Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Opisy • Bronie dwuręczne • INSIMILION

    SpellForce » Zbrojownia


    Bronie dwuręczne

    Działy gier » SpellForce » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Tallos
    Utworzono: 24.07.2007
    Aktualizacja: 13.05.2012

    Sieczne

    Siekacz
    Wymagania: ciężka broń sieczna 1
    Parametry: obrażenia 6-8, szybkość 95%
    Komentarz: Porządny topór na początek. Później nieprzydatny.

    Barbarzyński miecz
    Wymagania: ciężka broń sieczna 2
    Parametry: obrażenia 6-11, szybkość 90%
    Komentarz: Średni sprzęt, jedyny dla miecznika na tym poziomie. Później alternatywa dla powyższego.

    Nocny cios
    Wymagania: ciężka broń sieczna 3
    Parametry: obrażenia 8-12, szybkość 92%
    Komentarz: Z pozoru niczym się nie wyróżnia. Jednak będzie używany bardzo długo, następna ciężka broń sieczna wymaga tej umiejętności na poziomie 6.

    Topór Duszy
    Wymagania: ciężka broń sieczna 6
    Parametry: obrażenia 12-22, szybkość 80%
    Zaklęcie: kradzież życia
    Cechy: wytrzymałość +1, zręczność +1, inteligencja +1
    Komentarz: Wreszcie porządny oręż sieczna. Trochę wolna, lecz świetne obrażenia i efekty uboczne. Jest to jedna z trzech broni do wyboru po zakończeniu zadania Kamienie Duszy.

    Krasnoludzki łamignat
    Wymagania: ciężka broń sieczna 6
    Parametry: obrażenia 13-19, szybkość 85%
    Komentarz: Potężna broń. Będzie nam dobrze służyć do czasu zdobycia powyższego.

    Miecz dwuręczny z wiatrostali
    Wymagania: ciężka broń sieczna 6
    Parametry: obrażenia 12-18, szybkość 88%
    Komentarz: Trochę szybszy, ale ciut słabszy od łamignata. Dobra alternatywa.

    Urmacht
    Wymagania: ciężka broń sieczna 7
    Parametry: obrażenia 15-21, szybkość 85%
    Komentarz: Jeśli znajdziesz go prędzej niż mieć będziesz Topór Duszy i będziesz mógł go użyć, to Ci się przysłuży. W przeciwnym wypadku - nie warto.

    Szkarłatny Gniew
    Wymagania: ciężka broń sieczna 7
    Parametry: obrażenia 12-22, szybkość 90%
    Zaklęcie: wybuch ognia
    Cechy: wytrzymałość +3
    Odporności: magia ognia +20
    Komentarz: Pierwsza broń mogąca stanowić alternatywę dla Topora Duszy. Jak dla mnie dość dużo lepsza, ale jeśli wolisz dalej wysysać życie, to droga wolna. Do zdobycia w Farlornowej Nadziei.

    Topór chaosu
    Wymagania: ciężka broń sieczna 8
    Parametry: obrażenia 14-23, szybkość 90%
    Komentarz: Porządna broń, lecz znacznie lepiej wybrać którąś z umagicznionych broni.

    Ostrze Grzmotu
    Wymagania: ciężka broń sieczna 8
    Parametry: obrażenia 14-24, szybkość 90%
    Zaklęcie: wybuch ognia
    Komentarz: Słaba broń. Obrażenia tylko nieznacznie lepsze od Szkarłatnego Gniewu, a brak premii do cech i odporności. Do zdobycia na Lodowych Bagnach.

    Ciężki miecz katowski
    Wymagania: ciężka broń sieczna 9
    Parametry: obrażenia 15-23, szybkość 95%
    Komentarz: Dobra broń, ale z Batayą przegrywa na całej linii.

    Bataya
    Wymagania: lekka broń sieczna 11 lub ciężka broń sieczna 9
    Parametry: obrażenia 12-25, szybkość 100%
    Zaklęcie: szok
    Komentarz: Broń wręcz genialna. Wysokie obrażenia, które dodatkowo czasami są wzmocnione szokiem, i jeszcze dość duża szybkość. Polecam.

    Oprawca
    Wymagania: ciężka broń sieczna 11
    Parametry: obrażenia 22-30, szybkość 90%
    Komentarz: Ostatnia dwuręczna broń sieczna. Obrażenia i szybkość dość wysokie, można pomachać.

    Obuchowe

    Pałka ćwiczebna
    Wymagania: ciężka broń obuchowa 1
    Parametry: obrażenia 4-10, szybkość 90%
    Komentarz: Broń ze standardowego ekwipunku wojownika szkolącego się w tego rodzaju orężu. Na początku przydatna.

    Barbarzyński młot
    Wymagania: ciężka broń obuchowa 1
    Parametry: obrażenia 6-10, szybkość 82%
    Komentarz: Alternatywa dla ćwiczebnej pałki. Wybrałbym tę drugą, młot jest zbyt wolny.

    Młot bojowy z ogniostali
    Wymagania: ciężka broń obuchowa 2
    Parametry: obrażenia 5-14, szybkość 80%
    Komentarz: Ulepszona wersja powyższego. Szybkość malutka, ale obrażenia nienajgorsze.

    Kostur elfich kapłanów
    Wymagania: ciężka broń obuchowa 3
    Parametry: obrażenia 7-13, szybkość 90%
    Komentarz: Średni sprzęt, nic specjalnego.

    Ognisty deszcz
    Wymagania: ciężka broń obuchowa 3
    Parametry: obrażenia 8-14, szybkość 90%
    Zaklęcie: wybuch ognia
    Komentarz: Dobra broń, ale zbyt późno znajdowana. Jeśli lubisz wybuch ognia, używaj, ja wolę młot zamrażający. Do zdobycia na Dzikiej Przełęczy.

    Prosty buzdygan
    Wymagania: ciężka broń obuchowa 3
    Parametry: obrażenia 8-11, szybkość 95%
    Komentarz: Jedna z szybszych ciężkich broni obuchowych. Obrażenia również niezgorsze.

    Kamiennik
    Wymagania: ciężka broń obuchowa 3
    Parametry: obrażenia 8-15, szybkość 85%
    Komentarz: Najwolniejszy i najmocniejszy obuch tego poziomu. Raczej gorszy od Prostego buzdyganu.

    Młot z wiatrostali
    Wymagania: ciężka broń obuchowa 4
    Parametry: obrażenia 7-17, szybkość 85%
    Komentarz: Fajna broń. Dobre obrażenia i szybkość.

    Młot Botara
    Wymagania: ciężka broń obuchowa 4
    Parametry: obrażenia 7-17, szybkość 85%
    Zaklęcie: zamrożenie
    Komentarz: Umagiczniona wersja powyższego, wymaga takich samych umiejętności. Genialna broń, zwłaszcza w starciach 1 na 1. Właściciela spotykamy (i pokonujemy) w Shiel.

    Bojowy kostur szamana
    Wymagania: ciężka broń obuchowa 5
    Parametry: obrażenia 9-18, szybkość 85%
    Komentarz: Raczej przeciętny oręż, lepiej pozostać przy młocie Botara.

    Buzdygan strażnika
    Wymagania: ciężka broń obuchowa 5
    Parametry: obrażenia 9-15, szybkość 96%
    Komentarz: Dobry oręż, bardzo szybki jak na ciężki obuch.

    Grom
    Wymagania: ciężka broń obuchowa 6
    Parametry: obrażenia 11-16, szybkość 96%
    Komentarz: Szybki dwuręczny obuch. To wystarczy, by go polecić.

    Oskard bojowy
    Wymagania: ciężka broń obuchowa 6
    Parametry: obrażenia 9-23, szybkość 80%
    Komentarz: Zadaje poważne obrażenia, ale za to jest bardzo wolny. Alternatywa dla powyższego.

    Ciężki szpon
    Wymagania: ciężka broń obuchowa 7
    Parametry: obrażenia 15-23, szybkość 80%
    Komentarz: Broń dość wolna, jednak wojownik szkolący się w broniach obuchowych nie będzie miał wyboru.

    Pałka ludzi północy
    Wymagania: ciężka broń obuchowa 9
    Parametry: obrażenia 16-24, szybkość 90%
    Komentarz: Kolejna z dość szybkich broni obuchowych. Warto poużywać.

    Ciężki kostur bojowy
    Wymagania: ciężka broń obuchowa 9
    Parametry: obrażenia 18-28, szybkość 80%
    Komentarz: Alternatywa dla Pałki ludzi północy. Wolniejsza, ale obrażenia większe.

    Północny oskard bojowy
    Wymagania: ciężka broń obuchowa 10
    Parametry: obrażenia 13-35, szybkość 85%
    Komentarz: Dobra broń. Wadą jest duża różnica obrażeń minimalnych i maksymalnych, choć te drugie pierwszorzędne.

    Wojenny młot z księżycowego srebra
    Wymagania: ciężka broń obuchowa 12
    Parametry: obrażenia 18-40, szybkość 90%
    Komentarz: Korona ewolucji ciężkiej broni obuchowej i obiektywnie rzeczywiście z nich najsilniejsza. Szybkość to jej zaleta, niestety duży rozrzut obrażeń, choć maksymalne są najwyższe w całej grze.

    Pozostałe

    Ćwiczebny kostur
    Wymagania: lekkie uzbrojenie 2 lub ciężkie uzbrojenie 2
    Parametry: obrażenia 6-8, szybkość 95%
    Komentarz: Dla wojowników szkolących się w broniach obuchowych się przydaje. Dla tych w ostrzach lepsze są wyłącznie z ich kategorii.

    Ćwiczebne ostrze
    Wymagania: dowolna umiejętność bojowa 1
    Parametry: obrażenia 4-7, szybkość 90%
    Komentarz: Pierwsze narzędzie do walki dla miecznika. Jak najszybciej do wymiany.

    Ćwiczebna maczuga
    Wymagania: dowolna umiejętność bojowa 3
    Parametry: obrażenia 5-12, szybkość 90%
    Komentarz: Przyda się do czasu zdobycia czegoś bardziej wyspecjalizowanego, o ile będzie znaleziona wcześniej.

    Kostur z białego drzewa
    Wymagania: poziom 14
    Parametry: obrażenia 8-12, szybkość 90%
    Komentarz: Obiektywnie najsłabsza broń w grze. Wojownicy mają już lepsze sprzęty, magom bardziej przyda się zestaw broń jednoręczna plus tarcza.

    Zwykły dwuręczniak
    Wymagania: lekkie uzbrojenie 4 lub ciężkie uzbrojenie 4
    Parametry: obrażenia 9-13, szybkość 92%
    Komentarz: Dobry dla ciężkozbrojnego miecznika, inni mają lepsze bronie do wyboru.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 10 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Roki
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 12.03.2008 o 13:44  

    nie krasnoludzki łamignat tylko krasnoludzki burzymur

    szukam Batay
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 19.04.2008 o 22:14  

    a gdzie zdobyć tę Batayę?

    luk master
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 26.06.2008 o 12:44  

    Batayę można kupić u krasnoluda ( nie pamiętam którego) w Wietrznej Jamie

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 73
    Temat: w CF są świetne bronie
    Dodany: 19.03.2009 o 19:52  

    w CF są świetne bronie

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 73
    Temat: zapomniałeś o młocie bojowy...
    Dodany: 23.04.2009 o 8:28  

    np ciernie tortury

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 73
    Temat: a młot bojowy z ogniostali ...
    Dodany: 23.04.2009 o 8:31  

    a młot bojowy z ogniostali od sundera w liannon (z toporu robi 4 przedmioty nr 3 to on)

    Trojano
     

    Wędrowiec
    Temat: Ostrze Burzy
    Dodany: 16.10.2009 o 20:58  

    jest jeszcze ostrze burzy z broni siecznej
    wymagania:ciezka bron sieczna 12
    parametry: obrażenia 24-34, szybkość 90%

    Barsolar
     

    Wędrowiec
    Temat: Jest jeszcze szpon czarnego...
    Dodany: 21.03.2010 o 19:59  

    Jest jeszcze szpon czarnego ostrza
    Wymagania: Ciężka broń obuchowa 11
    Obrażenia: 26-36
    Szybkość: 75%

    xXDuBiKXx
     

    Wędrowiec
    Temat: Ej lepiej w sieczna czy obu...
    Dodany: 20.03.2012 o 22:11  

    Ej lepiej w sieczna czy obuchowa ladowac

    sol
     

    Wędrowiec
    Temat: To zależy - obuchowa jest w...
    Dodany: 10.04.2012 o 10:34  

    To zależy - obuchowa jest wolniejsza od siecznej i ma większy rozrzut obrażeń. Ale jak już trafisz... Ja osobiście gustowałem w siecznych, tylko nieco mniejsze obrażenia, są szybsze.



    Ten artykuł skomentowano 10 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw