Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 The Bard's Tale • Houton • INSIMILION

    The Bard's Tale » Solucja


    Houton

    Działy gier » The Bard's Tale » Poradniki » Solucja
    Autor: Quarmug
    Utworzono: 03.12.2005
    Aktualizacja: 15.08.2008

    Houton jest pierwszym miastem w grze. Znajdziesz tu świątynię, kowala, bednarza i mnóstwo zadań do wypełnienia.


    Mapa lokacji

    Opis miejsc

    • Dziwny staruszek i gospoda - Na zewnątrz gospody spotkasz staruszka, który pomógł ci ze szczurem. Poinformuje cię, że jeśli potrzebujesz kolejnej melodii to powinieneś znaleźć trowa w Złowróżbnym Lesie. Jeśli będziesz nieuprzejmy otrzymasz amulet czarodziejki, który będzie cię leczył w zamian za Żmijowe Kamienie (ŻK), jeśli będziesz jeszcze raz niemiły dowiesz się, ze trow którego szukasz nazywa się Bannafeet.

    • Księga Zapisu

    • Kuźnia "Pod Czarnym Młotem" - Możesz tu kupić ekwipunek oraz mapę do skarbu, gdy będziesz miał dość pieniędzy kup sobie łuk, którego będziesz potrzebować w następnym zadaniu.

    • Pies - Bądź miły dla czworonoga, a zostanie on twoim towarzyszem do końca gry (ciężko ranny pies leży oszołomiony).

    • Dom mamy Ogana - Tutaj mieszka samotna kobieta, która prosi abyś znalazł i przekazał jej synowi pozdrowienia. Jeśli chodzi o syneczka to jest on rzekomo Wybrańcem, który ma uratować piękną królewnę.

    • Biuro Szeryfa Rucky'ego - Pogadaj z szeryfem, od którego dowiesz się o kłopotach miasta.

    • Niecierpliwy staruszek - Gdy na niego wpadniesz, staruszek się zdenerwuje i zażąda przeprosin. No cóż, starszym się ustępuje, a ty zachowujesz się jak gbur i wszystkich trącasz. Bądź więc miły a otrzymasz 200 PD.

    • Domostwo Darruda - Kolejny staruch, czy w tym mieście jest tylko jedna ładna wdowa? Bądź dla niego dwa razy niemiły, a zleci ci zabicie czarta żyjącego w kopcu Houton (12).

    • Domostwo - Skrzynia do ograbienia.

    • Domostwo - Jak wyżej.

    • Las Houton - Nowa lokacja - do odwiedzenia w późniejszym terminie.

    • Czarci Kopiec - Tu żyją smoki... znaczy czart.

    • Złowróżbny Las - Nowa lokacja, tutaj mieszka trow i czekają nowe zadania.

    • Domostwo - Po otworzeniu skrzyni kobieta zacznie biegać i krzyczeć, nie zwracaj na nią uwagi, obejrzyj list gończy i ruszaj dalej.

    • Dom starego Kinlersa - Podobnie jak Darrud wspomni o czarcie - po wysłuchaniu rozmowy opuść pomieszczenie.

    • Bednarz Boyd - Po rozmowie wyjdź na zewnątrz i zniszcz beczki stojące obok wejścia. Po chwili wyjdzie niezbyt zadowolony Boyd, bądź niemiły, a następnie miły, a dostaniesz zadanie zniszczenia wszystkich napotkanych w mieście beczek. Po wykonaniu zadania Boyd obsypie cię srebrem.

    • Świątynia - Tu możesz... złożyć datek na Kościół. Lub (za drobną opłatą) wyleczyć się.

    • Wyjście z miasta na główną mapę świata.

    • Studnia

    • Ciekawostka - Jeśli jesteś znudzony chodzeniem po mieście, to możesz powywracać sobie tutejsze krowy. Aby to zrobić podejdź do krowy i kliknij przycisk ataku (kursor czynności się pojawi).







    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Indiana Dżems
     

    Wędrowiec
    Temat: niecierpliwy staruszek
    Dodany: 13.02.2010 o 13:04  

    Cytat:
    Niecierpliwy staruszek - Gdy na niego wpadniesz, staruszek się zdenerwuje i zażąda przeprosin. No cóż, starszym się ustępuje, a ty zachowujesz się jak gbur i wszystkich trącasz. Bądź więc miły a otrzymasz 200 PD.



    możesz być dla niego nie miły, i w pewnym momencie gry, w którejś z lokacji, nie pamiętam w której on nagle na ciebie wpada ;p nie pamiętam ile expa jest za przeproszenie go wtedy.



    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw