Witaj w pierwszej misji cRPG w grze! Na początkuj podążaj ścieżką zabijając gobliny, znajdziesz tam również skrzynkę. Tuż przed wioską skręć na południe - spotkasz tam pierwszego z goblińskich wodzów w tej lokacji. Zabij go, weź jego klucz i przeszukaj skrzynię. Wejdź do wioski i pogadaj z Dariusem. Nastepnie idź na północ. Znajduje się tam brama, niestety jest zamknięta. Na wschód od niej znajdziesz skrzynkę - otwórz ją, znajdziesz w niej ważne przedmioty. Z kolei na zachód od bramy stacjonuje kilka goblinów - zabij je i weź ryby. Teraz wróć do wioski i skieruj się na zachód. W monumencie przyzwij bohatera i pogadaj z Celen Fell, a dostaniesz zadanie. Skieruj się na zachód, miń żołnierzy i odbij na południe. Zniszcz bandycki obóz (najlepiej wywabić zwykłych bandytów od wodza) i przeszukaj znajdującą się tam skrzynię, a także ciało herszta (znajdziesz ważne przedmioty). Teraz udaj się na północ i zniszcz znajdujący się tam obóz goblinów. Przeszukaj skrzynię (plany!) i ciało Snarfa (ważny jest jego sztylet). Teraz wróć do Celen Fell. Oddaj jej list gończy i sztylet (w tej kolejności). Z podarowanymi żołnierzami udaj się na północ. Pokonaj cztery gobliny i ruszaj dalej. Teraz będziesz musiał zniszczyć bazę goblinów - uważaj na przywódcę, jest bardzo niebezpieczny. Po walce zniszcz osiedle i przeszukaj skrzynkę oraz ciała - znajdziesz plany oraz kolejną runę. Pogadaj z jednym z żołnierzy, a otworzy ci bramę. Nie przekraczaj na razie portalu, zamiast tego udaj się na południe. Pogadaj z jegomościem nad jeziorem i oddaj mu worek ryb. Teraz skieruj sie do wioski i porozmawiaj z Sunderem - za topór da ci do wyboru: broń, tarczę lub kasę (wojownik może coś sobie wybrać, dla maga lepszym wyjściem są pieniądze). Teraz wyjdź z wioski, kierując się na wschód. Na moście spotkasz żołnierza, który zleci ci zadanie do wykonania. Idź więc do kopalni i rozpraw się z duchem (5. poziom, mimo to powinieneś wygrać). Po walce przeszukaj jego ciało, a także skrzynię na północy. Wróć do Broka i przekaż mu miecz ducha. Teraz udaj się do kupca Ortaha (stoi poza wioską) i oddaj mu pierścień. Przy kopalni pojawi się kolejny duch, który jest jednak o wiele za silny, aby z nim walczyć. Zanim przekroczysz portal do Eloni, udaj się jeszcze do Szarogórza i oddaj Seno jego szczypce.
SpellForce » Solucja
Liannon
Działy gier » SpellForce » Poradniki » Solucja | |
Autor: Tallos | |
Utworzono: 01.09.2006 | |
Aktualizacja: 16.08.2008 |
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 8 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Wędrowiec
solucja c h u j a warta
Wędrowiec
Cholera jest tam taki gobli za bramom do tej bramy potrzeba klucza z czerwonego kamienia .. gdzie on jest pisac na gg : 11772175 plis odpowidzcie mi ktos
Wędrowiec
dostaniesz go jak będziesz w shel
Wędrowiec
mam pytanie czy jest do spellforca kod na kase ???
Wędrowiec
tak naprawdę w sklepie nie potrzebujesz pieniędzy. Jak kupisz coś na co zdecydowanie cię nie stać To kasa sama się znajdzie.
Mieszkaniec
Ktoś może mi pomóc? Mam avatara jako czarnego maga ale potrzebuje kasy na zwoje. Ktoś zna może ten kod?
Dziękuję za pomoc.
Wędrowiec
Wiem że pytanie stare, ale ktoś inny może będzie miał podobny problem z kasą. Opcje są dwie (choć nie jestem pewien czy ta pierwsza nie działa tylko w trybie swobodnym) w ekwipunku należy kliknąć na jakis drogocenny przedmiot, w sensie "podnieść" by by latał razem z kursorem i użyć opcji szybkiego zapisu ( chyba F5 ). Drugą metodą jest użycie programu cheat engine, którym można także dodawać sobie punkty umiejętności i cech. Osobiście nie polecam takiego koksowania postaci, bo wtedy traci się przyjemność z jej własnego rozwoju.
Wędrowiec
Zapomniałem opisać bardziej tą pierwszą metodę, więc po zapisaniu gry z przedmiotem przypiętym pod kursor po jego odłożeniu powinien sie on zduplikować, aczkolwiek zaznaczam że nie pamietam czy sztuczka ta działała poza trybem swobodnym. Jeszcze a propo samych czarów, które są niezbędne dla maga to jak ktoś nie chce cheatować by je zdobyć to jest na to bardzo prosty sposób. W grze przedmioty jak bronie, zbroje itd. są generowane juz na początku mapy, ale czary za to losowo, wiec wystarczy zapisać grę przed otwarciem skrzynki lub przeszukaniu wroga (nie każdego oczywiście lecz tych co potencjalnie mogą mieć przy sobie czary - zazwyczaj są ta silniejsze jednostki lub dowódcy) i zwyczajnie jak czar nie podpasuje to wczytujesz i znowu przyszykujemy aż znajdziemy pożądany przez nas czar.
Ten artykuł skomentowano 8 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.