Szata Penetracji Umysłowej
Wymagania: magia umysłu 4
Pancerz: 40
Cechy: inteligencja +7, charyzma +7
Odporności: magia umysłu +10
Komentarz: Nie lubię tej szaty. Wprawdzie cechy nie są specjalnie słabe, ale po wdzianku tylko dla wąskiego kręgu odbiorców można się spodziewać więcej.
Szata alchemika
Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 4
Pancerz: 40
Cechy: wytrzymałość +6, mądrość +6, charyzma +6
Komentarz: Także niezbyt dobra szata. Klasa pancerza jest stanowczo za niska, tylko nieznacznie zwiększona od czasów Zielonej szaty.
Szata Ziemi
Wymagania: magia żywiołów - ziemia 5
Pancerz: 65
Cechy: wytrzymałość +10, mądrość +10
Szybkość: bieg +5%
Komentarz: Szata dla najwęższego kręgu odbiorców w grze, mało kto jest w stanie jej używać. Jednak jeśli już kogoś takiego znajdziesz (lub sam nim jesteś) zyskasz świetny sprzęt - o wysokiej klasie pancerza i przydatnych wzmocnieniach.
Błękitna Toga
Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 7
Pancerz: 75
Cechy: zręczność +15, mądrość +15, charyzma +10
Komentarz: Kolejna bardzo dobra szata. Klasa pancerza dużo wyższa od Szaty z pajęczych nici, a do tego zwiększa przydatne cechy.
Szata Czterech Dróg
Wymagania: magia żywiołów 7
Pancerz: 80
Cechy: siła +10, zwinność +10, inteligencja +10, charyzma +10
Odporności: magia ognia +10, magia lodu +10
Komentarz: Toga tylko dla klasycznych czarodziejów. Lepsza od ogólnodostępnej, lecz przydałoby się zwiększenie mądrości.
Szata Mrocznych Godzin
Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 9
Pancerz: 93
Cechy: wytrzymałość +10, zwinność +15, inteligencja +15, mądrość +15, charyzma +15
Komentarz: Także dobra szata. Klasa pancerza niemała, a dodatkowo świetne zwiększenie cech.
Czarna Toga
Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 10
Pancerz: 97
Cechy: siła +5, inteligencja +20, mądrość +15, charyzma +15
Komentarz: Świetny sprzęt! Zachwyca zwłaszcza bardzo wysokim wzmocnieniem cech umysłowych.
Szata arcymagów
Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 11
Pancerz: 100
Cechy: zwinność +25, inteligencja +25, mądrość +25
Odporności: magia ognia +25, magia lodu +25
Komentarz: Szata godnie kontynuująca tradycję poprzedników. Zarówno pancerz, jak i bonusy do cech i odporności wzorcowe.
Szata Pana Zarazy
Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 12
Pancerz: 120
Cechy: mana +25, inteligencja +27, mądrość +27, charyzma +27
Odporności: czarna magia +25
Komentarz: Rzeczywiście najlepsza toga w grze. Klasa pancerza znacznie lepsza niż u poprzedniej, tak samo ,jak zwiększenie cech. Dzięki bonusowi i do many, i do mądrości, zwiększa ten pierwszy współczynnik o bardzo dużą wartość.