Podczas rozgrywania kampanii Oddechu Zimy natrafimy na trzy obeliski. Wrzucając do nich odpowiednie monety, dostaniemy w nagrodę jakiś przedmiot (w nawiasie po nazwie zaklęcia podaję jego poziom). Można wyciągnąć tylko jeden przedmiot danego typu.
Do obelisku na Zwodniczych Bagnach należy wrzucić jedną sztukę złota. Zachęcam do wyciągnięcia wszystkich monet oraz czarów, których akurat brakuje naszej postaci. Efekt różni się w zależności od kolejności naciskania symboli, a więc Oko + Dłoń nie daje tego, co Dłoń + Oko, jak zresztą widać.
Do obelisków w Shal'Dun należy wrzucić trzy dowolne monety z następujących: słoneczna, księżycowa, gwiazdy. Polecam zestaw Żelaznych Sokołów, najlepszy dla wojownika. Warto zauważyć, że w Shal'Dun znajdziemy skrzynie otwierane monetami, w których są znacznie lepsze przedmioty, więc nie polecam czynić jakiś większych "zakupów". W przeciwieństwie do kamienia na Bagnach, kolejność wrzucania nie jest ważna.
Zwodnicze Bagna
Oko + Oko = Zwój odmagicznienia (4)
Oko + Czaszka = Zwój zagłady (4)
Oko + Ropucha = Słoneczna moneta
Oko + Dłoń = Zwój aury niezdarności (4)
Czaszka + Oko = Zwój aury elastyczności (4)
Czaszka + Czaszka = Księżycowa moneta
Czaszka + Ropucha = Zwój rozkładu (4)
Czaszka + Dłoń = Gwiezdna moneta
Ropucha + Oko = Zwój kuli ognia (4)
Ropucha + Czaszka = Zwój obłędu (4)
Ropucha + Ropucha = Zwój goblina-ożywieńca (4)
Ropucha + Dłoń = Moneta czaszki
Dłoń + Oko = Zwój niewidzialności (4)
Dłoń + Czaszka = Zwój aury regeneracji (4)
Dłoń + Ropucha = Zwój zamrożenia (4)
Dłoń + Dłoń = Zwój większego uzdrowienia (4)
Shal'Dun - portal do Szrenicy
Słońce + Słońce + Słońce = Zbroja Kathai
Słońce + Słońce + Księżyc = Hełm Kathai
Słońce + Słońce + Gwiazda = Hełm Żelaznych Sokołów
Słońce + Księżyc + Księżyc = Zbroja Żelaznych Sokołów
Słońce + Księżyc + Gwiazda = Płomienne oko
Słońce + Gwiazda + Gwiazda = Kusza strzelca
Księżyc + Księżyc + Księżyc = Zaklinacz wiatru
Księżyc + Księżyc + Gwiazda = Ognisty miecz
Księżyc + Gwiazda + Gwiazda = Nagolenniki Żelaznych Sokołów
Gwiazda + Gwiazda + Gwiazda = Moneta czaszki
Shal'Dun - portal do Mirraw Thur
Słońce + Słońce + Słońce = Zwój hipnozy (8)
Słońce + Słońce + Księżyc = Zwój fali szoku (8)
Słońce + Słońce + Gwiazda = Zwój autoiluzji (8)
Słońce + Księżyc + Księżyc = Zwój fali lodu (8)
Słońce + Księżyc + Gwiazda = Moneta czaszki
Słońce + Gwiazda + Gwiazda = Zwój fali kamieni (8)
Księżyc + Księżyc + Księżyc = Zwój aury światłości (8)
Księżyc + Księżyc + Gwiazda = Zwój aury regeneracji (8)
Księżyc + Gwiazda + Gwiazda = Zwój aury kradzieży życia (8)
Gwiazda + Gwiazda + Gwiazda = Zwój masowego cierpienia (8)