Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Vampire: the Masquerade - Bloodlines • China... • INSIMILION

    Vampire: the Masquerade - Bloodlines » Solucja


    Chinatown

    Działy gier » Vampire: the Masquerade - Bloodlines » Poradniki » Solucja
    Autor: Orick
    Utworzono: 30.06.2009
    Aktualizacja: 02.08.2009

    Swoją przygodę z Chinatown rozpocznij od spotkania się z przywódczynią Kuei-Jin, Ming Xiao. Znajdziesz ją w świątyni, budynku na samym końcu głównej ulicy Chinatown. Sama rozmowa niewiele wyjaśni, jednakowoż wychodząc ze świątyni będziesz świadkiem porwania jakiejś dziewczyny. Na razie jednak niewiele powinno Cię to obchodzić, więc odłóż zabawę w bohatera i bieg za porywaczami. I tak nie uda Ci się jej póki co uratować.

    Zadania główne

    Kidnapped

    Podczas wykonywania zadania I spy Barabus, spotkasz Wong Ho, właściciela restauracji Red Dragon. Azjata jednak niespecjalnie chce Ci pomóc, ponieważ ma własny problem – członkowie tutejszego gangu Tong porwali jego córkę. Podczas rozmowy Wong odbierze telefon od porywaczy. Okazuje się, że Kiki, córka Ho, znajduje się w klubie Lotus Blossom. Wejście do tego przybytku znajdziesz na końcu uliczki naprzeciw restauracji.

    Wewnątrz czeka kilku ochroniarzy, jeżeli Twoja postać jednak nie przepada za rozwiązaniem siłowym, może zakraść się do Kiki. Po wejściu do budynku wejdź w drzwi po prawej (zamknięte, lockpicking 10 wymagany), ruszaj schodami do góry. Przejdź przez drzwi po lewej. Są zamknięte, ale wystarczy lockpicking 7, by rozwiązać ten problem. Cały czas uważaj na przeciwników z gangu Tong, którzy z wiadomych przyczyn nie pozwolą obcemu panoszyć się po ich przybytku.

    Porozmawiaj z Kiki. Teraz wystarczy wrócić do Ho.

    Jeżeli jednak wchodzisz do budynku z nadzieją na dobrą rozwałkę, mam dla Ciebie pomyślne wiadomości – czeka Cię kilka walk o średnim stopniu trudności. Przeszukaj cały parter, na pierwszym piętrze, po prawej, znajdziesz Gold Ring, który można oczywiście sprzedać. Ostatnie drzwi po prawej, oprócz kilku oprychów, skrywają też Fancy Watch. Teraz wróć na parter, wejdź schodami za pierwszymi drzwiami po prawej (licząc od wejścia). Idź na górę. Drzwi będą zamknięte, jeżeli nie masz lockpickingu 7, to możesz zdobyć klucz w pokoju dokładnie naprzeciw schodów. W pierwszym pokoju po prawej znajdziesz jeszcze 250$, jeżeli brakuje Ci kasy. Otwórz drzwi, uratuj Kiki (4 punkty doświadczenia).

    Po powrocie do Ho, Azjata podziękuje Ci za pomoc i otrzymasz dodatkowe 2 punkty doświadczenia.

    Nadal nie wiadomo jednak, dlaczego Tong porwali Kiki. Wong Ho podejrzewa jednak, że ktoś musi wspomagać gang. Jeżeli masz wysoki wskaźnik Persuassion lub Intimidation, możesz wydobyć z Ho informacje, że to Ming Xiao może być powodem wzmocnienia Tong. Po czyjej stronie stoi ta Kuei – Jin? Czy można jej ufać?

    Zanim odpowiesz sobie na te pytania, wdzięczny Ho zgodzi się na pomoc w poszukiwaniach Barabusa. Rozpocznie się quest Original Gangster

    Original Gangster

    Po uratowaniu Kiki z rąk gangu Tong, jej ojciec zgodzi się pomóc w poszukiwaniach Barabusa. Azjata wyśle Cię do Zhao, właściciela składu w Chinatown. Poszukiwany magazyn znajdziesz w drugiej części Chinatown. Będziesz musiał przecisnąć się aż do końca wąskiej uliczki naprzeciw restauracji.

    Zhao znajdziesz na piętrze magazynu. Jedyny mężczyzna, który zna aktualne położenie Barabusa, nie powie wiele. Owszem, zdradzi, że Tong ma jakiś związek z porwaniem Barabusa i poleci odnalezienie przywódcy gangu, Johny'ego, którego znajdziesz w klubie Glaze (kod: 725). Otrzymasz 3 punkty doświadczenia i rozpocznie się nowy quest - Dragon's Tail.

    Rozmowę przerwie atak zbirów z Tong. Wrogów jest naprawdę wielu, a siła rażenia, jaką posiadają, może znacznie przerastać Twoje siły. Jeżeli chcesz ich pokonać, proponuję użyć broni dystansowej. Możesz też po prostu uciec z budynku. Zhao umrze, Ty otrzymasz dwa punkty doświadczenia za przeżycie zasadzki, kiedy tylko wyjdziesz z budynku.

    Dragon's Tail

    Podczas spotkania z Zhao (quest: url=]Original Ganster), Zhao poda Ci namiary na przywódcę Tong, Johny'ego.

    Do klubu Glaze można dostać się dwoma wejściami. Polecam jednak to obok Lotus Blossom, ponieważ postawi Cię ono w znacznie korzystniejszej sytuacji. Kod drzwi do 725. Jeżeli wybrałeś drzwi nieopodal Lotos Blossom, to znajdziesz się na drugim piętrze klubu. Jeżeli jednak wybierzesz główne wejście, to czeka Cię nieprzyjemna rozmowa ze strażnikiem.

    W klubie czeka cała chmara wrogów. Ich przytłaczająca ilość może być wyzwaniem nawet dla największych wojowników. Jeżeli Twoja postać dobrze się skrada, polecam to rozwiązanie. Jeżeli jednak zdecydujesz się na walkę... życzę szczęścia. Będzie Ci ono potrzebne.

    Podwójne drzwi na drugim piętrze prowadzą do biura Johny'ego. Spotkanie z nim da Ci 5 punktów doświadczenia.

    Od samego Johny'ego wiele się nie dowiesz. Otrzyma on rozkaz zabicia Ciebie przez tajemniczego mężczyznę, którego twarz wyświetla się na telewizorze. Bez większych problemów powinieneś zabić agresora, w nagrodę otrzymasz 2 punkty doświadczenia. Teraz 'porozmawiaj' z mężczyzną w TV. Dowiesz się, że jesteś pod stałą obserwacją. Mężczyzna zaprasza Cię na spotkanie w budynku Fu Syndicate, gdzie ponoć przetrzymywany jest teraz Barabus. Rozpocznie się ostatnia część zadania poszukiwania Barabusa, Come Into My Parlor.

    Come Into My Parlor

    Po wizycie u Johny'ego, nie pozostało Ci już nic innego, jak tylko odwiedzić tajemniczego Mandaryna. Wejście do biurowca znajdziesz dokładnie naprzeciw bramy wejściowej do Chinatown, nieopodal miejsca postoju taksówek. Wejdź do środka. Skieruj się w lewo, na ekranie pojawi się Mandaryn. Poleci Ci on dalszą podróż, by uratować Barabusa...

    Pułapka!

    Platforma powiezie Cię do góry, zaś sam Mandaryn znów się objawi. Okazuje się, że wie on bardzo wiele o Spokrewnionych i Wampirach i testuje on możliwości Dzieci Nocy. Po chwili trujący gaz zostanie wpuszczony do pomieszczenia, na naszym Wampirze nie robi to jednak żadnego wrażenia. Czeka Cię teraz seria testów, którą chcąc nie chcąc, musisz przejść.

    Mandaryn użyje lamp UV, okazuje się jednak, że sztuczne światło nie czyni szkód Wampirowi. Wejdź do kolejnego pomieszczenia. Jest tutaj kilka laserów, których musisz uniknąć. Nie jest to trudne zadanie, a sam kontakt z laserem spowoduje jedynie niewielkie obrażenia. Ruszaj dalej. Kolejny test jest już bardziej wymagający. Sadystyczne maszyny, wyposażone w ostrza, krążące po całym pomieszczeniu... Musisz je dezaktywować. By to zrobić, traf w plansze (bronią palną, w walce wręcz są nieosiągalne) po lewej stronie od wejścia. Maszyny wyłączą się, a Ty będziesz mógł ruszać dalej.

    Kolejny test. Mężczyzna z krzyżem, próbujący Cię odstraszyć. Cóż, Jack we wstępie mówił, co mogą sobie z krzyżami zrobić śmiertelni. Zabij delikwenta. Po chwili pojawi się grupa żołnierzy uzbrojonych w shotguny. Nareszcie jakaś wymagająca walka! Pokonaj każdego z nich, jednego po drugim.

    Kolejny test polega na rażeniu Cię prądem. Kontakt z wodą w tym pomieszczeniu powoduje obrażenia. Zniszcz cztery generatory prądu (najlepiej na odległość, znajdź bezpieczne podesty i stamtąd oddawaj strzały) i dziarsko ruszaj dalej.

    Ostatni test sprawdzi Twoją wytrzymałość na ogień... szybko zniszcz zbiorniki z paliwem na ścianach, zanim ogień zada Ci większe obrażenia. Eksplozja zniszczy szybę, przez którą obserwował Cię Mandaryn. Ruszaj za nim. Zabij dwóch strażników, wejdź w pierwsze drzwi po lewej. Znajdziesz się w magazynie, gdzie czeka już na Ciebie mandaryn. Zabij go, z jego ciała weź klucze do celi Barabusa. No, nareszcie, zguba odnaleziona! Pozostała jednak kwestia ucieczki. Wyjdź drzwiami na dole, znajdziesz się w korytarzu, który patroluje kilku policjantów. Uważaj jednak - na końcu korytarza znajduje się winda, z której co jakiś czas 'respawnują się' nowi ochroniarze. Barabus wspomni, że należy usunąć wszelkie informacje odnośnie badań Mandaryna. Wejdź w pierwsze drzwi w drugim korytarzu (drugie, licząc od windy). Shackuj komputer, otrzymasz dostęp do serwerowni. (podwójne drzwi w korytarzu, które przed chwilą oczyściłeś). Zabij strażników, oczyść serwer, wyjdź drzwiami naprzeciw komputerów. Znów znajdziesz się w recepcji, od strony drzwi, których wcześniej nie mogłeś otworzyć. Wyjdź z budynku.
    Otrzymasz łącznie 5 punktów doświadczenia za uratowanie Nosferatu.

    Teraz można dokończyć quest I Spy Barabus.

    Italian Dinner

    To zadanie otrzymasz po uratowaniu Barabusa i rozmowie z Garym po zadaniu I Spy Barabus. Okazuje się, że sarkofag może znajdować się w rękach wampirów z klanu Giovanni. Co ciekawsze, szykuje się jakiś wielki zjazd tejże rodziny. Czas pojawić się tam jako nieproszony gość i odnaleźć poszukiwany artefakt.

    Taksówką pojedź do rezydencji Giovannich i przekonaj się, czy Gary ma rację.

    Do środka rezydencji dostać się można na kilka sposobów. Skradając się, używając swego uroku osobistego, lub wyrzynając wszystkich, którzy stoją na drodze do środka.

    'Dyplomatyczne rozwiązanie' jednak wydaje się być najciekawsze. Podejdź do mężczyzny i kobiety w pobliżu fontanny. Przekonaj ich (o ile masz wysoką Perswazję), że powinni jak najprędzej wrócić do domu. Gdy odejdą, zostawią „Giovanni Invitations”, czyli zaproszenia na zjazd rodzinny. Pokaż je ochroniarzom przy wejściu i wejdź do rezydencji. Otrzymasz 2 punkty doświadczenia.

    W salonie znajdziesz trójkę członków rodziny, którym warto się bliżej przyjrzeć. Mira, Adam i Christopher liczą na to, że osiagająć odpowiednio wysokie wpływy, zostaną przyłączeni do „Wampirzej” rodziny. Tylko jedno z nich jednak może spełnić to marzenie, a Ty możesz im w tym pomóc. Musisz po prostu zdobyć odpowiednią ilość 'brudów' na temat każdego z nich i zdradzić je jednemu z trójki, który użyje ich na własną korzyść, by pogrążyć rywali.

    Kobieta przy fortepianie to Mira. Posiadając wysoki wskaźnik „Seduction”, możesz uwieść ją. Gdy zaproponujesz jej wspólne 'wyjście', Mira nie zgodzi się. Okazuje się, że jest zarażona wirusem HIV. Można tę informację zdradzić Christopherowi i Adamowi, uzyskując tym samym jeden punkt doświadczenia i 100$.

    Mężczyzna obok filara to Adam. Zaproponuje Ci on wspólne interesy, a jeżeli będziesz mocno naciskać, Adam zdradzi Ci, że jest w ciężkiej sytuacji finansowej. Przekazanie tej informacji Mirze lub Christopherowi wiąże się ze zdobyciem punktu doświadczenia, Gold Ring oraz Fancy Watch.

    Na schodach stoi Christopher. Mądrze poprowadzona rozmowa pozwoli Ci na wydobycie od niego informacji, iż... nie jest on członkiem rodziny! Zdradź te informacje pozostałym członkom grupy (lub jednemu, jeżeli zdecydowałeś się pomóc konkretnej osobie), by otrzymać punkt doświadczenia.

    Teraz możesz porozmawiać z dziewczyną w czarnej sukni. Wysoki wskaźnik Seduction pozwala na uwiedzenie dziewczyny, która zaproponuje Ci wyjście w odosobnione miejsce. Nadia zaprowadzi Cię do biblioteki, gdzie otworzy tajne przejście do podziemi rezydencji. Na biurku leży książka Dodge II, która poprawi twój wskaźnik Dodge, o ile masz co najmniej 8 punktów Research.

    Jeżeli jednak nie jesteś towarzyskim typem, możesz zakraść się do rezydencji, lub zabić wszystkich. Druga opcja zapewni Ci ciekawą walkę z Brunem, przywódcą Giovannich. Tak czy siak, udaj się do biblioteki, jedna z pochodni (jedna z tych po prawej od wejścia) to dźwignia, która otworzy tajemne przejście do lochów Giovannich. Z kolei opcja skradania się wymaga od Ciebie poruszania się przez szyby wentylacyjne. Warto rozważyć również wejście tylnymi drzwiami.

    Niezależnie od tego jak dostałeś się do podziemi, weź teraz Giovanni Book, leżącą na stoliku w piwniczce. Książka ta potrzebna Ci jest do zadania Occultish Personality. Otwórz zamknięte drzwi (lockpicking 8) lub użyj dźwigni na stole operacyjnym, by dostać się do katakumb przepełnionych zombie. Przedzierając się przez podziemia, przeszukuj wszystkie pomieszczenia. Znajdziesz Saulocept, który zwiększy ilość otrzymywanych punktów doświadczenia za każdym razem, gdy zdobędziesz 3 lub więcej punktów.

    Na końcu katakumb znajdziesz drzwi prowadzące na niższy poziom. Przejdź przez nie. Uważaj teraz na zapadnie w podłodze, które zrzucą Cię do pomieszczenia pełnego od zombie. Jeżeli wpadniesz do loszku, nie przejmuj się, na jednej ze ścian znajdziesz tajemne drzwi, które pozwolą Ci wrócić do głównego korytarza. Jeżeli chcesz uniknąć bliskiego spotkania z martwiakami, trzymaj się prawej ściany. Tam nie będziesz musiał martwić się o zapadnie. Po dłuższej przeprawie znajdziesz kolejne przejście prowadzące na niższy poziom.

    Znajdziesz się teraz w specjalnym pomieszczeniu, gdzie przetrzymywany jest sarkofag. Nareszcie! Zanim jednak będziesz mógł się nim zaopiekować, pojawi się dwóch Kuei–Jin. Bliźniacy Blade i Claw zaszczycą Cię rozmową, jednak będzie ona krótka i zakończy się walką. Bliźniacy są mistrzami broni białej, potrafią się teleportować oraz miotać kulami energii (jak w Dragonball, hehehe), które zadają poważne obrażenia. Radzę używać broni dystansowej i trzymać się z dala od ich zabójczych broni.

    Kiedy pokonasz bliźniaków, Twym oczom pokaże się cut scenka, w której Twój bohater wiezie bezcenny sarkofag Lacroixowi. Historia powoli zmierza ku końcowi, ale przygotuj się jeszcze na wiele wrażeń!

    Zadania poboczne

    Bad Luck Farmer

    Po oddaniu gałek ocznych Lin panu Ox podczas wykonywania zadania Eye Gouge Hell, ten poprosi Cię o dosyć dziwne zadanie. Będziesz musiał stać się jego kurierem... przeklętego przedmiotu! Będziesz musiał umieścić go w jednej z szafek w klubie Lotus Blossom, znanego już Ci być może z misji Kidnapped. Dla ułatwienia szafka delikwenta została oznaczona, by zapobiec pomyłkom.

    Wyjdź ze sklepu Oxa i ruszaj uliczką vis-a-vis budynku, który właśnie opuściłeś. Wejdź do Lotus Blossom i skieruj się schodami w dół. Przejdź przez pomieszczenie z basenikiem, by dostać się do szatni. Do oznaczonej szafki włóż przeklęty talizman, dany Ci przez Oxa – jeżeli posiadasz dyscyplinę Obfuscate lub gdy posiadasz wysoki wskaźnik skradania się, warto teraz użyć tych umiejętności, by uniknąć potyczki z właścicielem szafki. W przeciwnym razie czeka cię prosta potyczka z ofiarą klątwy, która przyłapie Cię na gorącym uczynku. Otrzymasz 2 punkty doświadczenia za wykonanie zadania. Jeżeli grasz Malkavianinem i posiadasz co najmniej 3 punkty w Demention, będziesz mógł przekonać mężczyznę, że jest żabą i musi wrócić do swojego stawu. Grając Ventrue zaś możesz użyć dyscypliny Domination, by uśpić właściciela szafki.

    Wróć do pana Oxa, który ucieszy się z wykonanego zadania. Otrzymasz 250$ oraz kolejne dwa punkty doświadczenia.

    Eye Gouge Hell

    By otrzymać to zadanie, będziesz musiał odnaleźć pana Oxa w jego sklepie przy głównej ulicy Chinatown. Jest to dosyć charakterystyczny sklepik, nieopodal restauracji Wong Ho.

    Pan Ox opowie Ci historię Lin, dziewczyny, która skradła dla kogoś pewien kamień, o nadnaturalnych właściwościach. Nie chciała jednak ona oddać go zleceniodawcy. Jak nietrudno się domyślić, Lin spotkała śmierć. Mr. Ox pragnie uzupełnić zatem skład swojego sklepiku o... oczy Lin!

    Oczy znajdują się w budynku sklepu z makaronami Chiki-Mei-Mei. Główne drzwi są zamknięte na cztery spusty – Potrzebujesz 10 lockpicking, by je otworzyć! Możesz również obejść budynek i wejść tylnymi drzwiami, nie przejmując się zamkami.

    W środku budynku czai się dwóch strażników. Zabij ich lub przekradnij się. W jednym z pokojów znajdziesz chłodnię. Na podłodze leży ciało Lin. Przeszukaj je, by zdobyć oczy. Ten odrażający zabieg da Ci jednak 2 punkty doświadczenia.

    Wróć do pana Ox. Uradowany starzec da Ci 150$ za wykonanie zadania, otrzymasz także dodatkowe 2 punkty doświadczenia. Sklepikarz zleci Ci także kolejną misję – Bad Luck Farmer.

    Gone Fishin'

    Moje ulubione zadanie w tej dzielnicy. By je rozpocząć, porozmawiaj z Yukie, którą znajdziesz w jej mieszkaniu w pobliżu sklepu Chiki-Mei-Mei.

    Yukie okazuje się być... łowczynią demonów! Nie przejmuje się jednak faktem, że sam jesteś wampirem i poprosi Cię o pomoc. Demon Hengeyokai zabił jej mistrza, dziewczyna szuka teraz zemsty. Sama nie wie jednak, gdzie szukać bestii. Poprosi Cię o pomoc i o zdobycie informacji, dotyczących pobytu demona.

    Udaj się do Ming Xiao w Golden Temple na końcu głównej ulicy Chinatown. Przywódczyni Kuei – Jin, zapytana o Hengeyokai zdradzi, że zdaje sobie sprawę z jego obecności. Co więcej, zdradzi imię, pod którym aktualnie ukrywa się demon - Zygaena. Jego samego znajdziemy w restauracji Red Dragon, w rogu, nieopodal baru. Za zdobycie tych informacji otrzymasz 2 punkty doświadczenia.

    Udaj się do Red Dragon i porozmawiaj z Zygaeną. Okazuje się, że mężczyzna nie jest demonem, lecz jedynie jego wspólnikiem. Co więcej nie wydaje się on być specjalnie przejęty losem pracodawcy. Gdy otwarcie powiesz, że planujesz zabić demona, Zygaena zaproponuje zaaranżowanie spotkania w tutejszym sklepie rybnym. Otrzymasz 2 punkty doświadczenia.

    Udaj się teraz do Yukie i powiedz jej wszystko, czego się dowiedziałeś. Przekonaj ją, byś mógł jej pomóc w walce z Hengeyokai. Dziewczyna zaproponuje spotkanie przed Golden Ocean's Fish Market. Miejsce to znajdziesz w drugiej części Chinatown (będziesz musiał przecisnąc się przez uliczki naprzeciw Red Dragon, jak w queście Original Gangster. Na końcu ulicy znajdziesz poszukiwany budynek. Czeka tam już Yukie. Czas ruszać do walki!

    Po wejściu do środka nigdzie jednak nie będzie ani śladu demona. Zamiast tego czekać będzie Zygaena. Szybka rozmowa rozwieje wszelkie wątpliwości – to on jest poszukiwaną bestią, a wy wpadliście w jego zasadzkę! Zmieni się w demona o dosyć 'rybim' wyglądzie.

    Demon jest bardzo wymagającym przeciwnikiem. Jest wytrzymały, a w walce wręcz wprost zabójczy. Najlepszą taktyką na niego jest korzystanie z broni dystansowych. Warto również zniszczyć zbiorniki przy ścianach, co unieruchomi na parę sekund potwora. Uważaj jednak, ponieważ taki sam los spotka i Ciebie, jeżeli będziesz nieostrożny!

    Yukie cały czas będzie pomagać Ci swoją kataną. Jeżeli jednak w trakcie walki wyciągnie kuszę, warto zastanowić się nad... zabiciem dziewczyny! Kusza to wyjątkowo rzadka broń, którą można zdobyć tylko w niektórych miejscach w grze (podczas Hot Stripper Assasin Action!, podczas ucieczki kanałami z Ashem wykonując Hunters Hunting w Hollywood oraz przedzierając się do Ming Xiao w końcowych partiach gry).

    Gdy zabijesz demona, Yukie podziękuje za pomoc i odejdzie, ty zaś otrzymasz 3 punkty doświadczenia. Przeszukaj pomieszczenie, ponieważ za jednym z filarów znajduje się 200$, leżących na ziemi!

    The Hitman Impasse

    Podczas spacerów po Chinatown Twoją uwagę przykuć może dwóch starców. Pierwszy z nich, Lu Fang, rezyduje w restauracji Red Dragon. Drugi, Ji Wen Ja, ma niewielki kramik nieopodal Golden Temple. Jak wynika z rozmów z nimi (obojętnie w jakiej kolejności zaczniesz ten quest), panowie byli kiedyś... zabójcami! Pokłócili się oni jednak i nigdy nie zabrali zapłaty za jedną ze swych misji. Każdy ze staruszków otrzymał jeden z dwóch kluczy do kasetki z pieniędzmi. I tak panowie od lat kłócą się i nie mogą dojść do kompromisu w sprawie pieniędzy.

    Niezależnie od tego, który z nich pierwszy zleci Ci zadanie, otrzymasz propozycję zabicia konkurenta i odebrania mu kluczyka. Otrzymasz również propozycję 10% udziału w zyskach. Jednakże wizyta u ofiary sprawi, że ta złoży ofertę o 10% większą, za zabicie drugiego.

    Takie wizyty od jednego staruszka do drugiego pozwolą wywindować cenę nawet do 80% zawartości kasetki! W tym momencie będziesz musiał zgodzić się wreszcie stanąć po jednej ze stron i zabić któregoś ze staruszków. Otrzymasz wtedy 1000$ i 4 punkty doświadczenia.

    Mając jednak rozwiniętą perswazję, można przekonać staruszków, by wreszcie zakopali topór wojenny. Nie otrzymasz wtedy żadnych pieniędzy, ale dostaniesz 6 punktów doświadczenia i 1 punkt człowieczeństwa. Rozmowa z drugim ze staruszków zapewni Ci jeszcze jeden punkt człowieczeństwa.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 4 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Jimii88
     

    Wędrowiec
    Temat: Gone Fishin\'Zabawna misja ...
    Dodany: 23.05.2010 o 17:14  

    Gone Fishin'

    Zabawna misja ^^ zaraz mi sie skojarzyła z Mangą i japońskimi bajeczkami...
    Ale warto go zrobić xDD

    Yemeth
     

    Wędrowiec
    Temat: w Glaze za taką kratowaną ś...
    Dodany: 16.09.2010 o 16:58  

    w Glaze za taką kratowaną ścianą obok DJ'a jest koleś z kucykiem, którego jak się ma trochę perswazji można przekonać, żeby nas wpuścił do Johnny'ego. wtedy nie musimy ani walczyć z Tongami ani się skradać, wystarczy wejść na górę i zaszlachtować drania.

    Sethite
     

    Wędrowiec
    Temat: W \"Pułapce\".-Gdy rozwalim...
    Dodany: 14.10.2010 o 23:47  

    W "Pułapce".
    -Gdy rozwalimy zbiorniki i zabijemy strażników rozbijamy szybę kolejnego pokoju (do sekcji) i zabieramy ze stołu Squashed Odious Chalice potrzebne do kolejnych questów Garego (kolejny plakat).
    -W pokoju gdzie hackujemy kompa aby uzyskać dostęp do serwerowni, na półce jest książeczka +1 Mele.
    Gram z najnowszym dodatkiem.

    gangrelka
     

    Wędrowiec
    Temat: Dobra.Znalazłam.
    Dodany: 16.06.2011 o 14:46  

    Dobra.Znalazłam.



    Ten artykuł skomentowano 4 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw