Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Opisy • Oddech Zimy: Hełmy • INSIMILION

    SpellForce » Zbrojownia


    Oddech Zimy: Hełmy

    Działy gier » SpellForce » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Tallos
    Utworzono: 18.06.2008
    Aktualizacja: 03.08.2008

    Wojskowe

    Niedźwiedzia czapa
    Wymagania: ciężki pancerz 2
    Pancerz: 10
    Cechy: siła +2, wytrzymałość +2
    Komentarz: Dobry hełm na początek, zwiększa klasę pancerza i najprzydatniejsze cechy.

    Czapka wojownika areny
    Wymagania: lekki pancerz 5
    Pancerz: 13
    Cechy: siła +7, zwinność +6, inteligencja -3, mądrość -3
    Komentarz: Dobra czapka. Zmniejszenie cech tylko nieznaczne, a i tak tych niezbyt przydatnych dla woja.

    Hełm marynarzy
    Wymagania: ciężki pancerz 5
    Pancerz: 22
    Cechy: wytrzymałość +7
    Komentarz: Hełm porządny, ale bez polotu. Wadą jest małe zwiększenie cech.

    Cesarski hełm straży
    Wymagania: ciężki pancerz 6
    Pancerz: 26
    Cechy: siła +3, wytrzymałość +3, zręczność +3
    Komentarz: Pod względem wad i zalet taki sam, jak poprzedni. Zwiększenie cech prawie niezauważalne.

    Czapka cechowa
    Wymagania: lekki pancerz 8
    Pancerz: 22
    Cechy: wytrzymałość +6, zwinność +6
    Komentarz: Dobry hełm. Zwiększa nie tylko klasę pancerza, ale i "defensywne" cechy.

    Hełm bandyty
    Wymagania: lekki pancerz 9
    Pancerz: 30
    Cechy: zdrowie +30, zręczność +7, zwinność +7
    Komentarz: Kolejny porządny sprzęt. Dzięki niemu szermierz nabierze i zręczności, i zwinności, i wytrzymałości.

    Czapka ucieczki
    Wymagania: lekki pancerz 10
    Pancerz: 35
    Cechy: wytrzymałość +8, zręczność +8
    Odporności: magia ognia +10, magia lodu +10
    Szybkość: walka +5%
    Komentarz: Bardzo dobra czapka! Klasa pancerza dobra i dużo dodatkowych efektów.

    Hełm gildii
    Wymagania: lekki pancerz 11
    Pancerz: 42
    Cechy: zręczność +10, zwinność +10
    Odporności: czarna magia +20, magia umysłu +20
    Komentarz: Ostatni lekki hełm w grze. Lepszy od poprzedniego, wprawdzie brak zwiększenia szybkości, ale pozostałe parametry wyższe.

    Magiczne

    Szmaragdowy hełm
    Wymagania: magia umysłu 4
    Pancerz: 10
    Cechy: inteligencja +7
    Odporności: magia umysłu +7
    Komentarz: Pierwszy hełm dla mentatów. Porządny, choć porównywalny z ogólnodostępnym.

    Klejnoty czarnoksiężnika
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 5
    Pancerz: 10
    Cechy: inteligencja +5, mądrość +5
    Komentarz: Proszę, bez głupich skojarzeń dotyczących nazwy. Czapka porządna, głównie ze względu na zwiększenie najprzydatniejszych cech.

    Hełm Wiatru
    Wymagania: magia umysłu 7
    Pancerz: 15
    Cechy: inteligencja +15
    Odporności: magia umysłu +25
    Komentarz: Ulepszona pod każdym względem wersja Szmaragdowego Hełmu. Sprzętów ogólnodostępnych na tym poziomie nie ma, więc będzie w użyciu.

    Promień słońca
    Wymagania: magia umysłu 9
    Pancerz: 30
    Cechy: zręczność +3, inteligencja +7, mądrość +5, charyzma +5
    Odporności: magia umysłu +20
    Komentarz: Bardziej zbalansowany hełm od powyższego. Warto zwrócić uwagę na bardzo wysoką klasę pancerza.

    Hełm Niosącego Światło
    Wymagania: magia umysłu 10
    Pancerz: 25
    Cechy: inteligencja +15, charyzma +15
    Komentarz: Dość słaby hełm. Wprawdzie cechy zwiększone znacznie, ale ma wyższe wymagania i mniejszą klasę pancerza od powyższego.

    Obsydianowa maska Cery
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 11
    Pancerz: 25
    Cechy: wytrzymałość +10, zwinność +10, inteligencja +20
    Odporności: magia ognia +10, magia lodu +10, magia umysłu +20
    Szybkość: magia +10%
    Komentarz: Moim zdaniem najlepsza ogólnodostępna maska w grze. Klasę pancerza ma najwyższą z nich, podobnie jak sumę cech i odporności. Dodatkowo jeszcze zwiększa szybkość czarowania.

    Hełm esencji
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 12
    Pancerz: 24
    Cechy: inteligencja +12, mądrość +12, charyzma +12
    Odporności: magia ognia +10, magia lodu +10, czarna magia +10, magia umysłu +10
    Komentarz: Bardzo dobry hełm, jednak gorszy od poprzedniego. Zwiększenie cech umysłowych i wszystkich odporności to jego główne atuty.

    Pozostałe

    Czapka koszmarów
    Wymagania: poziom 13
    Pancerz: 25
    Cechy: siła +7
    Odporności: magia umysłu -10
    Komentarz: Dobra czapka. Magia umysłu jest najrzadziej przez wrogów używana, a klasa pancerza tego hełmu wysoka.

    Hełm Kathai
    Wymagania: poziom 18
    Pancerz: 27
    Cechy: siła +3, zwinność +4, inteligencja +3
    Komentarz: Odpowiednik Zbroi Kathai wśród hełmów. Dobrze pełni funkcje ochronne, lecz cechy niezbyt podwyższone.

    Zielona maska
    Wymagania: poziom 22 lub lekkie uzbrojenie 9 lub ciężkie uzbrojenie 8
    Pancerz: 33
    Cechy: siła +7, zwinność +7, mądrość +7, charyzma +7
    Komentarz: Ulepszona wersja Czerwonej Maski z Zakonu świtu. Dobra zarówno dla magów, jak i wojowników.

    Prastary hełm Ludzi Północy
    Wymagania: poziom 21
    Pancerz: 27
    Cechy: wytrzymałość +5, zręczność +5, mądrość +5
    Szybkość: walka +5%
    Komentarz: Średni sprzęt. Wprawdzie bonusy duże nie są, jednak każdy może go używać.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw