<< poprzednia | SPIS | następna >> |
Bitwa o Zamek Kvatch
Zadania tego będziesz mógł się podjąć, ukończywszy misję Przełamanie oblężenia Kvatch (patrz: Wątek główny). Po tym, jak zostały zamknięte prowadzące do Otchłani wrota, a ty wraz ze strażą oczyściliście z daedr główny plac, umożliwiając przebywającym w świątyni mieszkańcom ucieczkę z miasta, możesz zgodzić się pomóc oswobodzić z potworów zamek i odnaleźć hrabiego.
Razem z kapitanem straży wyjdźcie z kaplicy na plac przed zamkiem i pokonajcie panoszące się tam daedry. Niestety, okaże się, że brama została zamknięta i będziesz musiał znaleźć sposób na otworzenie jej. Wróć do świątyni i poproś Bericha Iniana o klucz do wartowni. Strażnik uzna, że chętnie pomoże ci w walce z daedrami, idź więc za nim do krypty kaplicy. Jeśli zginie - a jest spora szansa, że tak się stanie - odbierz mu klucz i kontynuuj wędrówkę (gdyby jakimś cudem przeżył, sam otworzy dla ciebie przejście). Z katakumb dostaniesz się do innej części Kvatch, gdzie czeka kolejna grupa przeciwników. Pokonaj ich i ruszaj ścieżką do zrujnowanej wieży strażniczej. Skorzystaj z włazu i podążaj podziemnym tunelem do zamku. Na dziedzińcu użyj kołowrotu, by podnieść okratowane wrota. Czas na kolejną potyczkę z daedrami, które czaiły się za bramą.
Gdy z pomocą żołnierzy pokonasz monstra, wejdź do twierdzy i porozmawiaj z Savlianem. Matius każe ci udać się w głąb twierdzy i odszukać hrabiego Ormelliusa Goldwine'a.
Z holu przejdź do Wielkiej Sali, zabijając kolejne daedry. Wybierz ostatni korytarz po prawej stronie i wejdź do kwater hrabiego. Na podłodze znajdziesz martwego Goldwine'a, zdejmij z jego palca Coloviański Sygnet i wracaj do Savliana. Oddaj kapitanowi straży pierścień i obwieść, że hrabia nie żyje. W nagrodę otrzymasz Kirys z Kvatch, a gdy wykonując zadanie Sprzymierzeńcy dla Brumy (patrz: Wątek główny) poprosisz Matiusa o pomoc, zgodzi się wspomóc cię oddziałem żołnierzy.
<< poprzednia | SPIS | następna >> |