Szata czeladnika
Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 1
Pancerz: 12
Cechy: inteligencja +5
Komentarz: Najsłabsza szata, będąca na wyposażeniu wszystkich magów od początku. Wymienić jak najszybciej.
Elfie odzienie
Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 2
Pancerz: 25
Cechy: zwinność +5, mądrość +5
Komentarz: O niebo lepsza od poprzedniej. Zwiększa dość ważne dla czarodziejów cechy.
Aksamitna szata
Wymagania: biała magia 2
Pancerz: 14
Cechy: charyzma +5
Komentarz: Bardzo słaba szata. Klasę pancerza ma niewiele większą niż Szata czeladnika i nie dorasta do pięt Elfiemiu Odzieniu. Kapłanki jednak świetnie w niej wyglądają .
Zielona szata
Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 3
Pancerz: 35
Cechy: inteligencja +5, mądrość +5, charyzma +5
Komentarz: Obiektywnie rzec biorąc najlepsza szata w grze, przewyższa wiele zestawów zbroja plus spodnie dostępnych dla magów na tym etapie. Bardzo przydatne wzmocnienia cech.
Szata tkacza magii
Wymagania: biała magia 4
Pancerz: 40
Cechy: mądrość +10
Komentarz: To z kolei ubiór dość przyzwoity. Ogólnie dostępnych szat na tym poziomie nie ma, więc biały mag będzie potężniejszy niż inni.
Szata z pajęczych nici
Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 6
Pancerz: 60
Cechy: zwinność +10, inteligencja +10, mądrość +10
Komentarz: Słaba to szata. Na tym etapie magowie mają już dostęp do znacznie lepszych zestawów ubioru.
Szata cienia
Wymagania: biała magia 7
Pancerz: 70
Cechy: wytrzymałość +5, mądrość +10, charyzma +10
Komentarz: Bardzo fajna szata. Po pierwsze, znowu nie ma ogólnodostępnej o tych wymaganiach, a po drugie zwiększa bardzo przydatne cechy.
Szata zewnętrznego kręgu
Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 8
Pancerz: 90
Cechy: siła +10, wytrzymałość +10, zręczność +10, zwinność +10, inteligencja +10, mądrość +10, charyzma +10
Szybkość: magia +5%
Komentarz: Jedna z lepszych szat w grze. Zwiększenie wszystkich cech i szybkości czarowania bardzo się przydaje.
Jedwabna Szata Wszechbieli
Wymagania: dowolna umiejętność magiczna
Pancerz: 100
Cechy: wytrzymałość +15, zwinność +15, inteligencja +15, mądrość +15
Odporności: czarna magia +20
Szybkość: magia +10%
Komentarz: Jedna z dwóch najlepszych szat w grze. Zwiększa bardzo ważne cechy, a zwiększenie szybkości czarowania jest mocno odczuwalne. Otrzymujemy ją w nagrodę za zadanie Delikatna Tkanina.
Szata Duchowego Szponu
Wymagania: biała magia 11
Pancerz: 95
Cechy: inteligencja +25, mądrość +30, charyzma +20
Odporności: czarna magia +25
Komentarz: Alternatywa dla Szaty Wszechbieli. Wprawdzie ma mniejszą klasę pancerza, ale duże bonusy do cech sprawiają, że warto się zastanowić.