Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Opisy • Jednostki i budynki: Elfy • INSIMILION

    SpellForce » Jednostki i budynki


    Jednostki i budynki: Elfy

    Działy gier » SpellForce » Opisy » Jednostki i budynki
    Autor: Tallos
    Utworzono: 01.09.2006
    Aktualizacja: 03.08.2008

    Jednostki

    Łowczyni
    Surowce: drewno 50
    Budynki: zbrojownia
    Zwykła wojowniczka walcząca na dystans, wyposażona w łuk i lekki skórzany pancerz.
    Komentarz: Elfi odpowiednik Zwiadowcy. Przywoływać tylko do momentu uzyskania Łuczniczki wiatru, co nastąpi dość szybko.

    Gwardzistka
    Surowce: drewno 60
    Budynki: zbrojownia
    Zwykła wojowniczka walcząca wręcz, wyposażona w dwuręczny kostur i lekki skórzany pancerz.
    Komentarz: Słaba jednostka do walki wręcz, chociaż przez pewien czas będzie musiała być przywoływana. Jej wadą jest także dość wysoki koszt.

    Uzdrowicielka
    Surowce: lenya 55
    Budynki: samotnia
    Defensywna czarodziejka wyposażona w szatę i dwuręczny kostur. Czar: leczenie.
    Komentarz: Konieczność w armii. Uzdrowicielki dysponują większą siłą leczącą niż ludzcy kapłani, ale za to bardzo marnie radzą sobie w boju.

    Łuczniczka wiatru
    Surowce: drewno 25, lenya 30
    Budynki: zbrojownia, samotnia, dom łucznictwa
    Wojowniczka walcząca na dystans, wyposażona w łuk i skórzany pancerz. Zdolności bojowe: celny strzał.
    Komentarz: Najlepsza jednostka dystansowa w grze. Strzela szybko, celnie, i, dzięki zdolności bojowej, zadaje duże obrażenia. Poza tym możliwość ulepszenia tak, że swoimi strzałami będzie zamrażać. Rewelacja!

    Strażniczka
    Surowce: żelazo 80
    Budynki: zbrojownia, kuźnia żelaza
    Pancerna wojowniczka walcząca wręcz, wyposażona w długi miecz, tarczę i żelazny pancerz.
    Komentarz: Słabsza jednostka od ludzkich i krasnoludzkich, na dodatek wymaga żelaza. Jeśli możemy współpracować z innymi rasami, lepiej postawić na ich wojowników, a w Północnych Górach wietrznych, gdzie jest to niemożliwe, mamy do dyspozycji żelazo z wozów, więc jej przywołanie nie będzie problemem.

    Podróżniczka
    Surowce: drewno 45, żelazo 45
    Budynki: zbrojownia, kuźnia żelaza, dom łucznictwa
    Pancerna wojowniczka walcząca wręcz, wyposażona w długi łuk i żelazny pancerz.
    Komentarz: Kolejna jednostka, która raczej nie powinna być przywoływana. Przydatniejsze, tańsze i szybsze w przywołaniu są łuczniczki wiatru.

    Lodowa czarodziejka
    Surowce: lenya 70
    Budynki: samotnia, dom pradawnych
    Ofensywna czarodziejka wyposażona w szatę i dwuręczny kostur. Czar: wybuch lodu.
    Komentarz: Nie widzę sensu jej rekrutacji - łuczniczki wiatru i strażniczki po wynalezieniu odpowiednich technologii zamrażają skuteczniej i są potężniejsze w boju.

    Druidka
    Surowce: lenya 100
    Budynki: samotnia, dom pradawnych
    Defensywna czarodziejka wyposażona w szatę i dwuręczny kostur. Czar: aura leczenia.
    Komentarz: Jak wyżej. Wolę uzdrowicielki - Aura leczenia to zbyt słaby czar, by opierać na nim siłę uzdrawiania.

    Budynki

    Poziom 1.

    Małe kwatery
    Kwatery
    Surowce: drewno 100
    Umożliwiają zwiększenie limitu robotników (do 30) i jednostek bojowych (do 30) oraz budowę budynków 2. poziomu.

    Zbrojownia
    Budynek militarny (wojownicy)
    Surowce: drewno 60
    Budynek obsługiwany przez 1 robotnika. Umożliwia przywoływanie jednostek bojowych.

    Chata drwala
    Budynek gospodarczy (drewno)
    Surowce: drewno 40
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą szybciej gromadzić drewno. Wymaga obecności drzew w pobliżu.

    Chata myśliwska
    Budynek gospodarczy (żywność)
    Surowce: drewno 60
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą gromadzić żywność. Wymaga obecności zwierzyny łownej w pobliżu.

    Chata zbieracza
    Budynek gospodarczy (żywność)
    Surowce: drewno 50
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą gromadzić żywność. Wymaga obecności krzaków jagód w pobliżu.

    Wieża łucznicza
    Budynek obronny
    Surowce: drewno 120
    Automatycznie ostrzeliwuje wrogie jednostki znajdujące się w zasięgu.

    Poziom 2.

    Średnie kwatery
    Kwatery
    Surowce: drewno 250
    Umożliwiają zwiększenie limitu robotników (do 40) i jednostek bojowych (do 50) oraz budowę budynków 3. poziomu.

    Dom łucznictwa
    Budynek militarny (wojownicy)
    Surowce: drewno 300
    Budynek niezbędny do przywoływania łuczniczek wiatru i podróżniczek.

    Samotnia
    Budynek militarny (magowie)
    Surowce: drewno 200
    Budynek obsługiwany przez 1 robotnika. Wymagany do przywoływania jednostek bojowych posługujących się magią.

    Tartak
    Budynek gospodarczy (drewno)
    Surowce: drewno 100
    Budynek obsługiwany przez 1 robotnika. Przyjmuje dostawy od pobliskich drwali i podwaja produkcje drewna w okolicy.

    Chata leśnika
    Budynek gospodarczy (drewno)
    Surowce: drewno 50
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą sadzić nowe drzewa w okolicy.

    Chata zbieracza lenyi
    Budynek gospodarczy (aria)
    Surowce: drewno 80
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą gromadzić lenyę. Wymaga obecności złóż lenyi w pobliżu.

    Magazyn żywności
    Budynek gospodarczy (żywność)
    Surowce: drewno 150
    Budynek obsługiwany przez 1 robotnika. Przyjmuje dostawy od pobliskich myśliwych, łowców i zbieraczy i podwaja produkcje żywności w okolicy. Umożliwia też samoczynną regenerację zdrowia i many.

    Lodowa wieża
    Budynek obronny
    Surowce: drewno 20, lenya 100
    Automatycznie ostrzeliwuje lodowymi pociskami wrogie jednostki znajdujące się w zasięgu.

    Poziom 3.

    Duże kwatery
    Kwatery
    Surowce: drewno 500
    Umożliwiają zwiększenie limitu robotników (do 50) i jednostek bojowych (do 80) oraz przywołanie Tytana.

    Kuźnia żelaza
    Budynek militarny (wojownicy)
    Surowce: drewno 400
    Budynek niezbędny do przywoływania strażniczek i podróżniczek.

    Akademia
    Budynek militarny (magowie)
    Surowce: drewno 250, lenya 100
    Budynek niezbędny do przywoływania lodowych czarodziejek i druidek.

    Chata mistrza drwalskiego
    Budynek gospodarczy (drewno)
    Surowce: drewno 150
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą jeszcze szybciej gromadzić drewno. Wymaga obecności drzew w pobliżu.

    Gildia łowiecka
    Budynek gospodarczy (żywność)
    Surowce: drewno 60
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą szybciej gromadzić żywność. Wymaga obecności zwierzyny łownej w pobliżu.

    Technologie

    Tarcza
    Budynek: zbrojownia
    Surowce: drewno 300
    Gwardzistka otrzymuje drewniana elficką tarczę.

    Uderzenie lodu
    Budynek: dom łucznictwa
    Surowce: drewno 100, lenya 200
    Łuczniczka wiatru strzela lodowymi strzałami. Które mogą na krótko zamrozić wroga i zadawać nowe obrażenia.

    Gniew Aryna
    Budynek: kuźnia żelaza
    Surowce: żelazo 100, lenya 300
    Strażniczka otrzymuje lodowy miecz i wysoką odporność na magie lodu.

    Tarcza mrozu
    Budynek: kuźnia żelaza
    Surowce: żelazo 100, aria 300
    Podróżniczka otrzymuje zaklęcie lodowej tarczy, lodowy sztylet i wysoką odporność na magie lodu.

    Dar Elen
    Budynek: dom pradawnych
    Surowce: lenya 500
    Druidka, uzdrowicielka i lodowa czarodziejka zużywają mniej many na terenach leśnych.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 31 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · Nowsze »

    mała
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 15.05.2007 o 18:16  

    jestem juz w dolinie szarego zmierzchu i nie mam druidki ;/ jak to sie moglo stac? gdzie to jest?

    Kafar
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 09.06.2007 o 13:45  

    pszeszukaj całą ostrą skałę będzie na północ od osady trolli

    Gościu
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 10.06.2007 o 17:18  

    Jak zabić Meduze w Mulandir? Misja 16.

    Gościu
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 11.06.2007 o 14:38  

    odpiszci :(

    Tallos
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 13.06.2007 o 16:36  

    Trzeba mieć szczęście i tyle. Mozna też podstawić jej jednego bohatera a innymi zabić gargulce bez nich nie jest już niepokonana (choć dalej twarda).

    Kafar
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 27.06.2007 o 12:07  

    jak bohatera u mnie jest monument orków

    Elf
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 21.07.2007 o 17:32  

    lubie elfki, te ciałka;D

    Orish
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 21.07.2007 o 17:49  

    Znaczy się kości??

    Tallos
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 26.07.2007 o 23:38  

    Wreszcie ktoś porządny. Orrish, gratuluje poglądów. Wprawdzie Ty, jako pół-krasnolud, pewnie w krasnoludzicach gustujesz, ale w tym Cię poprzeć nie mogę.

    Szept
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 25.01.2008 o 12:43  

    Najłatwiejszy sposób na zabicie meduz to poświęcenie jednego lub dwóch bohaterów by zabić gargulce.Niektóre meduzy stają na bardzo łatwych "przystankach" można więc je zabić bez problemu.Najgorsze są dwie meduzy w centróm Mulandiru baardzo trudno zabić którąś z nich.

    Szept
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 25.01.2008 o 12:46  

    Ktoś wie czy da się coś zrobić z Lenlyn Longunlen czy jakoś tak (to ta elficzka z Eloni)???

    J.R.R.omir
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 13.02.2008 o 22:23  

    Ja nie.
    Jestem juz w florowanej nadzieji i nic nie chce

    Mulandir
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 05.03.2008 o 15:52  

    poszukaj w Ostrej Skale

    Zenithine
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 17.03.2008 o 16:59  

    Druidki mają kilka czarów - Aurę leczenia, Świętość oraz Antidotum. Nie jestem pewien, czy nie wyleczenie z choroby.

    ROKI
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 22.03.2008 o 9:22  

    Mam kuźnie żelaza, ale nie mam lodowej wieży.Dziwne. Gdzie jej szukać?

    Michał
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 30.05.2008 o 17:58  

    Polnocne gory wietrzne

    tm
     

    Wędrowiec
    Temat: fajna rasa
    Dodany: 14.01.2009 o 13:33  

    Lodowe czarodziejki zawsze mnie wkurzaly, bo jak im sie skonczyla mana (a czesto i gesto nawet wczesniej) to pchaly sie do boju jak glupie, nawet gdy reszta oddzialu stala, a wrog byl dosc daleko. A ze nie byly za bardzo zdolne w boju wrecz, to ginely jedna po drugiej i tyle je widzialam. Trudno je bylo opanowac, zeby nie pchaly sie, gdzie popadnie. Wiec przestalam je powolywac, tym bardziej, ze luczniczki wiatru nei tylko madrzejsze, ale i w wiekszej grupie i po ulepszeniu i ze wsparciem uzdrowicielek, wycinaly wrogow, az sie milo patrzylo. Druidki i za kosztowne i jakos tak malo praktyczne w porownaniu z uzdrowicielkami, tak samo jak strazniczki czy podrozniczki.

    damex
     

    Wędrowiec
    Temat: średnie kwatery
    Dodany: 18.01.2009 o 18:09  

    witam!
    mam problem jakoś wyszło ze nie mam średnich kwater u elfów. mam duże kwatery małe i inne budynki ale nie mogę budować dalej bo nie mam tych średnich proszę pomóżcie mi i powiedzcie gdzie mogę je znaleźć.

    wera
     

    Wędrowiec
    Temat: średnie kwatery
    Dodany: 21.01.2009 o 14:40  

    Nie jestem pewna ale chyba są na Dzikiej przełęczy chyba!

    damex
     

    Wędrowiec
    Temat: średnie kwatery
    Dodany: 26.01.2009 o 15:20  

    przeszedłem całą dziką przełęcz i nic. proszę pomóżcie



    Ten artykuł skomentowano 31 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · Nowsze »

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw