Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Opisy • Jednostki i budynki: Krasnoludy • INSIMILION

    SpellForce » Jednostki i budynki


    Jednostki i budynki: Krasnoludy

    Działy gier » SpellForce » Opisy » Jednostki i budynki
    Autor: Tallos
    Utworzono: 01.09.2006
    Aktualizacja: 03.08.2008

    Jednostki

    Strażnik
    Surowce: żelazo 60
    Budynki: warsztat płatnerski
    Zwykły wojownik walczący wręcz wyposażony w lekki żelazny pancerz i jednoręczny topór.
    Komentarz: Nieprzydatna jednostka. Jest tylko trochę tańszy od gwardzisty, a słabszy.

    Gwardzista
    Surowce: żelazo 70
    Budynki: warsztat płatnerski
    Zwykły wojownik walczący wręcz wyposażony w lekki żelazny pancerz, żelazną maczugę i tarczę.
    Komentarz: Dobra jednostka, której główną zaletą jest dobre opancerzenie.

    Wojownik
    Surowce: żelazo 50, księżycowe srebro 25
    Budynki: warsztat płatnerski, dom księżycowego srebra
    Wojownik walczący wręcz wyposażony w zbroję średniej klasy i dwuręczny topór z księżycowego srebra.
    Komentarz: Powiem szczerze, że nigdy go nie używałem. Zawsze mamy do dyspozycji coś lepszego, choć jego wirujący atak (po wynalezieniu Świszczącego topora) to świetna sprawa.

    Obrońca
    Surowce: żelazo 60, księżycowe srebro 30
    Budynki: warsztat płatnerski, dom księżycowego srebra, wielka zbrojownia
    Pancerny wojownik walczący wręcz wyposażony w ciężką zbroję, młot z księżycowego srebra i tarczę z tego materiału.
    Komentarz: Przydatny, dysponujący świetnym opancerzeniem wojownik. Po wynalezieniu Młota do rzucania jedyna krasnoludzka jednostka dystansowa.

    Taran
    Surowce: żelazo 100
    Budynki: warsztat płatnerski, wielka zbrojownia
    Pancerny wojownik walczący wręcz wyposażony w ciężką zbroję i dwuręczny taran. Specjalność: niszczenie budynków.
    Komentarz: Jednostka konieczna w każdej armii, pod wpływem jego ciosów budynki rozpadają się jak domki z kart. Zaletą jest także to, że płacimy samym żelazem.

    Kapłan bitewny
    Surowce: żelazo 80
    Budynki: warsztat płatnerski, sanktuarium
    Pancerny kapłan wyposażony w zbroję średniej klasy, młot bojowy i magiczny kostur. Zdolności bojowe: dobrodziejstwo.
    Komentarz: W misjach, gdzie mamy do dyspozycji tylko krasnoludy, jego zdolności leczące się przydają. W innym wypadku lepiej postawić na sprzymierzeńców - normalne leczenie jest przydatniejsze niż używana raz na 2 minuty zdolność.

    Wiarus
    Surowce: księżycowe srebro 110
    Budynki: warsztat płatnerski, dom księżycowego srebra, wielka zbrojownia
    Pancerny wojownik walczący wręcz wyposażony w zbroję z księżycowego srebra i dwa jednoręczne topory z tego materiału.
    Komentarz: Chyba najlepszy wojownik w grze, dzięki dwóm toporom dysponujący sporą siłą w ataku.

    Mędrzec
    Surowce: księżycowe srebro 120
    Budynki: warsztat płatnerski, dom księżycowego srebra, wielka zbrojownia, sanktuarium
    Pancerny kapłan wyposażony w zbroję i młot z księżycowego srebra, a także kostur lub tarczę. Zdolności bojowe: okrzyk bojowy.
    Komentarz: Bardzo droga jednostka, choć przyda się jeden na osiem jednostek walczących wręcz - dzięki jego zdolnościom zwiększą się ich walory bitewne.

    Budynki

    Poziom 1.

    Małe kwatery
    Kwatery
    Surowce: kamień 100
    Umożliwiają zwiększenie limitu robotników (do 30) i jednostek bojowych (do 30) oraz budowę budynków 2. poziomu.

    Warsztat płatnerski
    Budynek militarny (wojownicy)
    Surowce: kamień 80
    Budynek obsługiwany przez 1 robotnika. Umożliwia przywoływanie jednostek bojowych.

    Kamieniołom
    Budynek gospodarczy (kamień)
    Surowce: kamień 50
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą szybciej gromadzić kamień. Wymaga obecności złóż kamienia w pobliżu.

    Kopalnia
    Budynek gospodarczy (żelazo)
    Surowce: kamień 70
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą szybciej gromadzić żelazo. Wymaga obecności złóż żelaza w pobliżu.

    Ferma świń
    Budynek gospodarczy (żywność)
    Surowce: kamień 120
    Budynek obsługiwany przez 1 robotnika. Produkuje żywność.

    Poziom 2.

    Średnie kwatery
    Kwatery
    Surowce: kamień 250
    Umożliwiają zwiększenie limitu robotników (do 40) i jednostek bojowych (do 50) oraz budowę budynków 3. poziomu.

    Dom księżycowego srebra
    Budynek militarny (wojownicy)
    Surowce: kamień 300
    Budynek niezbędny do przywoływania wojowników, obrońców, wiarusów i mędrców.

    Chata kamieniarza
    Budynek gospodarczy (kamień)
    Surowce: kamień 130
    Budynek obsługiwany przez 1 robotnika. Przyjmuje dostawy z pobliskich kamieniołomów i podwaja produkcje kamienia w okolicy.

    Huta
    Budynek gospodarczy (żelazo)
    Surowce: kamień 140
    Budynek obsługiwany przez 1 robotnika. Przyjmuje dostawy z pobliskich kopalni i podwaja produkcje żelaza w okolicy.

    Kopalnia księżycowego srebra
    Budynek gospodarczy (księżycowe srebro)
    Surowce: kamień 150
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą gromadzić księżycowe srebro. Wymaga obecności złóż księżycowego srebra w pobliżu.

    Magazyn żywności
    Budynek gospodarczy (żywność)
    Surowce: kamień 150
    Budynek obsługiwany przez 1 robotnika. Przyjmuje dostawy od pobliskich hodowców i podwaja produkcje żywności w okolicy. Umożliwia też samoczynną regenerację zdrowia i many.

    Poziom 3.

    Duże kwatery
    Kwatery
    Surowce: kamień 500
    Umożliwiają zwiększenie limitu robotników (do 50) i jednostek bojowych (do 80) oraz przywołanie Tytana.

    Wilka zbrojownia
    Budynek militarny (wojownicy)
    Surowce: kamień 350
    Budynek niezbędny do przywoływania obrońców, taranów, wiarusów i mędrców.

    Sanktuarium
    Budynek militarny (wojownicy)
    Surowce: kamień 350
    Budynek niezbędny do przywoływania kapłanów bitewnych i mędrców.

    Technologie

    Świszczący topów
    Budynek: warsztat płatnerski
    Surowce: żelazo 100, księżycowe srebro 100
    Wojownik otrzymuje umiejętność zadawania specjalnego ciosu, który razi wszystkich wrogów wokół niego.

    Młot do rzucania
    Budynek: wielka zbrojownia
    Surowce: żelazo 200, księżycowe srebro 200
    Obrońca może rzucać młotem bojowym we wrogów.

    Siła woli
    Budynek: sanktuarium
    Surowce: żelazo 200
    Kapłan bitewny otrzymuje tarczę i wysoką odporność na wszystkie rodzaje magii.

    Lekkie srebro
    Budynek: dom księżycowego srebra
    Surowce: księżycowe srebro 400
    Wiarus i mędrzec otrzymują lepszą broń i wysoką odporność na czarną magię.

    Sztuka konstrukcji
    Budynek: chata kamieniarza
    Surowce: kamień 500
    Wszystkie budynki krasnoludów stają się bardziej odporne na atak wroga.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 19 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    jaryko
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 06.04.2007 o 20:26  

    Jak zabić czwartego przechowywacza mozaiki?

    Wiem że normalnie ale oni mi niszczą każdą armie.

    a mam 50- 60 jednostek!

    prosze o podpowiedzi

    oki roki
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 02.05.2007 o 18:01  

    zniszcz go awatarem czarami

    Kafar
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 09.06.2007 o 13:47  

    masz tytana ?????

    olor
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 24.08.2007 o 23:32  

    A jakie to są jednostki? Ja Go Zniszczyłem :
    5 Uzdrowicielek
    z 35 Łuczniczek wiatru Ulepszonych
    20 Gwardzistów
    Awatar na 18 Mag śmierci

    Alstar
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 29.01.2008 o 21:28  

    Jedna z moich ulubionych ras. Lubię tych z bronią z księżycowego srebra - wiarusa, mędrca, obrońcę oraz wojownika. W tej kolejności (ostatniego trochę mniej - małe dmg).

    Wiarus
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 19.04.2008 o 19:18  

    przeciez mozaike podbijasz tylko krasnalami ? jaryho rozstaw sporo Obroncow na tych murach gdzie stali szkielety lucznicy.przywolaj sporo wiarusow , obroncow tez sporo , kaplanow , medrcow.Wiarusow daj na pierwszy ogien zaraz za nich daj kaplanow i medrcow a zdala beda sobie spokojnie walili... i tak tymi runami na 8 lvl nie poszalejesz wiec wroc sie pozniej :)

    tm
     

    Wędrowiec
    Temat: moja ulubiona rasa
    Dodany: 14.01.2009 o 13:43  

    Jak to tylko krasnoludami, przeciez jest tam tez niedaleko monument elfow. Nie przypominam sobie, zeby byly z tym zadaniem jakiekolwiek problemy. A wracajac do samych krasnoludow to moja ulubiona rasa, zawsze mialam slabosc do tych malych ludkow :) Co do mozliwych postaci, to tylko jeden raz powolalam kaplanow i byl to ostatni raz, bo okazali sie zupelnie nieprzydatni. Druzyna skladajaca sie z wiarusow i obroncow po ulepszeniu plus ja uzdrawiajacy bialy mag byla nie do pokonania :) Taranow nigdy nie przywolywalam, nie bylo jakiegos specjalnego powodu, a zal bylo zajmowac miejsca w druzynie dla kogos, kto slabo walczy ofensywnie.

    cyc
     

    Wędrowiec
    Temat: POMOCY!!!!!!!!!!
    Dodany: 13.02.2009 o 15:35  

    Nie mogę zabić tych pełzaczy (misja z uratowaniem Reowsa) oni mi zabijają całą aremię!A mam max!

    cyc
     

    Wędrowiec
    Temat: proszę o pomoc..............
    Dodany: 13.02.2009 o 15:36  

    proszę o pomoc..............

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 73
    Temat: racja
    Dodany: 17.02.2009 o 14:40  

    wojownik i obrońca są naprawdę nieźli , jeśli chodzi o ulepszenia

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 73
    Temat: cyc , nie zabijaj pelzaczy ...
    Dodany: 17.02.2009 o 21:53  

    cyc , nie zabijaj pelzaczy bo nie ma nic w skrzyni ciekawego

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 73
    Temat: ja dopiero jestem w dol. sz...
    Dodany: 17.02.2009 o 21:55  

    ja dopiero jestem w dol. szarego zmierzchu ,a w oz jestem na zwodniczych bagnach a bylem w tingarach ale mi sie skasowal zapis

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 73
    Temat: gdzie można znaleźć Mędrca ?
    Dodany: 20.02.2009 o 20:58  

    gdzie można znaleźć Mędrca ?

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 73
    Temat: najlepiej wpisac kod na nie...
    Dodany: 21.02.2009 o 16:21  

    najlepiej wpisac kod na niesmiertelnosc
    Application : SetGodMode(1)

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 73
    Temat: zeby wpisac kod trzeba naci...
    Dodany: 21.02.2009 o 16:22  

    zeby wpisac kod trzeba nacisnac
    CTRL (+) ]

    adrian23
     

    Wędrowiec
    Temat: krasnoludy
    Dodany: 09.02.2010 o 17:17  

    Cheater :D
    A co do krasnali to całkiem nieźli są. Obrońca po ulepszeniu daje wspaniałe efekty, raz zrobiłem ich 80 (cała armia się z nich składała) z ulepszeniem, i rozwalałem WSZYSTKO i WSZYSTKICH. kapłan jest do dupy. A wiarus, po ulepszeniu, też jest dobry, ale cholernie drogi...Mędrzec to, jak napisał Tallos, tylko taka jednostka pomocnicza.
    Ogólnie to ta rasa jest całkiem niezła :)

    Tannelus
     

    Wędrowiec
    Temat: W głębokiej zimie nie trać ...
    Dodany: 24.04.2010 o 9:16  

    W głębokiej zimie nie trać czasu i rób gwardzistów.

    STRAŻNICY TO GÓWNO

    BraciaTwonkByliFajni
     

    Wędrowiec
    Temat: kamil,medrzec jest w ostrej...
    Dodany: 22.08.2010 o 20:17  

    kamil,medrzec jest w ostrej skale/obozy urokow

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 182
    Temat: Mędrzec w Ostrej Skale?! Ja...
    Dodany: 06.09.2010 o 16:00  

    Mędrzec w Ostrej Skale?! Ja go znalazłem gdzieś tak w Szepcie czy Kurhanach Skowytu, te "okolice". W Ostrej Skale to chyba raczej plan wojownika jest i druidki.



    Ten artykuł skomentowano 19 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw