Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Opisy • Bronie jednoręczne • INSIMILION

    SpellForce » Zbrojownia


    Bronie jednoręczne

    Działy gier » SpellForce » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Tallos
    Utworzono: 24.07.2007
    Aktualizacja: 29.05.2012

    Drzewcowe

    Brudne ostrze orków
    Wymagania: broń drzewcowa 1
    Parametry: obrażenia 3-6, szybkość 110%
    Komentarz: Jak na sztylet dość wolny, ale obrażenia na początek nienajgorsze.

    Ćwiczebny miecz
    Wymagania: broń drzewcowa 2 lub lekka bron sieczna 2
    Parametry: obrażenia 3-8, szybkość 115%
    Komentarz: Dobry oręż na początek. Szybki, przydatny, jeśli wolisz to od obrażeń.

    Zguba Bohaterów
    Wymagania: broń drzewcowa 3
    Parametry: obrażenia 3-8, szybkość 120%
    Zaklęcie: trucizna
    Komentarz: Ze statystyk nawet porządny sztylet, lecz znajdywany bardzo późno, co czyni go nieużytecznym.

    Sztylet Burgle'a
    Wymagania: broń drzewcowa 3
    Parametry: obrażenia 5-9, szybkość 115%
    Zaklęcie: trucizna
    Komentarz: Świetna bron, te same wymagania, co Lekki sztylet, a jest o wiele lepszy. Do zdobycia w Liannon, w czasie poszukiwań ziół dla generała.

    Zardzewiały krótki miecz
    Wymagania: broń drzewcowa 4 lub lekka broń sieczna 4
    Parametry: obrażenia 4-9, szybkość 115%
    Komentarz: Bardzo przeciętny. Zarówno miecznicy, jak i użytkownicy sztyletów, mają lepsze bronie do wyboru.

    Żądło Dusz
    Wymagania: broń drzewcowa 4
    Parametry: obrażenia 5-9, szybkość 120%
    Zaklęcie: odmagicznienie
    Komentarz: Fajna broń, zwłaszcza przeciwko wszelkim rodzajom magów.

    Skażony sztylet Fulgrota
    Wymagania: broń drzewcowa 4
    Parametry: obrażenia 5-10, szybkość 110%
    Zaklęcie: zaraza
    Komentarz: Alternatywa dla poprzedniego. Większe obrażenia, mniejsza szybkość, a zaklęcia porównywalne. Zdobywamy go w Południowych Górach Wietrznych.

    Lodowe Żądło
    Wymagania: broń drzewcowa 6
    Parametry: obrażenia 5-12, szybkość 115%
    Zaklęcie: wybuch lodu
    Komentarz: Kolejny fajny sztylet. Będzie nam dobrze służył do czasu możności użycia Zatrutego sztyletu Fulgrota.

    Zatruty sztylet Fulgrota
    Wymagania: broń drzewcowa 7
    Parametry: obrażenia 8-14, szybkość 110%
    Zaklęcie: trucizna
    Komentarz: Jedna z lepszych broni drzewcowych w grze. Świetne obrażenia i do tego możliwość zatrucia. Fulgrota spotkamy w Południowych Górach Wietrznych.

    Naostrzony krótki miecz
    Wymagania: broń drzewcowa 7 lub lekka broń sieczna 7
    Parametry: obrażenia 6-9, szybkość 115%
    Komentarz: Kolejna przeciętna broń. Obydwie grupy bohaterów mogących się nią posługiwać mają już lepszy sprzęt.

    Krótki miecz mistrza gildii
    Wymagania: broń drzewcowa 9 lub lekka broń sieczna 9
    Parametry: obrażenia 7-11, szybkość 115%
    Komentarz: Kolejna broń z tej grupy i kolejna słaba ocena. Dobra szybkość, lecz obrażenia stanowczo za małe.

    Solidny sztylet
    Wymagania: broń drzewcowa 10
    Parametry: obrażenia 10-17, szybkość 118%
    Komentarz: Broń solidna, lecz pozbawiona specjalnej finezji. Zaletą jest wysoka szybkość.

    Krótki miecz mistrzostwa
    Wymagania: broń drzewcowa 12 lub lekka broń sieczna 12
    Parametry: obrażenia 11-15, szybkość 115%
    Komentarz: Ostatnia już broń z grupy "mieczosztyletów". Podobnie jak pozostałe - słabiutka.

    Sieczne

    Miecz grzmotu
    Wymagania: lekka broń sieczna 1
    Parametry: obrażenia 3-7, szybkość 100%
    Komentarz: Standardowe wyposażenie początkowe dla mieczników. Na początek gry porządne ostrze.

    Topór bojowy
    Wymagania: poziom 7 lub lekka broń sieczna 2
    Parametry: obrażenia 5-6, szybkość 85%
    Komentarz: Dla wojownika broń średnia, ale przyda się czarodziejom.

    Ciężki miecz ćwiczebny
    Wymagania: lekka broń sieczna 2 lub ciężka broń sieczna 1
    Parametry: obrażenia 4-8, szybkość 85%
    Komentarz: Słaba broń. Dla wojownika lekkozbrojnego za wolna, dla ciężkozbrojnego zbyt małe obrażenia, których nie usprawiedliwia jednoręczność.

    Topór z ogniostali
    Wymagania: lekka broń sieczna 2
    Parametry: obrażenia 4-9, szybkość 93%
    Komentarz: Broń raczej średnia. Obrażenia dość duże, jednak mała szybkość.

    Ćwiczebny miecz
    Wymagania: broń drzewcowa 2 lub lekka bron sieczna 2
    Parametry: obrażenia 3-8, szybkość 115%
    Komentarz: Dobry oręż na początek. Szybki, przydatny, jeśli wolisz to od obrażeń.

    Topór z wiatrostali
    Wymagania: lekka broń sieczna 3
    Parametry: obrażenia 5-10, szybkość 94%
    Komentarz: Porządny oręż. Dla tych, co przedkładają obrażenia nad szybkość.

    Sejmitar z ogniostali
    Wymagania: lekka broń sieczna 3
    Parametry: obrażenia 4-10, szybkość 100%
    Komentarz: Alternatywa dla poprzedniego. Wyższa szybkość, ale ciut niższe obrażenia.

    Ciężki miecz szeroki
    Wymagania: lekka broń sieczna 3 lub ciężka broń sieczna 3
    Parametry: obrażenia 6-10, szybkość 86%
    Komentarz: Ulepszona wersja Ciężkiego miecza ćwiczebnego. Ma te same wady: dla lekkozbrojnego za wolna, dla ciężkozbrojnego lepsze są broni dwuręczne.

    Taniec Płomienia
    Wymagania: lekka broń sieczna 3
    Parametry: obrażenia 4-10, szybkość 110%
    Zaklęcie: wybuch ognia
    Komentarz: Porządny oręż, choć trochę małe obrażenia minimalne. W grze znajdujemy dwa egzemplarze (konkretnie w Shiel), więc można wziąć nawet po jednym na rękę, a to równa się dużo wybuchów.

    Zardzewiały krótki miecz
    Wymagania: broń drzewcowa 4 lub lekka broń sieczna 4
    Parametry: obrażenia 4-9, szybkość 115%
    Komentarz: Bardzo przeciętny. Zarówno miecznicy, jak i użytkownicy sztyletów, mają lepsze bronie do wyboru.

    Popielny Wiatr
    Wymagania: lekka broń sieczna 5
    Parametry: obrażenia 6-12, szybkość 100%
    Komentarz: Ciekawa broń. Największą zaletą są duże obrażenia maksymalne, lecz minimalne dość małe.

    Solidny sejmitar
    Wymagania: lekka broń sieczna 5
    Parametry: obrażenia 8-10, szybkość 100%
    Komentarz: Alternatywa dla powyższego. Jak na mój gust lepszy, z powodu większych obrażeń minimalnych.

    Ognisty topór Gronna
    Wymagania: lekka broń sieczna 5
    Parametry: obrażenia 8-10, szybkość 100%
    Zaklęcie: wybuch ognia
    Komentarz: Świetna broń. Wymagania jak dwa powyższe, a do tego dodatkowy efekt. Do wzięcia w Ostrej Skale.

    Ostrze Duszy
    Wymagania: lekka broń sieczna 7
    Parametry: obrażenia 8-15, szybkość 110%
    Zaklęcie: kradzież życia
    Cechy: wytrzymałość +1, zręczność +1, inteligencja +1
    Komentarz: Bardzo dobry oręż. Jego główne atuty to świetne zaklęcie i wysoka szybkość. Jest to jedna z trzech broni do wyboru po zakończeniu zadania Kamienie Duszy.

    Kąsacz
    Wymagania: lekka broń sieczna 7
    Parametry: obrażenia 9-15, szybkość 100%
    Zaklęcie: cierpienie
    Komentarz: Kolejny świetny oręż. Można używać w duecie z powyższym, a wtedy będzie niezła jatka. Broń Korshara, zdobędziesz ją po jego pokonaniu (Kurhany Skowytu).

    Ostrze ziemi
    Wymagania: lekka broń sieczna 8 lub ciężka broń sieczna 6
    Parametry: obrażenia 10-17, szybkość 110%
    Zaklęcie: rozkład
    Komentarz: Dla wojownika ciężkozbrojnego raczej zbyt słaby, ale lekkozbrojny długo sobie poużywa. Zdobywamy je na zakończenie zadania o tej samej nazwie.

    Starożytny krasnoludzki młot
    Wymagania: lekka broń sieczna 8 lub ciężka broń sieczna 9
    Parametry: obrażenia 12-14, szybkość 100%
    Komentarz: Błąd w tłumaczeniu, gdyż jest to topór, a nie młot. Broń bardzo słaba, obydwie klasy bohaterów mają lepsze.

    Nawałnica
    Wymagania: lekka broń sieczna 9
    Parametry: obrażenia 9-17, szybkość 110%
    Odporności: magia lodu +15
    Komentarz: Kolejny słaby oręż. Znacznie lepiej używać Ostrza ziemi. Do wzięcia na Lodowych Bagnach.

    Mroczna kosa
    Wymagania: lekka broń sieczna 9
    Parametry: obrażenia 10-18, szybkość 100%
    Komentarz: Słaba to broń, niewarta użycia. Już Nawałnica jest lepsza.

    Krótki miecz mistrza gildii
    Wymagania: broń drzewcowa 9 lub lekka broń sieczna 9
    Parametry: obrażenia 7-11, szybkość 115%
    Komentarz: Kolejna broń z tej grupy i kolejna słaba ocena. Dobra szybkość, lecz obrażenia stanowczo za małe.

    Ostrze mistrza skrytobójców
    Wymagania: lekka broń sieczna 11
    Parametry: obrażenia 12-24, szybkość 100%
    Komentarz: Jedna z najlepszych broni siecznych. Bardzo solidne obrażenia.

    Klinga światła
    Wymagania: lekka broń sieczna 11 lub ciężka broń sieczna 10
    Parametry: obrażenia 12-19, szybkość 125%
    Zaklęcie: iskra
    Komentarz: Mimo niewielkich obrażeń, jedna z najlepszych broni w grze. Horrendalna szybkość, jednoręczność i możliwość ranienia sąsiednich celowi wrogów - rewelacja!

    Krótki miecz mistrzostwa
    Wymagania: broń drzewcowa 12 lub lekka broń sieczna 12
    Parametry: obrażenia 11-15, szybkość 115%
    Komentarz: Ostatnia już broń z grupy "mieczosztyletów". Podobnie jak pozostałe - słabiutka.

    Krwiopijca
    Wymagania: ciężka broń sieczna 12
    Parametry: obrażenia 17-30, szybkość 80%
    Zaklęcie: kradzież życia
    Komentarz: Korona ewolucji ciężkich broni siecznych. Chyba najlepsza broń w grze, mimo małej szybkości. Świetne obrażenia plus kradzież życia to atuty, obok której nie da się przejść obojętnie. Zdobywamy go w Żywym Lesie.

    Obuchowe

    Symbol wtajemniczonego
    Wymagania: lekka broń obuchowa 2
    Parametry: obrażenia 4-8, szybkość 100%
    Cechy: mądrość +10
    Komentarz: Broń dla wojowników-magów. Dla klasycznego zbrojnego jak najszybciej do wymiany.

    Mały buzdygan
    Wymagania: lekka broń obuchowa 3 lub ciężka broń obuchowa 3
    Parametry: obrażenia 5-11, szybkość 85%
    Komentarz: Dobry dla wojownika lekkozbrojnego, ciężkozbrojny będzie miał lepsze zabawki.

    Mroczny wiatr
    Wymagania: lekka broń obuchowa 5 lub ciężka broń obuchowa 4
    Parametry: obrażenia 5-14, szybkość 85%
    Komentarz: Oręż nawet dość dobry. Wadą jest dość duża rozpiętość obrażeń.

    Zwykły kostur bojowy
    Wymagania: lekka broń obuchowa 5
    Parametry: obrażenia 7-11, szybkość 100%
    Komentarz: Jedna z szybszych lekkich broni obuchowych, a i obrażenia nie są słabe.

    Buzdygan z wiatrostali
    Wymagania: lekka broń obuchowa 6
    Parametry: obrażenia 9-13, szybkość 90%
    Komentarz: Oręż nawet niezły. Dobre obrażenia i szybkość.

    Zdobiony kostur bojowy
    Wymagania: lekka broń obuchowa 6
    Parametry: 7-13, szybkość 100%
    Komentarz: Te same wymagania co poprzednio, ale, jak na mój gust, zamiana obrażeń na szybkość w tym wypadku nieopłacalna.

    Lśniący kostur
    Wymagania: lekka broń obuchowa 6
    Parametry: obrażenia 6-19, szybkość 95%
    Cechy: inteligencja +10
    Odporności: magia umysłu +10
    Komentarz: Dobra broń, jednak poważną wadą są malutkie obrażenia minimalne.

    Kostur Pięciu Kręgów
    Wymagania: lekka broń obuchowa 7
    Parametry: obrażenia 9-15, szybkość 100%
    Komentarz: Broń raczej średnia, choć wojownik używający tej kategorii wyboru mieć nie będzie. Dobra szybkość.

    Łamacz
    Wymagania: lekka broń obuchowa 8
    Parametry: obrażenia 10-17, szybkość 100%
    Komentarz: Szybsza z broni obuchowych na tym etapie, choć ogólnie nic specjalnego.

    Kostur Cery
    Wymagania: lekka broń obuchowa 8
    Parametry: obrażenia 13-16, szybkość 90%
    Komentarz: Alternatywa Łamacza. Największą zaleta są spore obrażenia minimalne.

    Stalowy kieł
    Wymagania: lekka broń obuchowa 9
    Parametry: obrażenia 13-18, szybkość 90%
    Komentarz: Broń ogólnie słaba, tylko nieznacznie ulepszona wersja Kostura Cery.

    Krasnoludzki burzymur
    Wymagania: lekka broń obuchowa 9
    Parametry: obrażenia 12-23, szybkość 80%
    Komentarz: Świetne obrażenia i mała szybkość. Poważna alternatywa da Stalowego kła, mimo wspominanej już wolności.

    Magiczne

    Kostur światła
    Wymagania: biała magia 1
    Parametry: obrażenia 3-6, szybkość 100%
    Komentarz: Podstawowy oręż kapłanów. Tylko trochę lepszy od maczugi, aczkolwiek przydaje się na początku.

    Zwykły kostur maga
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 3
    Parametry: obrażenia 3-8, szybkość 95%
    Komentarz: Średnia broń, ale magowie na tym poziomie raczej alternatywy nie mają.

    Berło Światła
    Wymagania: biała magia 4
    Parametry: obrażenia 7-10, szybkość 95%
    Komentarz: Następny stopień ewolucji kapłańskiej broni. Bardzo porządna broń.

    Szary totem
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 6
    Parametry: obrażenia 6-11, szybkość 105%
    Zaklęcie: kradzież many
    Komentarz: Następny oręż dla magów. Przydatny z powodu zaklęcia, lecz wadą jest mała szybkość.

    Kostur duszy
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 6
    Parametry: obrażenia 8-14, szybkość 100%
    Zaklęcie: kradzież życia
    Cechy: wytrzymałość +1, zręczność +1, inteligencja +1
    Komentarz: Mimo tych samych wymagań, zacznie lepszy od poprzedniego. Wysokie obrażenia i kradzież życia to świetna mieszanka. Jest to jedna z trzech broni do wyboru po zakończeniu zadania Kamienie Duszy.

    Światło Północy
    Wymagania: biała magia 7
    Parametry: obrażenia 9-12, szybkość 95%
    Komentarz: Obiektywnie rzec biorąc, najsłabsza z broni kapłańskich. Lepiej używać Kostura Dusz, choć jeśli wybrałeś co innego, to Światło będzie Ci dobrze służyć.

    Totem Zarathai
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 10
    Parametry: obrażenia 10-16, szybkość 95%
    Zaklęcie: kradzież many, rozkład
    Komentarz: Korona ewolucji broni dla magów. Dość wysokie obrażenia i kradzież many to niewątpliwie poważne zalety.

    Świetlisty
    Wymagania: biała magia 10
    Parametry: obrażenia 11-14, szybkość 100%
    Komentarz: Alternatywa dla powyższego, tylko dla kapłana. Gorszy od Totemu pod prawie każdym względem.

    Pozostałe

    Żelazny sztylet
    Wymagania: poziom 1
    Parametry: obrażenia 2-4, szybkość 130%
    Komentarz: Najszybsza i najsłabsza broń w grze. Przydatna tylko na początku.

    Brzozowy kostur
    Wymagania: poziom 1
    Parametry: obrażenia 2-5, szybkość 100%
    Komentarz: Standardowa broń magów na początku. Z broni o tych wymaganiach kompromis pomiędzy obrażeniami a szybkością.

    Ćwiekowana maczuga
    Wymagania: poziom 1
    Parametry: obrażenia 3-6, szybkość 95%
    Komentarz: Z pierwszych broni największe zadaje obrażenia. Dla magów wolących obrażenia od szybkości.

    Topór bojowy
    Wymagania: poziom 7 lub lekka broń sieczna 2
    Parametry: obrażenia 5-6, szybkość 85%
    Komentarz: Dla wojownika broń średnia, ale przyda się czarodziejom.

    Orkowy siekacz
    Wymagania: dowolna umiejętność bojowa 5
    Parametry: obrażenia 7-9, szybkość 100%
    Komentarz: Broń dla łucznika. Wojownicy walczący wręcz mają lepsze sprzęty.

    Zardzewiały sztylet mistrzostwa
    Wymagania: poziom 8
    Parametry: obrażenia 4-8, szybkość 110%
    Komentarz: Kolejna broń dla magów, wojownicy na tym poziomie pewnie mają już lepszą broń.

    Naostrzony sztylet orków
    Wymagania: poziom 9
    Parametry: obrażenia 5-8, szybkość 115%
    Komentarz: Ulepszona wersja poprzedniego. Niewiele wyższe wymagania, a zwiększone wszystkie parametry.

    Lodowy kostur
    Wymagania: poziom 11
    Parametry: obrażenia 6-9, szybkość 105%
    Zaklęcie: wybuch lodu
    Komentarz: Fajna broń. Wojownikom raczej nieprzydatna, ale dla magów pierwszorzędna.

    Bitewny młot
    Wymagania: dowolna umiejętność bojowa 6
    Parametry: obrażenia 8-12, szybkość 90%
    Komentarz: Kolejna broń dla łucznika. Wojowie na tym poziomie mają już lepsze zabawki.

    Smoczy kieł
    Wymagania: dowolna umiejętność bojowa 7
    Parametry: obrażenia 8-12, szybkość 115%
    Komentarz: Ostatnia broń tego typu. Główną zaletą jest wysoka szybkość, łucznik będzie miał radochę.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 8 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Wiarus
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 19.04.2008 o 19:08  

    Dalibyscie jakies zdjecia do wszystkich materialow :/

    Michał
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 07.06.2008 o 17:11  

    no właśnie

    Spacja
     

    Wędrowiec
    Temat: Zgadzam się z kolegami jakb...
    Dodany: 11.12.2008 o 8:40  

    Zgadzam się z kolegami jakby były screeny było by lepiej :D:D:D

    tm
     

    Wędrowiec
    Temat: dac palec...
    Dodany: 14.01.2009 o 14:15  

    no najlepiej, i czego jeszcze byscie chcieli

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 4
    Temat: Bo same opisy to już za mał...
    Dodany: 30.01.2009 o 19:27  

    Bo same opisy to już za mało. Ja póki tego nie przeczytałem, a gram już któryś raz, to nie wiedziałem nawet, że jest takie coś jak Totem Zarathai. Gdzie do zdobycia?

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 73
    Temat: w oz gram uzbrojeniami - pr...
    Dodany: 17.02.2009 o 22:05  

    w oz gram uzbrojeniami - przydaja sie na pelzaczy

    YoRo
     

    Wędrowiec
    Temat: Kąsacz
    Dodany: 11.10.2009 o 13:26  

    Żal, ja raz miałem tak, że Kąsacza znalazłem już w pierwszej mapie drugiego rozdziału xD

    Barsolar
     

    Wędrowiec
    Temat: Jeśli kogoś ciekawi, skąd w...
    Dodany: 20.03.2010 o 14:51  

    Jeśli kogoś ciekawi, skąd wziąć Totem Zarathai, to można go kupić w Mieście Krasnoludów, w Południowych górach wietrznych.



    Ten artykuł skomentowano 8 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw