Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Opisy • Tarcze • INSIMILION

    SpellForce » Zbrojownia


    Tarcze

    Działy gier » SpellForce » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Tallos
    Utworzono: 24.07.2007
    Aktualizacja: 03.08.2008

    Wojskowe

    Tarcza z ogniostali
    Wymagania: tarcze 1
    Pancerz: 20
    Komentarz: Jedyna tarcza niedająca nic poza premią do pancerza. Startowe wyposażenie wojowników szkolących się w tarczach. Dość długo używana

    Drewniana tarcza
    Wymagania: tarcze 4
    Pancerz: 30
    Cechy: zręczność +5, zwinność +5
    Komentarz: Tarcza bardzo przeciętna. Zwiększa jednak cechy, których większość ciężkozbrojnych zbyt wysokich nie ma.

    Ultrańska tarcza
    Wymagania: tarcze 5
    Pancerz: 45
    Cechy: wytrzymałość +10, charyzma +10
    Komentarz: Bardzo przydatna tarcza, głównie ze względu na premię do wytrzymałości. Dla większości zwiększenie charyzmy nieprzydatne.

    Stalowa kolczasta tarcza
    Wymagania: tarcze 7
    Pancerz: 50
    Cechy: siła +10, zręczność +5
    Odporności: magia umysłu +20
    Komentarz: Przydatna podczas walki z magami umysłu. Inaczej lepsza jest chociażby tarcza Tworsnika.

    Tarcza bojowa z ogniostali
    Wymagania: tarcze 9
    Pancerz: pancerz 60
    Cechy: siła +10, wytrzymałość +10
    Odporności: magia ognia +20
    Komentarz: Bardzo dobra tarcza. Dzięki niej nasze i tak wysokie wytrzymałość i siła będą wręcz genialne.

    Szkarłatna pawęż
    Wymagania: tarcze 10
    Pancerz: 70
    Cechy: siła +5, wytrzymałość +10, inteligencja +5, mądrość +5
    Odporności: magia ognia +5, magia lodu +5
    Komentarz: Tarcza bardzo przeciętna, porównywalna z poprzednią, a wymaga większego poziomu. Premie do cech umysłowych praktycznie nieprzydatne.

    Burzowa opoka
    Wymagania: tarcze 12
    Pancerz: 80
    Cechy: siła +15, wytrzymałość +15, zręczność +5, zwinność +5
    Szybkość: walka +5%
    Komentarz: Rzeczywiście najlepsza z tarcz. Mocno zwiększone cechy fizyczne, i jeszcze do tego przyspieszenie walki.

    Magiczne

    Tarcza run
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 1
    Pancerz: 10
    Cechy: charyzma +5
    Komentarz: Tarcza przydatna głównie kapłanom i mentatom, chociaż i tak trzeba wymienić jak najszybciej się da.

    Lemuriańska tarcza
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 2
    Pancerz: 15
    Cechy: mądrość +5
    Komentarz: Dobra tarcza, dzięki niej każdy mag będzie miał więcej magicznej mocy.

    Tarcza Księżyca
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 3
    Pancerz: 20
    Cechy: zwinność +5, inteligencja +5, mądrość -5
    Komentarz: Najsłabsza z tarcz magicznych, bowiem zmniejszenie mądrości pociąga za sobą zmniejszenie ilości many.

    Tarcza Galeritusa
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 5
    Pancerz: 25
    Cechy: wytrzymałość +10, inteligencja +10
    Komentarz: To z kolei tarcza niezwykle przydatna. Duże zwiększenie wytrzymałości to jej główna zaleta.

    Kolczasta tarcza
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 6
    Pancerz: 35
    Cechy: wytrzymałość +10, inteligencja +5, mądrość +5, charyzma +5
    Komentarz: Lepsza od pozostałej pod prawie każdym względem. Zachowuje te same zalety i wzbogaca je o wyższy pancerz i więcej premii do cech.

    Magmowa tarcza magów
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 8
    Pancerz: 40
    Cechy: wytrzymałość +5, zwinność +5
    Odporności: magia ognia +20
    Komentarz: Przydatna głównie w walce z wrogami posługującymi się ogniem. Bez odporności porównywalna z poprzednią.

    Lodowa strażniczka
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 9
    Pancerz: 45
    Cechy: inteligencja +10, mądrość +10
    Odporności: magia lodu +20
    Komentarz: Lodowy odpowiednik powyższej. Głównie dla klasycznych magów, chcących mieć więcej many i szybszą jej regenerację.

    Kryształowa tarcza magów
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 10
    Pancerz: 50
    Cechy: inteligencja +15, mądrość +10, charyzma +5
    Odporności: czarna magia +20
    Komentarz: Czarnomagiczny odpowiednik powyższych. Magowie ucieszą się z dużego bonusu do cech umysłowych.

    Tarcza krypt
    Wymagania: dowolna umiejętność magiczna 12
    Pancerz: 60
    Cechy: siła +5, wytrzymałość +5, zręczność +5, zwinność +5, inteligencja +7, mądrość +7, charyzma +5
    Odporności: magia ognia +10, magia lodu +10, czarna magia +10, magia umysłu +10
    Komentarz: Rzeczywiście najlepsza z tarcz magicznych. Zwiększa wszystkie cechy i odporności - rewelacja!

    Pozostałe

    Kościana tarcza
    Wymagania: poziom 10
    Pancerz: 35
    Cechy: siła +5
    Komentarz: Tarcza dla wojowników lekkozbrojnych, którzy nie lubią walczyć dwiema broniami. Dobrze spełnia swoje funkcje ochronne.

    Tarcza Tworsnika
    Wymagania: poziom 13
    Pancerz: 65
    Cechy: wytrzymałość +10, mądrość +10
    Odporności: magia lodu +10
    Komentarz: Obiektywnie rzec biorąc, najlepsza tarcza w grze. Premia do pancerza bardzo wysoka, a dodatkowo zwiększa zarówno zdrowie jak i manę. Do zdobycia w Ostrej skale, jako nagrodę za wykonanie zadania dla właściciela.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 2 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    ROKI
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 01.04.2008 o 20:32  

    Zapomniałeś o taczy przeklętych.

    Michał
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 30.05.2008 o 18:03  

    wlaśnie



    Ten artykuł skomentowano 2 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw