<< poprzednia | SPIS | następna >> |
Przebudzenie
Miły Fanriene szuka bezpiecznego miejsca do spania - z dala od ściany czy posągów, które mogłyby na niego runąć. Zagadnij żebraka Uungora - po udanej próbie perswazji zgodzi się oddać Fanrienowi swoje posłanie i zamieszkać w jego posiadłości. Poinformuj o tym zleceniodawcę, a uradowany wręczy ci zwój Wybuch Potęgi.
Oczywiście możesz też zabić Uungora, efekt będzie ten sam.
Widelec Przerażenia
Argonianin Wielka Głowa ma obsesję na punkcie przedmiotu zwanego Widelcem Przerażenia, nakaże ci więc odszukać go. Wpierw porozmawiaj z Bolwingiem, żebrakiem z Tygla, a wyjawi położenie Widelca. Zgodnie z jego wskazówkami, udaj się do Obozu Długiego Kła w zachodniej części Manii, a na miejscu pokonaj kilku Heretyków i zabierz przedmiot ze skrzynki na biżuterię. Wracaj ze znaleziskiem do Wielkiej Głowy. W nagrodę podniesie o jeden punkt wybraną umiejętność z pośród trzech: ostrza, skradanie lub alchemię.
Praca nigdy się nie kończy
Zleceniodawcą jest Tove Niespokojny, znajdziesz go w jego domu w Błogości lub też w gospodzie Wybredny Żebrak. Opowie ci o pracy nad przedziwną łodzią, do konstrukcji której potrzeba mu 100 cyrkli i szczypiec - za każdą sztukę zapłaci 5 złotych monet.
Odkupi od ciebie żądaną ilość narzędzi, po czym stwierdzi, że teraz pracuje nad nowym projektem i nie zechce skupować kolejnych cyrkli i szczypiec.
Młot z antypodów
Dumag gro-Bonk, kowal z Zagubionego Naramiennika w Błogości, potrzebuje matrycy oraz bursztynu, by wykuć dla ciebie broń i lekki pancerz. Otrzymasz listę przedmiotów, które ork mógłby wykonać, oraz spis ilości bryłek potrzebnych do stworzenia każdego z wyrobów.
<< poprzednia | SPIS | następna >> |