Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Planescape: Torment • Czary maga - poziom 7 • INSIMILION

    Planescape: Torment » Czary


    Czary maga - poziom 7

    Działy gier » Planescape: Torment » Opisy » Czary
    Autor: Scream Predatoor
    Utworzono: 05.08.2007
    Aktualizacja: 02.08.2008

    Nawałnica Kwasu

    • Zasięg: 10 metrów
    • Czas działania: 30 sekund
    • Szybkość: 7
    • Obszar działania: Promień 7 metrów
    • Rzut obronny: 1/2
    • Opis: Burza kwasu przyjdzie i pójdzie, ale jej palące wspomnienie pozostanie jeszcze na długo. Czar ten wytwarza gwałtowną ulewę, która zamiast wody rosi śmiercionośny kwas. Spada on na wszystkich wrogów w promieniu 7 metrów od miejsca rzucenia czaru. Co każde 5 sekund na poziom maga, zaklęcie zadaje 1-6 punktów obrażeń. Udany rzut obronny zmniejsza te obrażenia o połowę.
    • Ocena: 6/10
    • Komentarz:Zabójczy czar - na papierze. Na 30 lvl od 30 do 180 punktów obrażeń? Tak, ale w ponad dwie minuty! W rezultacie niemal bezużyteczny. Zbyt rozległe w czasie lepiej wziąć inne!

    Nawałnica ostrzy

    • Zasięg: 25 metrów
    • Czas działania: Natychmiastowy
    • Szybkość: 7
    • Obszar działania: Promień 10 metrów na poziom
    • Rzut obronny: 1/2
    • Opis: Czar ten przyzywa drobiny najczarniejszego lodu z czwartej warstwy Acheronu, które tną, smagają i sieczą przeciwników. Czar przyzywa ostre jak brzytwa drobinki Okantyanu, które godzą (z trak0 równym 11) we wszystkich wrogów znajdujących się w promieniu 10 metrów i zadają obrażenia w ilości od 1 do 8 punktów na poziom. Ponadto przy rzucie na atak o wartości 20, powodują dodatkowe 2-20 punktów obrażeń.
    • Ocena: 1/10
    • Komentarz: Bezużyteczny czar, nigdy nie zadałem więcej niż 10 HP straty komukolwiek.

    Strażnicza opończa

    • Zasięg: 0
    • Czas działania: 50 sekund + 5 sekund na poziom
    • Szybkość: 7
    • Obszar działania: Rzucający czar
    • Rzut obronny: Brak
    • Opis: Czar ten jest w stanie powstrzymać wszelkie ataki fizyczne. Zaklęcie wytwarza powłokę magicznej energii, która otacza ciało czarodzieja i odbija wszelkie ciosy przez 50 sekund + 5 sekund na poziom. Wszyscy atakujący muszą pomyślnie wykonać rzut obronny przeciwko czarom z modyfikatorem ujemnym -4, aby móc się przebić. Jeśli im się nie uda, ataki zostaną zatrzymane przez powłokę. Ponadto, w czasie trwania tego zaklęcia, czarodziej może wciąż atakować albo używać magii [Czar ten likwiduje wszystkie pozostałe środki ochronne].
    • Ocena: 9/10
    • Komentarz: Ten czar, to nieśmiertelność. Pełna, przed użyciem walnij na siebie szczęście i rozmazanie, a będziesz praktycznie niewrażliwy na wrogą działalności i spokojnie miotał czarami na lewo i prawo.

    Stygijska lodowa nawałnica

    • Zasięg: 17 metrów
    • Czas działania: Specjalne
    • Szybkość: 7
    • Obszar działania: obszar o wymiarach 17 x 17 metrów
    • Rzut obronny: Specjalny
    • Opis: Niewielu zna grozę Baator, nie mówiąc już o złowrogiej Piątej Warstwie. Ten niszczycielski czar przywołuje, na zgubę wrogów, najokrutniejszy chłód i śniegi Stygii, Piątej Warstwy Baator. A wody rzeki Styks przepływające przez Lody Stygii, płyną też i w tym zaklęciu. Może wyjątkowo silna osoba zdołałaby przeżyć lodową nawałnicę, aby opowiedzieć innym o jej grozie... ale woda ze Styksu sprawia, że ludzie zapominają... Czar ten przyzywa niszczycielską burzę lodową, która zadaje 8-64 punktów obrażeń wszystkim istotom znajdującym się w zasięgu wzroku, bez możliwości zastosowania rzutu obronnego. Poza tym wszystkie ofiary zaklęcia muszą wykonać rzut obronny przeciwko czarom, by uchronić się przed chwilową (5-30 sekund) dezorientacją, która spowodowana jest kontaktem z zamrożoną wodą zapomnienia ze Styksu.
    • Ocena: 9/10
    • Komentarz: Mało który czar jest tak zabójczy. Używałem go na masową wręcz skalę i mówię Wam, TEN CZAR RZĄDZI!




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 3 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Adalbertus
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 05.08.2007 o 20:48  

    Masz jakąś zabugowaną grę.U mnie Nawałnica Ostrzy waliła diabelnie mocno.

    caGe
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 08.06.2008 o 0:41  

    Kolejne błędy. Nawałnica Ostrzy to świetny czar. Strażniczej Opończy nie użyłeś, bo nie ma jej w finalnej wersji gry (no chyba, że masz prosto do Interplaya, jeszcze przed wydaniem ).

    troco
     

    Wędrowiec
    Temat: no wlasnie, nawalnica ostrz...
    Dodany: 17.03.2013 o 22:41  

    no wlasnie, nawalnica ostrzy>stygijska lodowa, natomiast straznicza oponcza jest - u pustelnika pod klatwa.



    Ten artykuł skomentowano 3 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw