Sieczne
Kathai - Nanjika
Wymagania: ciężka broń sieczna 5
Parametry: obrażenia 11-15, szybkość 90%
Komentarz: Jedna z trzech broni wschodnich. Trochę głupio wygląda, ale swoje funkcje spełnia bardzo dobrze.
Koszmar
Wymagania: ciężka broń sieczna 10
Parametry: obrażenia 20-28, szybkość 85%
Zaklęcie: spowolnienie, duszność
Komentarz: Bardzo dobra broń. Szybkość jest niezbyt wysoka, ale obrażenia duże i efekty bardzo przydatne.
Flamberg
Wymagania: ciężka broń sieczna 10
Parametry: obrażenia 20-26, szybkość 90%
Komentarz: Oręż słabszy od powyższego, ale za to masowo znajdowany i szybszy. Mimo braku zaklęć nawet niezły.
Obuchowe
Granitowy młot
Wymagania: ciężka broń obuchowa 7
Parametry: obrażenia 12-25, szybkość 85%
Komentarz: Alternatywa dla Ciężkiego szponu. Wolę opisywaną broń, ponieważ ma nieznacznie mniejsze średnie obrażenia, a wyższą szybkość.
Ciężka stalowa maczuga
Wymagania: ciężka broń obuchowa 8
Parametry: obrażenia 12-27, szybkość 85%
Komentarz: Tylko nieznacznie ulepszony wariant poprzedniego. Mimo to warto się "przesiąść".
Egzekutor
Wymagania: ciężka bron obuchowa 8
Parametry: obrażenia 13-28, szybkość 80%
Zaklęcie: cierpienie
Komentarz: Świetna broń! Dzięki dodatkowemu efektowi potrafi zadać najwięcej obrażeń w grze, nie licząc Wojennego młota z księżycowego srebra.
Kryształowy kostur
Wymagania: lekka broń obuchowa 10 lub ciężka broń obuchowa 9
Parametry: obrażenia 15-23, szybkość 90%
Zaklęcie: zamrożenie
Komentarz: Jedyna nowa, dwuręczna broń dla lekkozbrojnych walczących obuchami. Polecam głownie ze względu na zamrożenie, choć szybkością nie można wzgardzić.
Dwucios
Wymagania: ciężka broń obuchowa 10
Parametry: obrażenia 15-28, szybkość 97%
Komentarz: Broń zachwycająca szybkością, a obrażenia też nienajgorsze.
Szpon Czarnego Ostrza
Wymagania: ciężka broń obuchowa 11
Parametry: obrażenia 26-36, szybkość 75%
Komentarz: Potężna broń zachwycająca obrażeniami, jednak ze względu na malutką szybkość - nie polecam.
Włócznie
Włócznia wojownika
Wymagania: broń drzewcowa 3 i ciężkie uzbrojenie 3
Parametry: obrażenia 9-12, szybkość 95%
Komentarz: Szybka i zadająca dobre obrażenia broń, jednak trudno znaleźć kogoś, kto będzie mógł się nią posługiwać.
Włóczniomiecz
Wymagania: broń drzewcowa 4 i ciężkie uzbrojenie 4
Parametry: obrażenia 10-14, szybkość 90%
Komentarz: Średni oręż. Zadaje wyższe obrażenia, ale ma niższą szybkość od powyższego.
Włócznia straży
Wymagania: broń drzewcowa 5 i ciężkie uzbrojenie 5
Parametry: obrażenia 11-17, szybkość 90%
Komentarz: Dość dobra broń, jednak z powodu wymagań raczej nie będzie używana.
Trollobójca
Wymagania: broń drzewcowa 9 i ciężkie uzbrojenie 9
Parametry: obrażenia 18-25, szybkość 90%
Komentarz: Duży przeskok wymagań i parametrów od poprzedniej. Możesz poużywać, jeśli potrafisz.
Ślina Rzeźnika
Wymagania: broń drzewcowa 10 i ciężkie uzbrojenie 10
Parametry: obrażenie 21-28, szybkość 90%
Komentarz: Podziwiam wojownika walczącego bronią o tej nazwie. Bez względu na nią, porządny oręż.
Smocza Lanca
Wymagania: broń drzewcowa 11 i ciężkie uzbrojenie 11
Parametry: obrażenia 26-32, szybkość 90%
Komentarz: Dobra, niewyróżniająca się jednak niczym broń. Będzie używana zgodnie z przeznaczeniem (jeśli w ogóle), gdyż na tym etapie walczymy właśnie ze smokami.
Długa Śmierć
Wymagania: broń drzewcowa 12 i ciężkie uzbrojenie 12
Parametry: obrażenia 23-27, szybkość 95%
Komentarz: Szczerze mówiąc niezbyt dobra broń. Bardziej opłacalne są wysokie obrażenia Smoczej Lancy niż szybkość Długiej śmierci.
Magiczne
Kostur akolity
Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 4
Parametry: obrażenia 7-13, szybkość 80%
Cechy: inteligencja +2
Komentarz: Słaba broń. Zbyt wolna, żeby dla niej rezygnować z tarczy, a cecha zwiększona minimalnie.
Szmaragdowy kostur
Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 7
Parametry: obrażenia 10-15, szybkość 80%
Cechy: mana +15
Komentarz: Mógłbym napisać to samo, co powyżej. Nie polecam.
Kostur Arcymagów
Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 12
Parametry: obrażenia 16-30, szybkość 85%
Komentarz: Naprawdę wysokie obrażenia i podwyższona szybkość. Na mój gust jednak dalej lepsza jest tarcza.
Pozostałe
Ostrze Cienia
Wymagania: poziom 18
Parametry: obrażenia 23-29, szybkość 100%
Odporności: magia ognia -30, magia lodu -30, magia umysłu -30
Komentarz: Przedmiot questowy. Nie polecam go używać, drastycznie zmniejsza odporności. Poza tym: dla maga zły, bo dwuręczny, a wojownik wybierze raczej coś ze swojej specjalizacji. Wbrew temu, co wszyscy (w grze) mówią, nie tylko to może zabić Fial Darg, ale bez niego Fial Darg na pewno zabije ciebie.
Kostur Zguby
Wymagania: poziom 11
Parametry: obrażenia 5-9, szybkość 100%
Zaklęcie: spowolnienie
Komentarz: Słabiutka broń. Obrażenia, jak na dwuręczniaka, wręcz żałosne.
Kathai - Nodaro
Wymagania: lekkie uzbrojenie 5 lub ciężkie uzbrojenie 5
Parametry: obrażenia 10-15, szybkość 88%
Komentarz: Kolejna słaba broń. Wojownicy obu typów mają lepsze bronie.
Kostur Oszołomienia
Wymagania: poziom 24
Parametry: obrażenia 12-17, szybkość 100%
Zaklęcie: bezsilność
Komentarz: Bardzo podobny do Kostura Zguby. Szybkość nie usprawiedliwia malutkich obrażeń i słabego efektu.