Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Poradniki • Zwodnicze Bagna • INSIMILION

    SpellForce » Solucja


    Zwodnicze Bagna

    Działy gier » SpellForce » Poradniki » Solucja
    Autor: Tallos
    Utworzono: 17.08.2007
    Aktualizacja: 06.01.2011

    Zwodnicze Bagna to lokacja również duża, ale mniej zasobna w doświadczenie niż poprzednia. O ile na tamtej szukaliśmy Dunhana, tak na tej naszym celem jest Reowys.
    Zobaczymy go już w filmiku tuż po załadowaniu mapy. Niestety, zaraz po nim będziemy musieli go zabić, jednak nie będzie to trudne. Po walce aktywuj menhir i udaj się na północny zachód. Dotrzesz do monumentu mrocznych elfów i skrzyń. Te ostatnie przeszukaj, ale posągu nie aktywuj. Zamiast tego udaj się na północny wschód. Dotrzesz do terenów żuków, które zabij. Pokonaj także wałęsającego się w okolicy orka, jednak nie podchodź zbyt blisko wieżyczek wrogiej bazy położonej nieco na wschód. Wróć teraz na południe, powinieneś dojrzeć drogę wiodącą na południowy wschód. Podążaj nią, a w pierwszym możliwym miejscu skręć na północ. Znajduje się tam baza ogrów, którą zniszcz. Wróć na południe i podążaj dalej na wschód, a potem na północny wschód. W ruinach spotkasz orków, których oczywiście zabij. Idź dalej, aż do skrzyżowania. Skręć na północny wschód, dojdziesz do menhira i obozu kupców. Aktywuj go, możesz też przyjrzeć się oferowanym towarom, choć prawdopodobnie będą one dla ciebie za drogie i mające zbyt wysokie wymagania. Wróć więc do skrzyżowania i tym razem wybierz trasę na południe, czekają cię tu walki ze słabymi pająkami. Na kolejnym rozstaju wybierz kierunek południowo-zachodni. Dotrzesz do kolejnej bazy ogrów. Zniszcz ją i zapamiętaj lokalizację tutejszego złoża arii. Wróć do skrzyżowania i udaj się na południowy wschód. Wkrótce spotkasz Zamaskowanego (bardzo ciekawa i tajemnicza postać). Dostaniesz od niego zadanie do wykonania. Dalej na wschód znajduje się menhir, który uaktywnij, a nieco dalej na południe od niego złoże księżycowego srebra. Oczywiście zabij stacjonujące w pobliżu orki. W okolicy są dwie wrogie bazy, ale sam nie dasz rady zniszczyć żadnej z nich.
    Wróć do monumentu. Aktywuj go i rozpocznij budowę bazy. Największym problemem będzie mała ilość kamienia, jak najszybciej wybuduj chatę kamieniarza. Arię najlepiej wydobywać w miejscu, gdzie kiedyś stała baza ogrów, złoże na północy jest zbyt blisko wroga. Nie wahaj się też eksploatować złoża księżycowego srebra na wschodzie, wrogowie, mimo bliskości bazy nie będą ci w tym przeszkadzać. Bohatera umieść przy drodze na południowy wschód, bowiem stamtąd będą nadciągać najsilniejsze wrogie ataki. Gdy zbierzesz około 20 żołnierzy, uderz na północ i zniszcz bazę orków, dzięki czemu ataki z tego kierunku nie będą ci już przeszkadzać. Poczekaj na rekrutację kolejnej 20-stki i wyrusz w kierunku złoża księżycowego srebra. Jeśli wrogowie zniszczyli twój menhir, odbij go. Następnie uderz na bazę orków i ogrów na północy. Ma ona spore rozmiary i jest tam kilka wież, ale jej zniszczenie nie będzie specjalnie trudne. Po walce nie zapomnij przeszukać skrzyń. Nie rozmawiaj na razie z Hortarem, zamiast tego udaj się na południe. Obok księżycowego srebra znajduje się droga na wzgórze. Idąc nią dotrzesz do obozu goblinów. Najważniejszym przeciwnikiem jest Gitzo, przy którego zwłokach znajdziesz esencję i świetny sztylet. Porozmawiaj też z Lucjuszem, zwróć uwagę na znajdujące się w jego ofercie klejnoty krwi (choć na razie cię nań nie stać). Teraz całą swoją armię przemieść w pobliże złoża arii na północ od twoich włości, a bohaterem pogadaj najpierw z Zamaskowanym (dostaniesz runę), a potem z Hortarem. Udaj się za tym drugim na północny zachód. Aktywuj znajdujący się tam menhir i monument, zwróć także uwagę na złoża niedaleko na południowy zachód, gdyż twoje poprzednie są już pewnie mocno nadwerężone. Porozmawiaj ze zdrajcą ponownie, poda ci sposób na dodarcie do Whorima.
    Zajmiemy się więc teraz tym zadaniem. Po obejrzeniu animacji bohatera dołącz do twojej armii, najlepiej teleportując się. Radziłem ci wycofać swoje oddziały, bowiem wróg ruszy na twoje włości niemałą armią. Pokonaj wszystkich i gnaj do zniszczonej bazy orków. Brama na północy jest otwarta, zniszcz więc strzegące jej wieże i pędź na wschód. Dotrzesz do kolejnego obozu, którego szefem jest Svera (w grze jest błąd w tłumaczeniu, gdyż kobieta nazywa się Obóz dowódcy Svery). Pokonaj ją, a także wszystkich pozostałych w okolicy, oczywiście zniszcz także budynki. Po walce przeszukaj ciało wojowniczki i skrzynie, znajdziesz dużo przedmiotów, jednak najważniejsze są klucz i flet. Na północy, a potem na wschodzie znajdują się kolejne wrogie obozy. Zniszcz oba i przeszukaj skrzynki. Z tego drugiego udaj się na południe, otwórz bramę i wejdź na bagna. Na ich terenie będziesz napotykał drzewołaki, musisz zabić je wszystkie. Najpierw jednak udaj się na zachód. Dotrzesz do obelisku strzeżonego przez pajęczy szept. Pokonaj goblina (zdobędziesz dużo przedmiotów) i zainteresuj się obiektem. Jest na nim kilka przycisków, wciśnięcie dwóch owocuje otrzymaniem przedmiotu. Jednak taka zabawa kosztuje sztukę złota, na razie raczej nie stać cię na takie wydatki. Udaj się więc mokradłami na wschód, a potem jedyną możliwą drogą, zabijając po drodze drzewiaki. Po średniej długości marszu dojdziesz do wejścia do wrogiej bazy, skorzystaj z niego. Obóz ma spore rozmiary, jest tam też kilka wież, ale nagrodą są dwie skrzynie. Kontynuuj marsz na wschód, pod żadnym pozorem nie skręcaj na południe. Po zabiciu ostatniego drzewołaka brama na południe od ostatniej wrogiej bazy stanie otworem. Dołączy do ciebie Hortar, ale na razie z nim nie rozmawiaj. Zamiast tego, korzystając z monumentu za wrotami, uzupełnij stan armii, którą pozostaw na razie na skrzyżowaniu. Bohaterem natomiast pogadaj z Hortarem, a potem dołącz go do armii.
    Po chwili wyświetli się scenka. Poczekaj, aż pełzaki oddalą się na południe, a sam gnaj do ich legowiska. Przeszukaj zwłoki Hortara, a także skrzynię - w tej ostatniej znajdziesz części sługi ostrzy. Teraz podążaj za pełzakami na południe, zachowując stosowną odległość. Te silne bestie zabiją za ciebie potężne orcze oddziały. Przeszukaj zwłoki, jeśli jest to możliwe. Idąc w tym kierunku dotrzesz do rozstaju. Na południu ulokowały się pełzaki, więc wybierz kierunek wschodni. Idąc drogą na północ dotrzesz do bazy Whorima. To zdecydowanie największy wrogi obóz na tym terenie, dość silnie broniony przez żołnierzy, samego maga i wieże. Zabij i zniszcz wszystko, nagroda będzie sowita. Przy zwłokach czarodzieja znajdziesz runę Reowysa, będziesz mógł także przeszukać olbrzymią ilość skrzyń. Tak obłowiony udaj się na północ, a potem skręć na południowy wschód. Po długim marszu dotrzesz do terenów skalniaków, kilka z nich spotkasz również pod drodze. Przy ich największym zgrupowaniu znajdziesz skrzynię, a w niej bardzo dobry miecz. Aktywuj również kolejny menhir, którego użyj, by znaleźć się w pobliżu Zamaskowanego. Daj mu znalezione części ostrza, dzięki czemu zrobi dla cię kolejną runę. Teraz możesz udać się już, po raz kolejny, do Mirraw Thur.






    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 12 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Frosty
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 26.08.2007 o 15:01  

    Pełzacze odbijają w dół zaraz przy wyjsciu z koryta na obszar trawiasty - zatrzymują się ciut na północ od obozu goblinów. Koło nich jest skrzynka z paroma przedmiotami. Potworki najłatwiej wykończyc z boku czarnoksiężnikami - da się dosięgnąc prawie każdego.

    Maciek
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 01.03.2008 o 21:55  

    Pełzacze po pokonaniu dwóch fal orków skręcają na południe w ślepy zaułek (pewnie go przeoczyłeś). Strzegą skrzynki.

    papuga
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 08.03.2008 o 9:09  

    wyczysciłam całą planszę ale nie mogę się dostac do tego obozu w korycie rzeki,drzwi sie nie chcą otworzyć a ten delikwent mówi że nie ruszy sie z miejsca póki nie wybiję drzewnych stworów;-/może coś przeoczylam..

    Maciek
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 09.03.2008 o 21:33  

    z tego co pamiętam, to musisz wybić wszystkie drzewce, żeby otworzył Ci bramę.

    ulv
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 13.05.2008 o 14:28  

    Mam ten sam problem... Brama nie chce sie otworzyc, choc mam klucz Svery. Drzewcow tylko dwoch moglem dosiegnac...

    ser
     

    Wędrowiec
    Temat: ej kluczem Svery musicie ot...
    Dodany: 12.02.2009 o 18:32  

    ej kluczem Svery musicie otworzyć bramę na przeciwko tej zamkniętej ona jest drewniana i ją się da otworzyć gdy to zrbsz wejdż tam i zabij drzewce a następnie idz za tym delikwentem a on każe ci się wycofać

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 1
    Temat: Wróciłem do Mirraw Thur ale...
    Dodany: 01.03.2009 o 18:17  

    Wróciłem do Mirraw Thur ale nie mogę aktywować monumentu...

    Daena
     

    Wędrowiec
    Temat: Mam ten sam problem, nie mo...
    Dodany: 20.04.2009 o 18:05  

    Mam ten sam problem, nie mogę aktywować monumentu bohaterów po powrocie do Mirraw Thur, a bez tego nie da sie popchnąć akcji do przodu....

    pushek
     

    Wędrowiec
    Temat: Pomocy!!
    Dodany: 25.04.2009 o 10:29  

    Nie moge dostac sie do Svery co robić zabilem wszystkich na mapie oprócz tam w korycie rzeki obóz Svery no i tego łepka co ma runę reyowsa

    pushek
     

    Wędrowiec
    Temat: Reyows@@!!!
    Dodany: 21.11.2010 o 18:32  

    Reyows@@!!!

    XXX
     

    Wędrowiec
    Temat: Wybiłem wszystkich na mapie...
    Dodany: 01.11.2013 o 8:10  

    Wybiłem wszystkich na mapie i niemoge dostać się do obozu goblinów. Co mam zrobić?

    Sei
     

    Wędrowiec
    Temat: Moim zdaniem exp tutaj jest...
    Dodany: 18.10.2014 o 20:07  

    Moim zdaniem exp tutaj jest podobny jak w Górach Burzowych (raczej o tą lokację chodziło autorowi poradnika, nie o Mirraw Thur), a może i nawet ciut większy.
    Odczucie mniejszego exp'a można mieć ze względu na fakt, że na każdy lvl potrzebna jest większa ilość doświadczenia - a więc musimy zabić więcej przeciwników, nawet jeśli mają zbliżony lvl do naszej postaci.
    Jeżeli komuś zależy na doświadczeniu, wówczas nie powinien wybijać obozów wroga na wschodzie (przed aktywacją pierwszego Monumentu).

    Osobiście wolałem od razu rozbudowywać bazę - wczesny atak na wroga jest jak dla mnie trochę oszustwem. Z drugiej zaś strony takie ułatwienia sobie rozgrywki może odbić się na nas później - ze względu na wolniej zdobywane doświadczenie względem fabuły gry.
    I naprawdę, wczesne wybicie baz wroga naprawdę jakoś szczególnie nie przyspieszy nam gry.:P


    Pozdrawiam.:)



    Ten artykuł skomentowano 12 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw