Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Opisy • Jednostki i budynki: Ludzie • INSIMILION

    SpellForce » Jednostki i budynki


    Jednostki i budynki: Ludzie

    Działy gier » SpellForce » Opisy » Jednostki i budynki
    Autor: Tallos
    Utworzono: 01.09.2006
    Aktualizacja: 03.08.2008

    Jednostki

    Rekrut
    Surowce: żelazo 50
    Budynki: warsztat płatnerski
    Zwykły wojownik walczący wręcz wyposażony w miecz i skórzaną zbroję.
    Komentarz: Słaba jednostka do walki wręcz. Przywoływać tylko do momentu uzyskania możliwości rekrutacji zbrojnych.

    Zwiadowca
    Surowce: drewno 40, żelazo 15
    Budynki: warsztat płatnerski
    Zwykły wojownik walczący na dystans wyposażony w kuszę i skórzaną zbroję.
    Komentarz: Odpowiednik Rekruta do walki na dystans. Strzelców znajdujemy szybko, więc Zwiadowców można porzucić bardzo wcześnie.

    Kapłan
    Surowce: żelazo 40, aria 20
    Budynki: warsztat płatnerski, świątynia światła
    Kapłan wyposażony w buzdygan i lekki żelazny pancerz. Czar: uzdrowienie.
    Komentarz: Konieczność w każdej armii. Po pierwsze, potrafi leczyć. Po drugie, całkiem nieźle walczy wręcz, zwłaszcza po wynalezieniu Ścieżki Światła.

    Strzelec
    Surowce: drewno 30, żelazo 50
    Budynki: warsztat płatnerski, strzelnica
    Wojownik walczący na dystans wyposażony w kuszę i lekki żelazny pancerz.
    Komentarz: Świetna jednostka dystansowa. Jego przywołanie trwa co prawda dość długo, ale za to zyskujemy silne wsparcie dystansowe, a po wynalezieniu Podwójnej kuszy możliwość ataku na dwóch przeciwników naraz.

    Zaklinacz
    Surowce: aria 65
    Budynki: świątynia światła, akademia
    Defensywny mag wyposażony w szatę i dwuręczny kostur. Czar: hipnoza.
    Komentarz: Może być przydatny. Szkopuł w tym, że Hipnoza przestaje działać po zaatakowaniu danego przeciwnika, co może zdarzyć się naszym jednostkom nawet przez przypadek.

    Mentat
    Surowce: aria 100
    Budynki: świątynia światła, akademia
    Ofensywny mag wyposażony w szatę i dwuręczny kostur. Czar: szok.
    Komentarz: Tutaj stanowczo odradzam. Kosztuje bardzo dużo arii, której w większości scenariuszów jest raczej mało. Poza tym, czar Szoku nie jest zbyt potężny.

    Zbrojny
    Surowce: żelazo 70
    Budynki: warsztat płatnerski, główna zbrojownia
    Pancerny wojownik walczący wręcz wyposażony w halabardę i ciężką stalową zbroję płytową.
    Komentarz: Najsilniejsza ludzka jednostka do walki wręcz. Zbrojni są silniejsi i wytrzymalsi od paladynów i rekrutów, a poza tym tempo ich przywoływania jest bardzo zadowalające.

    Paladyn
    Surowce: żelazo 60, aria 30
    Budynki: warsztat płatnerski, świątynia światła, główna zbrojownia
    Pancerny wojownik walczący wręcz wyposażony w długi miecz, tarczę i ciężki żelazny pancerz. Czary: aura zręczności i świętość.
    Komentarz: Szczerze mówiąc, nie widzę sensu jego przywoływania - czas jest dość długi, a w walce nie dorównuje zbrojnemu. Dobrze za to współdziała z Tytanem - paladyńska aura zwiększa celność, a tytania szybkość ciosów.

    Budynki

    Poziom 1.

    Małe kwatery
    Kwatery
    Surowce: drewno 50, kamień 50
    Umożliwiają zwiększenie limitu robotników (do 30) i jednostek bojowych (do 30) oraz budowę budynków 2. poziomu.

    Warsztat płatnerski
    Budynek militarny (wojownicy)
    Surowce: drewno 40, kamień 30
    Budynek obsługiwany przez 1 robotnika. Umożliwia przywoływanie jednostek bojowych.

    Chata drwala
    Budynek gospodarczy (drewno)
    Surowce: drewno 40
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą szybciej gromadzić drewno. Wymaga obecności drzew w pobliżu.

    Kamieniołom
    Budynek gospodarczy (kamień)
    Surowce: drewno 30, kamień 20
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą szybciej gromadzić kamień. Wymaga obecności złóż kamienia w pobliżu.

    Kopalnia
    Budynek gospodarczy (żelazo)
    Surowce: drewno 50, kamień 20
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą szybciej gromadzić żelazo. Wymaga obecności złóż żelaza w pobliżu.

    Chata myśliwska
    Budynek gospodarczy (żywność)
    Surowce: drewno 50, kamień 10
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą gromadzić żywność. Wymaga obecności zwierzyny łownej w pobliżu.

    Chata rybaka
    Budynek gospodarczy (żywność)
    Surowce: drewno 40, kamień 20
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą gromadzić żywność. Wymaga obecności ryb w pobliżu.

    Gildia rybacka
    Budynek gospodarczy (żywność)
    Surowce: drewno 90, kamień 60
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą szybciej gromadzić żywność. Wymaga obecności ryb w pobliżu.

    Ferma bydła
    Budynek gospodarczy (żywność)
    Surowce: drewno 100, kamień 60
    Budynek obsługiwany przez 1 robotnika. Produkuje żywność.

    Wieża kusznicza
    Budynek obronny
    Surowce: drewno 80, kamień 50
    Automatycznie ostrzeliwuje wrogie jednostki znajdujące się w zasięgu.

    Poziom 2.

    Średnie kwatery
    Kwatery
    Surowce: drewno 100, kamień 150
    Umożliwiają zwiększenie limitu robotników (do 40) i jednostek bojowych (do 50) oraz budowę budynków 3. poziomu.

    Strzelnica
    Budynek militarny (wojownicy)
    Surowce: drewno 150, kamień 150
    Budynek niezbędny do przywoływania strzelców.

    Świątynia światła
    Budynek militarny (magowie)
    Surowce: drewno 40, kamień 60
    Budynek obsługiwany przez 1 robotnika. Wymagany do przywoływania jednostek bojowych posługujących się magią.

    Tartak
    Budynek gospodarczy (drewno)
    Surowce: drewno 80, kamień 20
    Budynek obsługiwany przez 1 robotnika. Przyjmuje dostawy od pobliskich drwali i podwaja produkcje drewna w okolicy.

    Huta
    Budynek gospodarczy (żelazo)
    Surowce: drewno 75, kamień 75
    Budynek obsługiwany przez 1 robotnika. Przyjmuje dostawy z pobliskich kopalni i podwaja produkcje żelaza w okolicy.

    Kaplica arii
    Budynek gospodarczy (aria)
    Surowce: drewno 20, kamień 60
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą gromadzić arię. Wymaga obecności złóż arii w pobliżu.

    Gospodarstwo
    Budynek gospodarczy (żywność)
    Surowce: drewno 100, kamień 60
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą wytwarzać żywność.

    Magazyn żywności
    Budynek gospodarczy (żywność)
    Surowce: drewno 60, kamień 90
    Budynek obsługiwany przez 1 robotnika. Przyjmuje dostawy od pobliskich myśliwych, rybaków, hodowców i farmerów i podwaja produkcje żywności w okolicy. Umożliwia też samoczynną regenerację zdrowia i many.

    Biała dłoń
    Budynek obronny
    Surowce: drewno 50, kamień 80
    Automatycznie leczy ranne jednostki sojusznicze znajdujące się w pobliżu.

    Poziom 3.

    Duże kwatery
    Kwatery
    Surowce: drewno 250, kamień 250
    Umożliwiają zwiększenie limitu robotników (do 50) i jednostek bojowych (do 80) oraz przywołanie Tytana.

    Główna zbrojownia
    Budynek militarny (wojownicy)
    Surowce: drewno 150, kamień 200
    Budynek niezbędny do przywoływania zbrojnych i paladynów.

    Akademia
    Budynek militarny (magowie)
    Surowce: drewno 100, kamień 150, aria 100
    Budynek niezbędny do przywoływania zaklinaczy i mentatów.

    Technologie

    Podwójna kusza
    Budynek: strzelnica
    Surowce: drewno 300, żelazo 100
    Strzelec ostrzeliwuje dwóch wrogów jednocześnie.

    Ścieżka światła
    Budynek: świątynia światła
    Surowce: żelazo 200, aria 100
    Kapłan otrzymuje tarczę. Jego zapas many i tempo jej regeneracji wzrasta.

    Jasność
    Budynek: akademia
    Surowce: aria 400
    Zapas many zaklinacza zwiększa się i rośnie tempo jej regeneracji.

    Fala szoku
    Budynek: akademia
    Surowce: aria 600
    Mentat otrzymuje zaklęcie fali szoku.

    Błogosławieństwo ognia
    Budynek: główna zbrojownia
    Surowce: żelazo 250, aria 250
    Paladyn otrzymuje miecz ognia i wysoką odporność na ten typ magii.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 28 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · Nowsze »

    oostra
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 17.12.2006 o 14:56  

    Witam!
    Mam dziwny problem ze świątynią światła w turtorialu... Otóż jest wybudowana, arii nie brakuje, innych produktów tudzież, jednak postać kleryka na monumencie jest zaciemniona i napisano przy nim Świątynia Światła (Nieużywany). O co może chodzić? Myślałam, że może trzeba poczekać na dzień, skoro to świątynia _światła_ ale nic z tego :)

    Ali
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 08.01.2007 o 10:01  

    Ja mam ten sam problem ze świątynią światła. Czy może mi ktoś podpowiedzieć co i jak?

    Ja
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 22.02.2007 o 19:00  

    Nie ma żadnego robotnika który obsługuje ten budynek

    Seba33
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 02.04.2007 o 11:59  

    planu fermy bydła czy ktoś może mi powiedzieć gdzie sie znajduje ten plan???

    oki roki
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 02.05.2007 o 18:00  

    kup se

    mała
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 15.05.2007 o 18:14  

    oostra: musisz kliknąc na jakiegos robotnika a potem prawym przyciskiem myszki na tę świątynię. I już.

    Wootek
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 21.05.2007 o 13:30  

    jeśli nie ma robotnika w świątyni światła to oczywiście że jest problem chyba każdy to wie

    Kafar
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 09.06.2007 o 13:47  

    he he

    Tallos
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 13.06.2007 o 16:34  

    Plan fermy można kupić u kupca w Eloni.

    miciol
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 10.01.2008 o 13:50  

    jak uaktywnic technologie

    J.R.R.omir
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 15.02.2008 o 19:22  

    Masz np świątynie światła. klikasz na nia i masz tarcza dla kapłana klikasz robi sie i masz.
    jaśli przed technologiom masz kapłanów to nie bętą mieli tarczy.A ci po technologi będa mieli tarcze.

    Zenithine
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 17.03.2008 o 16:56  

    Paladyn przydaje się przeciwko Ożywieńcom - podobnie jak elficka druidka miota w nich Świętością, co nie jest zaznaczone w grze.

    luk master
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 26.06.2008 o 13:08  

    paladyni przydają sie też na Dzikiej Przełęczy - odporność na ogień

    Lineas
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 08.07.2008 o 11:02  

    Gram w Spellforca razem z braćmi, każdy na swoim koncie. W pewnym etapie gry zauważyłem, że oni mają duże kwatery ludzi, głowną zbrojownie i tamte powiązane z nimi jednostki. Doszedłem do wniosku, że chyba pominąłem jakąs skrzynie. Wie ktoś może, gdzie mogę znależć te plany?

    Rohen
     

    Wędrowiec
    Temat: Odp
    Dodany: 17.10.2008 o 14:42  

    W cieniu drzew nie da sie tej skrzyni przegapić

    tm
     

    Wędrowiec
    Temat: Paladyn jest przydatny, gdy...
    Dodany: 14.01.2009 o 13:49  

    Paladyn jest przydatny, gdy walczymy z przeciwnikami wladajacymi ogniem, a zwlaszcza w lokacji, gdzie zabija sie tego, co rzadzil Zelazna Piescia, czy jak to tam bylo. Branningam mu chyba bylo. A w innym przypadkach, owszem, lepiej powolac zbrojnych. Plus ulepszonych strzelcow i kaplanow i do boju. Fajnie, ze ludzka rasa jest tak silna, no bo jakas w koncu solidarnosc musi byc :) (chociaz wole grac krasnoludami lub elfkami)

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 73
    Temat: paladyn i mentat
    Dodany: 17.02.2009 o 14:35  

    paladyn jest przydatny po ulepszeniu jego miecza na ognisty a mentat ma ulepszenie na fale szoku , poza tym jest najlepszym ludzkim magiem mym zdaniem a jesli brakuje surowców wystarczy wpisac kod :
    Application : GiveMeGoods(99999)

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 73
    Temat: nigdy nie gralem paladynem ...
    Dodany: 17.02.2009 o 21:48  

    nigdy nie gralem paladynem ktory nie byl ulepszony do poziomu blogoslwienstwa ognia

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 73
    Temat: ludzie wg mnie sa najglupsi
    Dodany: 17.02.2009 o 21:49  

    ludzie wg mnie sa najglupsi

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 73
    Temat: nie wyobrażam se armii bez ...
    Dodany: 18.02.2009 o 19:32  

    nie wyobrażam se armii ludzi bez zaklinacza i mentata



    Ten artykuł skomentowano 28 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · Nowsze »

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw