Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 TES IV: Oblivion • Przyzywanie • INSIMILION

    TES IV: Oblivion » Magia w świecie Tamriel


    Przyzywanie

    Działy gier » TES IV: Oblivion » Opisy » Magia w świecie Tamriel
    Autor: Oceansoul
    Utworzono: 24.12.2008
    Aktualizacja: 20.02.2009

    Zaklęcia nowicjusza

    Odpędzenie nieumarłych

    • Koszt many: 11
    • Efekty:
      - Odpędzanie nieumarłych do poz. 3 przez 30 sek. na cel
    • Sposób uzyskania:
      - czar, z którym zaczynasz grę, jeśli przyzywanie jest jedną z twoich głównych umiejętności
      - zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
      - zakup u Trevaia, Wielka Kaplica Dibell w Anvil
      - zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie
      - zakup u Ungariona, sklep Fart Czarownika w Bravil
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Odpędzania nieumarłych sprawiają, że potwory te tracą ochotę na dalszą walką i zaczynają uciekać w panice. Dzięki czarom tego typu potyczki z wszelkiej maści duchami, upiorami, ożywionymi trupami czy liczami staną się o wiele prostsze.Odpędzanie nieumarłych oddziałuje na wrogów do poziomu trzeciego włącznie, a efekty utrzymują się przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego. Możesz rzucać je, stojąc w pewnym oddaleniu od swojego celu.

    Zaklęte buty

    [ID: 000A97B4]

    • Koszt Many: 24
    • Efekty:
      - Zaklęte buty przez 20 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
    • Komentarz: Jedno z zaklęć stwarzających zaczarowaną zbroję, która materializuje się na ciele maga. Z wyglądu przypomina pancerz daedryczny, stanowi tak samo dobrą ochronę, jak on. Zaklęta zbroja cechuje się dużą wytrzymałością – przez czas działania czaru nie zdąży się zniszczyć – a dodatkowo nie obciąża ekwipunku, gdyż jej waga w każdym przypadku wynosi zero. To zaklęcie przywołuje zaczarowane buty, będące elementem składowym lekkiego pancerza. Znikną one po upływie dwudziestu sekund czasu rzeczywistego.

    Zaklęte rękawice

    [ID: 000A97B8]

    • Koszt Many: 16
    • Efekty:
      - Zaklęte rękawice przez 20 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
    • Komentarz: Jedno z zaklęć stwarzających zaczarowaną zbroję, która materializuje się na ciele maga. Z wyglądu przypomina pancerz daedryczny, stanowi tak samo dobrą ochronę, jak on. Zaklęta zbroja cechuje się dużą wytrzymałością – przez czas działania czaru nie zdąży się zniszczyć – a dodatkowo nie obciąża ekwipunku, gdyż jej waga w każdym przypadku wynosi zero. To zaklęcie przywołuje zaczarowane rękawice, będące elementem składowym lekkiego pancerza. Znikną one po upływie dwudziestu sekund czasu rzeczywistego.

    Zaklęty hełm

    [ID: 000A97BA]

    • Koszt Many: 24
    • Efekty:
      - Zaklęty hełm przez 20 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
      - zakup u Calindila, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście
    • Komentarz: Jedno z zaklęć stwarzających zaczarowaną zbroję, która materializuje się na ciele maga. Z wyglądu przypomina pancerz daedryczny, stanowi tak samo dobrą ochronę, jak on. Zaklęta zbroja cechuje się dużą wytrzymałością – przez czas działania czaru nie zdąży się zniszczyć – a dodatkowo nie obciąża ekwipunku, gdyż jej waga w każdym przypadku wynosi zero. To zaklęcie przywołuje zaczarowany hełm, będący elementem składowym lekkiego pancerza. Zniknie on po upływie dwudziestu sekund czasu rzeczywistego.

    Zaklęty sztylet

    [ID: 000A97B7]

    • Koszt Many: 21
    • Efekty:
      - Zaklęty sztylet przez 15 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
      - zakup u Edgara Vautrine’a, sklep Tanie Zaklęcia Edgara w Cesarskim Mieście
    • Komentarz: Jedno z zaklęć stwarzających zaczarowaną broń, która materializuje się w rękach maga. Z wyglądu przypomina oręż daedryczny, ale zadaje od niego mniej punktów obrażeń. Zaklęta broń cechuje się dużą wytrzymałością – przez czas działania czaru nie zdąży się stępić – a dodatkowo nie obciąża ekwipunku, gdyż jej waga w każdym przypadku wynosi zero. To zaklęcie przywołuje zaczarowany sztylet. Można zadać za jego pomocą do trzynastu punktów obrażeń. Broń znika po upływie piętnastu sekund czasu rzeczywistego.

      Zaklęcia ucznia

    Odpieranie nieumarłych

    [ID: 000AA069]

    • Koszt Many: 29
    • Efekty:
      - Odpędzanie nieumarłych do poz. 7 przez 30 sek. na cel
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
      - zakup u Ohtesse, Wielka Kaplica Arkaya w Cheydinhal
      - zakup u Trevaia, Wielka Kaplica Dibell w Anvil
      - zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie
      - zakup u Uravasy Othrelas, Wielka Kaplica Mary w Bravil
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Odpędzania nieumarłych sprawiają, że potwory te tracą ochotę na dalszą walką i zaczynają uciekać w panice. Dzięki czarom tego typu potyczki z wszelkiej maści duchami, upiorami, ożywionymi trupami czy liczami staną się o wiele prostsze.Odpieranie nieumarłych oddziałuje na wrogów do poziomu siódmego włącznie, a efekty utrzymują się przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego. Możesz rzucać je, stojąc w pewnym oddaleniu od swojego celu.

    Przywołanie diablika

    [ID: 000AA05E]

    • Koszt Many: 60
    • Efekty:
      - Przywołanie diablika przez 20 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
      - zakup u Alves Uvenim, Gildia Magów w Leyawiin
      - zakup u Delphine Jend, Gildia Magów w Bravil
      - zakup u Druji, Gildia Magów w Skingradzie
      - zakup u Edgara Vautrine’a, sklep Tanie Zaklęcia Edgara w Cesarskim Mieście
      - zakup u Seleny Oranii, Gildia Magów w Brumie
      - zakup u Sulinusa Vassinusa, Gildia Magów w Skingradzie
      - zakup u Thaurrona, Gildia Magów w Anvil
      - zakup u Trayvonda Redgara, Gildia Magów w Cheydinhal
      - zakup u Ungariona, sklep Fart Czarownika w Bravil
    • Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.To zaklęcie sprowadza diablika, który wspomoże cię w walce przez dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego.

    Przywołanie ducha

    [ID: 000AA05C]

    • Koszt Many: 55
    • Efekty:
      - Przywołanie ducha przez 25 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
      - zakup u Ungariona, sklep Fart Czarownika w Bravil
    • Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.To zaklęcie sprowadza ducha, który wspomoże cię w walce przez dwadzieścia pięć sekund czasu rzeczywistego.

    Przywołanie głoda

    [ID: 0007E0AF]

    • Koszt Many: 44
    • Efekty:
      - Przywołanie głoda przez 20 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Earila, sklep Tajemnice Earila w Tyglu (SI)
    • Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.To zaklęcie sprowadza głoda, który wspomoże cię w walce przez dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego.

    Przywołanie szkieletu

    [ID: 000AA05F]

    • Koszt Many: 45
    • Efekty:
      - Przywołanie szkieletu przez 40 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - czar, z którym zaczynasz grę, jeśli przyzywanie jest jedną z twoich głównych umiejętności
      - zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
      - zakup u Calindila, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście
      - zakup u Volanaro, Gildia Magów w Brumie
    • Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.To zaklęcie sprowadza szkielet, który wspomoże cię w walce przez czterdzieści sekund czasu rzeczywistego.

    Przywołanie zombie

    [ID: 000AA063]

    • Koszt Many: 50
    • Efekty:
      - Przywołanie zombie przez 30 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
      - zakup u Calindila, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście
    • Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.To zaklęcie sprowadza zombie, który wspomoże cię w walce przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego.

    Zaklęte nagolenniki

    [ID: 000A97B9]

    • Koszt Many: 54
    • Efekty:
      - Zaklęte nagolenniki przez 45 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
      - zakup u Delphine Jend, Gildia Magów w Bravil
    • Komentarz: Jedno z zaklęć stwarzających zaczarowaną zbroję, która materializuje się na ciele maga. Z wyglądu przypomina pancerz daedryczny, stanowi tak samo dobrą ochronę, jak on. Zaklęta zbroja cechuje się dużą wytrzymałością – przez czas działania czaru nie zdąży się zniszczyć – a dodatkowo nie obciąża ekwipunku, gdyż jej waga w każdym przypadku wynosi zero. To zaklęcie przywołuje zaczarowane nagolenniki, będące elementem składowym ciężkiego pancerza. Znikną one po upływie czterdziestu pięciu sekund czasu rzeczywistego.

    Zaklęty topór wojenny

    [ID: 000A97B3]

    • Koszt Many: 58
    • Efekty:
      - Zaklęty topór przez 15 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
    • Komentarz: Jedno z zaklęć stwarzających zaczarowaną broń, która materializuje się w rękach maga. Z wyglądu przypomina oręż daedryczny, ale zadaje od niego mniej punktów obrażeń. Zaklęta broń cechuje się dużą wytrzymałością – przez czas działania czaru nie zdąży się stępić – a dodatkowo nie obciąża ekwipunku, gdyż jej waga w każdym przypadku wynosi zero. To zaklęcie przywołuje zaczarowany topór. Można zadać za jego pomocą do osiemnastu punktów obrażeń. Broń znika po upływie piętnastu sekund czasu rzeczywistego.

      Zaklęcia czeladnika

    Karcenie nieumarłych

    [ID: 000AA06A]

    • Koszt Many: 70
    • Efekty:
      - Odpędzenie nieumarłych do poz. 15 przez 30 sek. na cel
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol
      - zakup u Isi Raman, Wielka Kaplica Talosa w Brumie
      - zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Odpędzania nieumarłych sprawiają, że potwory te tracą ochotę na dalszą walką i zaczynają uciekać w panice. Dzięki czarom tego typu potyczki z wszelkiej maści duchami, upiorami, ożywionymi trupami czy liczami staną się o wiele prostsze.Karcenie nieumarłych oddziałuje na wrogów do poziomu piętnastego włącznie, a efekty utrzymują się przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego. Możesz rzucać je, stojąc w pewnym oddaleniu od swojego celu.

    Przywołanie atronacha płomienia

    [ID: 000AA05A]

    • Koszt Many: 135
    • Efekty:
      - Przywołanie atronacha ognia przez 30 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol
    • Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.To zaklęcie sprowadza atronacha płomienia, który wspomoże cię w walce przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego.

    Przywołanie bezgłowego zombie

    [ID: 0003C414]

    • Koszt Many: 140
    • Efekty:
      - Przywołanie bezgłowego zombie przez 25 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol
    • Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.To zaklęcie sprowadza bezgłowego zombie, który wspomoże cię w walce przez dwadzieścia pięć sekund czasu rzeczywistego.

    Przywołanie dremory

    [ID: 000AA059]

    • Koszt Many: 145
    • Efekty:
      - Przywołanie dremory przez 20 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol
    • Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.To zaklęcie sprowadza dremorę, która wspomoże cię w walce przez dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego.

    Przywołanie niedołężnego jatkowca

    [ID: 0004DC19]

    • Koszt Many: 120
    • Efekty:
      - Przywołanie niedołężnego jatkowca przez 30 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Earila, sklep Tajemnice Earila w Tyglu (SI)
    • Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.To zaklęcie sprowadza niedołężnego jatkowca, który wspomoże cię w walce przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego.

    Przywołanie Szkieletu Strażnika

    [ID: 0003C415]

    • Koszt Many: 130
    • Efekty:
      - Przywołanie szkieletu strażnika przez 40 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol
    • Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.To zaklęcie sprowadza Szkielet Strażnika, który wspomoże cię w walce przez czterdzieści sekund czasu rzeczywistego.

    Przywołanie żarłocznego głoda

    [ID: 0004DC20]

    • Koszt Many: 122
    • Efekty:
      - Przywołanie żarłocznego głoda przez 20 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Earila, sklep Tajemnice Earila w Tyglu (SI)
    • Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.To zaklęcie sprowadza żarłocznego głoda, który wspomoże cię w walce przez dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego.

    Zaklęta buława

    [ID: 000A97BB]

    • Koszt Many: 136
    • Efekty:
      - Zaklęta buława przez 15 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol
    • Komentarz: Jedno z zaklęć stwarzających zaczarowaną broń, która materializuje się w rękach maga. Z wyglądu przypomina oręż daedryczny, ale zadaje od niego mniej punktów obrażeń. Zaklęta broń cechuje się dużą wytrzymałością – przez czas działania czaru nie zdąży się stępić – a dodatkowo nie obciąża ekwipunku, gdyż jej waga w każdym przypadku wynosi zero. To zaklęcie przywołuje zaczarowaną buławę. Można zadać za jej pomocą do dwudziestu dwóch punktów obrażeń. Broń znika po upływie piętnastu sekund czasu rzeczywistego.

    Zaklęty kirys

    [ID: 000A97B6]

    • Koszt Many: 72
    • Efekty:
      - Zaklęty kirys przez 60 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol
    • Komentarz: Jedno z zaklęć stwarzających zaczarowaną zbroję, która materializuje się na ciele maga. Z wyglądu przypomina pancerz daedryczny, stanowi tak samo dobrą ochronę, jak on. Zaklęta zbroja cechuje się dużą wytrzymałością – przez czas działania czaru nie zdąży się zniszczyć – a dodatkowo nie obciąża ekwipunku, gdyż jej waga w każdym przypadku wynosi zero. To zaklęcie przywołuje zaczarowaną zbroję, będącą elementem składowym ciężkiego pancerza. Zniknie ona po upływie sześćdziesięciu sekund czasu rzeczywistego.

    Zaklęty łuk

    [ID: 000A97B5]

    • Koszt Many: 142
    • Efekty:
      - Zaklęty łuk przez 15 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Alberica Litte’a, Gildia Magów w Chorrol
      - zakup u Aurelinwae, sklep Mistyczny Skład w Cesarskim Mieście (KotN)
    • Komentarz: Jedno z zaklęć stwarzających zaczarowaną broń, która materializuje się w rękach maga. Z wyglądu przypomina oręż daedryczny, ale zadaje od niego mniej punktów obrażeń. Zaklęta broń cechuje się dużą wytrzymałością – przez czas działania czaru nie zdąży się stępić – a dodatkowo nie obciąża ekwipunku, gdyż jej waga w każdym przypadku wynosi zero. To zaklęcie przywołuje zaczarowany łuk. Można zadać za jego pomocą do piętnastu punktów obrażeń. Broń znika po upływie piętnastu sekund czasu rzeczywistego.

      Zaklęcia eksperta

    Odesłanie nieumarłych

    [ID: 000AA06B]

    • Koszt Many: 187
    • Efekty:
      - Odpędzanie nieumarłych do poz. 18 przez 60 sek. na cel
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol
      - zakup u Isi Raman, Wielka Kaplica Talosa w Brumie
      - zakup u Oragi gra-Bargol, Wielka Kaplica Stendarra w Chorrol
      - zakup u Tumindila, Wielka Kaplica Julianosa w Skingradzie
    • Komentarz: Zaklęcia wykorzystujące moc Odpędzania nieumarłych sprawiają, że potwory te tracą ochotę na dalszą walką i zaczynają uciekać w panice. Dzięki czarom tego typu potyczki z wszelkiej maści duchami, upiorami, ożywionymi trupami czy liczami staną się o wiele prostsze.Odesłanie nieumarłych oddziałuje na wrogów do poziomu osiemnastego włącznie, a efekty utrzymują się przez sześćdziesiąt sekund czasu rzeczywistego. Możesz rzucać je, stojąc w pewnym oddaleniu od swojego celu.

    Przywołanie atronacha mrozu

    [ID: 000AA05B]

    • Koszt Many: 360
    • Efekty:
      - Przywołanie atronacha mrozu przez 35 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol
    • Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.To zaklęcie sprowadza atronacha mrozu, który wspomoże cię w walce przez trzydzieści pięć sekund czasu rzeczywistego.

    Przywołanie daedrotha

    [ID: 000AA058]

    • Koszt Many: 369
    • Efekty:
      - Przywołanie daedrotha przez 30 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol
      - zakup u Seleny Oranii, Gildia Magów w Brumie
    • Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.To zaklęcie sprowadza daedrotha, który wspomoże cię w walce przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego.

    Przywołanie jatkowca

    [ID: 0004DC1E]

    • Koszt Many: 262
    • Efekty:
      - Przywołanie jatkowca przez 30 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Earila, sklep Tajemnice Earila w Tyglu (SI)
    • Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.To zaklęcie sprowadza jatkowca, który wspomoże cię w walce przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego.

    Przywołanie Pajęczej Daedry

    [ID: 0003C418]

    • Koszt Many: 390
    • Efekty:
      - Przywołanie pajęczej daedry przez 20 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol
      - zakup u Gaspara Stegine’a, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
    • Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.To zaklęcie sprowadza Pajęczą Daedrę, który wspomoże cię w walce przez dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego.

    Przywołanie postrachu klanów

    [ID: 000AA057]

    • Koszt Many: 340
    • Efekty:
      - Przywołanie postrachu klanów przez 45 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol
    • Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.To zaklęcie sprowadza postrach klanów, który wspomoże cię w walce przez czterdzieści pięć sekund czasu rzeczywistego.

    Przywołanie Szkieletu Bohatera

    [ID: 0003C416]

    • Koszt Many: 330
    • Efekty:
      - Przywołanie szkieletu bohatera przez 50 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol
    • Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.To zaklęcie sprowadza Szkielet Bohatera, który wspomoże cię w walce przez pięćdziesiąt sekund czasu rzeczywistego.

    Przywołanie Szkieletu Czempiona

    [ID: 0003C417]

    • Koszt Many: 380
    • Efekty:
      - Przywołanie szkieletu czempiona przez 25 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol
    • Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.To zaklęcie sprowadza Szkielet Czempiona, który wspomoże cię w walce przez dwadzieścia pięć sekund czasu rzeczywistego.

    Przywołanie wyposzczonego głoda

    [ID: 0004DC22]

    • Koszt Many: 487
    • Efekty:
      - Przywołanie wyposzczonego głoda prze 20 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Earila, sklep Tajemnice Earila w Tyglu (SI)
    • Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.To zaklęcie sprowadza wyposzczonego głoda, który wspomoże cię w walce przez dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego.

    Przywołanie zapomnianego upiora

    [ID: 000AA062]

    • Koszt Many: 350
    • Efekty:
      - Przywołanie zapomnianego upiora przez 40 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol
      - zakup u Gaspara Stegine’a, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
    • Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.To zaklęcie sprowadza zapomnianego upiora, który wspomoże cię w walce przez czterdzieści sekund czasu rzeczywistego.

    Zaklęta tarcza

    [ID: 000A97BC]

    • Koszt Many: 216
      - Zaklęta tarcza przez 120 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol
    • Komentarz: Jedno z zaklęć stwarzających zaczarowaną zbroję, która materializuje się na ciele maga. Z wyglądu przypomina pancerz daedryczny, stanowi tak samo dobrą ochronę, jak on. Zaklęta zbroja cechuje się dużą wytrzymałością – przez czas działania czaru nie zdąży się zniszczyć – a dodatkowo nie obciąża ekwipunku, gdyż jej waga w każdym przypadku wynosi zero. To zaklęcie przywołuje zaczarowaną tarczę, będącą elementem składowym lekkiego pancerza. Zniknie ona po upływie stu dwudziestu sekund czasu rzeczywistego.

    Zaklęty miecz

    [ID: 000A97BD]

    • Koszt Many: 352
      - Zaklęty miecz przez 15 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Athragara, Gildia Magów w Chorrol
      - zakup u Raminusa Polusa, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Sień Arcymaga) w Cesarskim Mieście
      - zakup u Volanaro, Gildia Magów w Brumie
    • Komentarz: Jedno z zaklęć stwarzających zaczarowaną broń, która materializuje się w rękach maga. Z wyglądu przypomina oręż daedryczny, ale zadaje od niego mniej punktów obrażeń. Zaklęta broń cechuje się dużą wytrzymałością – przez czas działania czaru nie zdąży się stępić – a dodatkowo nie obciąża ekwipunku, gdyż jej waga w każdym przypadku wynosi zero. To zaklęcie przywołuje zaczarowany miecz dwuręczny. Można zadać za jego pomocą do dwudziestu dziewięciu punktów obrażeń. Broń znika po upływie piętnastu sekund czasu rzeczywistego.

      Zaklęcia mistrza

    Przywołanie atronacha burz

    [ID: 000AA060]

    • Koszt Many: 500
    • Efekty:
      - Przywołanie atronacha burzy przez 40 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Vigge’a Ostrożnego, Gildia Magów w Skingradzie
    • Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.To zaklęcie sprowadza atronacha burz, który wspomoże cię w walce przez czterdzieści sekund czasu rzeczywistego.

    Przywołanie Dremory Lorda

    [ID: 0003C413]

    • Koszt Many: 549
    • Efekty:
      - Przywołanie dremory lorda przez 35 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Volanaro, Gildia Magów w Brumie
    • Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.To zaklęcie sprowadza Dremorę Lorda, który wspomoże cię w walce przez trzydzieści pięć sekund czasu rzeczywistego.

    Przywołanie licza

    [ID: 000AA05D]

    • Koszt Many: 700
    • Efekty:
      - Przywołanie licza przez 20 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Borisseana, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
    • Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.To zaklęcie sprowadza licza, który wspomoże cię w walce przez dwadzieścia sekund czasu rzeczywistego.

    Przywołanie niepohamowanego głoda

    [ID: 0004DC22]

    • Koszt Many: 487
    • Efekty:
      - Przywołanie niepohamowanego głoda przez 25 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Earila, sklep Tajemnice Earila w Tyglu (SI)
    • Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.To zaklęcie sprowadza niepohamowanego głoda, który wspomoże cię w walce przez dwadzieścia pięć sekund czasu rzeczywistego.

    Przywołanie Posępnego Upiora

    [ID: 0003C419]

    • Koszt Many: 650
    • Efekty:
      - Przywołanie posępnego upiora przez 25 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Borisseana, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
    • Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.To zaklęcie sprowadza Posępnego Upiora, który wspomoże cię w walce przez dwadzieścia pięć sekund czasu rzeczywistego.

    Przywołanie przesyconego jatkowca

    [ID: 0004DC1F]

    • Koszt Many: 450
    • Efekty:
      - Przywołanie przesyconego jatkowca przez 30 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Earila, sklep Tajemnice Earila w Tyglu (SI)
    • Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.To zaklęcie sprowadza przesyconego jatkowca, który wspomoże cię w walce przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego.

    Przywołanie Xivilai

    [ID: 000AA061]

    • Koszt Many: 600
    • Efekty:
      - Przywołanie Xivilai przez 30 sek. na siebie
    • Sposób uzyskania:
      - zakup u Borisseana, Uniwersytet Wiedzy Tajemnej (Centrum Praksograficzne) w Cesarskim Mieście
    • Komentarz: Zaklęcia przywoływania sprowadzają na określony czas sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie aż do śmierci bądź zakończenia działania czaru. Jednocześnie możesz korzystać z pomocy tylko jednego stwora, a przyzwanie kolejnego spowoduje natychmiastowe zniknięcie poprzedniego. Pamiętaj, że jeśli podczas walki przypadkiem uderzysz swojego podopiecznego trzy razy, obróci się on przeciwko tobie.To zaklęcie sprowadza Xivilai, który wspomoże cię w walce przez trzydzieści sekund czasu rzeczywistego.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Kartofel
     

    Wędrowiec
    Temat: Super wykaz, dobra robota.
    Dodany: 22.09.2014 o 14:55  

    Super wykaz, dobra robota.



    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw