Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Opisy • Jednostki i budynki: Orkowie • INSIMILION

    SpellForce » Jednostki i budynki


    Jednostki i budynki: Orkowie

    Działy gier » SpellForce » Opisy » Jednostki i budynki
    Autor: Tallos
    Utworzono: 18.07.2007
    Aktualizacja: 03.08.2008

    Jednostki

    Zbir
    Surowce: drewno 40
    Budynki: chata zbrojmistrza
    Zwykły wojownik walczący wręcz, wyposażony w słaby skórzany pancerz i drewnianą maczugę.
    Komentarz: Jedna ze słabszych jednostek walczących wręcz w grze. Słabe opancerzenia i małe walory ofensywne.

    Pikinier
    Surowce: żelazo 50
    Budynki: warsztat płatnerski
    Zwykły wojownik walczący wręcz, wyposażony w skórzany pancerz okuty żelazem i pikę.
    Komentarz: Jednostka przydatna, zwłaszcza, że płacimy samym żelazem. Dzięki technologii Glewii jego przydatność znacznie się zwiększa.

    Wojownik
    Surowce: drewno 30, żelazo 30
    Budynki: chata zbrojmistrza, warsztat płatnerski
    Wojownik walczący wręcz, wyposażony w skórzany pancerz okuty żelazem, szablę i topór.
    Komentarz: Tania i dobra jednostka. Wadą jest wymóg posiadania zarówno chaty zbrojmistrza, jak i warsztatu płatnerskiego.

    Szaman
    Surowce: drewno 15, lenya 30
    Budynki: chata zbrojmistrza, chata szamana
    Ofensywny mag wyposażony w słaby skórzany pancerz i totem. Czar: cierpienie.
    Komentarz: Dobry czarodziej, dysponujący zadającym dużo obrażeń zaklęciem. Po wynalezieniu Tarczy żmii jego walory jeszcze wzrastają.

    Bębniarz
    Surowce: drewno 40, lenya 15
    Budynki: chata zbrojmistrza, chata szamana, dom chwały
    Wyposażony w skórzany pancerz okuty żelazem, drewnianą maczugę i orkowe bębny. Zdolności bojowe: okrzyk bojowy.
    Komentarz: Podobnie jak mędrzec u ras światła, tak u ras mroku przydatny jeden na ośmiu wojowników, którym zwiększy zadawane obrażenia.

    Ogniomistrz
    Surowce: drewno 20, lenya 50
    Budynki: chata zbrojmistrza, chata szamana, kaplica krwi
    Silny ofensywny mag, wyposażony w skórzany pancerz okuty żelazem i różdżkę z czaszką. Czar: wybuch ognia.
    Komentarz: Jeśli wolisz ogień od śmierci, używaj go zamiast szamana. Warto wynaleźć mu technologię Fali ognia, dzięki czemu będzie mógł atakować zaklęciem trzech wrogów na raz.

    Weteran
    Surowce: żelazo 80
    Budynki: warsztat płatnerski, mroczna kuźnia
    Pancerny wojownik walczący wręcz, wyposażony w ciężką żelazną zbroję i dwuręczny młot bojowy.
    Komentarz: Najlepsza orkowa jednostka do walki wręcz. Dobry pancerz i obrażenia.

    Trębacz
    Surowce: żelazo 50, lenya 40
    Budynki: warsztat płatnerski, chata szamana, mroczna kuźnia, kaplica krwi
    Wyposażony w ciężką żelazną zbroję, metalową maczugę i orkowy róg. Zdolności bojowe: opieka.
    Komentarz: Moim zdaniem jednostka nieprzydatna. Szkopuł w tym, że Azyl działa bardzo średnio.

    Budynki

    Poziom 1.

    Małe kwatery
    Kwatery
    Surowce: drewno 90
    Umożliwiają zwiększenie limitu robotników (do 30) i jednostek bojowych (do 30) oraz budowę budynków 2. poziomu.

    Chata zbrojmistrza
    Budynek militarny (wojownicy)
    Surowce: drewno 70
    Budynek obsługiwany przez jednego robotnika. Wymagany do przywoływania jednostek bojowych potrzebujących drewna.

    Warsztat płatnerski
    Budynek militarny (wojownicy)
    Surowce: drewno 100
    Budynek obsługiwany przez jednego robotnika. Wymagany do przywoływania jednostek bojowych potrzebujących żelaza.

    Chata drwala
    Budynek gospodarczy (drewno)
    Surowce: drewno 40
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą szybciej gromadzić drewno. Wymaga obecności drzew w pobliżu.

    Kopalnia
    Budynek gospodarczy (żelazo)
    Surowce: drewno 100
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą szybciej gromadzić żelazo. Wymaga obecności złóż żelaza w pobliżu.

    Chata myśliwska
    Budynek gospodarczy (żywność)
    Surowce: drewno 50
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą gromadzić żywność. Wymaga obecności zwierzyny łownej w pobliżu.

    Chata rybaka
    Budynek gospodarczy (żywność)
    Surowce: drewno 50
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą gromadzić żywność. Wymaga obecności ryb w pobliżu.

    Zagroda dzików
    Budynek gospodarczy (żywność)
    Surowce: drewno 150
    Budynek obsługiwany przez 1 robotnika. Służy do produkcji żywności.

    Miotacz ognia
    Budynek obronny
    Surowce: drewno 80, lenya 60
    Automatycznie ostrzeliwuje płonącymi pociskami wrogie jednostki znajdujące się w zasięgu.

    Poziom 2.

    Średnie kwatery
    Kwatery
    Surowce: drewno 200
    Umożliwiają zwiększenie limitu robotników (do 40) i jednostek bojowych (do 50) oraz budowę budynków 2. poziomu.

    Chata szamana
    Budynek militarny (magowie)
    Surowce: drewno 110
    Budynek obsługiwany przez 1 robotnika. Wymagany do przywoływania jednostek posługujących się magią.

    Dom chwały
    Budynek militarny
    Surowce: drewno 350
    Budynek wymagany do przywoływania trębaczy i bębniarzy.

    Huta
    Budynek gospodarczy (żelazo)
    Surowce: drewno 200
    Budynek obsługiwany przez 1 robotnika. Przyjmuje dostawy z pobliskich kopalni i podwaja produkcję żelaza w okolicy.

    Namiot zielarza
    Budynek gospodarczy (lenya)
    Surowce: drewno 70
    Do tego budynku można przydzielić maksymalnie 5 robotników, którzy będą gromadzić lenyę. Wymaga obecności złóż lenyi w pobliżu.

    Magazyn żywności
    Budynek gospodarczy (żywność)
    Surowce: drewno 140
    Budynek obsługiwany przez 1 robotnika. Przyjmuje dostawy od pobliskich myśliwych, rybaków i hodowców i podwaja produkcję żywności w okolicy.

    Poziom 3.

    Duże kwatery
    Kwatery
    Surowce: drewno 450
    Umożliwiają zwiększenie limitu robotników (do 50) i jednostek bojowych (do 80) oraz przywołanie Tytana.

    Mroczna kuźnia
    Budynek militarny (wojownicy)
    Surowce: drewno 300
    Budynek wymagany do przywoływania weteranów i trębaczy.

    Kaplica krwi
    Budynek militarny (magowie)
    Surowce: drewno 200, lenya 100
    Budynek wymagany do przywoływania ogniomistrzów.

    Technologie

    Chwała Hordy
    Budynek: dom chwały
    Surowce: drewno 50, lenya 100
    Bębniarz i trębacz zyskują silniejszy wpływ.

    Glewia
    Budynek: warsztat płatnerski
    Surowce: żelazo 200
    Pikinier otrzymuje umiejętność zadawania ciosu koszącego, który może ranić jednocześnie trzech wrogów.

    Ognista burza
    Budynek: kaplica krwi
    Surowce: lenya 300
    Ogniomistrz otrzymuje zaklęcie fali ognia.

    Tarcza żmii
    Budynek: chata szamana
    Surowce: drewno 100, lenya 250
    Szaman otrzymuje tarczę, większą silę zaklęć i zatrutą włócznię.

    Grom
    Budynek: mroczna kuźnia
    Surowce: żelazo 400
    Broń weterana zyskuje efekt pioruna, który zadaje wrogom dodatkowe obrażenia.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 22 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · Nowsze »

    Avarati
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 21.07.2007 o 17:35  

    ech słaba rasa nie polecam

    J.R.R.Omir
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 07.02.2008 o 22:09  

    Średnia

    Roki
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 10.02.2008 o 20:48  

    Ja nie wiem czy dobra ta rasa bo jestem dopiero w Cieniu Drzew.

    J.R.R.omir
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 13.02.2008 o 22:10  

    Roki moge ci pomóc w cieniu drzew bo do trundy kawałak napisz tak to zaczne w kometarzu pisac.

    Z chęcią pomocy pozdrawia,J.R.R.Omir

    Roki
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 12.03.2008 o 13:33  

    Lepiej pomóż mi przejść shiel cień drzew już przeszłem.

    Rob
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 02.05.2008 o 11:05  

    Shiel jest łatwe

    przemek
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 10.07.2008 o 17:21  

    orkowie są spoko

    tm
     

    Wędrowiec
    Temat: moja ulubiona rasa z ciemnej strony
    Dodany: 14.01.2009 o 14:00  

    Bardzo fajna rasa, dobrze sie nia gra, wystarczy stworzyc wieksza grupe szamanow (swietni zwlaszcza na smokowce i smoki) oraz wieksza grupe ogiomistrzow (jedna i druga po ulepszeniu) i jest sie praktycznie niepokonanym prawie do samego konca gry. Szybko sie tworza (zwlaszcza szamani) i sa dosc tani. Jedynie okazuja sie za slabi na ostatniej lokacji, w Dolinie Sharrow, na wrogach znajdujacych sie na poludniowym wschodzie od ich monumentu (pod dowodztwem Pyrotwara), ale ta lokacje mozna spokojnie przejsc samemu, a jak ktos woli bawic sie w tworzenie armii, to sa tam do uzycia inne monumenty. A tak poza tym, to radza sobie swietnie, zwlaszcza na Lodowych Bagnach.

    bruno
     

    Wędrowiec
    Temat: Orkowie sa skuteczną rasą w...
    Dodany: 17.01.2009 o 22:31  

    Orkowie sa skuteczną rasą weterani po ulepszeniu dają naprawde miłe efekty

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 73
    Temat: pikinierzy sa pod najfajni...
    Dodany: 17.02.2009 o 22:00  

    pikinierzy sa pod najfajniejszym wygladem uzbrojeni

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 73
    Temat: a weterani ( prawie ) dorów...
    Dodany: 18.02.2009 o 19:39  

    a weterani ( prawie ) dorównują wojennikom .

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 73
    Temat: ja jestem w Szepcie
    Dodany: 20.02.2009 o 21:03  

    ja jestem w Szepcie

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 73
    Temat: juz w BOSKIM MURZE
    Dodany: 21.02.2009 o 18:24  

    juz w BOSKIM MURZE

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 73
    Temat: w MULANDIRZE w którym nie ...
    Dodany: 22.02.2009 o 14:16  

    w MULANDIRZE w którym nie moge pokonac meduz

    kac
     

    Wędrowiec
    Temat: meduzy sie omija a nie zabija
    Dodany: 20.03.2009 o 20:16  

    meduzy sie omija a nie zabija

    Mag Umysłu
     

    Wędrowiec
    Temat: meduzy
    Dodany: 31.03.2009 o 13:51  

    Cytat:
    meduzy sie omija a nie zabija


    ja meduzy zabi.łem jak bulem w mulandirze bo rzucałem na bohaterów niewidzialność a jak meduza była pośrodku to nie mogła strzelać a gargulce nas nie widziały

    Mag Umysłu
     

    Wędrowiec
    Temat: poprawa
    Dodany: 31.03.2009 o 13:53  

    Poprawa:
    Meduzy zabiłem
    jak byłem
    to rzucałem

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 18
    Temat: Jak na rasę orków to bardzo...
    Dodany: 10.07.2009 o 19:49  

    Jak na rasę orków to bardzo słabi są... utarło się, że orkowie to istne "maszyny do zabijania" a jest cienko. Chociaż.. mają dobrych magów, przy większej ich ilości wojownicy służą jedynie za "tarczę obronną".

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 182
    Temat: orkowie
    Dodany: 11.02.2010 o 16:22  

    Też uważam że rasa raczej słaba, jedynie weteran ich ratuje bo po ulepszeniu jest całkiem dobry w walce. Choć ogniomistrzowie po ulepszeniu są naprawdę super, wystarczy stworzyć tylko trochę wojowników na mięso armatnie, a ogniomistrzowie wszystkim się zajmą. Z tego, co zauważyłem, mają chyba niezlą odporność na ogień.

    Tuvar
     

    Wędrowiec
    Temat: W kościanej świątyni miałem...
    Dodany: 08.06.2010 o 19:36  

    W kościanej świątyni miałem 60 ogniomistrzów z ulepszeniem i 20 infernów. To była super walka. wróg chyba miał poziom 1. zamaskowany to zdrajca, Darius to Ereon. Zamaskowany zdech z szybkością światła.



    Ten artykuł skomentowano 22 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · Nowsze »

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw