Łuki
Ognisty łuk
Wymagania: łuki 5
Parametry: obrażenia 7-9, zasięg 15, szybkość 100%
Zaklęcie: wybuch ognia
Komentarz: Fajny łuk, wydaje się ulepszoną wersją Płomiennego gniewu z Zakonu Świtu. Jako że tamtego nie doświadczymy w Oddechu Zimy, będzie to nasz pierwszy magiczny sprzęt.
Kathai - Uryu
Wymagania: łuki 5
Parametry: obrażenia 4-10, zasięg 14, szybkość 115%
Komentarz: Szybka broń, ale niezbyt potężna. Dla amatorów szybkostrzelności.
Ciężki łuk sekwojowy
Wymagania: łuki 6
Parametry: obrażenia 7-11, zasięg 15, szybkość 100%
Komentarz: Niczym specjalnym się nie wyróżnia, ale na tym etapie innego sprzętu nie ma.
Gniew Aryna
Wymagania: łuki 8
Parametry: obrażenia 9-12, zasięg 15, szybkość 110%
Zaklęcie: zamrożenie
Komentarz: Bardzo dobry oręż. Zachwyca szybkością i wywoływanym efektem. Znajdujemy go w Głębokiej Zimie.
Zaklinacz wiatru
Wymagania: łuki 8
Parametry: obrażenia 10-14, zasięg 14, szybkość 100%
Komentarz: Zwykły łuk. Wolę powyższy.
Czerwony łuk żebrowy
Wymagania: łuki 10
Parametry: obrażenia 11-18, zasięg 15, szybkość 105%
Czar: wybuch ognia
Komentarz: Jeden z dwóch możliwych do zrobienia żebrowych łuków. Bardziej podoba mi się ten drugi, ale jeśli wolisz wybuch ognia od trucizny, to się nie krępuj.
Zielony łuk żebrowy
Wymagania: łuki 10
Parametry: obrażenia 12-17, zasięg 15, szybkość 105%
Czar: trucizna
Komentarz: "Brat" poprzedniego. Preferuję go z powodu wyższych obrażeń minimalnych.
Czerwony łuk żebrowy
Wymagania: łuki 10
Parametry: obrażenia 11-18, zasięg 15, szybkość 105%
Czar: wybuch ognia
Komentarz: "Brat" poprzedniego. Jeśli wolisz wybuch ognia niż truciznę, wybierz ten.
Łuk Łowcy Wiedźm
Wymagania: łuki 10
Parametry: obrażenia 12-19, zasięg 15, szybkość 100%
Zaklęcie: szok, odmagicznienie
Komentarz: Oręż niezwykle przydatny w starciu z magami. Nie tylko tracą oni możliwość czarowania, ale także zbierają wysokie obrażenia od szoku.
Zwiastun Przerażenie
Wymagania: łuki 10
Parametry: obrażenia 13-17, zasięg 15, szybkość 100%
Zaklęcie: mroczne przegnanie
Komentarz: Jeśli masz sprzymierzeńców używających czarnej magii lub sam to potrafisz, wybierz ten łuk. Jeśli nie, lepszy jest poprzedni.
Kryształowy zimołuk
Wymagania: łuki 10
Parametry: obrażenia 12-20, zasięg 14, szybkość 95%
Komentarz: Dobre obrażenia maksymalne, ale, jak dla mnie, odpada z powodu niskich szybkości i zasięgu.
Kusze
Stara kusza
Wymagania: kusze 2
Parametry: obrażenia 5-8, zasięg 18, szybkość 80%
Komentarz: Coś dla początkujących, będzie w użytku do momentu znalezienia lepszej.
Kusza Skrytobójcy
Wymagania: kusze 5
Parametry: obrażenia 7-12, zasięg 20, szybkość 80%
Zaklęcie: trucizna
Komentarz: Jedna z moich ulubionych kusz. Jej główne zalety to skuteczny czar i olbrzymi zasięg.
Kusza Powstańców
Wymagania: kusze 5
Parametry: obrażenia 10-13, zasięg 18, szybkość 70%
Komentarz: Najwolniejsza broń w grze. Z tego powodu niezbyt ją cenię, choć obrażenia zadaje wysokie.
Szlachecka kusza myśliwska
Wymagania: kusze 7
Parametry: obrażenia 13-15, zasięg 18, szybkość 80%
Komentarz: Niczym specjalnym się nie wyróżnia. Ot, standardowa kusza - wolna i zadająca duże obrażenia.
Kusza wariata
Wymagania: kusze 8
Parametry: obrażenia 13-17, zasięg 19, szybkość 80%
Zaklęcie: obłęd
Komentarz: Świetna broń, zarówno pod względem obrażeń, zasięgu i efektu. Niestety, po zadziałaniu efektu stracimy trochę czasu na zmianę celu.
Kusza strzelca
Wymagania: kusze 8
Parametry: obrażenia 14-16, zasięg 18, szybkość 80%
Komentarz: Gorsza od poprzedniej. Średnie obrażenia te same, a brak umagicznienia.
Zabójca Siedmiu
Wymagania: kusze 10
Parametry: obrażenia 18-20, zasięg 17, szybkość 80%
Komentarz: Ulepszona wersja Ultrańskiej kuszy. Obrażenia dużo wyższe, lecz zasięg mniejszy.
Kościana kusza - zamrażacz
Wymagania: kusze 10
Parametry: obrażenia 18-20, zasięg 18, szybkość 80%
Czar: wybuch lodu
Komentarz: Kolejny przedmiot do zrobienia dzięki kościanej magii. I chyba najlepszy, z powodu obrażeń i efektu, choć powolny jak każda inna kusza.
Kościana kusza - ogniopluj
Wymagania: kusze 10
Parametry: obrażenia 17-21, zasięg 18, szybkość 80%
Czar: wybuch ognia
Komentarz: Jeśli jesteś entuzjastą magii ognia, wybierz tę, a nie powyższą kuszę.
Meduza
Wymagania: kusze 10
Parametry: obrażenia 17-21, zasięg 20, szybkość 80%
Zaklęcie: unieruchomienie
Komentarz: Moja ulubiona kusza. Świetny efekt i ogromny zasięg to jej główne atuty.
Łamacz oporu
Wymagania: kusze 10
Parametry: obrażenia 16-22, zasięg 20, szybkość 80%
Zaklęcie: podatność na ogień, podatność na chłód, mroczne przegnanie
Komentarz: Jeśli używasz tej kuszy, pokochają cię czarodzieje - wystawia im wrogów na talerzu. Inne współczynniki nie pozostają w tyle.
Smocza zguba
Wymagania: kusze 11
Parametry: obrażenia 20-23, zasięg 23, szybkość 80%
Komentarz: Pod względem obrażeń i zasięgu zostawia prawie wszystkie inne bronie strzeleckie w tyle. Szkoda, że nie ma zaklętych czarów.