Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 TES IV: Oblivion • Shivering Isles - Zadania... • INSIMILION

    TES IV: Oblivion » Solucja


    Shivering Isles - Zadania Demencji - Tygiel

    Działy gier » TES IV: Oblivion » Poradniki » Solucja
    Autor: Oceansoul
    Utworzono: 12.09.2008
    Aktualizacja: 12.09.2008


    << poprzedniaSPISnastępna >>

    Ostatni spoczynek

    Hirrus Clutumnus, którego spotkasz na ulicach miasta, poprosi cię o spotkanie po zmroku przy włazie do kanałów, na północny wschód od posągu Sheogoratha. Potrzebuje twojej pomocy - chciałby rozstać się ze światem, ale nie uśmiecha mu się trafienie na Wzgórze Samobójców, dlatego musisz go zabić. Co więcej, powinieneś zrobić to z zaskoczenia, kiedy mężczyzna nie będzie się tego spodziewać.
    1. Możesz zakraść się w nocy do jego domu i zamordować Hirrusa podczas snu.
    2. Śledź go w ciągu dnia, a gdy stanie na szczycie wysokich schodów, zainicjuj rozmowę i wybierz opcję zepchnięcia go - nikt nie uzna tego za morderstwo, a jedynie nieszczęśliwy wypadek, nie zostaniesz więc obciążony karą grzywny.
    Gdy Hirrus będzie martwy, weź z jego ciała klucz do domu oraz szkatuły na biżuterię, którą znajdziesz na komodzie w sypialni. Wewnątrz spoczywa testament zmarłego oraz Pierścień Szczęśliwości.

    Groza Ushnara

    Ushnar gro-Shadborgob chciałby pozbyć się z Tygla żebraka Bhishy Khajiita, gdyż ten chodzi za nim krok w krok. Wszystko przez uwielbienie dla psów orka, bezskórych ogarów.
    Porozmawiaj z Bhishem i zaoferuj mu 100 sztuk złota - bez protestów zgodzi się zamieszkać w Błogości, ku uciesze Ushnara.
    Grając Khajiitem, nie ma możliwości otrzymania tego zadania. Przedstawiciel każdej innej rasy za pomyślne wykonanie misji otrzyma na własność jednego ogara, który będzie mu towarzyszyć podczas wędrówek i atakować wrogów. Przynajmniej do czasu, aż nie zginie.

    Brithaur

    Una Armina z Muzeum Osobliwości opowie ci o konflikcie między Brithaurem a Earilem. Wypytaj tego drugiego - znajdziesz go w sklepie Tajemnice Earila - a poprosi cię o pozbycie się nieustannie sprawiającego mu kłopoty złodzieja Brithaura.
    Porozmawiaj z przestępcą, najczęściej przechadza się po ulicach miasta lub myszkuje w zamkniętych sklepach. Zaproponuje ci układ - jeśli przyniesiesz mu pięć pereł bez skazy, obieca skończyć z rabunkami.
    Możesz przychylić się do prośby i dostarczyć klejnoty - próbuj szukać przy ciałach martwych Baliwogów - lub też inaczej rozprawić się z Bosmerem. Najprostszą metodą jest zabicie mężczyzny, ale możesz też poprosić Kithlana z Domu Demencji, by zajął się problemem (musisz być księciem Demencji bądź Sheogorathem, by opcja ta była dostępna).
    Niezależnie od tego, jak rozwiążesz problem, uradowany Earil wręczy ci 450 sztuk złota. Jeśli własnoręcznie zabiłeś Brithaura, a z ciała zabrałeś jego serce, otrzymasz dodatkowe 600 złotych monet.

    Płynny roztwór

    Chorowita Berenice, właścicielka zajazdu w Tyglu, potrzebuje lekarstwa. Medykament znaleźć można jedynie w miejscu zwanym Plączokolec, gdzie znajduje się sadzawka aquanostrum.
    Udaj się do jaskiń położonych w Demencji, na południe od Wzgórza Samobójców, a tam przejdź do groty o nazwie Wylęgarnia. Zbliż się do świecącego posągu, a bohater automatycznie napełni otrzymany flakon pożądanym lekarstwem.
    W nagrodę Chorowita Berenice podaruje ci pierścień Diadem Zieleni.

    Nadchodząca burza

    Ahjazda, właścicielka sklepu Rzeczy Znalezione, zbiera zapasy w obawie przed nadciągającą burzą. Pomóż jej i odszukaj trzy przedziwne przedmioty:
    - Amulet Dezintegracji - aby go otrzymać, musisz udać się do Fortu Milchar w Manii. Przejdź do Rozgadanej Sali i zwróć uwagę na stojącą na środku pomieszczenia Urnę "Sedno Gorliwości". To w niej znajduje się amulet; niestety, pojemnik jest zapieczętowany i trzeba będzie znaleźć sposób na otworzenie go. Musisz rozpalić ogień na trzech postumentach umieszczonych w rogach sali za pomocą Obrzędowej Pochodni. Przedmiotu nie da się włożyć do ekwipunku, musisz więc przesuwać ją od jednego piedestału do kolejnego - domyślnie za pomocą klawisza [Z]. Spiesz się, gdyż raz zapalone postumenty szybko gasną, a wszystkie trzy muszą palić się jednocześnie, byś mógł zabrać amulet z urny.
    - Pierścień Wysuszania - znajduje się w Muzeum Osobliwości w Tyglu, w szklanej gablocie na półpiętrze. Udaj się tam w nocy i skradnij błyskotkę.
    - Spodnie Spokoju - ma je żebrak Fimmion z Błogości, a odda ci je, jeśli przyniesiesz mu babeczkę. Wypiek można znaleźć m.in. w domu Dulphumpha gro-Urgaha w wiosce Głębinura. Alternatywnie, zabij nędzarza i weź z ciała spodnie.
    W nagrodę Khajiitka nauczy cię czaru Paranoja Ahjazdy.

    Muzeum Osobliwości

    Una Aramina, kustosz z Muzeum Osobliwości, chętnie oprowadzi cię po swojej galerii. Ma także dla ciebie zadanie - przynieś jej wszystko, co niezwykłe i dziwaczne, a hojnie cię wynagrodzi.
    Wszystkie przedmioty możesz znaleźć w wielu losowych miejscach na terenie Drżących Wysp, a są to:
    - Bursztyn w kształcie Sheogoratha - 300 sztuk złota
    - Klucz Psiego Zęba - 200 sztuk złota
    - Miednica Pelagiusa - 250 sztuk złota
    - Miska Mieszania - 250 sztuk złota
    - Moneta o dwóch orłach - 150 sztuk złota
    - Niema Wrzeszcząca Paszcza - 200 sztuk złota
    - Pierścień Rozbierania - 235 sztuk złota
    - Pomidor Duszy - 350 sztuk złota
    - Prochy Din - 200 sztuk złota
    - Sztylet Przyjaźni - 300 sztuk złota
    - Ślepe Oko Strażnika - 200 sztuk złota
    - Zdeformowana Bagienna Macka - 180 sztuk złota

    Młot z antypodów

    Brzytwa, kowal z Broni Brzytwy w Tyglu, potrzebuje matrycy oraz rudy obłędu, by wykuć dla ciebie broń i ciężki pancerz. Otrzymasz listę przedmiotów, które kobieta mogłaby wykonać, oraz spis ilości bryłek potrzebnych do stworzenia każdego z wyrobów.



    << poprzedniaSPISnastępna >>



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Remus
     

    Wędrowiec
    Temat: Mam problem z misją Młot z ...
    Dodany: 12.03.2011 o 16:37  

    Mam problem z misją Młot z antypodów w Błogości na terenie Manii. Nie dostałem tej misji, gdy rozmawiam z kowalem - Orkiem mówi on: "Nie czas na interesy" (czy coś takiego) i rozmowa się na tym kończy, więc nie mogę przetopić bursztynu na ekwipunek. Z góry dzięki.



    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw