondycji 10 pkt. przez 2 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Earila, sklep Tajemnice Earila w Tyglu (SI)
    • Komentarz: Zaklęcia przywracające zdrowie potrafią uleczyć bohatera i zasklepić jego rany, niezależnie od tego, czy obrażenia zadane zostały bronią konwencjonalną, czy też za pomocą magii. Czary, które sprzedaje Earil, dodatkowo odnawiają też stracone punkty kondycji.Balsam, w ciągu dwóch sekund trwania, uzdrowi dziesięć punktów życia oraz przywróci dwadzieścia punktów kondycji.

    Leczenie pomniejszych ran

    [ID: 00000A36]

    • Koszt Many: 6
    • Efekty:
      - Przywrócenie zdrowia 8 pkt. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - czar, z którym zaczynasz grę
    • Komentarz: Zaklęcia przywracające zdrowie potrafią uleczyć bohatera i zasklepić jego rany, niezależnie od tego, czy obrażenia zadane zostały bronią konwencjonalną, czy też za pomocą magii.Leczenie pomniejszych ran uzdrowi osiem punktów życia.

    Mniejszy odpoczynek

    [ID: 00027443]

    • Koszt Many: 6
    • Efekty:
      - Przywrócenie kondycji 15 pkt. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Avrusa Adasa, Wielka Kaplica Zenithara w Leyawiin
      - zakup u Isy Raman, Wielka Kaplica Talosa w Brumie
      - zakup u Ohtesse, Wielka Kaplica Arkaya w Cheydinhal
      - zakup u Oragi gra-Bargoli, Wielka Kaplica Stendarra w Chorrol
      - zakup u Trevaii, Wielka Kaplica Dibelli w Anvil
      - zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie
      - zakup u Uravasy Othrelas, Wielka Kaplica Mary w Bravil
    • Komentarz: Zaklęcia przywracające kondycję zmniejszają zmęczenie bohatera i pomagają mu odzyskać stracone siły.Mniejszy odpoczynek odnawia piętnaście punktów kondycji.

    Premia do kondycji

    [ID: 0003C405]

    • Koszt Many: 11
    • Efekty:
      - Premia do kondycji 25 pkt. przez 45 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Edgara Vautrine’a, sklep Tanie Zaklęcia Edgara w Cesarskim Mieście
      - zakup u Ungariona, Gildia Magów w Bravil
    • Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa kondycję bohatera o dwadzieścia pięć punktów na czas czterdziestu pięciu sekund czasu rzeczywistego.

      Zaklęcia ucznia

    Absorpcja: handel

    [ID: 000A979D]

    • Koszt Many: 40
    • Efekty:
      - Absorpcja: Handel 10 pkt. przez 10 sek. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Edgara Vautrine’a, sklep Tanie Zaklęcia Edgara w Cesarskim Mieście
      - zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga dziesięciu punktów Handlu na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

    Absorpcja: lekki pancerz

    [ID: 000A979B]

    • Koszt Many: 40
    • Efekty:
      - Absorpcja: Lekki pancerz 10 pkt. przez 10 sek. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga dziesięciu punktów Lekkiego pancerza na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

    Absorpcja: mistycyzm

    [ID: 000A979E]

    • Koszt Many: 40
    • Efekty:
      - Absorpcja: Mistycyzm 10 pkt. przez 10 sek. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga dziesięciu punktów Mistycyzmu na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

    Absorpcja: przywrócenie

    [ID: 000A979F]

    • Koszt Many: 40
    • Efekty:
      - Absorpcja: Przywracanie 10 pkt. przez 10 sek. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga dziesięciu punktów Przywracania na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

    Absorpcja: walka wręcz

    [ID: 000A9798]

    • Koszt Many: 40
    • Efekty:
      - Absorpcja: Walka wręcz 10 pkt. przez 10 sek. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga dziesięciu punktów Walki wręcz na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

    Duży odpoczynek

    [ID: 000A9823]

    • Koszt Many: 54
    • Efekty:
      - Przywrócenie kondycji 80 pkt. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Ohtesse, Wielka Kaplica Arkaya w Cheydinhal
      - zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie
      - zakup u Uravasy Othrelas, Wielka Kaplica Mary w Bravil
    • Komentarz: Zaklęcia przywracające kondycję zmniejszają zmęczenie bohatera i pomagają mu odzyskać stracone siły.Duży odpoczynek odnawia osiemdziesiąt punktów kondycji.

    Leczenie ciężkich ran

    [ID: 000A9822]

    • Koszt Many: 61
    • Efekty:
      - Przywrócenie zdrowia 25 pkt. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
      - zakup u Alves Uvenim, Gildia Magów w Leyawiin
      - zakup u Avrusa Adasa, Wielka Kaplica Zenithara w Leyawiin
      - zakup u Calindila, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście
      - zakup u Delphine Jend, Gildia Magów w Bravil
      - zakup u Druji, Gildia Magów w Skingradzie
      - zakup u Isy Raman, Wielka Kaplica Talosa w Brumie
      - zakup u Oragi gra-Bargoli, Wielka Kaplica Stendarra w Chorrol
      - zakup u Seleny Oranii, Gildia Magów w Brumie
      - zakup u Sulinusa Vassinusa, Gildia Magów w Skingradzie
      - zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil
      - zakup u Trayvonda Redgara, Gildia Magów w Cheydinhal
      - zakup u Trevaii, Wielka Kaplica Dibelli w Anvil
      - zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie
      - zakup u Uravasy Othrelas, Wielka Kaplica Mary w Bravil
    • Komentarz: Zaklęcia przywracające zdrowie potrafią uleczyć bohatera i zasklepić jego rany, niezależnie od tego, czy obrażenia zadane zostały bronią konwencjonalną, czy też za pomocą magii.Leczenie ciężkich ran uzdrowi dwadzieścia pięć punktów życia.

    Leczenie paraliżu

    [ID: 0003C3FB]

    • Koszt Many: 50
    • Efekty:
      - Leczenie paraliżu na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Avrusa Adasa, Wielka Kaplica Zenithara w Leyawiin
      - zakup u Isy Raman, Wielka Kaplica Talosa w Brumie
      - zakup u Ohtesse, Wielka Kaplica Arkaya w Cheydinhal
      - zakup u Oragi gra-Bargoli, Wielka Kaplica Stendarra w Chorrol
      - zakup u Trevaii, Wielka Kaplica Dibelli w Anvil
      - zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie
      - zakup u Uravasy Othrelas, Wielka Kaplica Mary w Bravil
    • Komentarz: Zaklęcie to uzdrowi wybrany cel z efektów paraliżu. Rzucając je, musisz stać tuż obok celu. Niestety, czar nie działa na postać gracza – unieruchomionemu bohaterowi pomóc może jedynie wypicie odpowiedniego eliksiru.

    Leczenie zatrucia

    [ID: 0003C3FC]

    • Koszt Many: 60
    • Efekty:
      - Leczenie zatrucia na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Avrusa Adasa, Wielka Kaplica Zenithara w Leyawiin
      - zakup u Isy Raman, Wielka Kaplica Talosa w Brumie
      - zakup u Ohtesse, Wielka Kaplica Arkaya w Cheydinhal
      - zakup u Oragi gra-Bargoli, Wielka Kaplica Stendarra w Chorrol
      - zakup u Trevaii, Wielka Kaplica Dibelli w Anvil
      - zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie
      - zakup u Uravasy Othrelas, Wielka Kaplica Mary w Bravil
    • Komentarz: Zaklęcie niweluje wszystkie efekty działania trucizn. Czar działa na bohatera, nie można za jego pomocą uleczyć swoich sojuszników.

    Pieszczota Matki Nocy

    [ID: 0006D67A]

    • Koszt Many: 33
    • Efekty:
      - Przywrócenie zdrowia 10 pkt. przez 2 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u M’raaj-Dara, Sanktuarium Mrocznego Bractwa
    • Komentarz: Zaklęcia przywracające zdrowie potrafią uleczyć bohatera i zasklepić jego rany, niezależnie od tego, czy obrażenia zadane zostały bronią konwencjonalną, czy też za pomocą magii.Pieszczota Matki Nocy, w ciągu dwóch sekund trwania czaru, uzdrowi dwadzieścia punktów życia.

    Premia do inteligencji

    [ID: 000A9813]

    • Koszt Many: 42
    • Efekty:
      - Premia: Inteligencja 5 pkt. przez 90 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Ohtesse, Wielka Kaplica Arkaya w Cheydinhal
    • Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa inteligencję bohatera o pięć punktów na czas dziewięćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.

    Premia do osobowości

    [ID: 000A9815]

    • Koszt Many: 42
    • Efekty:
      - Premia: Osobowość 5 pkt. przez 90 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Trevaii, Wielka Kaplica Dibelli w Anvil
    • Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa osobowość bohatera o pięć punktów na czas dziewięćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.

    Premia do siły

    [ID: 000A9817]

    • Koszt Many: 42
    • Efekty:
      - Premia: Siła 5 pkt. przez 90 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Oragi gra-Bargoli, Wielka Kaplica Stendarra w Chorrol
    • Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa siłę bohatera o pięć punktów na czas dziewięćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.

    Premia do siły woli

    [ID: 000A9817]

    • Koszt Many: 42
    • Efekty:
      - Premia: Siła woli 5 pkt. przez 90 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie
    • Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa siłę woli bohatera o pięć punktów na czas dziewięćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.

    Premia do szczęścia

    [ID: 000A9814]

    • Koszt Many: 42
    • Efekty:
      - Premia: Szczęście 5 pkt. przez 90 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Trevaii, Wielka Kaplica Dibelli w Anvil
    • Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa szczęście bohatera o pięć punktów na czas dziewięćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.

    Premia do szybkości

    [ID: 000A9816]

    • Koszt Many: 42
    • Efekty:
      - Premia: Szybkość 5 pkt. przez 90 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Borisseana, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
      - zakup u Uravasy Othrelas, Wielka Kaplica Mary w Bravil
    • Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa szybkość bohatera o pięć punktów na czas dziewięćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.

    Premia do wytrzymałości

    [ID: 000A9812]

    • Koszt Many: 42
    • Efekty:
      - Premia: Wytrzymałość 5 pkt. przez 90 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Avrusa Adasa, Wielka Kaplica Zenithara w Leyawiin
    • Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa wytrzymałość bohatera o pięć punktów na czas dziewięćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.

    Premia do zdrowia

    [ID: 000A9820]

    • Koszt Many: 32
    • Efekty:
      - Premia do zdrowia 30 pkt. przez 30 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Seleny Oranii, Gildia Magów w Brumie
    • Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa zdrowie bohatera o trzydzieści punktów na czas trzydziestu sekund czasu rzeczywistego.

    Premia do zwinności

    [ID: 000A9811]

    • Koszt Many: 42
    • Efekty:
      - Premia: Zwinność 5 pkt. przez 90 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Isy Raman, Wielka Kaplica Talosa w Brumie
    • Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa zwinność bohatera o pięć punktów na czas dziewięćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.

    Przywrócenie inteligencji

    [ID: 000AA042]

    • Koszt Many: 29
    • Efekty:
      - Przywrócenie: Inteligencja 5 pkt. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Ohtesse, Wielka Kaplica Arkaya w Cheydinhal
    • Komentarz: Zaklęcia dysponujące mocą Przywrócenia odpowiedniego atrybutu odwracają efekty wrogich zaklęć ze szkoły zniszczenia, za pomocą których dana cecha została wcześniej obniżona.Ten czar przywraca pięć punktów inteligencji.

    Przywrócenie osobowości

    [ID: 000AA044]

    • Koszt Many: 29
    • Efekty:
      - Przywrócenie: Osobowość 5 pkt. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Trevaii, Wielka Kaplica Dibelli w Anvil
    • Komentarz: Zaklęcia dysponujące mocą Przywrócenia odpowiedniego atrybutu odwracają efekty wrogich zaklęć ze szkoły zniszczenia, za pomocą których dana cecha została wcześniej obniżona.Ten czar przywraca pięć punktów osobowości.

    Przywrócenie siły

    [ID: 000AA047]

    • Koszt Many: 29
    • Efekty:
      - Przywrócenie: Siła 5 pkt. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Oragi gra-Bargoli, Wielka Kaplica Stendarra w Chorrol
    • Komentarz: Zaklęcia dysponujące mocą Przywrócenia odpowiedniego atrybutu odwracają efekty wrogich zaklęć ze szkoły zniszczenia, za pomocą których dana cecha została wcześniej obniżona.Ten czar przywraca pięć punktów siły.

    Przywrócenie siły woli

    [ID: 000AA04A]

    • Koszt Many: 29
    • Efekty:
      - Przywrócenie: Siła woli 5 pkt. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie
    • Komentarz: Zaklęcia dysponujące mocą Przywrócenia odpowiedniego atrybutu odwracają efekty wrogich zaklęć ze szkoły zniszczenia, za pomocą których dana cecha została wcześniej obniżona.Ten czar przywraca pięć punktów siły woli.

    Przywrócenie szczęścia

    [ID: 000AA040]

    • Koszt Many: 29
    • Efekty:
      - Przywrócenie: Szczęście 5 pkt. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Trevaii, Wielka Kaplica Dibelli w Anvil
    • Komentarz: Zaklęcia dysponujące mocą Przywrócenia odpowiedniego atrybutu odwracają efekty wrogich zaklęć ze szkoły zniszczenia, za pomocą których dana cecha została wcześniej obniżona.Ten czar przywraca pięć punktów szczęścia.

    Przywrócenie szybkości

    [ID: 000AA049]

    • Koszt Many: 29
    • Efekty:
      - Przywrócenie: Szybkość 5 pkt. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Uravasy Othrelas, Wielka Kaplica Mary w Bravil
    • Komentarz: Zaklęcia dysponujące mocą Przywrócenia odpowiedniego atrybutu odwracają efekty wrogich zaklęć ze szkoły zniszczenia, za pomocą których dana cecha została wcześniej obniżona.Ten czar przywraca pięć punktów szybkości.

    Przywrócenie wytrzymałości

    [ID: 000AA03F]

    • Koszt Many: 29
    • Efekty:
      - Przywrócenie: Wytrzymałość 5 pkt. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Avrusa Adasa, Wielka Kaplica Zenithara w Leyawiin
    • Komentarz: Zaklęcia dysponujące mocą Przywrócenia odpowiedniego atrybutu odwracają efekty wrogich zaklęć ze szkoły zniszczenia, za pomocą których dana cecha została wcześniej obniżona.Ten czar przywraca pięć punktów wytrzymałości.

    Przywrócenie zręczności

    [ID: 000AA03C]

    • Koszt Many: 29
    • Efekty:
      - Przywrócenie: Zwinność 5 pkt. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Isy Raman, Wielka Kaplica Talosa w Brumie
    • Komentarz: Zaklęcia dysponujące mocą Przywrócenia odpowiedniego atrybutu odwracają efekty wrogich zaklęć ze szkoły zniszczenia, za pomocą których dana cecha została wcześniej obniżona.Ten czar przywraca pięć punktów zręczności.

    Rekonwalescencja

    [ID: 0006D7AF]

    • Koszt Many: 48
    • Efekty:
      - Przywrócenie zdrowia 15 pkt. na cel
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Avrusa Adasa, Wielka Kaplica Zenithara w Leyawiin
      - zakup u Isy Raman, Wielka Kaplica Talosa w Brumie
      - zakup u Ohtesse, Wielka Kaplica Arkaya w Cheydinhal
      - zakup u Oragi gra-Bargoli, Wielka Kaplica Stendarra w Chorrol
      - zakup u Trevaii, Wielka Kaplica Dibelli w Anvil
      - zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie
      - zakup u Uravasy Othrelas, Wielka Kaplica Mary w Bravil
    • Komentarz: Zaklęcia przywracające zdrowie potrafią uleczyć sojuszników naszego bohatera i zasklepić ich rany, niezależnie od tego, czy obrażenia zadane zostały bronią konwencjonalną, czy też za pomocą magii.Potężna rekonwalescencja uzdrowi piętnaście punktów życia istoty, na którą ją rzucimy.

    Remedium

    [ID: 0004DC3A]

    • Koszt Many: 56
    • Efekty:
      - Przywrócenie zdrowia 10 pkt. przez 2 sek. na siebie
      - Przywrócenie kondycji 20 pkt. przez 2 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Earila, sklep Tajemnice Earila w Tyglu (SI)
    • Komentarz: Zaklęcia przywracające zdrowie potrafią uleczyć bohatera i zasklepić jego rany, niezależnie od tego, czy obrażenia zadane zostały bronią konwencjonalną, czy też za pomocą magii. Czary, które sprzedaje Earil, dodatkowo odnawiają też stracone punkty kondycji.Remedium, w ciągu dwóch sekund trwania, uzdrowi dwadzieścia punktów życia oraz przywróci czterdzieści punktów kondycji.

    Remedium dla przyjaciela

    [ID: 0004DC3D]

    • Koszt Many: 56
    • Efekty:
      - Przywrócenie zdrowia 10 pkt. przez 2 sek. na dotyk
      - Przywrócenie kondycji 20 pkt. przez 2 sek. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Earila, sklep Tajemnice Earila w Tyglu (SI)
    • Komentarz: Zaklęcia przywracające zdrowie potrafią uleczyć sojuszników naszego bohatera i zasklepić jego rany, niezależnie od tego, czy obrażenia zadane zostały bronią konwencjonalną, czy też za pomocą magii. Czary, które sprzedaje Earil, dodatkowo odnawiają też stracone punkty kondycji.Remedium dla przyjaciela, w ciągu dwóch sekund trwania, uzdrowi dwadzieścia punktów życia oraz przywróci czterdzieści punktów kondycji istoty, na którą ją rzucimy.

    Większa premia do kondycji

    [ID: 0003C406]

    • Koszt Many: 26
    • Efekty:
      - Premia: Kondycja 50 pkt. przez 45 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Edgara Vautrine’a, sklep Tanie Zaklęcia Edgara w Cesarskim Mieście
      - zakup u Ungariona, Gildia Magów w Bravil
    • Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa kondycję bohatera o pięćdziesiąt punktów na czas czterdziestu pięciu sekund czasu rzeczywistego.

    Wysysanie zdrowia

    [ID: 000A9368]

    • Koszt Many: 30
    • Efekty:
      - Absorpcja zdrowia 10 pkt. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga dziesięciu punktów zdrowia. Uzyskany w ten sposób bonus uleczy jedynie część odniesionych w walce ran, nie zwiększy natomiast górnej granicy atrybutu. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

      Zaklęcia czeladnika

    Absorpcja: blok

    [ID: 000A9794]

    • Koszt Many: 67
    • Efekty:
      - Absorpcja: Blok 15 pkt. przez 10 sek. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Marca Gulitte’a, Gildia Magów w Anvil
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga piętnastu punktów Bloku na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

    Absorpcja: celność

    [ID: 000A979C]

    • Koszt Many: 67
    • Efekty:
      - Absorpcja: Celność 15 pkt. przez 10 sek. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Marca Gulitte’a, Gildia Magów w Anvil
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga piętnastu punktów Celności na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

    Absorpcja: ciężki pancerz

    [ID: 000A9799]

    • Koszt Many: 67
    • Efekty:
      - Absorpcja: Ciężki pancerz 15 pkt. przez 10 sek. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Marca Gulitte’a, Gildia Magów w Anvil
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga piętnastu punktów Ciężkiego pancerza na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

    Absorpcja: przemiany

    [ID: 000A9790]

    • Koszt Many: 67
    • Efekty:
      - Absorpcja: Przemiana 15 pkt. przez 10 sek. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Edgara Vautrine’a, sklep Tanie Zaklęcia Edgara w Cesarskim Mieście
      - zakup u Marca Gulitte’a, Gildia Magów w Anvil
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga piętnastu punktów Przemiany na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

    Absorpcja: przywołanie

    [ID: 000A9796]

    • Koszt Many: 67
    • Efekty:
      - Absorpcja: Przyzywanie 15 pkt. przez 10 sek. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Edgara Vautrine’a, sklep Tanie Zaklęcia Edgara w Cesarskim Mieście
      - zakup u Marca Gulitte’a, Gildia Magów w Anvil
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga piętnastu punktów Przyzywania na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

    Konsumpcja zdrowia

    [ID: 000A9369]

    • Koszt Many: 74
    • Efekty:
      - Absorpcja zdrowia 20 pkt. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Marca Gulitte’a, Gildia Magów w Anvil
      - zakup u Trevaii, Wielka Kaplica Dibelli w Anvil
      - zakup u Volanaro, Gildia Magów w Brumie
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga dwudziestu punktów zdrowia. Uzyskany w ten sposób bonus uleczy jedynie część odniesionych w walce ran, nie zwiększy natomiast górnej granicy atrybutu. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

    Leczenie choroby

    [ID: 0003C3FA]

    • Koszt Many: 140
    • Efekty:
      - Leczenie choroby na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Avrusa Adasa, Wielka Kaplica Zenithara w Leyawiin
      - zakup u Isy Raman, Wielka Kaplica Talosa w Brumie
      - zakup u Ohtesse, Wielka Kaplica Arkaya w Cheydinhal
      - zakup u Oragi gra-Bargoli, Wielka Kaplica Stendarra w Chorrol
      - zakup u Trevaii, Wielka Kaplica Dibelli w Anvil
      - zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie
      - zakup u Uravasy Othrelas, Wielka Kaplica Mary w Bravil
    • Komentarz: Zaklęcie natychmiastowo niweluje wszelkie efekty działania chorób. Czar działa na bohatera, nie można za jego pomocą uleczyć swoich sojuszników.

    Leczenie większych ran

    [ID: 000C7661]

    • Koszt Many: 138
    • Efekty:
      - Przywrócenie zdrowia 20 pkt. przez 2 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Avrusa Adasa, Wielka Kaplica Zenithara w Leyawiin
      - zakup u Isy Raman, Wielka Kaplica Talosa w Brumie
      - zakup u Ohtesse, Wielka Kaplica Arkaya w Cheydinhal
      - zakup u Oragi gra-Bargoli, Wielka Kaplica Stendarra w Chorrol
      - zakup u Trevaii, Wielka Kaplica Dibelli w Anvil
      - zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie
      - zakup u Uravasy Othrelas, Wielka Kaplica Mary w Bravil
    • Komentarz: Zaklęcia przywracające zdrowie potrafią uleczyć bohatera i zasklepić jego rany, niezależnie od tego, czy obrażenia zadane zostały bronią konwencjonalną, czy też za pomocą magii.Leczenie większych ran, w ciągu dwóch sekund trwania czaru, uzdrowi czterdzieści punktów życia.

    Mniejsza odporność na magię

    [ID: 0008D1EA]

    • Koszt Many: 128
    • Efekty:
      - Odporność na magię 15% przez 20 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil
    • Komentarz: Dzięki zaklęciom odporności na magię zmniejszane są wszystkie obrażenia zadane bohaterowi przez wrogich magów za pomocą czarów ofensywnych.Mniejsza odporność na magię zmniejszy punkty obrażeń o piętnaście procent. Efekty czaru utrzymują się przez dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego.

    Ozdrowienie

    [ID: 0004DC3B]

    • Koszt Many: 136
    • Efekty:
      - Przywrócenie zdrowia 20 pkt. przez 2 sek. na siebie
      - Przywrócenie kondycji 40 pkt. przez 2 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Earila, sklep Tajemnice Earila w Tyglu (SI)
    • Komentarz: Zaklęcia przywracające zdrowie potrafią uleczyć bohatera i zasklepić jego rany, niezależnie od tego, czy obrażenia zadane zostały bronią konwencjonalną, czy też za pomocą magii. Czary, które sprzedaje Earil, dodatkowo odnawiają też stracone punkty kondycji.Ozdrowienie, w ciągu dwóch sekund trwania, uzdrowi czterdzieści punktów życia oraz przywróci osiemdziesiąt punktów kondycji.

    Ozdrowienie przyjaciela

    [ID: 0004DC3E]

    • Koszt Many: 126
    • Efekty:
      - Przywrócenie zdrowia 10 pkt. przez 3 sek. na cel
      - Przywrócenie kondycji 20 pkt. przez 3 sek. na cel
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Earila, sklep Tajemnice Earila w Tyglu (SI)
    • Komentarz: Zaklęcia przywracające zdrowie potrafią uleczyć sojuszników naszego bohatera i zasklepić jego rany, niezależnie od tego, czy obrażenia zadane zostały bronią konwencjonalną, czy też za pomocą magii. Czary, które sprzedaje Earil, dodatkowo odnawiają też stracone punkty kondycji.Ozdrowienie przyjaciela, w ciągu trzech sekund trwania, uzdrowi trzydzieści punktów życia oraz przywróci sześćdziesiąt punktów kondycji istoty, na którą ją rzucimy.

    Premia do many

    [ID: 0003C407]

    • Koszt Many: 69
    • Efekty:
      - Premia do many 30 pkt. przez 60 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Edgara Vautrine’a, sklep Tanie Zaklęcia Edgara w Cesarskim Mieście
      - zakup u Marca Gulitte’a, Gildia Magów w Anvil
      - zakup u Raminusa Polusa, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Sień Arcymaga) w Cesarskim Mieście
      - zakup u Ungariona, Gildia Magów w Bravil
    • Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa energię magiczną bohatera o trzydzieści punktów na czas sześćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.

    Większa premia do inteligencji

    [ID: 000A980B]

    • Koszt Many: 102
    • Efekty:
      - Premia: Inteligencja 10 pkt. przez 90 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Aurelinwae, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście (KotN)
      - zakup u Ohtesse, Wielka Kaplica Arkaya w Cheydinhal
    • Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa inteligencję bohatera o dziesięć punktów na czas dziewięćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.

    Większa premia do osobowości

    [ID: 000A980D]

    • Koszt Many: 102
    • Efekty:
      - Premia: Osobowość 10 pkt. przez 90 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Trevaii, Wielka Kaplica Dibelli w Anvil
    • Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa osobowość bohatera o dziesięć punktów na czas dziewięćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.

    Większa premia do siły

    [ID: 000A980F]

    • Koszt Many: 102
    • Efekty:
      - Premia: Siła 10 pkt. przez 90 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Oragi gra-Bargoli, Wielka Kaplica Stendarra w Chorrol
    • Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa siłę bohatera o dziesięć punktów na czas dziewięćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.

    Większa premia do siły woli

    [ID: 000A9810]

    • Koszt Many: 102
    • Efekty:
      - Premia: Siła woli 10 pkt. przez 90 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Aurelinwae, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście (KotN)
      - zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie
    • Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa siłę woli bohatera o dziesięć punktów na czas dziewięćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.

    Większa premia do szczęścia

    [ID: 000A980C]

    • Koszt Many: 102
    • Efekty:
      - Premia: Szczęście 10 pkt. przez 90 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Gaspara Stegine’a, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
      - zakup u Trevaii, Wielka Kaplica Dibelli w Anvil
    • Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa szczęście bohatera o dziesięć punktów na czas dziewięćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.

    Większa premia do szybkości

    [ID: 000A980E]

    • Koszt Many: 102
    • Efekty:
      - Premia: Szybkość 10 pkt. przez 90 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Uravasy Othrelas, Wielka Kaplica Mary w Bravil
      - zakup u Volanaro, Gildia Magów w Brumie
    • Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa szybkość bohatera o dziesięć punktów na czas dziewięćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.

    Większa premia do wytrzymałości

    [ID: 000A980A]

    • Koszt Many: 102
    • Efekty:
      - Premia: Wytrzymałość 10 pkt. przez 90 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Aurelinwae, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście (KotN)
      - zakup u Avrusa Adasa, Wielka Kaplica Zenithara w Leyawiin
    • Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa wytrzymałość bohatera o dziesięć punktów na czas dziewięćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.

    Większa premia do zwinności

    [ID: 000A9809]

    • Koszt Many: 102
    • Efekty:
      - Premia: Zwinność 10 pkt. przez 90 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Isy Raman, Wielka Kaplica Talosa w Brumie
    • Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa zwinność bohatera o dziesięć punktów na czas dziewięćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.

    Większa rekonwalescencja

    [ID: 000AA03A]

    • Koszt Many: 92
    • Efekty:
      - Przywrócenie zdrowia 20 pkt. przez 2 sek. na cel
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Avrusa Adasa, Wielka Kaplica Zenithara w Leyawiin
      - zakup u Oragi gra-Bargoli, Wielka Kaplica Stendarra w Chorrol
      - zakup u Trevaii, Wielka Kaplica Dibelli w Anvil
      - zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie
      - zakup u Uravasy Othrelas, Wielka Kaplica Mary w Bravil
    • Komentarz: Zaklęcia przywracające zdrowie potrafią uleczyć sojuszników naszego bohatera i zasklepić ich rany, niezależnie od tego, czy obrażenia zadane zostały bronią konwencjonalną, czy też za pomocą magii.Większa rekonwalescencja, w ciągu dwóch sekund trwania czaru, uzdrowi czterdzieści punktów życia istoty, na którą ją rzucimy.

      Zaklęcia eksperta

    Absorpcja: obuchy

    [ID: 000A9795]

    • Koszt Many: 193
    • Efekty:
      - Absorpcja: Broń obuchowa 25 pkt. przez 10 sek. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Marca Gulitte’a, Gildia Magów w Anvil
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga dwudziestu pięciu punktów Obuchów na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

    Absorpcja: ostrza

    [ID: 000A9793]

    • Koszt Many: 193
    • Efekty:
      - Absorpcja: Ostrza 25 pkt. przez 10 sek. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Marca Gulitte’a, Gildia Magów w Anvil
      - zakup u Seleny Oranii, Gildia Magów w Brumie
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga dwudziestu pięciu punktów Ostrzy na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

    Absorpcja: skradanie się

    [ID: 000A97A1]

    • Koszt Many: 193
    • Efekty:
      - Absorpcja: Skradanie się 25 pkt. przez 10 sek. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Gaspara Stegine’a, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
      - zakup u Marca Gulitte’a, Gildia Magów w Anvil
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga dwudziestu pięciu punktów Skradania się na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

    Absorpcja: zniszczenie

    [ID: 000A9797]

    • Koszt Many: 193
    • Efekty:
      - Absorpcja: Zniszczenie 25 pkt. przez 10 sek. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Marca Gulitte’a, Gildia Magów w Anvil
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga dwudziestu pięciu punktów Zniszczenia na czas dziesięciu sekund. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

    Leczenie najcięższych ran

    [ID: 000AA03B]

    • Koszt Many: 246
    • Efekty:
      - Przywrócenie zdrowia 25 pkt. przez 4 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Isy Raman, Wielka Kaplica Talosa w Brumie
      - zakup u Ohtesse, Wielka Kaplica Arkaya w Cheydinhal
      - zakup u Oragi gra-Bargoli, Wielka Kaplica Stendarra w Chorrol
      - zakup u Trevaii, Wielka Kaplica Dibelli w Anvil
      - zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie
      - zakup u Uravasy Othrelas, Wielka Kaplica Mary w Bravil
    • Komentarz: Zaklęcia przywracające zdrowie potrafią uleczyć bohatera i zasklepić jego rany, niezależnie od tego, czy obrażenia zadane zostały bronią konwencjonalną, czy też za pomocą magii.Leczenie najcięższych ran, w ciągu czterech sekund trwania czaru, uzdrowi sto punktów życia.

    Ożywienie

    [ID: 0004DC3C]

    • Koszt Many: 289
    • Efekty:
      - Przywrócenie zdrowia 35 pkt. przez 2 sek. na siebie
      - Przywrócenie kondycji 75 pkt. przez 2 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Earila, sklep Tajemnice Earila w Tyglu (SI)
    • Komentarz: Zaklęcia przywracające zdrowie potrafią uleczyć bohatera i zasklepić jego rany, niezależnie od tego, czy obrażenia zadane zostały bronią konwencjonalną, czy też za pomocą magii. Czary, które sprzedaje Earil, dodatkowo odnawiają też stracone punkty kondycji.Ożywienie, w ciągu czterech sekund trwania, uzdrowi siedemdziesiąt punktów życia oraz przywróci sto pięćdziesiąt punktów kondycji.

    Potężna rekonwalescencja

    [ID: 000C7662]

    • Koszt Many: 277
    • Efekty:
      - Przywrócenie zdrowia 20 pkt. przez 4 sek. na cel
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Avrusa Adasa, Wielka Kaplica Zenithara w Leyawiin
      - zakup u Isy Raman, Wielka Kaplica Talosa w Brumie
      - zakup u Ohtesse, Wielka Kaplica Arkaya w Cheydinhal
      - zakup u Oragi gra-Bargoli, Wielka Kaplica Stendarra w Chorrol
      - zakup u Trevaii, Wielka Kaplica Dibelli w Anvil
      - zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie
      - zakup u Uravasy Othrelas, Wielka Kaplica Mary w Bravil
    • Komentarz: Zaklęcia przywracające zdrowie potrafią uleczyć sojuszników naszego bohatera i zasklepić ich rany, niezależnie od tego, czy obrażenia zadane zostały bronią konwencjonalną, czy też za pomocą magii.Potężna rekonwalescencja, w ciągu czterech sekund trwania czaru, uzdrowi osiemdziesiąt punktów życia istoty, na którą ją rzucimy.

    Pożarcie zdrowia

    [ID: 000A936A]

    • Koszt Many: 179
    • Efekty:
      - Absorpcja zdrowia 40 pkt. na dotyk
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Borisseana, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
      - zakup u Marca Gulitte’a, Gildia Magów w Anvil
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Absorpcji pozwalają na czasowe przeniesienie kilku punktów danej umiejętności czy cechy z wybranego celu na twojego bohatera.Ten konkretny czar pozbawi wroga czterdziestu punktów zdrowia. Uzyskany w ten sposób bonus uleczy jedynie część odniesionych w walce ran, nie zwiększy natomiast górnej granicy atrybutu. Rzucając go, musisz stać tuż obok celu.

    Większa premia do many

    [ID: 0003C409]

    • Koszt Many: 169
    • Efekty:
      - Premia do many 60 pkt. przez 60 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Avrusa Adasa, Wielka Kaplica Zenithara w Leyawiin
      - zakup u Marca Gulitte’a, Gildia Magów w Anvil
    • Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa energię magiczną bohatera o sześćdziesiąt punktów na czas sześćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.

    Większa premia do zdrowia

    [ID: 000A9821]

    • Koszt Many: 158
    • Efekty:
      - Premia do zdrowia 60 pkt. przez 60 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Avrusa Adasa, Wielka Kaplica Zenithara w Leyawiin
      - zakup u Marca Gulitte’a, Gildia Magów w Anvil
    • Komentarz: Jedno z zaklęć dodających premię do atrybutów bądź umiejętności.Ten konkretny czar zwiększa zdrowie bohatera o sześćdziesiąt punktów na czas sześćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.

      Zaklęcia mistrza

    Legendarne leczenie ran

    [ID: 00083714]

    • Koszt Many: 466
    • Efekty:
      - Przywrócenie zdrowia 30 pkt. przez 6 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Borisseana, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
      - zakup u Isy Raman, Wielka Kaplica Talosa w Brumie
      - zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie
    • Komentarz: Zaklęcia przywracające zdrowie potrafią uleczyć bohatera i zasklepić jego rany, niezależnie od tego, czy obrażenia zadane zostały bronią konwencjonalną, czy też za pomocą magii.Legendarne leczenie ran, w ciągu sześciu sekund trwania czaru, uzdrowi sto osiemdziesiąt punktów życia.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw