Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Opisy • Cechy i umiejętności • INSIMILION

    SpellForce


    Cechy i umiejętności

    Działy gier » SpellForce » Opisy
    Autor: Tallos
    Utworzono: 17.08.2007
    Aktualizacja: 16.07.2014


    Poziom postaci Maksymalny poziom umiejętności Maksymalny poziom cechy
    1. 1 40
    2. 2 42
    3. 2 44
    4. 2 46
    5. 3 48
    6. 3 50
    7. 4 52
    8. 4 54
    9. 4 56
    10. 5 58
    11. 5 60
    12. 6 62
    13. 6 64
    14. 6 66
    15. 7 68
    16. 7 70
    17. 8 72
    18. 8 74
    19. 8 76
    20. 9 78
    21. 9 80
    22. 10 82
    23. 10 84
    24. 10 86
    25. 11 88
    26. 11 90
    27. 12 92
    28. 12 94
    29. 12 96
    30. 12 98
    31. 13 100
    32. 14 102
    33. 14 104
    34. 14 106
    35. 15 108
    36. 15 110
    37. 16 112
    38. 16 114
    39. 16 116
    40. 16 118
    41. 17 120
    42. 17 122
    43. 17 124
    44. 18 126
    45. 18 128
    46. 19 130
    47. 19 132
    48. 19 134
    49. 20 136
    50. 20 138

    Umiejętności bojowe

    Lekkie uzbrojenie
    Umiejętność używania lekkiej, szybkiej broni i pancerzy zapewniających swobodę ruchu. Do osiągnięcia wyższych poziomów tej umiejętności potrzebne są duże zręczność i zwinność.

    Broń drzewcowa
    Ta umiejętność umożliwia używanie sztyletów (najszybszej broni do walki wręcz), jak i innych rodzajów broni do zadawania pchnięć. Tego typu uzbrojenie najlepiej nadaje się dla wojowników o dużej zręczności i adeptów magii.

    Lekka broń sieczna
    Ta umiejętność umożliwia używanie małej broni tnącej, zapewniającej wojownikom i adeptom magii przewagę w walce wręcz. Do tej kategorii należą między innymi miecz jednoręczne, krótkie miecze i topory.

    Lekka broń obuchowa
    Ta umiejętność umożliwia używanie małej broni obuchowej, takiej jak jednoręczne maczugi, buzdygany, a także liczne berła i kostury dla magów.

    Lekki pancerz
    Ta umiejętność umożliwia noszenie specjalnych zbroi, stosownych dla zręcznych i zwinnych wojowników.

    Ciężkie uzbrojenie
    Umiejętność używania wielkiej, potężnej broni oraz ciężkich zbroi i tarcz. Do osiągnięcia wyższych poziomów tej umiejętności potrzebne są duże siła i wytrzymałość.

    Ciężka broń sieczna
    Ta umiejętność umożliwia używanie ciężkiej broni tnącej (takiej jak jednoręczne i dwuręczne miecze i topory, charakteryzującej się najwyższą wartością zadawanych obrażeń.

    Ciężka broń obuchowa
    Ta umiejętność umożliwia używanie najbardziej skutecznej broni obuchowej, takiej jak jednoręczne i dwuręczne młoty, maczugi i kostury.

    Ciężki pancerz
    Ta umiejętność umożliwia noszenie najcięższych i najbardziej wytrzymałych zbroi.

    Tarcze
    Ta umiejętność umożliwia używanie najlepszych tarcz i uzyskanie najskuteczniejszej ochrony przed atakiem bezpośrednim i z dystansu.

    Broń strzelecka
    Ta umiejętność umożliwia osiągnięcie biegłości w posługiwaniu się łukami i kuszami. Do osiągnięcia wyższych poziomów tej umiejętności potrzebna jest duża zręczność i solidna siła.

    Łuki
    Łuki umożliwiają szybkie oddawanie strzałów i mają duży zasięg.

    Kusze
    Kusze mają największą siłę przebicia w kategorii broni strzeleckiej.


    Poziom Lekkie uzbrojenie Ciężkie uzbrojenie Broń strzelecka
    Cecha Zrn Zwi Sił Wyt Sił Zrn
    2 26 26 26 26 31 33
    3 28 27 29 29 32 36
    4 30 29 32 32 33 39
    5 33 31 35 35 34 42
    6 37 34 40 40 36 45
    7 40 37 45 45 38 48
    8 45 41 51 51 41 52
    9 50 45 57 57 44 56
    10 56 50 64 64 47 60
    11 62 55 72 72 51 65
    12 70 60 80 80 55 70
    13 74 65 84 84 59 75
    14 78 70 88 88 63 80
    15 82 75 92 92 67 85
    16 86 80 96 96 71 90
    17 90 85 100 100 75 95
    18 94 90 104 104 79 100
    19 98 95 108 108 83 105
    20 102 100 112 112 87 110

    Umiejętności magiczne

    Biała magia
    Biała magia służy do podtrzymywania siły. Wyższe poziomy tej umiejętności można osiągnąć, dysponując bardzo wysoką mądrością i wysoką charyzmą.

    Zdrowie
    Magia zdrowia obejmuje liczne metody leczenia i wzmacniania.

    Natura
    Magia natury umożliwia kontrolowanie zwierząt, a także leczenie zatruć i chorób.

    Wzmocnienia
    Wzmocnienia wzmacniają i ulepszają jednostki sojusznicze, co jest bardzo przydatne podczas bitew. Można je też wykorzystać przeciwko ożywieńcom.

    Magia żywiołów
    Celem magii żywiołów jest kontrolowanie żywiołów: ognia, lodu i ziemi. Wyższe poziomy tej umiejętności można osiągnąć, dysponując wysokimi inteligencją i mądrością.

    Ogień
    Magia ognia to agresywna magia, stosowana głównie do niszczenia wrogów. Obejmuje zaklęcia o największym potencjale niszczącym. Służy też do przywoływania żywiołaków ognia.

    Lód
    Magia lodu obejmuje zaklęcia zadające względnie duże obrażenia. Umożliwia zamrażanie wrogów i przywoływanie żywiołaków lodu.

    Ziemia
    Magia ziemi obejmuje zaklęcia o średniej sile niszczącej, a ponadto umożliwia zamienianie wrogów w kamień i przywoływanie żywiołaków ziemi.

    Magia umysłu
    Magia umysłu wpływa korzystnie lub niekorzystnie na umysł. Wyższe poziomy tej umiejętności można osiągnąć, dysponując bardzo wysoką charyzmą i stosunkowo wysoką inteligencją.

    Uroki
    Magia uroków służy do mylenia i oszukiwania wrogów za pomocą złudzeń i sztuczek. Z jej pomocą można uzyskać kontrolę nad nieprzyjacielem i wykorzystać go dla własnych celów.

    Ofensywna
    Ofensywna magia umysłu niszczy intelekt i ducha przeciwnika. Obejmuje zaklęcia hipnotyzujące, łudzące nieprzyjaciół tak, że nie potrafią odróżniać sojuszników od wrogów, jak i zadające obrażenia przez szok.

    Defensywna
    Defensywna magia umysłu może odbierać manę przeciwnikowi i przekazać ja jednostce rzucającej czar lub jej sprzymierzeńcom. Umożliwia też szybszą regenerację zapasów many.

    Czarna magia
    Czarna magia służy do niszczenia i osłabiania. Wyższe poziomy tej umiejętności można osiągnąć dysponując bardzo wysoką inteligencją i stosunkowo wysoką mądrością.

    Śmierć
    Magia śmierci ma tylko jeden cel: zniszczenie wroga. Zadaje ogromne obrażenia w krótkim czasie.

    Nekromancja
    Adept nekromancji może przywoływać istoty z królestwa umarłych oraz odbierać siłę życiową wrogowi i przekazywać ją sobie.

    Klątwy
    Klątwy mogą osłabić wrogów lub wpływać na nich w inny sposób, często przechylając szalę zwycięstwa na stronę maga.


    Poziom Biała magia Magia żywiołów Magia umysłu Czarna magia
    Cecha Mdr Cha Int Mdr Int Cha Int Mdr
    2 33 26 26 26 26 26 26 26
    3 36 27 29 29 28 28 28 27
    4 39 29 32 32 30 31 31 29
    5 42 31 35 35 33 35 35 31
    6 45 34 40 40 37 40 40 34
    7 48 37 45 45 40 46 46 37
    8 52 41 51 51 45 54 54 41
    9 56 45 57 57 50 62 62 45
    10 60 50 64 64 56 72 72 50
    11 65 55 72 72 62 83 83 55
    12 70 60 80 80 70 94 94 60
    13 74 64 84 84 74 99 99 64
    14 78 68 88 88 78 103 103 68
    15 82 72 92 92 82 107 107 72
    16 86 76 96 96 86 111 111 76
    17 90 80 100 100 90 115 115 80
    18 94 84 104 104 94 119 119 84
    19 98 88 108 108 98 123 123 88
    20 102 92 112 112 102 127 127 92

    Cechy

    Siła
    Zwiększa obrażenia zadawane w starciu wręcz.

    Wytrzymałość
    Zwiększa maksymalny limit punktów zdrowia.

    Zręczność
    Zwiększa prawdopodobieństwo trafienie wroga.

    Zwinność
    Zwiększa prawdopodobieństwo uniknięcia ciosu wroga.

    Inteligencja
    Zwiększa tempo regeneracji zapasu many.

    Mądrość
    Zwiększa maksymalny limit punktów many.

    Charyzma
    Zwiększa prawdopodobieństwo udanego użycia magii umysłu i efekt pozytywnych zaklęć, takich jak leczenie.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 23 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · Nowsze »

    Michu
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 15.09.2007 o 14:11  

    Ja najbardziej lubie mgie OGNIA i UMYSŁU

    CJman
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 09.10.2007 o 12:45  

    a ja lubie magie natury gram druidem człowiekiem :)

    Sandyman
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 03.02.2008 o 15:28  

    Najlepsza jestm biała + żywiołów. Bijesz z czego masz , a w międzyczasie leczysz i wspomagasz swoich.

    IceMan
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 14.03.2008 o 10:33  

    zgadzam się biała magia super ale ja wole magie czarną śmierć w połączeniu z nekromancją oraz broń lekka obuchowa wymiata gdy masz bitwe i ci zginie np 30 żołnierzy to rzucasz czar wskrzeszenia i masz 30 szkeiletów :P

    Michał
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 12.05.2008 o 17:18  

    A ja najbardziej lubie magie lodu i białą

    Strusiek
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 15.05.2008 o 18:12  

    czy jest możliwośc w Spellforce walka dwiema broniami jednoczesnie?? np. dwoma mieczami??

    Michał
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 30.05.2008 o 17:57  

    tak

    Michał
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 04.06.2008 o 18:43  

    klątwy wogle się nie przydają

    Michał
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 08.06.2008 o 17:43  

    jaka magia jest najlepsza

    Łukanio
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 26.06.2008 o 22:23  

    Ja gram czarnym magiem z lekką bronią obuchową i wymiata XD

    tm
     

    Wędrowiec
    Temat: Ja jestem bialym magiem wla...
    Dodany: 14.01.2009 o 12:19  

    Ja jestem bialym magiem wladajacym rowniez magia ognia i jest wypas...chociaz przydalaby sie rowniez jakas lepsza bron dla magow na wysokim poziomie postaci

    kondi
     

    Wędrowiec
    Temat: bohater
    Dodany: 23.05.2009 o 12:58  

    czym grać ja gram kolesiem.. czyli ładuje max na siłe i wytrzymałosc..
    oraz broń sieczna i cięzki pancerz..........
    mam 14 poziom i 4 bohaterów do pomocy,,czasami wole sam przejsc plansze = 4 bohaterów i wymiatam..............aa grram w oddech zimy

    R@MBO
     

    Wędrowiec
    Temat: bohater
    Dodany: 03.07.2009 o 12:29  

    eh cienk0 cienko ja mam ciezkozbrojnego wojownika poziom 49 wszystko w sile i wytrzymalosc na necie ludzie szczegolnie magowie maja problem z uwaleniem mnie ulubiona rasa orkowie lub trolle a z dobra krasnoludy

    KM Borys
     

    Wędrowiec
    Temat: Ciężkie uzbrojenie: ciężki ...
    Dodany: 16.07.2009 o 20:32  

    Ciężkie uzbrojenie: ciężki pancerz i tarcze. Oprócz tego mam lekką broń sieczną.

    MaxMads
     

    Wędrowiec
    Temat: Ja uwielbiam połączenie mag...
    Dodany: 31.01.2010 o 17:47  

    Ja uwielbiam połączenie magia lodu + magia ognia + śmierć. Najpierw zamrażasz potem kulą ognia żeby przeciwnikowi ciągle HP uciekało, a jak to przeżyje to walimy cierpieniem a jeżeli to boss to śmiercią i już przeciwnik prawie leży. Wystarczy dobić :D

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 16
    Temat: Ja uwielbiam połączenie mag..
    Dodany: 04.02.2010 o 17:47  

    a ja zamiast magii śmierci wolę nekromancję bo ma się wtedy fajerwerki- zabijając 5 robotników można przywołać 30 słabych ożywieńców- następnie wysyła się ich do ataku i daje się ogniobicie- szczególnie jest fajny efekt gdy ma się do dyspozycji zgubę ognia bo wtedy ogień nie atakuje ożywieńców.

    FILIPMAN
     

    Wędrowiec
    Temat: ja wolę
    Dodany: 15.02.2010 o 17:23  

    ja wolę taki układ lekka broń sieczna+zdrowie+nekromancja+klątwy i robię tak zbawiam wroga do pustego miejsca broniom,przywołuje szkielety,daje aure powolnych ciosów i jak któryś dostanie to ja go lecze i po walce.

    Achilles
     

    Wędrowiec
    Temat: Mam lucznika - Luki - magia...
    Dodany: 05.07.2010 o 6:39  

    Mam lucznika - Luki - magia lodu i uzdrowienia rowno, i mniej sztylety. wymiata wrog nie zdazy podejsc i juz po nim jest z daleka, najlepsze polaczenie takie lub mozna czarna magia z ciezkim wojem experymentowac tez fajny jest, klatwy odpada, wzmocnienia odpada, w ogole w to nie pakowac do tego z magii umyslu w defensywna tez nie jedynie ofensywna jest niezla, lekki wojek wymiata wlasnie nim kammpanie zakonu switu ukonczylem i mam 120 speeda ataku mieczyki po 110% 2x hity nawalam po 50-60 na tyle szybko ze jak mnie otocza nawet to czasami nikt nie zdazy ciosu zadac bo za szybko ich wykanczam a jak szal bojowy wlacze to juz w ogole sieka!

    Rod
     

    Wędrowiec
    Temat: hmm ja zawsze gralem Ciezko...
    Dodany: 05.07.2010 o 22:41  

    hmm ja zawsze gralem Ciezko zbrojnym wojownikiem bron sieczna + pancerz oraz troche lekkiego uzbrojenia aby miec szal i dobrodziejstwo. Na takiego boha nie ma mocnych wiekszosc map przeszedlem sam... ale teraz zaczynam od nowa :sprobuje poloczyc czarna magie smierc i nekromancja z biala magia zycie :)

    Tomo
     

    Wędrowiec
    Temat: Ja mam czarnego maga + wojo...
    Dodany: 08.07.2010 o 19:16  

    Ja mam czarnego maga + wojownik ciężko zbrojny nawet spoko sie gra polecam to połączenie :>)



    Ten artykuł skomentowano 23 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · Nowsze »

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw