Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Opisy • Jednostki i budynki: Mroczne elfy • INSIMILION

    SpellForce » Jednostki i budynki


    Jednostki i budynki: Mroczne elfy

    Działy gier » SpellForce » Opisy » Jednostki i budynki
    Autor: Tallos
    Utworzono: 18.07.2007
    Aktualizacja: 03.08.2008

    Jednostki

    Skrytobójca
    Surowce: żelazo 100
    Budynki: warsztat płatnerski
    Zwykły wojownik walczący wręcz, wyposażony w lekki żelazny pancerz i dwa miecze.
    Komentarz: Najpotężniejsza z podstawowych jednostek, niestety także jedna z najdroższych. Po wynalezieniu Tańca Śmierci bardziej przydatna martwa niż żywa.

    Czarownik
    Surowce: aria 80
    Budynki: onyksowa wieża
    Ofensywny mag, wyposażony w szatę i dwuręczny kostur. Czar: cierpienie.
    Komentarz: Odpowiednik szamana. Słabszy od niego w walce, aczkolwiek talenty magiczne ma większe.

    Mroczne ostrze
    Surowce: żelazo 70, aria 20
    Budynki: warsztat płatnerski, onyksowa wieża
    Wojownik walczący wręcz, wyposażony w lekki żelazny pancerz, miecz i tarczę. Czar: kradzież życia.
    Komentarz: Chyba najlepsza z jednostek drugiego poziomu w armii mrocznych. Dobrze walczy i potrafi też czarować.

    Nekromanta
    Surowce: aria 110
    Budynki: onyksowa wieża, mroczna akademia
    Defensywny mag, wyposażony w szatę i kosę. Czar: przywołanie goblina-ożywieńca.
    Komentarz: Fajna jednostka, która dzięki zaklęciu zwiększy liczebność naszej armii.

    Rycerz śmierci
    Surowce: księżycowe srebro 80, aria 40
    Budynki: warsztat płatnerski, onyksowa wieża, kuźnia cienia.
    Pancerny wojownik walczący wręcz, wyposażony w zbroję, miecz i tarczę - wszystko z księżycowego srebra. Czar: aura kradzieży życia.
    Komentarz: Ulepszona wersja mrocznego ostrza. Jeśli wolisz aurę niż czar, wybierz go, lecz licz się z wysokim kosztem.

    Wojennik
    Surowce: żelazo 80, księżycowe srebro 50
    Budynki: warsztat płatnerski, kuźnia księżycowego srebra
    Pancerny wojownik walczący wręcz, wyposażony w ciężką żelazną zbroję i dwuręczny młot bojowy z księżycowego srebra.
    Komentarz: Najsilniejszy wojownik w armii mrocznych elfów, niestety nie dysponuje specjalnymi zdolnościami, choć jego siła jest nie do przecenienia.

    Czarnoksiężnik
    Surowce: aria 140
    Budynki: onyksowa wieża, mroczna akademia, arkanum
    Silny ofensywny mag, wyposażony w szatę i dwuręczny kostur. Czar: śmierć.
    Komentarz: Powodujący największe zniszczenia mag w grze. Jego czar jest naprawdę śmiercionośny, tak więc warto zainwestować.

    Postrach
    Surowce: księżycowe srebro 100, aria 60
    Budynki: warsztat płatnerski, onyksowa wieża, kuźnia księżycowego srebra, kuźnia cienia, arkanum
    Pancerny wojownik walczący wręcz, wyposażony w zbroję i dwa miecze - wszystko z księżycowego srebra. Czar: przywołanie zjawy.
    Komentarz: Świetna jednostka. Może on sam nie jest tak silny jak wojennik, ale jego zjawy to bardzo duże wsparcie.

    Budynki

    Poziom 1.

    Małe kwatery
    Kwatery
    Surowce: kamień 110
    Umożliwiają zwiększenie limitu robotników (do 30) i jednostek bojowych (do 30) oraz budowę budynków 2. poziomu.

    Warsztat płatnerski
    Budynek militarny (wojownicy)
    Surowce: kamień 80
    Budynek obsługiwany przez jednego robotnika. Wymagany do przywoływania jednostek bojowych.

    Kamieniołom
    Budynek gospodarczy (kamień)
    Surowce: kamień 40
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 niewolników, którzy będą szybciej gromadzić kamień. Wymaga obecności złóż kamienia w pobliżu.

    Kopalnia
    Budynek gospodarczy (żelazo)
    Surowce: kamień 80
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 niewolników, którzy będą szybciej gromadzić żelazo. Wymaga obecności złóż żelaza w pobliżu.

    Ubojnia
    Budynek gospodarczy (żywność)
    Surowce: kamień 150
    Budynek obsługiwany przez 1 robotnika. Służy do produkcji żywności.

    Wieża czarnoksięstwa
    Budynek obronny
    Surowce: kamień 50, aria 100
    Automatycznie ostrzeliwuje pociskami czarnej magii wrogie jednostki znajdujące się w zasięgu.

    Poziom 2.

    Średnie kwatery
    Kwatery
    Surowce: kamień 300
    Umożliwiają zwiększenie limitu robotników (do 40) i jednostek bojowych (do 50) oraz budowę budynków 2. poziomu.

    Onyksowa wieża
    Budynek militarny (magowie)
    Surowce: kamień 140
    Budynek obsługiwany przez 1 robotnika. Wymagany do przywoływania jednostek posługujących się magią.

    Mroczna akademia
    Budynek militarny (magowie)
    Surowce: kamień 250, aria 100
    Budynek wymagany do przywoływania nekromantów i czarnoksiężników.

    Chata kamieniarza
    Budynek gospodarczy (kamień)
    Surowce: kamień 130
    Budynek obsługiwany przez 1 robotnika. Przyjmuje dostawy z pobliskich kamieniołomów i podwaja produkcję kamienia w okolicy.

    Huta
    Budynek gospodarczy (żelazo)
    Surowce: kamień 150
    Budynek obsługiwany przez 1 robotnika. Przyjmuje dostawy z pobliskich kopalni i podwaja produkcję żelaza w okolicy.

    Kopalnia księżycowego srebra
    Budynek gospodarczy (księżycowe srebro)
    Surowce: kamień 160
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą gromadzić księżycowe srebro. Wymaga obecności złóż księżycowego srebra w pobliżu.

    Onyksowa kaplica
    Budynek gospodarczy (aria)
    Surowce: kamień 80
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą gromadzić arię. Wymaga obecności złóż arii w pobliżu.

    Farma grzybów
    Budynek gospodarczy (żywność)
    Surowce: kamień 120
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą wytwarzać żywność.

    Magazyn żywności
    Budynek gospodarczy (żywność)
    Surowce: kamień 180
    Budynek obsługiwany przez 1 robotnika. Przyjmuje dostawy z pobliskich ubojni i farm grzybów i podwaja produkcję żywności w okolicy.

    Poziom 3.

    Duże kwatery
    Kwatery
    Surowce: kamień 550
    Umożliwiają zwiększenie limitu robotników (do 50) i jednostek bojowych (do 80) oraz przywołanie Tytana.

    Kuźnia księżycowego srebra
    Budynek militarny (wojownicy)
    Surowce: kamień 350
    Budynek wymagany do przywoływania wojenników i postrachów.

    Kuźnia cienia
    Budynek militarny (wojownicy)
    Surowce: kamień 350
    Budynek wymagany do przywoływania rycerzy śmierci i postrachów.

    Arkanum
    Budynek militarny (magowie)
    Surowce: kamień 200, aria 150
    Budynek wymagany do przywoływania czarnoksiężników.

    Technologie

    Taniec śmierci
    Budynek: warsztat płatnerski
    Surowce: żelazo 300
    Skrytobójca zyskuje możliwość zadawania śmiertelnego ciosu. Zanim zginie, zabije wszystkich poważnie rannych wrogów znajdujących się w pobliżu, o takim samym lub słabszym zdrowiu.

    Złowrogie błogosławieństwa
    Budynek: kuźnia księżycowego srebra
    Surowce: żelazo 100, księżycowe srebro 300
    Wojennik otrzymuje broń wyposażoną w różnorodne efekty magiczne. Może ona zadawać dodatkowe obrażenia albo odbierać zdrowie lub manę.

    Zew Nora
    Budynek: arkanum
    Surowce: aria 500
    Nekromanta otrzymuje możliwość zmartwychwstania o północy.

    Ocalenie
    Budynek: mroczna akademia
    Surowce: aria 500
    Po śmierci czarnoksiężnik będzie się zmieniać w jadowitego pająka.

    Mroczna więź
    Budynek: kuźnia cienia
    Surowce: księżycowe srebro 400, aria 200
    Postrach i rycerz śmierci otrzymują wysoką odporność na czarną magię. Każdy wróg, który zada im obrażenia podczas walki, zostanie zarażony chorobą.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 22 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · Nowsze »

    Kafar
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 19.07.2007 o 13:02  

    moja ulubiona rasa

    Avarati
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 21.07.2007 o 17:29  

    mam dwie ulubione rasy elfy i Mroczne Elfy
    elfy lubie za wieze, strazniczki, druidki, lodowe czarodziejki i podróżniczki
    Mroczne Elfy za swoj super głos, czarnoksieznika i postracha

    Michał
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 12.05.2008 o 17:21  

    Mroczne elfy są super

    Michał
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 04.06.2008 o 18:42  

    ludzie są do kitu

    Bahi
     

    Wędrowiec
    Temat: Michał nie zgodzę się z tob...
    Dodany: 17.12.2008 o 13:55  

    Michał nie zgodzę się z tobą pod jednym względem. Mroczne elfy są zajebis..., ale ludzie tuż po nich!

    tm
     

    Wędrowiec
    Temat: Dla wielu to ulubiona rasa,...
    Dodany: 14.01.2009 o 13:52  

    Dla wielu to ulubiona rasa, mnie jakos tak specjalnie nie ujeli. Moze dlatego, ze przegapilam gdzies runy kopalni ksiezycowego srebra i czarnoksieznika.

    tm
     

    Wędrowiec
    Temat: ale plus za super wieze
    Dodany: 14.01.2009 o 13:52  

    ale plus za super wieze

    bruno
     

    Wędrowiec
    Temat: postrach
    Dodany: 17.01.2009 o 22:34  

    postrach to moim zdaniem najskuteczniejsza jednostka w grze dobre obrażenia świetny pancerz odporność na czarną magię, a zjawy które przywołuje są niełatwym przeciwnikiem. Czy ktoś sie ze mną może nie zgodzić??

    wera
     

    Wędrowiec
    Temat: Ta rasa troszeczke nie radz...
    Dodany: 21.01.2009 o 14:51  

    Ta rasa troszeczke nie radzi sobie specjalnie w boju lecz w magii jest najlepsza!

    bruno
     

    Wędrowiec
    Temat: ale niby jak w boju zadają ...
    Dodany: 26.01.2009 o 22:13  

    ale niby jak w boju zadają przecież przyzwoite obrażenia

    ser
     

    Wędrowiec
    Temat: 1.Mroczne elfy (za upgready...
    Dodany: 15.02.2009 o 6:43  

    1.Mroczne elfy (za upgready)
    2.Trolle(za silne jednostki są one pakierskie)
    3.Krasnoludy (robie armię zrobioną z 80 obrońców z Młotem do rzucania i rozwalam WSZYSTKO.
    4.Orki (za to że są mądre i poniżej 25%HP wycofują się z walki aby ich uleczyć a nie walczą do ostatniej kropli krwi)
    5.Elfy(ehh głupie jednostki ale mają ciałka)
    6.Ludzie (to idioci miałem armię 80 jednostek paladynów z upgraedem ora ulepszonego tytana no i poszedłe rozwalić Fayta a tu... rozgromili ich wszystkich na przełęczy!!!)

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 73
    Temat: ja od mrocznych elfow ( kto...
    Dodany: 17.02.2009 o 21:58  

    ja od mrocznych elfow ( ktore sa zreszta bardzo destrukcyjne) wole elfy

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 73
    Temat: 1.Elfy ( niezłe łuki czary ...
    Dodany: 18.02.2009 o 19:37  

    1.Elfy ( niezłe łuki czary lodu i plus za tytana)
    2.Mroczne elfy ( za Czarną magię )
    3.Krasnoludy ( Zwłaszcza za obrońców )
    4.Orkowie ( Taktyka walki wieże oraz mieszane czary)
    5.Trolle ( Siła to plus a minus za długie robienie jednostek)
    6.Ludzie ( Żadna mi nowość bo w każdej grze (chyba)są)

    ja
     

    Wędrowiec
    Temat: mroczne elfy wymiataja w wa...
    Dodany: 22.12.2009 o 21:24  

    mroczne elfy wymiataja w walce wrecz, elfy w walce na dystans, krasnoludy to koksy wrecz, orkowie maja magie ognia czyli duze obrazenia wrecz tez nie sa zli, trole maja minus ze dlugo sie robia ale sa silni wrecz na dystans sa dobzi jak sie zrobi lodowe kamienie i ogniste, ludzie sa tacy sobie maja dobrych mentatów, paladyni mnie wkuzaja bo najczesciej gina bo zanim zaczna walczyc robia aure szybkich ciosów i gina czesto

    adrian23
     

    Wędrowiec
    Temat: mroczne elfy
    Dodany: 09.02.2010 o 17:23  

    mroczne elfy sa super. Największe plusy:
    -postrach
    -super magia
    -ekstra wieże
    -świetna gospodarka
    bruno->fakt, postrach jest bardzo skuteczną jednostką ale jest też drogi jak cholera, więc masowa produkcja odpada. ja osobiście lubie połączenie czarnoksiężnika i wojennika (en drugi po ulepszeniu). To daj esuper efekty: mistrz mrocznej magii i wspaniały wojownik walczący wręcz.

    FILIPMAN
     

    Wędrowiec
    Temat: głupi ser i ranking
    Dodany: 15.02.2010 o 13:26  

    ser zbrojni są lepsi od palów poniewasz mają lepszy atak
    a mój ranking jest taki
    1.chyba wiadomo mroczne elfy
    2.trole(za umiejętność bojowom czyli szał w połowie życia)
    3.ludzi(za prętkość walki)
    4.elfy
    5.orki(za walke minus i plus)
    6.krasnoludy

    Komentator
     

    Wędrowiec
    Temat: Nie napisał zniewalacza, al...
    Dodany: 18.05.2010 o 19:04  

    Nie napisał zniewalacza, ale to szczegół bo mi ten pierdolony budynek stoi i żadnego pożytku z niego nie ma. Plus za wojenników

    FanSpellforce
     

    Wędrowiec
    Temat: Cóż, mój ranking ras. 1. Mr...
    Dodany: 27.05.2010 o 16:21  

    Cóż, mój ranking ras.
    1. Mroczne elfy - magia, walka wręcz, super wieże... chyba oczywiste
    2. Trolle - długo się tworzą i słabi gospodarczo, ale w walce wręcz nie dorównują im chyba nawet mroczne elfy (mocarz jest lepszy niż wojennik)
    3. Elfy - ulepszone łuczniczki wiatru są niezrównane w walce na dystans, wieże też mają świetne.
    4. Krasnoludy - zero wieżyczek, ale bardzo małe budowle (wygodnie stawiać osadę), nieograniczone pożywienie (ferma świń) i ulepszeni obrońcy (doskonali w boju) to bardzo duże zalety.
    5. Orkowie - uciekają, jak mają mało HP. Niby dobrze, ale jak nie można ich uleczyć... wojownicy średni, jedynie ich magia ognia ich ratuje
    6. Ludzie - skończone niedorajdy, grałem w Cień Feniksa, w Onyksowej Zatoce zrobiłem armię złożoną z ulepszonych palków i poszłem na główny obóz Hazimów... Nic z moich nie zostało, a wróg nie poniósł prawie żadnych strat

    reni
     

    Wędrowiec
    Temat: gdzie można znaleźć rune ma...
    Dodany: 04.09.2010 o 16:46  

    gdzie można znaleźć rune mała kwatera dla mrocznych elfów ?

    womich
     

    Wędrowiec
    Temat: w trybie gry swobodnej niez...
    Dodany: 07.04.2011 o 15:01  

    w trybie gry swobodnej nieznalazlem wiezy czernoksistwa i we wszystkisz 50 mapach niemoge jej znalec i prosil bym was o info na ten temat



    Ten artykuł skomentowano 22 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · Nowsze »

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw