Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 TES IV: Oblivion • Zadania poboczne - Kvatch • INSIMILION

    TES IV: Oblivion » Solucja


    Zadania poboczne - Kvatch

    Działy gier » TES IV: Oblivion » Poradniki » Solucja
    Autor: Oceansoul
    Utworzono: 12.09.2008
    Aktualizacja: 12.09.2008


    << poprzedniaSPISnastępna >>

    Bitwa o Zamek Kvatch

    Zadania tego będziesz mógł się podjąć, ukończywszy misję Przełamanie oblężenia Kvatch (patrz: Wątek główny). Po tym, jak zostały zamknięte prowadzące do Otchłani wrota, a ty wraz ze strażą oczyściliście z daedr główny plac, umożliwiając przebywającym w świątyni mieszkańcom ucieczkę z miasta, możesz zgodzić się pomóc oswobodzić z potworów zamek i odnaleźć hrabiego.
    Razem z kapitanem straży wyjdźcie z kaplicy na plac przed zamkiem i pokonajcie panoszące się tam daedry. Niestety, okaże się, że brama została zamknięta i będziesz musiał znaleźć sposób na otworzenie jej. Wróć do świątyni i poproś Bericha Iniana o klucz do wartowni. Strażnik uzna, że chętnie pomoże ci w walce z daedrami, idź więc za nim do krypty kaplicy. Jeśli zginie - a jest spora szansa, że tak się stanie - odbierz mu klucz i kontynuuj wędrówkę (gdyby jakimś cudem przeżył, sam otworzy dla ciebie przejście). Z katakumb dostaniesz się do innej części Kvatch, gdzie czeka kolejna grupa przeciwników. Pokonaj ich i ruszaj ścieżką do zrujnowanej wieży strażniczej. Skorzystaj z włazu i podążaj podziemnym tunelem do zamku. Na dziedzińcu użyj kołowrotu, by podnieść okratowane wrota. Czas na kolejną potyczkę z daedrami, które czaiły się za bramą.
    Gdy z pomocą żołnierzy pokonasz monstra, wejdź do twierdzy i porozmawiaj z Savlianem. Matius każe ci udać się w głąb twierdzy i odszukać hrabiego Ormelliusa Goldwine'a.
    Z holu przejdź do Wielkiej Sali, zabijając kolejne daedry. Wybierz ostatni korytarz po prawej stronie i wejdź do kwater hrabiego. Na podłodze znajdziesz martwego Goldwine'a, zdejmij z jego palca Coloviański Sygnet i wracaj do Savliana. Oddaj kapitanowi straży pierścień i obwieść, że hrabia nie żyje. W nagrodę otrzymasz Kirys z Kvatch, a gdy wykonując zadanie Sprzymierzeńcy dla Brumy (patrz: Wątek główny) poprosisz Matiusa o pomoc, zgodzi się wspomóc cię oddziałem żołnierzy.



    << poprzedniaSPISnastępna >>



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 2 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    ssssss89
     

    Wędrowiec
    Temat: ten tekst
    Dodany: 06.08.2009 o 18:57  

    dzięki za cały ten poradnik

    hhe
     

    Wędrowiec
    Temat: elo
    Dodany: 23.12.2009 o 12:19  

    nom przydatny poradniczek



    Ten artykuł skomentowano 2 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw