Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Opisy • Oddech Zimy: Bronie dystansowe • INSIMILION

    SpellForce » Zbrojownia


    Oddech Zimy: Bronie dystansowe

    Działy gier » SpellForce » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Tallos
    Utworzono: 18.06.2008
    Aktualizacja: 03.08.2008

    Łuki

    Ognisty łuk
    Wymagania: łuki 5
    Parametry: obrażenia 7-9, zasięg 15, szybkość 100%
    Zaklęcie: wybuch ognia
    Komentarz: Fajny łuk, wydaje się ulepszoną wersją Płomiennego gniewu z Zakonu Świtu. Jako że tamtego nie doświadczymy w Oddechu Zimy, będzie to nasz pierwszy magiczny sprzęt.

    Kathai - Uryu
    Wymagania: łuki 5
    Parametry: obrażenia 4-10, zasięg 14, szybkość 115%
    Komentarz: Szybka broń, ale niezbyt potężna. Dla amatorów szybkostrzelności.

    Ciężki łuk sekwojowy
    Wymagania: łuki 6
    Parametry: obrażenia 7-11, zasięg 15, szybkość 100%
    Komentarz: Niczym specjalnym się nie wyróżnia, ale na tym etapie innego sprzętu nie ma.

    Gniew Aryna
    Wymagania: łuki 8
    Parametry: obrażenia 9-12, zasięg 15, szybkość 110%
    Zaklęcie: zamrożenie
    Komentarz: Bardzo dobry oręż. Zachwyca szybkością i wywoływanym efektem. Znajdujemy go w Głębokiej Zimie.

    Zaklinacz wiatru
    Wymagania: łuki 8
    Parametry: obrażenia 10-14, zasięg 14, szybkość 100%
    Komentarz: Zwykły łuk. Wolę powyższy.

    Czerwony łuk żebrowy
    Wymagania: łuki 10
    Parametry: obrażenia 11-18, zasięg 15, szybkość 105%
    Czar: wybuch ognia
    Komentarz: Jeden z dwóch możliwych do zrobienia żebrowych łuków. Bardziej podoba mi się ten drugi, ale jeśli wolisz wybuch ognia od trucizny, to się nie krępuj.

    Zielony łuk żebrowy
    Wymagania: łuki 10
    Parametry: obrażenia 12-17, zasięg 15, szybkość 105%
    Czar: trucizna
    Komentarz: "Brat" poprzedniego. Preferuję go z powodu wyższych obrażeń minimalnych.

    Czerwony łuk żebrowy
    Wymagania: łuki 10
    Parametry: obrażenia 11-18, zasięg 15, szybkość 105%
    Czar: wybuch ognia
    Komentarz: "Brat" poprzedniego. Jeśli wolisz wybuch ognia niż truciznę, wybierz ten.

    Łuk Łowcy Wiedźm
    Wymagania: łuki 10
    Parametry: obrażenia 12-19, zasięg 15, szybkość 100%
    Zaklęcie: szok, odmagicznienie
    Komentarz: Oręż niezwykle przydatny w starciu z magami. Nie tylko tracą oni możliwość czarowania, ale także zbierają wysokie obrażenia od szoku.

    Zwiastun Przerażenie
    Wymagania: łuki 10
    Parametry: obrażenia 13-17, zasięg 15, szybkość 100%
    Zaklęcie: mroczne przegnanie
    Komentarz: Jeśli masz sprzymierzeńców używających czarnej magii lub sam to potrafisz, wybierz ten łuk. Jeśli nie, lepszy jest poprzedni.

    Kryształowy zimołuk
    Wymagania: łuki 10
    Parametry: obrażenia 12-20, zasięg 14, szybkość 95%
    Komentarz: Dobre obrażenia maksymalne, ale, jak dla mnie, odpada z powodu niskich szybkości i zasięgu.

    Kusze

    Stara kusza
    Wymagania: kusze 2
    Parametry: obrażenia 5-8, zasięg 18, szybkość 80%
    Komentarz: Coś dla początkujących, będzie w użytku do momentu znalezienia lepszej.

    Kusza Skrytobójcy
    Wymagania: kusze 5
    Parametry: obrażenia 7-12, zasięg 20, szybkość 80%
    Zaklęcie: trucizna
    Komentarz: Jedna z moich ulubionych kusz. Jej główne zalety to skuteczny czar i olbrzymi zasięg.

    Kusza Powstańców
    Wymagania: kusze 5
    Parametry: obrażenia 10-13, zasięg 18, szybkość 70%
    Komentarz: Najwolniejsza broń w grze. Z tego powodu niezbyt ją cenię, choć obrażenia zadaje wysokie.

    Szlachecka kusza myśliwska
    Wymagania: kusze 7
    Parametry: obrażenia 13-15, zasięg 18, szybkość 80%
    Komentarz: Niczym specjalnym się nie wyróżnia. Ot, standardowa kusza - wolna i zadająca duże obrażenia.

    Kusza wariata
    Wymagania: kusze 8
    Parametry: obrażenia 13-17, zasięg 19, szybkość 80%
    Zaklęcie: obłęd
    Komentarz: Świetna broń, zarówno pod względem obrażeń, zasięgu i efektu. Niestety, po zadziałaniu efektu stracimy trochę czasu na zmianę celu.

    Kusza strzelca
    Wymagania: kusze 8
    Parametry: obrażenia 14-16, zasięg 18, szybkość 80%
    Komentarz: Gorsza od poprzedniej. Średnie obrażenia te same, a brak umagicznienia.

    Zabójca Siedmiu
    Wymagania: kusze 10
    Parametry: obrażenia 18-20, zasięg 17, szybkość 80%
    Komentarz: Ulepszona wersja Ultrańskiej kuszy. Obrażenia dużo wyższe, lecz zasięg mniejszy.

    Kościana kusza - zamrażacz
    Wymagania: kusze 10
    Parametry: obrażenia 18-20, zasięg 18, szybkość 80%
    Czar: wybuch lodu
    Komentarz: Kolejny przedmiot do zrobienia dzięki kościanej magii. I chyba najlepszy, z powodu obrażeń i efektu, choć powolny jak każda inna kusza.

    Kościana kusza - ogniopluj
    Wymagania: kusze 10
    Parametry: obrażenia 17-21, zasięg 18, szybkość 80%
    Czar: wybuch ognia
    Komentarz: Jeśli jesteś entuzjastą magii ognia, wybierz tę, a nie powyższą kuszę.

    Meduza
    Wymagania: kusze 10
    Parametry: obrażenia 17-21, zasięg 20, szybkość 80%
    Zaklęcie: unieruchomienie
    Komentarz: Moja ulubiona kusza. Świetny efekt i ogromny zasięg to jej główne atuty.

    Łamacz oporu
    Wymagania: kusze 10
    Parametry: obrażenia 16-22, zasięg 20, szybkość 80%
    Zaklęcie: podatność na ogień, podatność na chłód, mroczne przegnanie
    Komentarz: Jeśli używasz tej kuszy, pokochają cię czarodzieje - wystawia im wrogów na talerzu. Inne współczynniki nie pozostają w tyle.

    Smocza zguba
    Wymagania: kusze 11
    Parametry: obrażenia 20-23, zasięg 23, szybkość 80%
    Komentarz: Pod względem obrażeń i zasięgu zostawia prawie wszystkie inne bronie strzeleckie w tyle. Szkoda, że nie ma zaklętych czarów.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 3 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    wera
     

    Wędrowiec
    Temat: łuki
    Dodany: 27.05.2009 o 20:13  

    Gdy się wybiera postać i czyta się o łukach to pisze, że mają duży zasięg, a kusze mają jeszcze większy i nic nie pisze:/ o co chodzi? Myślałam, że łuki mają większy zasięg od kusz, bo sobie wbrałam łuczniczke:/

    szczur22
     

    Wędrowiec
    Temat: uwielbiam łuki a, szczególn...
    Dodany: 25.11.2011 o 16:19  

    uwielbiam łuki a, szczególnie smoczą zgube

    szczur22
     

    Wędrowiec
    Temat: zapomniałeś napisać o mrocz...
    Dodany: 25.11.2011 o 16:22  

    zapomniałeś napisać o mrocznym diable.
    Atak 25 - 30
    zaklęcie - śmierć



    Ten artykuł skomentowano 3 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw