Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Opisy • Esencje magii • INSIMILION

    SpellForce


    Esencje magii

    Działy gier » SpellForce » Opisy
    Autor: Tallos
    Utworzono: 17.08.2007
    Aktualizacja: 01.08.2008

    Oddech Zimy wprowadza pewna nowość, jeśli chodzi o magię. Mamy tutaj po dwa nowe zaklęcia na każdą umiejętność magiczną. Są to czary Esencji oraz Wszechmocy. Wszystkie dane są dostosowane do magii 12. poziomu.

    Oto ich podstawowe statystyki (niższe wartości dotyczą magii żywiołów i umysłu):

    Esencja, poziom X
    Wymagania: umiejętność magiczna X
    Zużycie many: 30
    Czas czarowania: 2,0
    Odstęp czarowania: 3,0 / 5,0

    Wszechmoc, poziom X
    Wymagania: 1. specjalizacja X, 2. specjalizacja X, 3. specjalizacja X
    Zużycie many: 30
    Czas czarowania: 2,0
    Odstęp czarowania: 3,0 / 5,0

    Jak więc widać, czarów Esencji może używać każda postać, która szkoli się w głównej dziedzinie magii. Znacznie bardziej skomplikowane jest korzystanie z Wszechmocy. Aby postać mogła to robić, musi opanować wszystkie trzy specjalizacje z danego działu magii. Np. aby użyć Białej Esencji poziomu 2., postać musi posiadać umiejętność białej magii na poziomie 2.; a żeby użyć Białej Wszechmocy poziomu 2., musi posiadać umiejętności zdrowie, natura i wzmocnienia na poziomie 2.

    Oto opisy konkretnych czarów z tej grupy.

    Biała esencja
    Niewielki efekt leczniczy. Cel otrzymuje na krotko cierniową tarczę, a także niewielką premię do zręczności i szybkości walki.

    Biała wszechmoc
    Duży efekt leczniczy. Cel otrzymuje na krotko cierniową tarczę, a także niewielką premię do zręczności i szybkości walki.

    Komentarz:
    Dobre zaklęcia, jedyne esencje wzmacniające. Bardzo pomagają w walce: atakujemy szybciej i celniej, a dodatkowo atakujący nas przeciwnicy otrzymają obrażenia.

    Esencja żywiołów
    Ten czar stanowi atak ogniowy, lodowy i pocisk zadający niewielkie obrażenia.

    Wszechmoc żywiołów
    Ten czar stanowi atak ogniowy, lodowy i pocisk zadający niewielkie obrażenia.

    Komentarz:
    Może te zaklęcia nie są specjalnie potężne, ale zasadniczo mają jedną wielką zaletę: cel musi zdać odporność na wszystkie (tzn. ognia, lodu i ziemi) rodzaje magii, a taką zdolnością chyba żaden przeciwnik pochwalić się nie może.

    Esencja umysłowa
    To zaklęcie powoduje równocześnie szok, uspokojenie i utratę many oraz niewielkie obrażenia.

    Esencja umysłowa
    To zaklęcie powoduje równocześnie szok, uspokojenie i utratę many oraz poważne obrażenia.

    Komentarz:
    Bardzo dobre czary dla mentata. Łączą w sobie bowiem najlepsze efekty dostępne te szkole: obrażenia, utratę many i wyłączenie z walki.

    Czarna esencja
    Niskie obrażenia, 25% Twojej własnej energii życiowej. Zwinność celu spada na chwilę, co czyni go wolniejszym w walce.

    Czarna esencja
    Wysokie obrażenia, 33% Twojej własnej energii życiowej. Zwinność celu spada na chwilę, co czyni go wolniejszym w walce.

    Komentarz:
    Najbardziej niszczące z esencji, całkowite przeciwieństwo białych. Jeśli jesteś dość wytrzymały, cel odniesie ogromne obrażenia (a Ty wbrew temu, co można wywnioskować z opisu ich nie odnosisz), a na dodatek jest "wystawiony" Twoim oddziałom na talerzu.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 8 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Michał
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 04.06.2008 o 18:41  

    esencje magii są głupie

    Łukanio
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 26.06.2008 o 22:24  

    racja

    SOUL
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 27.06.2008 o 15:54  

    A właśnie że nie bo możesz zdziałać nimi cuda :D :D

    Michał
     

    Wędrowiec
    Temat: Jakie cuda?
    Dodany: 14.10.2008 o 11:42  

    Jakie cuda?

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 31
    Temat: Moim zdaniem najlepsze są e...
    Dodany: 01.12.2008 o 15:21  

    Moim zdaniem najlepsze są esencje białej magii reszta jest trochę bezużyteczna

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 73
    Temat: wszystkie wszechmoce sa xd ...
    Dodany: 22.02.2009 o 14:19  

    wszystkie wszechmoce sa xd a tallos myli esencje z wszechmoca

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 31
    Temat: zauwarzyłem
    Dodany: 26.02.2009 o 14:10  

    zauwarzyłem

    aadd
     

    Wędrowiec
    Temat: Ja jakoś nigdy nie miałem ż...
    Dodany: 04.12.2012 o 18:11  

    Ja jakoś nigdy nie miałem żadnych z tych czarów bo są fajne są zbyt słabe (jakby co ja używam białej magii)



    Ten artykuł skomentowano 8 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw