Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Poradniki • Lodowe Bagna • INSIMILION

    SpellForce » Solucja


    Lodowe Bagna

    Działy gier » SpellForce » Poradniki » Solucja
    Autor: Tallos
    Utworzono: 17.07.2007
    Aktualizacja: 16.08.2008

    Gratulacje, dotarłeś do 3. i ostatniego rozdziału gry! Lodowe Bagna dadzą Ci tak w kość, że zapamiętasz to na długie lata. Żartuję, aż tak źle nie będzie, ale o tym za chwilę.
    Początek jest prosty. Idź przed siebie jedyną możliwą drogą, pokonując po drodze pojedyncze ostrza. Wkrótce dotrzesz do monumentu bohaterów. Uaktywnij go i przyzwij wsparcie. Po skompletowaniu drużyny udaj się w dalszą drogę. Masz tylko jedną ścieżkę do wyboru, więc się nie zgubisz. W międzyczasie będziesz wpadał na patrole ostrz, ale nie sprawią Ci one większych problemów. Po dłuższej wędrówce dojdziesz do ich bazy, którą zniszcz. Nieco dalej na południe spotkasz Uriasa i mrocznego elfa Craiga - porozmawiaj z nimi w tej kolejności, od tego drugiego uzyskasz kolejne informacje o Amrze. Po rozmowach nie przekraczaj portalu, ale udaj się na wschód. Dotrzesz do smokowców broniących monumentu i menhiru. Zabij je i aktywuj teleport, ale pod żadnym pozorem nie przejmuj monumentu. Zamiast tego udaj się na północ - dotrzesz do terenów smokowców. Pozabijaj je i zniszcz ich gniazda, przeszukaj także skrzynkę na środku jeziora.
    Teraz wróć nieco na południe i gnaj na północny wschód, ścieżka między dwoma posągami. Czeka Cię długa wędrówka pustym kanionem. Za nim znajdziesz kolejny menhir i monument - znowu aktywuj tylko kamień. Teraz zacznie się trudniejsza część misji. Pamiętaj, aby przeszukiwać wszystkie skrzynie - znajdziesz pierwsze plany mrocznych elfów. Na północny zachód od tego miejsca znajdują się tereny gigantów. Olbrzymy są dość silne, ale na tyle rozproszone, że ich pokonanie nie sprawi kłopotu. Wyjątkiem są ich dwaj hersztowie - Wiatrowładny i Gromowładny (jeśli dobrze zapamiętałem imiona). Każdy z nich jest niezwykle silny, ale pojedynczo nie mają szans z Twoją drużyną. Nie zapomnij przeszukać ciał, przy jednym z nich znajdziesz run bohatera, a przy obu niezłe przedmioty. Martwy gigant leżący przy jednym z nich ma wiele klejnotów.
    Po rozprawieniu się z gigantami wróć do monumentu trolli. Teraz rozpoczyna się bardzo trudna część misji - nie zapomnij zapisywać dość często stanu gry. Będziesz bowiem teraz walczyć z przeciwnikami władającymi magią lodu - postaraj się przynajmniej jedną postać bardzo uodpornić na ten żywioł. Na południowy zachód od monumentu znajduje się baza lodowych golemów. Walka jest trudna, jednak powinieneś sobie poradzić. Dalej na południe znajduje się jeszcze jeden obóz tych przeciwników - postąp podobnie jak z poprzednim, przy ciele giganta znajdziesz kolejne klejnoty.
    Teraz zaczyna się koszmarne trudna część misji. Wróć do złoża żelaza niedaleko monumentu trolli i skręć na północny wschód. Będziesz tam walczył z lodowymi elfami - oprócz zamrażających zaklęć będziesz musiał zmierzyć się z ich zamrażającymi wieżyczkami. Idź drogą na północ, rozprawiając się z elfami, a potem skręć na zachód. Będziesz musiał zniszczyć ich bazę: to bardzo duże wyzwanie, musi Ci się jednak udać. Po robocie udaj się jeszcze dalej na wschód - będziesz musiał zmierzyć się z żywiołakami lodu, jednak zauważyłem, że gdy mają do czynienia z jednym bohaterem, prawie nie używają zaklęć i dość łatwo je wyciągnąć pojedynczo - jeśli Twój bohater to wojownik, będzie miał dość łatwe zadanie. Po walce zniszcz węzeł żywiołów i udaj się dalej na północny zachód. Będzie tam już ostatni przeciwnik - Zamrożony, jednak sam nie ma szans na pokonanie Twojej drużyny. W skrzyni przy nim znajdziesz run mrocznych elfów.
    Wróć do bazy lodowych elfów i skieruj się z niej na wschód - dotrzesz do menhiru, którego użyj, by teleportować się do monumentu orków. Stamtąd już na piechotkę do Craiga - pokaż mu zdobyczy run i przekrocz portal do Południowej Godmarchii.
    Na koniec jeszcze małe wyjaśnienie, dlaczego zabroniłem aktywować monumentów rasowych. Za pierwszym razem to zrobiłem - i wrogów było tylu, że nie było szans ich pokonać. I jeszcze jedno: w Encyklopedii Gier przeczytałem później, jakoby aktywowanie monumentu trolli nie uruchamiało produkcji w bazie wroga. Nie sprawdzałem tego, ale dla Ciebie droga wolna.






    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 24 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Frogy91
     

    Wędrowiec
    Temat: Monument orków dobrze jest ...
    Dodany: 25.03.2011 o 0:36  

    Monument orków dobrze jest aktywować i rozpocząć produkcję dla samych surowców a armię potem robić z troli. Głównie z tych rzucających bo większość ciosów bierze na siebie awatar

    sol12
     

    Wędrowiec
    Temat: Bez przesady, ta mapa nie j...
    Dodany: 27.03.2011 o 11:27  

    Bez przesady, ta mapa nie jest aż tak trudna. Przynajmniej grając ciężkozbrojnym.

    Adirom
     

    Wędrowiec
    Temat: trolle nie uruchamiają prod...
    Dodany: 11.06.2011 o 14:36  

    trolle nie uruchamiają produkcji wroga!! a olbrzymy samymi bohaterami + przywolane zywiolaki ognia awatarem i gobliny i wilki bohaterami

    Krzychu
     

    Wędrowiec
    Temat: Cóż, mapa taka najgorsza to...
    Dodany: 29.08.2012 o 17:38  

    Cóż, mapa taka najgorsza to nie jest. Na początku trzeba smokowce rozwalić.
    Ja po tym aktywowałem orków. Zrobiłem armię chyba 40 orków i ruszyłem na północ. W międzyczasie elfy i golemy atakowały w dużych oddziałach, ale dawałem radę. Kilka miotaczy i moje wojsko skutecznie odpierało ataki. Potem doszedłem do trolli i aktywowałem tam monument i menhir, rozwaliłem golemy i zaczęłem zbierać miotaczy. Wybudowałem 5 skałomiotów, które rozwalały ataki elfów(7-10 elfów w jednym ataku) więc armią ruszyłem na olbrzymy. Potem uzbierałem 80 woja i ruszyłem na elfy. Rozwaliłem obóz ze stratami i uzupełniłem straty szamanami i ogniomistrzami. Wybudowałem kilka miotaczy i wywabiałem lodowe stwory. Potem armią zniszczyłem tego golema i węzeł żywiołów. Nie polecam przed lodowymi stworami budować skałomiotów, bo nie zadają im obrażeń.



    Ten artykuł skomentowano 24 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw