Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Opisy • Oddech Zimy: Bronie jednoręczne • INSIMILION

    SpellForce » Zbrojownia


    Oddech Zimy: Bronie jednoręczne

    Działy gier » SpellForce » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Tallos
    Utworzono: 18.06.2008
    Aktualizacja: 22.06.2012

    Drzewcowe

    Sztylet z wiatrostali
    Wymagania: broń drzewcowa 5
    Parametry: obrażenie 6-9, szybkość 120%
    Komentarz: Używać do czasu zdobycia poniższego.

    Rozpruwacz
    Wymagania: broń drzewcowa 5 lub lekka broń sieczna 5
    Parametry: obrażenie 5-13, szybkość 100%
    Zaklęcie: cierpienie
    Komentarz: Broń z generacji "mieczo-sztyletów". Jeden z nielicznych ich przedstawicieli, który nadaje się do walki. Dzięki cierpieniu możliwe zadanie wysokich obrażeń.

    Ognisty sztylet
    Wymagania: broń drzewcowa 6
    Parametry: obrażenia 5-12, szybkość 120%
    Komentarz: Poza nazwą nie ma z ogniem nic wspólnego. Oręż gorszy od poprzedniego, a ma większe wymagania.

    Okogryz
    Wymagania: broń drzewcowa 7
    Parametry: obrażenia 6-14, szybkość 120%
    Komentarz: To już lepsza broń od Rozpruwacza, z powodu wyższych obrażeń i szybkości.

    Żelazny Kieł
    Wymagania: broń drzewcowa 8
    Parametry: obrażenia 8-13, szybkość 125%
    Zaklęcie: duszność
    Komentarz: Świetna broń. Obrażenia nie najgorsze, szybkość bardzo wysoka i przydatne zaklęcie. Zdobywany na Zwodniczych Bagnach.

    Bagienne Żądło
    Wymagania: broń drzewcowa 10
    Parametry: obrażenia 10-15, szybkość 130%
    Zaklęcie: trucizna, zaraza
    Komentarz: Ciekawy oręż. Zadaje obrażenie przez dłuższy czas, i do tego cechuje go jedna z największych szybkości w grze. Polecam!

    Srebrny Cios
    Wymagania: broń drzewcowa 11
    Parametry: obrażenia 13-18, szybkość 115%
    Komentarz: Dobra broń, choć wolniejsza od swojego poprzednika. Za to obrażenia wysokie.

    Krwawy Wir
    Wymagania: broń drzewcowa 12
    Parametry: obrażenia 16-19, szybkość 115%
    Komentarz: Ulepszona wersja poprzednika. Warto zwrócić uwagę na znacznie wyższe obrażenie minimalne.

    Sieczne

    Topór drwala
    Wymagania: lekka broń sieczna 1
    Parametry: obrażenia 2-9, szybkość 92%
    Komentarz: Jedna ze słabszych broni. W porównaniu ze startowym orężem lekkozbrojnych mieczników/toporników, ma niższe obrażenia minimalne i jest dużo wolniejszy, a obrażenia maksymalne większe tylko o 1.

    Siekiera Grarga
    Wymagania: ciężka broń sieczna 4
    Parametry: obrażenia 5-13, szybkość 88%
    Komentarz: Alternatywa dla dwuręcznych broni. Niezbyt opłacalna, Nocny cios ma większe i szybkość, i obrażenia.

    Stalowy Cios
    Wymagania: ciężka broń sieczna 5
    Parametry: obrażenia 6-12, szybkość 95%
    Komentarz: Podobnie jak poprzednik. Warto rozpatrzyć używanie, z powodu wysokiej szybkości.

    Ostrze Północy
    Wymagania: ciężka broń sieczna 5
    Parametry: obrażenia 5-12, szybkość 100%
    Zaklęcie: wybuch lodu
    Komentarz: Świetna broń! Obrażenia nieco małe, ale szybkość i efekt to wynagradzają.

    Rozpruwacz
    Wymagania: broń drzewcowa 5 lub lekka broń sieczna 5
    Parametry: obrażenie 5-13, szybkość 100%
    Zaklęcie: cierpienie
    Komentarz: Broń z generacji "mieczo-sztyletów". Jeden z nielicznych ich przedstawicieli, który nadaje się do walki. Dzięki cierpieniu możliwe wysokie obrażenia.

    Topór z księżycowego srebra
    Wymagania: lekka broń sieczna 7
    Parametry: obrażenia 10-14, szybkość 100%
    Komentarz: Jedyny miecz o tych wymaganiach w Oddechu Zimy. Z tego powodu na pewno będzie używany.

    Katowski topór
    Wymagania: ciężka broń sieczna 7
    Parametry: obrażenia 8-18, szybkość 90%
    Komentarz: Średnia broń. Dobre obrażenia maksymalne, lecz minimalne słabe.

    Ognisty miecz
    Wymagania: lekka broń sieczna 8
    Parametry: obrażenia 9-17, szybkość 100%
    Komentarz: Dłuższy odpowiednik Ognistego sztyletu. Dość porządny oręż.

    Topór Galeritusa
    Wymagania: lekka broń sieczna 8
    Parametry: obrażenia 11-13, szybkość 115%
    Zaklęcie: podatność na ogień, podatność na chłód, mroczne przegnanie
    Komentarz: Najciekawsza broń w grze. Superszybki topór, który upodatnia na magię, jednak obrażenia zadaje małe.

    Potężny topór z księżycowego srebra
    Wymagania: lekka broń sieczna 9 lub ciężka broń sieczna 9
    Parametry: obrażenia 12-17, szybkość 95%
    Komentarz: Drugi ze srebrnych toporów. Oręż porządny, zarówno pod względem obrażeń, jak i szybkości.

    Wysłannik Śmierci
    Wymagania: lekka broń sieczna 10
    Parametry: obrażenia 12-16, szybkość 110%
    Zaklęcie: bezsilność
    Komentarz: Broń bardzo szybka, jednak zaklęcie kompletnie nieprzydatne.

    Ogień krwi
    Wymagania: lekka broń sieczna 11 lub ciężka broń sieczna 10
    Parametry: obrażenia 16-20, szybkość 100%
    Zaklęcie: wybuch ognia, podatność na ogień
    Komentarz: Bardzo dobra broń! Obrażenia i szybkość nie najgorsze, a do tego świetnie współgrające ze sobą zaklęcia.

    Ostrze lodu
    Wymagania: lekka broń sieczna 10
    Parametry: obrażenia 13-17, szybkość 105%
    Zaklęcie: wybuch lodu
    Komentarz: Fajna broń, używać do czasu zdobycia powyższej. Ciekawe efekty daje walka z poniższą w drugiej ręce.

    Ostrze ognia
    Wymagania: lekka broń sieczna 10
    Parametry: obrażenia 13-17, szybkość 105%
    Zaklęcie: wybuch ognia
    Komentarz: Ognisty odpowiednik powyższego. Te same wady i zalety.

    Miecz gwardii
    Wymagania: lekka broń sieczna 10
    Parametry: obrażenia 12-20, szybkość 100%
    Komentarz: Nieumagiczniona alternatywa dla powyższych. Lepsze obrażenia, ale gorsza szybkość. Wolę magiczne ostrza.

    Szabla władcy
    Wymagania: lekka broń sieczna 11
    Parametry: obrażenia 16-21, szybkość 98%
    Komentarz: Nie polecam. Wymagania dla lekkozbrojnego takie jak Ogień krwi, a ogólnie gorsza.

    Obuchowe

    Maczuga Torga
    Wymagania: lekka broń obuchowa 2
    Parametry: obrażenia 4-8, szybkość 90%
    Komentarz: Słaba broń, choć lepsza od miecza tego samego poziomu.

    Czarny buzdygan
    Wymagania: lekka broń obuchowa 4
    Parametry: obrażenia 6-13, szybkość 85%
    Komentarz: Średni oręż. Dość duży rozrzut obrażeń, jednak maksymalne przyzwoite.

    Kościogrzmot
    Wymagania: lekka broń obuchowa 5
    Parametry: obrażenia 8-11, szybkość 95%
    Komentarz: Dobra broń. Zarówno obrażenia, jak i szybkość, sympatyczne.

    Pokraczny młot
    Wymagania: ciężka broń obuchowa 5
    Parametry: obrażenia 8-13, szybkość 85%
    Komentarz: Wbrew nazwie, oręż przyzwoity, ponieważ zadaje poważne obrażenie i można używać go jedną ręką.

    Buzdygan
    Wymagania: lekka broń obuchowa 7
    Parametry: obrażenia 10-15, szybkość 95%
    Komentarz: Obiektywnie najlepszy z buzdyganów. Obrażenia porządne i wysoka szybkość.

    Grobianus
    Wymagania: ciężka bron obuchowa 7
    Parametry: obrażenia 13-16, szybkość 82%
    Komentarz: Obrażenia przyzwoite, jednak za wolny na broń jednoręczną.

    Młot Rozpaczy
    Wymagania: lekka broń obuchowa 8
    Parametry: obrażenia 10-14, szybkość 100%
    Zaklęcie: osłabienie
    Komentarz: Dobry oręż. Efekt i szybkość to jego zalety, ale obrażenia mogłyby być większe.

    Trollogrzmot
    Wymagania: lekka bron obuchowa 8
    Parametry: obrażenia 10-17, szybkość 95%
    Komentarz: Alternatywa dla powyższej. Wyższe obrażenia przy niewielkiej stracie szybkości.

    Cienie Tortury
    Wymagania: ciężka broń obuchowa 9
    Parametry: obrażenia 15-18, szybkość 80%
    Zaklęcie: cierpienie
    Komentarz: Dobra broń, mimo malutkiej szybkości. Obrażenia zadaje wysokie, ale wzmocnione czasem cierpieniem - bardzo wysokie.

    Zguba olbrzymów
    Wymagania: lekka broń obuchowa 10
    Parametry: obrażenia 13-21, szybkość 95%
    Komentarz: Kolejny dobry oręż obuchowy. Zarówno obrażenia, jak i szybkość pierwszorzędne.

    Smocza szczęka
    Wymagania: lekka broń obuchowa 11 lub ciężka broń obuchowa 10
    Parametry: obrażenia 13-16, szybkość 80%
    Zaklęcie: wybuch ognia, podatność na ogień
    Komentarz: Obuchowy odpowiednik Ognia krwi, jednak o wiele gorszy. Bardzo małe szybkość i obrażenia, nie polecam.

    Pięść Żywiołów
    Wymagania: lekka broń obuchowa 10 lub ciężka broń obuchowa 10
    Parametry: obrażenia 15-18, szybkość 100%
    Zaklęcie: wybuch ognia, wybuch lodu
    Komentarz: Świetny oręż, znacznie lepszy od powyższego. Wadą jest miejsce jego znalezienia - Shal'Dun, skrzynia otwierana monetami czaszek (akurat ta z najsłabszym bohaterem).

    Kościana maczuga
    Wymagania: ciężka broń obuchowa 10
    Parametry: obrażenia 16-19, szybkość 100%
    Zaklęcie: cierpienie
    Komentarz: Ulepszona wersja Cieni Tortury, i to pod każdym względem. Genialna broń!

    Mocarz
    Wymagania: lekka broń obuchowa 11
    Parametry: obrażenia 12-26, szybkość 95%
    Komentarz: Nienajgorszy oręż. Szybkość porządna, ale bardzo duży rozrzut obrażeń.

    Burzyświat
    Wymagania: lekka broń obuchowa 11
    Parametry: obrażenia 14-31, szybkość 80%
    Komentarz: Bardzo nierówna broń. Obrażeniami maksymalnymi zachwyca, ale minimalnymi i szybkością nie bardzo.

    Ciernista Śmierć
    Wymagania: ciężka broń obuchowa 12
    Parametry: obrażenia 22-28, szybkość 80%
    Komentarz: Broń bardzo wolna, ale obrażenia nie tylko wysokie, i do tego bez dużego rozrzutu.

    Wielki buzdygan
    Wymagania: lekka broń obuchowa 12
    Parametry: obrażenia 16-24, szybkość 100%
    Komentarz: Najpotężniejszy buzdygan nie zawodzi. Wprawdzie rozrzut obrażeń wciąż spory, ale za to szybkość wysoka.

    Żelazna gwiazda
    Wymagania: lekka broń obuchowa 12
    Parametry: obrażenia 18-23, szybkość 100%
    Komentarz: Broń jeszcze lepsza od powyższej. Polecam!

    Magiczne

    Kostur Szarlatana
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 2
    Parametry: obrażenia 3-6, szybkość 100%
    Komentarz: Jedna z najszybszych broni tego typu. Używać do czasu zdobycia lepszej.

    Kostur Złodziei Umysłu
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 5
    Parametry: obrażenia 6-9, szybkość 85%
    Zaklęcie: kradzież many
    Komentarz: Obiektywnie najlepsza broń dla maga, jednak wadą jest malutka szybkość.

    Znak Włóczęgów Północy
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 7
    Parametry: obrażenia 8-12, szybkość 90%
    Komentarz: Naprawdę porządna broń. Parametry takie jak Bitewny młot, a może być używana przez magów, choć nieco później.

    Czerwone Oko
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 8
    Parametry: obrażenia 9-12, szybkość 93%
    Zaklęcie: szok
    Komentarz: Dobry oręż, przydatny w walce z innymi czarodziejami. Szybkość i obrażenia niezgorsze.

    Kostur Rady
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 10
    Parametry: obrażenia 9-14, szybkość 90%
    Komentarz: Jeden z lepszych kosturów, jednak bez dodatkowych efektów.

    Kosmiczny kościany sztylet
    Wymagania: biała magia 10 lub magia umysłu 10
    Parametry: obrażenia 10-13, szybkość 120%
    Cechy: inteligencja +10
    Szybkość: bieg +10%
    Komentarz: Alternatywa dla kijków, i to znacznie lepsza! Szybkość i zwiększenie cechy to jej główne atuty.

    Magiczny kościany sztylet
    Wymagania: magia żywiołów 10 lub czarna magia 10
    Parametry: obrażenia 10-13, szybkość 120%
    Cechy: mądrość +10
    Szybkość: bieg +10%
    Komentarz: Broń niezwykle podobna do poprzedniej, zresztą nie można mieć obu (bowiem robimy je z tej samej kości). Dla magów żywiołów i czarnych - jak znalazł!

    Kostur ceremonialny
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 10
    Parametry: obrażenia 12-16, szybkość 85%
    Komentarz: Potężniejsza wersja Kostura Rady. Wprawdzie wymagania te same, ale zwiększone obrażenia przeważają nad obniżoną szybkością.

    Kostur Arcyżywiołów
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 10
    Parametry: obrażenia 10-16, szybkość 90%
    Zaklęcie: wybuch ognia, wybuch lodu
    Komentarz: Magiczna wersja Pięści Żywiołów. Broń także niezgorsza, jednak z tej samej skrzyni.

    Tajemne Berło
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 11
    Parametry: obrażenia 12-18, szybkość 90%
    Komentarz: Ostatni jednoręczny kostur w grze. Największe obrażenia, a i szybkość nienajgorsza.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw