Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 The Bard's Tale • Amulety • INSIMILION

    The Bard's Tale


    Amulety

    Działy gier » The Bard's Tale » Opisy
    Autor: Zak
    Utworzono: 11.07.2008
    Aktualizacja: 18.11.2008

    Wgrze istnieje 25 amuletów zwiększających cechy naszego bohatera. Po osiągnięciu kolejnego poziomu, staraj się rozdzielać współczynniki po równo, gdyż nie możesz mieć więcej niż 20 punktów na każdy z nich. Nie możesz także zdobyć wszystkich amuletów, więc nie martw się, jeśli jakiegoś Ci zabraknie. Ich efekty nie kumulują się. Poniżej zamieszczam spis wszystkich amuletów oraz miejsca, w których można je zdobyć.

    Rozdział I

    Talizman Findruine - +1 do żywotności
    W Złowróżbnym lesie, porozmawiaj z myśliwym, następnie wyrusz na poszukiwanie wron razem ze swym pupilem - jeśli jakieś wywabi, szybko ustrzel je z łuku i pozwól by pies wziął jedną z nich w zęby. Udaj się teraz do myśliwego i porozmawiaj z nim. Wróć do Houton, a stamtąd udaj się do lokacji Tereny łowieckie, tam w jednym z pni znajdziesz amulet.

    Rozdział II

    Amulet Orła - +1 do rytmu
    W Kniei Uroczysko, idź do Kryjówki Ketilla. Amulet będzie w jednej ze skrzyń.

    Rękawice ze skóry borsuka - +1 do siły
    Znajdziesz je w Kniei Uroczysko.

    Królicza łapka - +1 do szczęścia
    W Kniei Uroczysko, zbadaj ciało Ogana. Wróć do Houton i porozmawiaj z matką nieszczęśnika, bądź dla niej miły, a otrzymasz amulet.

    Rozdział III

    Kamień Lia Fail - 10% do zdobywanych punktów doświadczenia
    Musisz najpierw mieć Duszka Światła. Idź do jednego z magazynów w Kirkwall, i niszcząc skrzynie, przedostań się do tej, w której spoczywa amulet.

    Rozdział V

    Srebrny naszyjnik - +1 do charyzmy
    Amulet znajdziesz w Leśnej Wieży, poziom 3.

    Rozdział VI

    Pierścień Tary - +2 do rytmu
    W Lodowych Grobowcach, bądź niemiły dla Dolyna, tyle razy, ile tylko się da. Kiedy go uwolnisz, ucieknie i zginie w pułapce, a przy jego ciele znajdziesz amulet.

    Złoty naszyjnik - +2 do charyzmy
    Aby zdobyć ten naszyjnik, musisz być miły dla Dolyna cztery razy. Po tym, jak go uwolnisz, w lokacji na północnym zachodzie, znajdziesz amulet. Gdyby Dolyn zginął - nie otworzyłbyś przejścia.

    Symbol wiatru - +1 do zręczności
    W Lodowych Grobowcach, bądź miły dla Gowera, a da Ci miecz i amulet.

    Rozdział VII

    Srebrna podkowa - +2 do szczęścia
    Amulet znajdziesz w skrzyni w lokacji Górska Wieża, poziom 2.

    Rozdział VIII

    Buty żwawości - +2 do zręczności
    W karczmie Bijak w Zachodnim Dounby odeślij wszystkich swoich towarzyszy, następnie porozmawiaj z facetem, stojącym przy wschodniej ścianie. Zgódź się na uczestnictwo w konkursie, będąc na scenie przywołaj trzech dowolnych towarzyszy, a wygrasz amulet.

    Rozdział IX

    Opończa Ossiana - +3 do charyzmy
    W Finstown, udaj się do Pubu Trowiego i przywołaj tam szczura. Jeden z wikingów przestraszy się i wręczy Ci amulet.

    Płaszcz Bronnie - +10% do szybkości regeneracji zdrowia
    Jeśli spróbujesz wejść do zbrojowni, zaatakują Cię wikingowie. Zabij ich wszystkich i dopiero wtedy wejdź do pomieszczenia, tam w skrzyni znajdziesz amulet.

    Rozdział X

    Medalion elfów - +2 do żywotności
    Będąc w Lochach MacRatha, otwórz ukryte przejście i wyciągnij amulet ze skrzyni.

    Dębowy pas - +2 do siły
    Znajdziesz w Lochach MacRatha.

    Rozdział XI

    Czterolistna koniczyna - +3 do szczęścia
    Znajdziesz w lokacji Farma.

    Pierścień złotego ostu - +50 punktów do maksymalnej ilości zdrowia
    Znajdziesz w pniu znajdującym się na północ od chaty w lokacji Farma.

    Rozdział XII

    Biała księga Rhydderch - +50 punktów do maksymalnej ilości many
    Jeśli byłeś miły dla Dolyna w rozdziale VI, to udaj się do niego po uwolnieniu robotników, otrzymasz wówczas ten amulet.

    Kamień błyskawic - +3 do zręczności
    W Jaskiniach Pływoludzi porozmawiaj z Olafem. Bądź miły, a gdy wiking skończy opowieść, dostaniesz amulet.

    Opaski Firbolgów - +3 do siły
    Po uwolnieniu Bannocka (lub po jego śmierci), dostaniesz amulet.




    Pozostałe 5 amuletów znajduję się w ruinach, których mapy musisz kupić, cztery od wędrownego trowa i jedną od kupca w Houton. Do zdobycia tych amuletów potrzebny Ci będzie Ulepszony Odkrywca.

    Ruiny Dun Ailinne

    Złota luneta - +10% do wartości znajdywanych przedmiotów

    Kopiec Ardagh

    Amulet Llyra - bonus +1k5 do zbroi

    Kopiec Carrowmore

    Flakonik Medb - +3 do żywotności

    Ruiny Tary

    Kielich Cormaca - +3 do rytmu

    Ruiny Eman Macha

    Biała księga Hergest - +10% do szybkości regeneracji many





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw