Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Planescape: Torment • Czary maga - poziom 8 • INSIMILION

    Planescape: Torment » Czary


    Czary maga - poziom 8

    Działy gier » Planescape: Torment » Opisy » Czary
    Autor: Scream Predatoor
    Utworzono: 05.08.2007
    Aktualizacja: 02.08.2008

    Burza Meteorytów

    • Zasięg: 12 metrów
    • Czas działania: Natychmiastowy
    • Szybkość: 8
    • Obszar działania: Obszar o rozmiarach 12 x 12 metrów
    • Rzut obronny: 1/2
    • Opis: Czar ten przyzywa rój meteorów ze wszystkich stron wieloświata, które sieją spustoszenie wśród przeciwników maga. Czar ten przywołuje potężny grad meteorów, który ugodzi we wszystkich przeciwników przebywających w zasięgu wzroku, zadając im od 10 do 120 obrażeń, lub połowę tego, jeśli powiedzie się rzut obronny przeciwko czarom.
    • Ocena: 7/10
    • Komentarz: To 60 HP straty generalnie zada, nie mniej Stygijska nawałnica lepsza, z drugiej strony to najlepszy czar tego poziomu, więc i tak masz go zapamiętanego. Dobrze go walnąć na grupę, która przeżyje Stygijską nawałnicę

    Pocisk śmierci

    • Zasięg: 33 metry
    • Czas działania: Natychmiastowy
    • Szybkość: 8
    • Obszar działania: 1 istota
    • Rzut obronny: Specjalny
    • Opis: Śmierć przyjmuje wiele postaci, ale trudno o boleśniejszą od tej. Albowiem nawet jeżeli uda się uniknąć dotyku Śmierci, to i tak zostawi ona swe znamię. Czar ten przywołuje magiczny pocisk śmiercionośnej energii, który zabija wyznaczony cel, chyba, że uda mu się wykonać rzut obronny przeciw czarom. Jednak nawet wtedy ofiara traci od 10 do 60 punktów życia.
    • Ocena: 4/10
    • Komentarz: Generalnie szkoda slotu, albowiem pojedynczy silny przeciwnik niemal zawsze jest odporny na ten czar, a na drobiazgi szkoda tak wysokopoziomowego czaru, lepiej kosić wszystkie niż jeden konkretny cel. Szczególnie, że burza meteorów z tego poziomu zada więcej obrażeń.

    Furia Ignusa

    • Zasięg: 33 metry
    • Czas działania: Natychmiastowy
    • Szybkość: 8
    • Obszar działania: 3 metry sześcienne na poziom
    • Rzut obronny: 1/2
    • Opis: Ignus przyzywa buchające, palące i parzące płomienie ze Sfery Żywiołu Ognia. Czar ten przywołuje gwałtowną ognistą burzę, która uderza we wszystkie istoty w zasięgu wzroku zadając im 10-100 punktów obrażeń, plus dodatkowo 1 punkt na każdy poziom maga. Udany rzut obronny redukuje te obrażenia o połowę.
    • Ocena: 6/10
    • Komentarz: To 60 HP straty generalnie zada, nie mniej Stygijska nawałnica lepsza, Ignus winien używać tego zamiast meteorów.

    Słowo mocy oślepienie

    • Zasięg: 5 metrów na poziom
    • Czas działania: Specjalny
    • Szybkość: 8
    • Obszar działania: Promień 5 metrów
    • Rzut obronny: Brak
    • Opis: Zmysł wzroku zostanie odebrany i nadejdzie ciemność. Czar ten oślepia istoty posiadające łącznie do 100 punktów życia, znajdujące się w promieniu 5 metrów na poziom miotacza, licząc od wyznaczonego celu. Oślepiająca moc roztacza się od centrum czaru, ogarniając najpierw istoty o najniższej liczbie punktów życia. Istoty posiadające więcej niż 100 punktów życia pozostają nietknięte. Czas działania czaru zależy od ilości punktów życia jego ofiar: Jeżeli zaklęcie ogarnie 25 lub mniej punktów życia, to ślepota będzie utrzymywała się przez okres 160-400 sekund. Jeżeli zaklęcie ogarnie 26-50 punktów życia, ślepota będzie się utrzymywała przez okres 80-200 sekund. Wreszcie, jeżeli zaklęcie ogarnie 51-100 punktów życia, ślepota będzie się utrzymywała przez okres 16-40 sekund. Nie może zaistnieć sytuacja wystąpienia u ślepoty częściowej. Jeżeli czar nie ogarnął wszystkich punktów życia jakiejś istoty, to po prostu nie zostanie ona oślepiona.
    • Ocena: 1/10
    • Komentarz: Bezużyteczny, lepiej mordować przeciwników o łącznym HP 100 niż osłabiać.

    Działo Mechanusa

    • Zasięg: 17 metrów
    • Czas działania: Natychmiastowy
    • Szybkość: 8
    • Obszar działania: 1 istota
    • Rzut obronny: 1/2
    • Opis: Wszystko to co nielogiczne, zostanie poddane działaniu prawdziwej, logicznej sprawiedliwości, w formie czystej energii wysłanej z Mechanusa. Zaklęcie to przywołuje ostateczną formułę 'równości' z Primusa: potężny podmuch energii, pochodzący z samego serca Mechanusa, który za pomocą portalu uderza w cel wyznaczony przez maga. W odległości 3 metrów od celu pojawia się tymczasowy portal, z którego materializuje się Logiczna Sprawiedliwość Mechanusa, zadając 30-90 punktów obrażeń, bez możliwości zastosowania rzutu obronnego.
    • Ocena: 2/10
    • Komentarz: BUG! Rzut jest i się wykonuje wyjątkowo często, 27 do 40 mniej więcej tyle zadaje ten czar, najlepiej brać rój meteorów niż ten syf.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 4 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Cesarz
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 05.05.2008 o 20:52  

    Działo Mechanusa ma najfajniejszą animację ze wszystkich czarów tej gry! I u mnie działało bardzo dobrze :P

    Skorpionex
     

    Wędrowiec
    Temat: Sam jesteś syf. Działo mech...
    Dodany: 01.05.2009 o 12:03  

    Sam jesteś syf. Działo mechanusa nie ma rzutu obronnego. Co ty za wersje miałeś?

    michas
     

    Wędrowiec
    Temat: Sorry ale kto to kur... pis...
    Dodany: 04.05.2011 o 14:08  

    Sorry ale kto to kur... pisze w każdym poziomie czarów, 75 % czarów ma ocene 1 WTF ?! kto to pisze ?!

    ATeciak
     

    Wędrowiec
    Temat: Autor to burak? Jak pisząc ...
    Dodany: 21.01.2013 o 23:15  

    Autor to burak? Jak pisząc artykuł o czarach, można rzucać takim językiem? Jeśli strona na poziomie, to i zawartość takowa być powinna. A jak czytam, to mnie się nóż w kieszeni otwiera, widząc zdolności lingwistyczne osoby artykuł piszącej...



    Ten artykuł skomentowano 4 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw