Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Opisy • Czary - Czarna magia • INSIMILION

    SpellForce » Czary


    Czary - Czarna magia

    Działy gier » SpellForce » Opisy » Czary
    Autor: Tallos
    Utworzono: 23.07.2007
    Aktualizacja: 03.08.2008

    Śmierć

    Aura duszności

    Zużycie many: 7
    Czas czarowania: 1,0
    Odstęp czarowania: 2,0
    Opis: Aura osłabia wrogów, obniżając ich maksymalna liczbę punktów życia.
    Komentarz: Świetny aura. Magia śmierci zawiera wiele silnych czarów raniących, a rzucenie ich na osłabionych wrogów raz dwa załatwi sprawę.


    Aura osłabienia

    Zużycie many: 7
    Czas czarowania: 1,0
    Odstęp czarowania: 2,0
    Opis: Aura osłabia wrogów, zmniejszając zadawane przez nich obrażenia.
    Komentarz: Dobra aura, ja jednak radzę stosować powyższą.


    Cierpienie

    Zużycie many: 26
    Czas czarowania: 1,0
    Odstęp czarowania: 2,0
    Opis: Cel odnosi obrażenia.
    Komentarz: I to całkiem spore. W przeciwieństwie do np. czarów raniących ognia i lodu, zaklęcie nie ma dodatkowych efektów, ale za to rany są dużo wyższe.


    Masowe cierpienie

    Zużycie many: 50
    Czas czarowania: 1,0
    Odstęp czarowania: 2,0
    Opis: Wszystkie wrogie jednostki a wskazanym obszarze odnoszą obrażenia.
    Komentarz: Jedyne zaklęcie tego typu w grze. Jest niezwykle przydatne, jego zasięg pozwala zranić praktycznie całą armię wroga.


    Samobójcza śmierć

    Zużycie many: 10
    Czas czarowania: 1,0
    Odstęp czarowania: 2,0
    Opis: Jednostka wybrana za cel doznaje poważnych obrażeń - rzucający czar również ponosi obrażeni, ale zużywa mniejsza ilość many.
    Komentarz: Zaklęcie zadaje najpoważniejsze rany, ale może doprowadzić herosa do śmierci. Przydatne, gdy masz też nekromantyczną Kradzież życia - rzucasz wtedy raz jeden, raz drugi czar, co zwykle zniweluje ryzyko śmierci


    Śmierć

    Zużycie many: 82
    Czas czarowania: 1,0
    Odstęp czarowania: 2,0
    Opis: Powoduje niezwykle duże obrażenia celu
    Komentarz: Kolejny czar zadający niebotyczne obrażenia. Są nieco mniejsze, niż przy stosowaniu poprzedniego, ale za to Ty nie odnosisz żadnych.


    Zagłada

    Zużycie many: 38
    Czas czarowania: 1,0
    Odstęp czarowania: 2,0
    Opis: Wszyscy wrogowie znajdujący się na wskazanym obszarze, których punkty życia nie przekraczają określone wartości, giną.
    Komentarz: Dość problematyczne zaklęcie, bo ciężko wyczuć, kiedy go użyć. Ja wolę stosować Masowe cierpienie.


    Zaraza

    Zużycie many: 20
    Czas czarowania: 1,0
    Odstęp czarowania: 2,0
    Opis: Cel zostanie zarażony śmiertelną chorobą i umrze, jeśli nie zostanie wyleczony.
    Komentarz: Świetne zaklęcie. Kosztuje mniej many niż normalne czary leczące, a skutek jest ten sam. Cel może jednak podjąć kilka prób ochrony przed czarem.


    Nekromancja

    Aura kradzieży życia

    Zużycie many: 7
    Czas czarowania: 1,0
    Odstęp czarowania: 2,0
    Opis: Aura powodująca przepływ punktów zdrowia od jednostek wroga do maga, który rzucił zaklęcie.
    Komentarz: Fajna aura. Dzięki niej będziemy leczeni (a wróg osłabiany) przez cały czas.


    Kradzież życia

    Zużycie many: 38
    Czas czarowania: 1,0
    Odstęp czarowania: 2,0
    Opis: Cel odnosi obrażenia, a utracona przezeń liczba punktów zdrowia jest dodawana do zdrowia jednostki rzucającej czar.
    Komentarz: Młodszy brat powyższej aury, przydatniejszy, gdy walczymy tylko z jednym przeciwnikiem.


    Przywołanie goblina-ożywieńca

    Zużycie many: 26
    Czas czarowania: 3,0
    Odstęp czarowania: 6,0
    Opis: Przywołuje goblina-ożywieńca, który wspiera rzucającego czar, kradnąc punkty życia wrogim jednostkom.
    Komentarz: Goblin jest słaby w walce, choć jego zdolności mogą się przydać. Stosować wedle uznania.


    Przywołanie szkieletu

    Zużycie many: 26
    Czas czarowania: 3,0
    Odstęp czarowania: 6,0
    Opis: Przywołuje szkielet, który będzie wspierać jednostkę w walce.
    Komentarz: Chyba najgorszy nekromantyczny przywołaniec. Jest wprawdzie silniejszy od powyższego, ale nie posiada zdolności specjalnych.


    Przywołanie zjawy

    Zużycie many: 52
    Czas czarowania: 3,0
    Odstęp czarowania: 6,0
    Opis: Przywołuje zjawę, która wspiera maga w bitwie, zadając dodatkowe obrażenia w walce dzięki wykorzystaniu czarnej magii.
    Komentarz: Czyli czaru Cierpienie. Najlepsze zaklęcie przywołujące, głównie dzięki sile używanej przez zjawy magii.


    Śmiertelny uścisk

    Zużycie many: 20
    Czas czarowania: 1,0
    Odstęp czarowania: 2,0
    Opis: Jednostka zyskuje wysokie prawdopodobieństwo przeżycia śmiertelnej rany.
    Komentarz: Raczej nieprzydatny czar. Zarówno szeregowe jednostki, jak i bohaterów można przywołać na nowo (co do pierwszego, to zwykle mamy wystarczająca ilość surowców), a awatarem zawsze rzucić Kradzież życia, gdy jego zdrowie niebezpiecznie maleje.


    Udawana śmierć

    Zużycie many: 40
    Czas czarowania: 1,0
    Odstęp czarowania: 2,0
    Opis: Mag udaje martwego i może zmylić wroga, jeśli nie będzie się poruszać, czarować ani nie zostanie trafiony.
    Komentarz: Zaklęcie zwykle nieprzydatne, choć czasem może uratować magowi życie. Tak na marginesie, nie wiem czemu, ale awatar, który rzuci ten czar, zawsze mnie rozśmiesza.


    Wskrzeszenie umarłych

    Zużycie many: 52
    Czas czarowania: 1,0
    Odstęp czarowania: 2,0
    Opis: Wszystkie zwłoki Twoich jednostek znajdujące się w okolice zostają ożywione jako słabsze szkielety i walczą z wrogiem.
    Komentarz: Czar niezwykle przydatny podczas ciężkiej bitwy, gdy ponosisz duże straty, zwłaszcza, że w mgnieniu oka przywołujesz wielu pomocników. Nieprzydatny, gdy grasz samymi bohaterami.


    Klątwy

    Aura bezsilności

    Zużycie many: 7
    Czas czarowania: 1,0
    Odstęp czarowania: 2,0
    Opis: Aura zmniejsza zręczność wrogów, zwiększając tym samym szansę, że ich ataki chybią celów.
    Komentarz: Podobnie, jak białe aury ze szkoły wzmocnień, aura sytuacyjna. Jeśli wrogowie leją Cię niemiłosiernie, to jej użyj.


    Aura niezdarności

    Zużycie many: 7
    Czas czarowania: 1,0
    Odstęp czarowania: 2,0
    Opis: Aura ograniczająca zwinność wrogów, dzięki czemu łatwiej ich trafić.
    Komentarz: Aura dość podobna do poprzedniej. Użyj jej, gdy masz problemy z trafianiem przeciwników.


    Aura powolnego chodu

    Zużycie many: 7
    Czas czarowania: 1,0
    Odstęp czarowania: 2,0
    Opis: Aura spowalniająca wrogów (zmniejsza ich szybkość poruszania się).
    Komentarz: Aura przydatna tylko i wyłącznie w czasie odwrotu.


    Aura powolnych ciosów

    Zużycie many: 7
    Czas czarowania: 1,0
    Odstęp czarowania: 2,0
    Opis: Aura zmniejszająca szybkość walki przeciwników.
    Komentarz: Moja ulubiona klątwa. Przydatna zawsze i wszędzie.


    Bezsilność

    Zużycie many: 20
    Czas czarowania: 1,0
    Odstęp czarowania: 30,0
    Opis: Na krotki czas uniemożliwia leczenie celu.
    Komentarz: Zaklęcie przez większą część gry nieprzydatne, bowiem tylko Wilczarze używają zaklęć leczących.


    Mroczne przegnanie

    Zużycie many: 26
    Czas czarowania: 1,0
    Odstęp czarowania: 2,0
    Opis: Jednostka obrana za cel staje się bardziej podatna na czarną magię.
    Komentarz: Dobre zaklęcie. Klątwiarzowi się raczej nie przyda, ale, jeśli władasz również magią śmierci, to nie wahaj się używać.


    Rozproszenie białej aury.

    Zużycie many: 26
    Czas czarowania: 1,0
    Odstęp czarowania: 2,0
    Opis: Niszczy aktywną białą magię jednostki wybranej za cel i przez krótki czas nie pozwala jej aktywować.
    Komentarz: Czar kompletnie nieprzydatny, bowiem w grze nie ma przeciwnika używającego którejś z białych aur.


    Trucizna

    Zużycie many: 25
    Czas czarowania: 1,0
    Odstęp czarowania: 2,0
    Opis: Cel zostanie zatruty i będzie przez dłuższy czas odnosić obrażenia.
    Komentarz: Średnie zaklęcie. Znacznie lepiej użyć któregoś z raniących czarów magii śmierci.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 17 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Wiarus
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 27.03.2008 o 13:51  

    Witam , w kampani podczas wykonywania misji z hero musialem zabic Tombarda gdy on ulegl mial przy sobie bron Mroczna Klinge (?) miala ona wplyw: Iskra

    Michał
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 21.05.2008 o 14:55  

    Iskra to to samo co ma weteran orgów po ulepszeniu

    tm
     

    Wędrowiec
    Temat: jedyna czarna magie widzial...
    Dodany: 14.01.2009 o 13:11  

    jedyna czarna magie widzialam w wykonaniu wrogow, a nikt raczej nie udawal martwego :) jestem bardzo ciekawa, jak wyglada ta samobojcza smierc :) chyba sobie specjalnie odpale gre z czarnym magiem :) No i widze, ze tak samo jak w bialej, i w czarnej magii mamy do czyneinia z jakims nieprzydatnym czarem

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 4
    Temat: Kurde, sześć razy grałem w ...
    Dodany: 30.01.2009 o 19:10  

    Kurde, sześć razy grałem w tę grę i jeszcze nigdy jako nekromanta nie miałem przywołania zjawy... A ta samobójcza śmierć to nic takiego-tylko życia szkoda...

    Izzy
     

    Wędrowiec
    Temat: Dodam jeszcze...
    Dodany: 20.05.2009 o 22:01  

    ...że jest takie zaklęcie jak mutacja (takie dziwne), zmienia broń przeciwnika na inną (x

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 18
    Temat: [cytat]samobójcza śmierć to...
    Dodany: 10.07.2009 o 19:53  

    Cytat:
    samobójcza śmierć to nic takiego-tylko życia szkoda...


    nic takiego? Co Ty piszesz... jest lepsze od zaklęcia "śmierci", zżera minimalną ilość many, zresztą pkt życia zawsze można uzupełnić rzucając "kradzież życia", na wyższym poz. (x2 i wyrównane).

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 18
    Temat: i jeszcze dopiszę...jak dla...
    Dodany: 10.07.2009 o 19:56  

    i jeszcze dopiszę...
    jak dla mnie "klątwy" to strata pkt, najlepiej inwestować w śmierć i nekromancję (tą dla samej "zjawy", w feniksie "ostrza" - genialne zaklęcie). No ale jak kto woli.

    adrian23
     

    Wędrowiec
    Temat: czarna magia
    Dodany: 09.02.2010 o 16:50  

    Ja jestem raczej za "śmiercią". Zawsze stawiam szczególny nacisk na ofensywę, a pod tym względem to drzewko wypada najlepiej ze wszystkich. Zjawa to nic wielkiego, tylko to Ostrze jest bardzo mocne. Ale to dotyczy tylko Cienia Feniksa.

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 3
    Temat: y
    Dodany: 20.02.2010 o 16:11  



    y




     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 3
    Temat: dobry jest Przywołanie Szki...
    Dodany: 20.02.2010 o 16:12  

    dobry jest Przywołanie Szkieleta?

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 3
    Temat: w SpellForce 2 czas mroczny...
    Dodany: 20.02.2010 o 16:12  

    w SpellForce 2 czas mrocznych wojen

    Nevermore
     

    Wędrowiec
    Temat: [cytat] Śmiertelny uścisk K...
    Dodany: 10.08.2010 o 0:51  

    Cytat:
    Śmiertelny uścisk Komentarz: Raczej nieprzydatny czar. Zarówno szeregowe jednostki, jak i bohaterów można przywołać na nowo (co do pierwszego, to zwykle mamy wystarczająca ilość surowców), a awatarem zawsze rzucić Kradzież życia, gdy jego zdrowie niebezpiecznie maleje.

    zupelnie sie nie zgadzam ... np w przypadku tych wiezy ostrzy ktore rzucaja zagładę .... rzucasz na siebie i leciiiiisz mnei sie tak udalo przebiec ;P samym bohaterem ale zwykle nie potrzebowalem nic innego ;p ciezkie uzbrojenie rlz ... :]

    Nevermore
     

    Wędrowiec
    Temat: [cytat] Wskrzeszenie umarły...
    Dodany: 10.08.2010 o 0:55  

    Cytat:
    Wskrzeszenie umarłych
    Komentarz: Czar niezwykle przydatny podczas ciężkiej bitwy, gdy ponosisz duże straty, zwłaszcza, że w mgnieniu oka przywołujesz wielu pomocników. Nieprzydatny, gdy grasz samymi bohaterami.

    znow sie nie zgodze.... jak szukasz pancerza amry i na koniec walczysz ze szkieletem "koniec wszelkiej nadziei " czy jakos tak, to ciezko go pokonac samym bohaterem ale.... zamiast robic cala armie zajalem monument przywolalem samych robotnikow ile sie dalo potem opuscilem monument i wskrzesilem to wszystko.... zalala szkieletka fala innych szkieletkow :] a ze nie mogl wszystkiego naraz atakowac to troche taktyki i padl z pomoca mojego ciezko zbrojnego bohatera :P wiec nie zgadzam sie jak to to nie pomaga kiedy sie gra samym bohaterem ;p

    Cirgon
     

    Wędrowiec
    Temat: Nevermore, tam jest napisan...
    Dodany: 27.08.2010 o 14:11  

    Nevermore, tam jest napisane, że Nieprzydatny, gdy grasz SAMYMI bohaterami. Jak masz monument jakiejś rasy, to już nie grasz SAMYMI bohaterami. Ale masz rację. Schemat z wskrzeszaniem zdechłych robotników rulez... polecam i pozdrawiam (jak powiedziałby pan Piotr z Kolekcji Klasyki xD)

    Witold001
     

    Wędrowiec
    Temat: W Spellforce 1 Gold Edition...
    Dodany: 13.09.2010 o 13:40  

    W Spellforce 1 Gold Edition jest trochę wiencej czarów takich jak jesli sie nie myle to przywołanie ostrza

    Blooddrinker
     

    Wędrowiec
    Temat: Tak ze swojej strony, z teg...
    Dodany: 30.04.2011 o 15:33  

    Tak ze swojej strony, z tego co pamietam, kiedy gralem bawiłem się czarną i białą magią, a rzyt samobojczej smierci połączonej z uzdrowieniem lub wyssaniem zycia to cos pieknego. Swietne czary!

    marlo
     

    Wędrowiec
    Temat: Obrażenia na 12lvCierpienie...
    Dodany: 06.04.2014 o 15:01  

    Obrażenia na 12lv
    Cierpienie 125
    Śmierć 300
    Masowe cierpienie 48
    Samobójcza śmierć 400
    Trucizna 5/s

    Zaraza (nie jest czarem leczącym)
    Działa podobnie jak trucizna tylko nieskończenie długo .

    Zadaje 1 punkt obrażeń ,po jakimś czasie 2, potem 3 i tak do końca . Na 12lv obrażenia zwiększają się co 3-4 sekundy



    Ten artykuł skomentowano 17 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw