Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Opisy • Oddech Zimy: Czarodzieje • INSIMILION

    SpellForce » Bohaterowie


    Oddech Zimy: Czarodzieje

    Działy gier » SpellForce » Opisy » Bohaterowie
    Autor: Tallos
    Utworzono: 19.06.2008
    Aktualizacja: 14.06.2012

      Dunhan
    • Poziom (wymagany): 9 (1)
    • Umiejętności: Ciężkie uzbrojenie 5, Biała magia 5
    • Specjalizacje: Ciężka broń sieczna 5, Zdrowie 5, Natura 5
    • Cechy (+17): sił 38, wyt 43, zrn 38, zwi 25, int 47, mdr 38, cha 30
    • Odporności: magia lodu 70
    • Czary: Większe uzdrowienie, Przywołanie wilka, Masowe uzdrowienie
    • Komentarz: Jeden z bohaterów questowych, jego zdobycie jest wymagane do kontynuowania gry. Dunhan jest bardzo potężny, dobry tak w walce, jak i w magii. Ma wprawdzie kilka wad (brak zdolności bojowych i biegłości w pancerzu), ale zalety przeważają (wysoka suma cech, świetne czary, odporność na lód).
      Reowys
    • Poziom (wymagany): 9 (1)
    • Umiejętności: Broń strzelecka 5, Magia żywiołów 5
    • Specjalizacje: Kusze 5, Ogień 5
    • Cechy (+12): sił 40, wyt 35, zrn 45, zwi 25, int 42, mdr 45, cha 25
    • Odporności: magia lodu 70
    • Czary: Ognista tarcza, Wybuch ognia, Esencja żywiołów
    • Komentarz: Drugi bohater questowy, sprawia równie pozytywne wrażenie. Reowys jest ciut słabszy od Dunhana (mniej umiejętności, gorsze czary), ale to wciąż jeden z obiektywnie potężniejszych herosów w grze.

    Kapłani

      Gyllenhaal
    • Poziom (wymagany): 8 (9)
    • Umiejętności: Biała magia 4
    • Specjalizacje: Zdrowie 4, Natura 4, Wzmocnienia 4
    • Cechy (+7): sił 30, wyt 30, zrn 25, zwi 33, int 46, mdr 53, cha 30
    • Odporności: magia ognia 32, magia lodu 32
    • Czary: Biała wszechmoc, Świętość, Większe uzdrowienie
    • Komentarz: Bohater o najniższym poziomie w Oddechu Zimy. Szkoda, bo ma bardzo dobre zaklęcia i wysoką mądrość, ale niestety pod pozostałymi względami odstaje od innych bohaterów.
      Navid
    • Poziom (wymagany): 11 (12)
    • Umiejętności: Lekkie uzbrojenie 4, Biała magia 5
    • Specjalizacje: Broń drzewcowa 4, Zdrowie 5, Natura 4
    • Cechy (+14): sił 34, wyt 35, zrn 38, zwi 36, int 44, mdr 42, cha 40
    • Czary: Aura regeneracji, Świętość (poziom 5), Większe uzdrowienie
    • Komentarz: Dziwny bohater, bowiem nie ma biegłości wymaganej do używania Świętości, a czar ten może rzucać. Niezależnie od tego, jest to heros przydatny, o zbalansowanych cechach i wysokiej ich sumie.
      Carmelius
    • Poziom (wymagany): 13 (15)
    • Umiejętności: Broń strzelecka 4, Biała magia 6
    • Specjalizacje: Kusze 4, Zdrowie 6, Natura 6
    • Cechy (-1): sił 40, wyt 25, zrn 35, zwi 27, int 55, mdr 42, cha 40
    • Czary: Aura uzdrawiająca, Aura siły, Aura regeneracji
    • Komentarz: Jeden z najsłabszych bohaterów gry. Nie ma żadnych zwykłych zaklęć, przez co, strzelając, często nie wpływa aurą na inne jednostki. Z kolei w zwarciu radzi sobie słabo z powodu niskiej wytrzymałości i zwinności.
      Nova
    • Poziom (wymagany): 17 (20)
    • Umiejętności: Biała magia 7, Magia żywiołów 3, Magia umysłu 3
    • Specjalizacje: Zdrowie 7, Natura 7, Wzmocnienia 7
    • Cechy (+2): sił 28, wyt 35, zrn 37, zwi 25, int 62, mdr 55, cha 45
    • Czary: Biała wszechmoc, Esencja umysłowa, Esencja żywiołów
    • Komentarz: Dość oryginalna bohaterka, z powodu posiadanych zaklęć. Niestety, Białą wszechmoc długo się rzuca, a Esencje tak niskich poziomów są za słabe na ten etap gry.
      Siobe
    • Poziom (wymagany): 22 (25)
    • Umiejętności: Biała magia 10, Magia żywiołów 7
    • Specjalizacje: Zdrowie 10, Natura 10, Ziemia 7
    • Cechy (+10): sił 32, wyt 45, zrn 35, zwi 35, int 52, mdr 62, cha 49
    • Czary: Aura regeneracji, Aura kondycji, Kamienny pocisk
    • Komentarz: Kolejna przeciętna kapłanka. Cechy i umiejętności ma wysokie, ale czary niestety słabe.

    Magowie

      Signe
    • Poziom (wymagany): 9 (10)
    • Umiejętności: Broń strzeleckie 3, Magia żywiołów 4
    • Specjalizacje: Kusze 3, Ogień 4, Ziemia 4
    • Cechy (+25): sił 30, wyt 35, zrn 37, zwi 30, int 54, mdr 54, cha 30
    • Odporności: magia ognia 36, magia lodu 36
    • Czary: Opoka, Rozkład, Kula ognia
    • Komentarz: Bardzo potężna postać! Cechy prawie najbardziej "przegięte" ze wszystkich postaci, a do tego świetne czary. Od Reowysa jest słabsza tylko z powodu gorszych umiejętności.
      Jarvis
    • Poziom (wymagany): 16 (19)
    • Umiejętności: Lekkie uzbrojenie 4, Magia żywiołów 6
    • Specjalizacje: Broń drzewcowa 4, Ogień 6, Lód 6, Ziemia 6
    • Cechy (+26): sił 35, wyt 40, zrn 52, zwi 52, int 47, mdr 55, cha 25
    • Czary: Lodowa tarcza, Kamienny pocisk, Wybuch ognia
    • Komentarz: Z sumy cech wynika, że to bardzo potężny czarodziej. Jednak dość słabe czary sprawiają, że jest "tylko" dobry.
      Stig
    • Poziom (wymagany): 19 (21)
    • Umiejętności: Broń strzelecka 3, Magia żywiołów 8
    • Specjalizacje: Kusze 3, Ogień 8, Lód 8, Ziemia 8
    • Cechy (+21): sił 35, wyt 40, zrn 52, zwi 52, int 52, mdr 60, cha 25
    • Czary: Wszechmoc żywiołów, Opoka, Fala lodu
    • Komentarz: Mag dość podobny do Signe. Tak jak ona ma bardzo wysokie cechy i potrafi posługiwać się kuszami. posiada chyba najlepszy zestaw czarów w grze, co czyni go jedną z ogólnie lepszych postaci.
      Sondra
    • Poziom (wymagany): 22 (23)
    • Umiejętności: Lekkie uzbrojenie 3, Biała magia 5, Magia żywiołów 9
    • Specjalizacje: Broń drzewcowa 3, Pancerz 3, Zdrowie 5, Ogień 9
    • Cechy (-10): sił 25, wyt 38, zrn 33, zwi 32, int 80, mdr 61, cha 31
    • Czary: Kula ognia, Większe uzdrowienie, Masowe uzdrowienie
    • Komentarz: Magini bardzo podobna do Shaidara z podstawki (nawet te same cechy). Postać bardzo przydatna, zarówno do ataku, jak i leczenia.

    Mentaci

      Garbarius
    • Poziom (wymagany): 10 (11)
    • Umiejętności: Magia umysłu 5
    • Specjalizacje: Uroki 5, Ofensywna 5, Defensywna 5
    • Cechy (+14): sił 34, wyt 35, zrn 33, zwi 36, int 49, mdr 42, cha 35
    • Czary: Wszechmoc umysłowa, Poświęcenie many, Autoiluzja
    • Komentarz: Obiektywnie rzec biorąc, najlepszy mentat w grze. Bardzo przydatny jako "magiczna apteczka".
      Morna
    • Poziom (wymagany): 16 (19)
    • Umiejętności: Biała magia 5, Magia umysłu 8
    • Specjalizacje: Wzmocnienia 5, Ofensywna 8, Defensywna 8
    • Cechy (0): sił 25, wyt 35, zrn 35, zwi 27, int 62, mdr 51, cha 45
    • Czary: Kradzież many, Zniszczenie, Aura siły
    • Komentarz: Słaba bohaterka. Wysokie cechy umysłowe nie ratują zaklęć, z których tylko Aura siły jest naprawdę przydatna.
      Zerebros
    • Poziom (wymagany): 19 (22)
    • Umiejętności: Lekkie uzbrojenie 3, Magia umysłu 8
    • Specjalizacje: Lekka broń obuchowa 3, Ofensywna 8, Defensywna 8
    • Cechy (0): sił 38, wyt 45, zrn 35, zwi 30, int 52, mdr 41, cha 54
    • Czary: Autoiluzja, Zniszczenie, Aura świetności
    • Komentarz: Kolejny słaby bohater, dość podobny do powyższej postaci. Aura świetności dość przydatna, ale pozostałe czary raczej nie.
      Eydis
    • Poziom (wymagany): 25 (28)
    • Umiejętności: Biała magia 10, Magia umysłu 10
    • Specjalizacje: Zdrowie 10, Uroki 10, Defensywna 10
    • Cechy (+10): sił 25, wyt 45, zrn 40, zwi 25, int 72, mdr 46, cha 72
    • Czary: Autoiluzja, Aura kradzieży many, Uzdrowienie
    • Komentarz: Najsłabsza z 25-poziomowców, choć w porównaniu z pozostałymi mentatami - wręcz genialna. Z powodu ogromnej charyzmy zwykłe leczenie nie jest takie złe.

    Czarnoksiężnicy

      Phobor
    • Poziom (wymagany): 9 (11)
    • Umiejętności: Lekkie uzbrojenie 3, Czarna magia 4
    • Specjalizacje: Broń drzewcowa 3, Nekromancja 4, Klątwy 4
    • Cechy (+14): sił 30, wyt 32, zrn 32, zwi 32, int 55, mdr 58, cha 30
    • Odporności: czarna magia 40
    • Czary: Kradzież życia, Aura niezdarności, Aura powolnych ciosów
    • Komentarz: Bardzo zbalansowany heros, o dobrze rozdysponowanych cechach. Czary nawet niezłe, choć na tym etapie raczej Kradzieży życia nie poużywamy.
      Finistra
    • Poziom (wymagany): 12 (14)
    • Umiejętności: Biała magia 6, Czarna magia 6
    • Specjalizacje: Zdrowie 6, Śmierć 6
    • Cechy (+20): sił 25, wyt 40, zrn 25, zwi 25, int 60, mdr 45, cha 60
    • Czary: Śmierć, Większe uzdrowienie
    • Komentarz: Ciekawa bohaterka. Czarami zarówno bardzo dobrze rani, jak i leczy. Wadą są niskie cechy fizyczne (poza wytrzymałością), choć umysłowe i suma wszystkich bardzo wysokie.
      Argento
    • Poziom (wymagany): 15 (17)
    • Umiejętności: Lekkie uzbrojenie 4, Czarna magia 7
    • Specjalizacje: Broń drzewcowa 4, Lekka broń sieczna 4, Lekka broń obuchowa 4, Nekromancja 7
    • Cechy (+5): sił 25, wyt 35, zrn 35, zwi 27, int 62, mdr 56, cha 40
    • Czary: Kradzież życia, śmiertelny uścisk, Przywołanie szkieletu
    • Komentarz: Dość dobry bohater. Może przebierać w broniach, a czary również niezgorsze.
      Dragis
    • Poziom (wymagany): 16 (18)
    • Umiejętności: Lekkie uzbrojenie 2, Magia żywiołów 5, Czarna magia 6
    • Specjalizacje: Lekka broń obuchowa 2, Ogień 5, Śmierć 6, Nekromancja 6
    • Cechy (0): sił 25, wyt 35, zrn 50, zwi 50, int 50, mdr 45, cha 25
    • Czary: Kula ognia, Zaraza, Wskrzeszenie umarłych
    • Komentarz: Kolejny porządny czarnoksiężnik. Wysoka zręczność i zwinność oraz dobre zaklęcia to jego główne zalety.
      Amber
    • Poziom (wymagany): 22 (23)
    • Umiejętności: Czarna magia 10
    • Specjalizacje: Śmierć 10, Nekromancja 10, Klątwy 10
    • Cechy (-10): sił 35, wyt 32, zrn 45, zwi 45, int 63, mdr 55, cha 25
    • Czary: Aura kradzieży życia, Cierpienie, Czarna wszechmoc
    • Komentarz: Moja ulubiona wiedźma. Co prawda Cierpienie jest słabe, ale Czarna wszechmoc oraz wysokie mądrość i inteligencja to duże zalety.
      Darko
    • Poziom (wymagany): 25 (28)
    • Umiejętności: Magia żywiołów 10, Czarna magia 10
    • Specjalizacje: Ziemia 10, śmierć 10, Nekromancja 10
    • Cechy (+12): sił 25, wyt 52, zrn 40, zwi 25, int 72, cha 36
    • Czary: Kradzież życia, Aura duszności, Unieruchomienie
    • Komentarz: Potężny heros, jak przystało na ten poziom. Czary kapitalne, Aura duszności i Unieruchomienie bardzo ułatwiają eliminacje adwersarzy.

    Uwaga
    W grze znajdują się także runy kapłanek Noemi i Deidry oraz mentatek Iolan i Zoe. Są to postacie przeniesione z Zakonu Świtu. Po więcej informacji zapraszam do tekstu o bohaterach-czarodziejach dotyczącego podstawki.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 5 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    kojak
     

    Wędrowiec
    Temat: gdzie morzna znaleźć gyllen...
    Dodany: 23.11.2008 o 10:52  

    gdzie morzna znaleźć gyllenhala?

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 31
    Temat: zapytaj sie talosa
    Dodany: 26.02.2009 o 14:18  

    zapytaj sie talosa

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 31
    Temat: on wie wszystko
    Dodany: 26.02.2009 o 14:18  

    on wie wszystko

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 73
    Temat: nie wie nic o posiadaniu Gu...
    Dodany: 26.02.2009 o 20:09  

    nie wie nic o posiadaniu Gultarka

    Lack
     

    Wędrowiec
    Temat: RE:
    Dodany: 10.05.2009 o 18:42  

    Początek tirganach



    Ten artykuł skomentowano 5 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw