Cień Drzew jest bez wątpienia lokacją znacznie trudniejszą od tych, z którymi miałeś do czynienia do tej pory. Dlatego proponuję rozegrać go na dwa etapy - erpegowy i erteesowy. Po tym pierwszym powinieneś wrócić do którejś z poprzednich lokacji i dopiero po powrocie kontynuować misję.
No to zaczynamy. Na początku kieruj się ścieżką na wschód. Tuż przed zejściem z górki odbij na południe - spotkasz kilku słabych wrogów, ale za to będziesz mógł przeszukać leżące tam ciało. Wróć na ścieżkę i kontynuuj podróż. Wkrótce spotkasz sierżanta Einara z załogą. Uaktywnij menhir i pogadaj z dowódcą - dowiesz się wiele ciekawych rzeczy o zaistniałej sytuacji. Po rozmowie biegnij za zwiadowcą do monumentu, wybijając po drodze wrogów. Nie aktywuj ludzkiego monumentu, zamiast tego udaj się na południowy wschód i przyzwij bohaterów. Z ich pomocą oczyść cały teren. Udaj się teraz w stronę przełęczy, ale nie przekraczaj jej jeszcze. Zamiast tego skieruj się na zachód - dotrzesz do bazy bandytów, którą oczywiście zniszcz (nie zapomnij zebrać łupów). Udaj się teraz w stronę przełęczy. Gdy tylko na nią wejdziesz, zobaczysz filmik. Po jego zakończeniu biegnij szybko na północ, a potem na wschód. Na wzgórzu wznosi się obóz goblinów - zniszcz go, bacząc, czy żaden z oblężonych nie próbuje się wymknąć. Nie zapomnij zabić zwiadowców nad przełęczą. Teraz skieruj się na północ. Dotrzesz do bazy barbarzyńców, którą zrównaj z ziemią. Opróżnij skrzynkę na zachodzie (znajdziesz ostatnie ludzkie plany) i skieruj się na południe. Na urwisku spotkasz Hyrra - uważaj na niego, bo to trudny przeciwnik. Opróżnij skrzynkę. Wróć do bazy wroga i zniszcz pozostałe jej segmenty. Od tej pory będziesz natrafiał na braci Twonków - zdobycie ich głów to jeden z pobocznych questów. Gdy zniszczysz wrogie osiedle, wróć do menhiru, udaj się do którejś z krain, a następnie dokończ zadanie w Cieniu Drzew.
Po powrocie zrekrutuj ponownie Einara i uaktywnij monumenty. Bohaterów przemieść do wejścia do byłej bazy wroga, gdyż stamtąd najlepiej będą bronić twoich włości i zacznij budować bazę. Pamiętaj o eksploatacji złóż głównie po północnej stronie przełęczy.Potrzebujesz naprawdę dużej armii (50 żołnierzy będzie w sam raz). Gdy już ją przyzwiesz, udaj się do wyjścia z byłej bazy wroga. Zobaczysz kolejny filmik. Udaj się bohaterem na północny wschód, by uaktywnić monument i menhir. Nie rozmawiaj jednak z elfką, gdyż nie masz za dużo czasu. Skieruj się za to całą armią w stronę bazy wroga. Pierwszą dużą bitwę stoczysz na moście - największy problem będą stanowić wieże strzelnicze, które powinieneś zniszczyć jak najszybciej. Po przekroczeniu mostu udaj się na południowy wschód. Przy wejściu do wrogiej bazy napotkasz kolejny duży oddział wroga, a gdzieś w okolicy pałęta się również kolejny wrogi szaman (zabierz koniecznie jego ząb). Po jego pokonaniu wejdź do bazy przeciwnika i zacznij niszczyć. Pilnuj, by twoja armia nie zapuściła się za daleko. Zbierz łupy i dopiero teraz wejdź do następnej bazy. Uważaj na wrogiego przywódcę - to bardzo niebezpieczny przeciwnik. Po jego pokonaniu baza nie będzie stanowiła zagrożenia. Gdy ją zniszczysz, zbierz łupy i porozmawiaj z Einarem - otworzy ci bramę prowadzącą do portalu do Shiel. Przeszukaj skrzynie przy teleporcie (znajdziesz pierwsze elfie plany), jednak nie przekraczaj go jeszcze, gdyż musisz załatwić tu jeszcze parę spraw.
Z bazy, w której się teraz znajdujesz, prowadzi ścieżka na zachód. Kieruj się nią wybijając wrogów. W końcu dojdziesz do miejsca, gdzie stoi ostatni z potężnych wrogich szamanów. Ten jest chyba najniebezpieczniejszy, gdyż dysponuje bardzo silnym czarem fali ognia, która rani (dość mocno) 3 naszych żołnierzy. Znajdziesz przy nim kredę przywoływań. Udaj się na południe do kamiennego kręgu. Zabij wszystkich i uaktywnij menhir. Skorzystaj z niego i teleportuj się do drugiego monumentu ludzi. Porozmawiaj z Sinwen, dostaniesz dwa zadania - odbić więzione elfki oraz dostarczyć składniki dwóch przedmiotów. W monumencie przyzwij kilku żołnierzy i udaj się na zachód. Pokonaj robaczki (zabierz krew jednego z nich) i zbierz skarby ze zwłok i skrzyni. Wróć do monumentu i udaj się na północ. Zabij wielkiego pajączka i kontynuuj marsz. Dojdziesz do parowu, w którym czeka cię bitwa z mistrzem kości i jego szkieletami. Przeszukaj wszystkie zwłoki i wróć do monumentu, stąd udaj się na południe. Dojdziesz do kolejnego zgrupowania wroga, którym dowodzi ostatni z Twonków. Dalej znajdziesz więzione elfki - zabij strażników, a każda z elfek obdaruje cię klejnotem i przyłączy się. Skieruj je do monumentu bohaterów, gdyż w późniejszym etapie gry musisz tu jeszcze wrócić. Teraz udaj się do Sinwen - odbierz podziękowania i przekaż składniki przedmiotów - to dobre sprzęty, a na dodatek możesz je oba założyć, więc się nie krępuj. Teraz możesz już ze spokojnym sumieniem udać się do Shiel.
SpellForce » Solucja
Cień Drzew
Działy gier » SpellForce » Poradniki » Solucja | |
Autor: Tallos | |
Utworzono: 01.09.2006 | |
Aktualizacja: 16.08.2008 |
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 17 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Wędrowiec
...Cień Drzew to najtrudniejsza lokacja w całej grze! x)
Wędrowiec
żARTOWAłEM!!!!!
Wędrowiec
bo u mnie na ma braci twonkow
Wędrowiec
Ja nie moge znaleść głowy 5 brata. Chyba Brandala, czy jakoś tak. Czy ktoś może mi powiedzieć gdzie ona jest?
Wędrowiec
gdzieś na pewno sie pałęta
Wędrowiec
albo gdzieś leży jego ciało a ty je przeoczyłeś
Wędrowiec
Jego głowa jest przy jego ciele xD
Wędrowiec
5 brat twonów jest koło mostu
Wędrowiec
Brandal jestwjednymz trzech obozówktóremusisz zniszczyć na początku nie z goblinami tylkoorki
Wędrowiec
siema Ej Ludzie mam problem gram od wczoraj i jestem juz w cien drzew i nie moge zanleżc jednogo skałdniku : Wiecznego ognia jak by ktoś by wiedział to niech pisze na mój nr gg 11258360 pozdro :)
Wędrowiec
gdzie można znaleźć swiątynie światła???
Wędrowiec
brandal czy jak mu tam jet koło pełzacza/pólnocnego monumentu.
Wędrowiec
sorry,jeden jest w polnocno zachodnim obozie,jeden kolo pelzacza,jeden pilnuje drogi do wiezniow,a reszta sie paleta,ra po obozie ,raz po twojej bazie,roznie.
Wędrowiec
U mnie wszyscy się pałętają gdzie popadnie, tylko jeden stoi spokojnie niedaleko mostu (ten czarny mag).
Wędrowiec
Misja o Twonkach jest super.Chciałbym więcej misji tego typu.
Wędrowiec
boss jest super
Wędrowiec
Witam, przeszukuje całą mapę, niestety nie mogę znaleźć darrona twonka, pozostałe 4 główki już mi się turlają w sakiewce, a ten jeden gdzieś się zawieruszył, gdzie go powinienem się spodziewać, czy opuszczenie lokacji i powrót mogę sprawić że się zrespi czy coś?
Ten artykuł skomentowano 17 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.