Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Opisy • Szaty • INSIMILION

    SpellForce » Zbrojownia


    Szaty

    Działy gier » SpellForce » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Tallos
    Utworzono: 24.07.2007
    Aktualizacja: 03.08.2008

    Szata czeladnika
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 1
    Pancerz: 12
    Cechy: inteligencja +5
    Komentarz: Najsłabsza szata, będąca na wyposażeniu wszystkich magów od początku. Wymienić jak najszybciej.

    Elfie odzienie
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 2
    Pancerz: 25
    Cechy: zwinność +5, mądrość +5
    Komentarz: O niebo lepsza od poprzedniej. Zwiększa dość ważne dla czarodziejów cechy.

    Aksamitna szata
    Wymagania: biała magia 2
    Pancerz: 14
    Cechy: charyzma +5
    Komentarz: Bardzo słaba szata. Klasę pancerza ma niewiele większą niż Szata czeladnika i nie dorasta do pięt Elfiemiu Odzieniu. Kapłanki jednak świetnie w niej wyglądają .

    Zielona szata
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 3
    Pancerz: 35
    Cechy: inteligencja +5, mądrość +5, charyzma +5
    Komentarz: Obiektywnie rzec biorąc najlepsza szata w grze, przewyższa wiele zestawów zbroja plus spodnie dostępnych dla magów na tym etapie. Bardzo przydatne wzmocnienia cech.

    Szata tkacza magii
    Wymagania: biała magia 4
    Pancerz: 40
    Cechy: mądrość +10
    Komentarz: To z kolei ubiór dość przyzwoity. Ogólnie dostępnych szat na tym poziomie nie ma, więc biały mag będzie potężniejszy niż inni.

    Szata z pajęczych nici
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 6
    Pancerz: 60
    Cechy: zwinność +10, inteligencja +10, mądrość +10
    Komentarz: Słaba to szata. Na tym etapie magowie mają już dostęp do znacznie lepszych zestawów ubioru.

    Szata cienia
    Wymagania: biała magia 7
    Pancerz: 70
    Cechy: wytrzymałość +5, mądrość +10, charyzma +10
    Komentarz: Bardzo fajna szata. Po pierwsze, znowu nie ma ogólnodostępnej o tych wymaganiach, a po drugie zwiększa bardzo przydatne cechy.

    Szata zewnętrznego kręgu
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 8
    Pancerz: 90
    Cechy: siła +10, wytrzymałość +10, zręczność +10, zwinność +10, inteligencja +10, mądrość +10, charyzma +10
    Szybkość: magia +5%
    Komentarz: Jedna z lepszych szat w grze. Zwiększenie wszystkich cech i szybkości czarowania bardzo się przydaje.

    Jedwabna Szata Wszechbieli
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna
    Pancerz: 100
    Cechy: wytrzymałość +15, zwinność +15, inteligencja +15, mądrość +15
    Odporności: czarna magia +20
    Szybkość: magia +10%
    Komentarz: Jedna z dwóch najlepszych szat w grze. Zwiększa bardzo ważne cechy, a zwiększenie szybkości czarowania jest mocno odczuwalne. Otrzymujemy ją w nagrodę za zadanie Delikatna Tkanina.

    Szata Duchowego Szponu
    Wymagania: biała magia 11
    Pancerz: 95
    Cechy: inteligencja +25, mądrość +30, charyzma +20
    Odporności: czarna magia +25
    Komentarz: Alternatywa dla Szaty Wszechbieli. Wprawdzie ma mniejszą klasę pancerza, ale duże bonusy do cech sprawiają, że warto się zastanowić.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 4 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Alstar
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 29.01.2008 o 21:37  

    Jeśli dobrze pamiętam jest jeszcze jedna szata - Arcymagów.
    Wymagania: Dowolna umiejętność magiczna 11
    Pancerz 100
    zwinność + 25
    inteligencja + 25
    mądrość + 25
    Odporności:
    magia ognia + 25
    magia lodu + 25
    Uwaga!
    To są dane z wersji 1.11POL.

    ser
     

    Wędrowiec
    Temat: gdzie ta szata co ma 200 ob...
    Dodany: 11.02.2009 o 20:48  

    gdzie ta szata co ma 200 obrony oraz bon na wszystko + około 25. Dostajem za zabicie cieniów w Północnych GórachWietrznych, Ostrej Skale, Dolinie Szarego Zmierchu i Kurchanach Skowytu a także pokazania Rigourowi księ oraz pierścienia cieni a potem zaniesienia go komuś w Szargoórzu(zapomniałem) ale wiem żo to najlepsza szata w grze a pozatym tych szat jest jeszcze z 20.

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 8
    Temat: Do ser
    Dodany: 26.04.2009 o 6:04  

    Ten pancerz za zabicie cieni to nie szata. Niby zajmuje oba miejsca,tak jak szata, ale to się zalicza raczej do zbroi... Tallos widzę też tak sądzi bo dał to do zakładki "zbroje". Cytuję
    Pancerz Mroku
    Wymagania: lekkie uzbrojenie 8 lub ciężkie uzbrojenie 6
    Pancerz: 200
    Cechy: siła +20, wytrzymałość +20, zręczność +20, zwinność +20, inteligencja +20, mądrość +20, charyzma +20
    Odporności: magia ognia +10, magia lodu +10, czarna magia +10, magia umysłu +10
    Komentarz: Ten pancerz funkcjonuje jak szata, tzn. nie można do niego nosić spodni. Nie jest to jednak wada, bo i tak przebija prawie wszystkie zestawy napierśnik plus nagolenniki w grze. Rewelacja! Dostajemy go jako nagrodę za ukończenie zadania Świat Cieni.

    Farfocel
     

    Wędrowiec
    Temat: Delikatna tkanina
    Dodany: 27.01.2010 o 9:24  

    Siemka
    Gdzie się zaczynało misje "delikatna tkanina"? Zapomniałem całkowicie:P Jestem teraz w szepcie i mam pytanie czy da się jeszcze wrócić do tej misji.

    Pozdrawiam



    Ten artykuł skomentowano 4 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw