Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Poradniki • Szrenica • INSIMILION

    SpellForce » Solucja


    Szrenica

    Działy gier » SpellForce » Poradniki » Solucja
    Autor: Tallos
    Utworzono: 17.08.2007
    Aktualizacja: 14.03.2010

    Szrenica to lokacja bardzo ciekawa, bowiem tak jak na większości map wróg powinien przed nami uciekać, tak na tej my musimy uciekać przed nim.
    Na początku zobacz scenkę, będącą swoistym przewodnikiem turystycznym po lokacji. Po niej uaktywnij menhir, przeszukaj skrzynię (runy orków i elfów) i porozmawiaj z Lena. Razem udajcie się na północ. Przy portalu do Shal'Dun spotkasz pierwszych szermierzy Pięści - to bardzo niebezpieczni przeciwnicy, tak więc wywabiaj ich pojedynczo. Po ich pokonaniu idź dalej na północ, w jaskini znajdziesz skrzynkę. Wróć do drugiego portalu i tym razem pędź na wschód, a potem na południe - przy obu wejściach do wioski stacjonuje dwóch szermierzy, których zabij. Nie aktywuj na razie niczego, tylko udaj się na północ. Tamtejsza baza uroków jest dość łatwa do zniszczenia, a jej rozwałka zablokuje ataki na twoją wioskę z tego kierunku i pozwoli przeszukać skrzynkę. Na zachodzie spotkasz następnych szermierzy. Wracaj do wioski.
    Aktywuj menhir i monument, a następnie zobacz filmik. Przywołaj robotników i obsadź budynki. Zwiększ limit jednostek do 15. Niestety, tylko na tyle będzie cię stać, gdyż za każdym razem, gdy zbierzesz 150 żywności, 100 będą zabierać uchodźcy. Gdy już przywołasz wojaków, udaj się z nimi na południe, do kolejnej wioski uroków. Zniszczenie jej będzie trudniejsze, gdyż stojący tam skałomiot posyła w twoim kierunku zadające bardzo duże obrażenia pociski. Po walce zniszcz wszystkie budynki i uzupełnij stan armii. Czeka cię teraz kolejne zadanie. Musisz oczyścić spory teren na zachód od twojej osady. Czekają cię tam liczne walki z drzewołakami - to silne potwory, nie zapominaj o nieustannym przywoływaniu nowych wojaków. Na północno-zachodnim krańcu tego obszaru znajduje się jaskinia, a w niej skrzynia. Dodatkowo w okolicy kręci się mnóstwo zwierzyny - zbuduj więc tutaj magazyn żywności i dwie chatki myśliwych.
    Gdy zbierzesz już bodajże 800 żywności dla uciekinierów, z północnego portalu wyjdzie armia mrocznych elfów. To dla ciebie sygnał. Zostaw swoich wojaków w bazie (i tak nie masz szans, by ją obronić), a sam uciekaj na północny zachód, do elfiej bramy. Poczekaj na Lenę, a gdy przyjdzie, porozmawiaj z nią i przejdź przez otwarte wrota. Udaj się na północ, potem kawałek na zachód i na południe. Dotrzesz do wioski elfów, w jej zachodnim krańcu stoi monument. Postąp podobnie, jak w przypadku orków, czyli obsadź budynki swoimi robotnikami. Wybuduj też magazyn żywności blisko chaty zbieracza. Wszystkie przywołane jednostki wysyłaj do bramy. W międzyczasie wyślij też swojego awatara na północny wschód od niej - w kotlince znajduje się menhir, który uaktywnij. Będziesz musiał odeprzeć także kilka ataków mrocznych.
    Gdy ruszy na ciebie główna armia wroga, to znak, że trzeba się wycofać. Wraz z uchodźcami udaj się samym awatarem na północny wschód, aż do elfiej bramy. Tam porozmawiaj z Leną, otrzymasz do pomocy kilka elfek. Zostaw je, gdzie stoją, a samym bohaterem idź na północ. Uaktywnij znajdujący się tam monument i przyzwij swoich bohaterów, którymi udaj się na zachód. Uważaj na Gitzo, bardzo szybko biega, więc rób tylko "małe kroczki", aby nie wyrwał się za bardzo do przodu. Tak na marginesie, ja miałem błąd, który sprawił, że do bramy ruszyła cała armia cesarstwa i wybiła wszystkich uchodźców, po czym się cofnęła. Mimo to jednak mogłem grać dalej, więc jeśli to wystąpi, to się nie przejmuj. Wracamy jednak do naszych herosów. Podróż na zachód umilać ci będą walki z wilkowcami, jednak pokonanie wroga nie sprawi ci problemów. Po długim marszu dojdziesz do wioski elfów. Uaktywnij znajdujący się tam menhir i idź na południe. Dojdziesz do Strażnika bramy. Opróżnij skrzynie i porozmawiaj z elfką. Wraz z nią wróć do bramy (trochę to potrwa) i każ jej otworzyć wrota. Idź stamtąd na północ, a potem na północny zachód. Przejdź przez kanion, po czym opróżnij skrzynkę na prawo od niego. Stamtąd podążaj na wschód, aż dotrzesz do wioski lodowych elfek, które się do ciebie dołączą. Na północy aktywuj menhir. Poczekaj przy nim na Lenę i uchodźców, po czym porozmawiaj z kobietą. ruszy na Ciebie armia wroga. Przy pomocy elfów broń ich obozu, jednak nie radzę tam wysyłać bohaterów (duże prawdopodobieństwo śmierci, a będą przydatni. Gdy wszyscy powstańcy przejdą przez portal (stosowna informacja pojawi się w dzienniku), ruszaj w jego stronę. Zobaczysz filmik, w którym na twojej drodze pojawi się Drakon Arach, dowódca wrogich sił. Wbrew pozorom, walka będzie łatwa, musisz tylko pamiętać o leczeniu. Co więcej, nie potrzebujesz nawet do tego oddziału elfów, herosi wystarczą. Przy jego ciele znajdziesz mnóstwo przedmiotów, w tym runę kolejnego bohatera. Teraz, jeśli chcesz, aktywuj ponownie menhiry, które zniszczył twój przeciwnik (czyli ten w wiosce orków i ten niedaleko od monumentu elfów). Po załatwieniu wszystkich spraw idź na południowy zachód od twojej armii. Ścieżka zaprowadzi cię do portalu do Tirganach, który oczywiście przekrocz.






    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 14 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Necroth
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 01.09.2007 o 21:58  

    ...zanim przejdziesz przez portal uaktywni się animacja, że Drakon nie pozwoli Ci przejść i zacznie Cię atakować, jest sposób na jego pokonanie musisz zwrócić jego uwagę na siebie a stacjonujące elfki się z nim rozprawia Ty najwyżej możesz mu zadać ostateczny cios i wtedy możesz przejść:)

    Necroth
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 02.09.2007 o 12:49  

    ..owych elfek co się przyłączyły do Ciebie lepiej jest z nimi iść pod portal i zastosować tę samą taktykę samemu zwrócić uwagę Drakona na siebie a elfki Twoje i sprzymierzeńca się nim zajmą, czemu gdyż jak będziemy musieli wykonać misję dla Dariusza się przydadzą zanim do monumentu bohaterów dotrzesz to zetkniesz się z grupkami wilkołaków i szkarłatnych lepiej mieć wsparcie:)

    Michał
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 13.05.2008 o 18:24  

    A nikt nie zabił takiego orka na 16? Można zdobyć jego runę od zamaskowanego potem

    kojak
     

    Wędrowiec
    Temat: zamaskowany to hokan michał...
    Dodany: 06.12.2008 o 11:18  

    zamaskowany to hokan michał
    nazywajmy rzeczy po imieniu

    ser
     

    Wędrowiec
    Temat: Zamaskowany to Hokan??? Prz...
    Dodany: 12.02.2009 o 19:54  

    Zamaskowany to Hokan??? Przecierz w Zakon Świtu odsyłamy jego DUCHA do krainy umarłych w Szepcie prawda??? To jak to może być Hokan Ashir???

    wera
     

    Wędrowiec
    Temat: ja zabilam Gultarka i nie m...
    Dodany: 27.03.2009 o 18:57  

    ja zabilam Gultarka i nie ma 16 lvl tylko 14 :P

    LINK
     

    Wędrowiec
    Temat: ddddd
    Dodany: 30.03.2009 o 8:33  

    kto moze wie gdzie znajduje sie lub u kogo żółty klejnot krwi

    trawa_morska
     

    Wędrowiec
    Temat: Hokan nie Hokan, na tym eta...
    Dodany: 17.06.2009 o 8:16  

    Hokan nie Hokan, na tym etapie nie ma do tego zadnych przeslanek, wiec kojak nie spoileruj!
    Oba obozy urokow, Szermierzy Piesci, jak i Drzewolakowe Brzydactwa ja wolalam pokonac samym avatarem wraz z Lena do pomocy. Zeby potem nie przeszkadzali, zwlaszcza Drzewołaki uciekinierom ;)

    magus
     

    Wędrowiec
    Temat: Hokan
    Dodany: 07.08.2009 o 16:20  

    ser, w szepcie oddajemy Hokanowi Ashirowi maske beliala dzięki której Hokan Odzyskuje ciało resty domyśl się sam i posłuchaj co ci o nim mówi kobieta pod drzewem.

    adrian23
     

    Wędrowiec
    Temat: hokan ashir
    Dodany: 09.02.2010 o 17:06  

    Cholera, ta lokacja mnie strasznie wnerwiała, co zdobyłem trochę żywności to ci cholerni uciekinierzy to zeżarły. W ogóle limitu jednostek se podnieść nie mogłem, dopiero u elfetek się dało. A tego Drakona czy jak mu tam to ja zawsze mijam, on ugania się za moją armią, ale zabije góra trzy jednostki i koniec, bo ja wtedy uciekam przez portal. Choć raz udało mi się go zabić. Podstępem.

    filipman
     

    Wędrowiec
    Temat: ej nikt prócz mnie nie odkr...
    Dodany: 04.06.2010 o 18:10  

    ej nikt prócz mnie nie odkrył że w tej mapce można expić bez końca?sposób idziemy avatarem i bohaterami do monumentu orków budujemy wioske po zebraniu 30 jednostek odziałem elfów idziemy do ich monumentu czekają tam cesarscy po zabiciu co najmiej jednego z (tych których wymienię na końcu) odrodzi się on po jakimś czasie przy monumencie orków mało tego po wybiciu wszystkich z cesarskich przy portalu będą odradzały się ataki na ciebie.
    przywoływacz tancerz ostrzy optio

    Mikrana
     

    Wędrowiec
    Temat: tak jak Tallos napisał, że ...
    Dodany: 11.12.2010 o 17:58  

    tak jak Tallos napisał, że mu przed bramą rozwalili elfki i uchodźców, to ja wiem dlaczego. bo jak sie przyjdzie do pogranicznej twierdzy, to przychodzi kilka ataków(słabych), a gdy przyjdą siłacze, to nie można zabić żadnego. a Tallos zabił.

    Maciek
     

    Wędrowiec
    Temat: Sługa run nie wiedział, że ...
    Dodany: 29.01.2011 o 12:27  

    Sługa run nie wiedział, że maska Beliala da Hokanowi moc. I wtedy miał to gdzieś. Musiał pokonać Ostrza. Wera, ten ork to Gulkar!

    Dajwidek
     

    Wędrowiec
    Temat: Ciekawa lokacja i bardzo pr...
    Dodany: 17.02.2016 o 14:33  

    Ciekawa lokacja i bardzo przyjemna. Warto po dojściu do monumentu elfów najpierw sobie uaktywnić monument w posterunku tam w górach żeby potem nie lecieć zbyt długo po strażnika bramy bo Cesarscy zaatakują uciekinierów ;/



    Ten artykuł skomentowano 14 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw