Audiencja
Sugerowany poziom: 2
Lokalizacja startowa: Biały Sad
zadanie gÅ‚ówne
Lokalizacja startowa: Biały Sad
zadanie gÅ‚ówne
TÅ‚o fabularne:
Po spotkaniu Yennefer, Geralt zostaje wezwany na rozmowÄ™ z samym cesarzem Nilfgaardu, Emhyrem var Emreisem.
Przebieg zadania:
Gdy cut-scenka siÄ™ zakoÅ„czy, czeka ciÄ™ rozmowa z Morvranem Voorhisem. Jej przebieg zależy od tego, czy importowaÅ‚eÅ› zapis stanu gry z Wiedźmina 2 – w tym wypadku bÄ™dzie dość krótka. JeÅ›li nie zrobiÅ‚eÅ› tego, bÄ™dziesz musiaÅ‚ odpowiedzieć na kilka pytaÅ„ zwiÄ…zanych z wydarzeniami, które odbyÅ‚y siÄ™ w poprzedniej części gry.
Po zakoÅ„czonej konwersacji wybierz strój, który ci najbardziej odpowiada i pobierz naukÄ™ prawidÅ‚owego kÅ‚aniania siÄ™. NastÄ™pnie ruszaj za szambelanem na spotkanie z cesarzem.
Na miejscu bÄ™dziesz zmuszony podjąć decyzjÄ™, czy zechcesz wykorzystać zdobytÄ… przed chwilÄ… wiedzÄ™, czy też nie – nie ma to wiÄ™kszego znaczenia. Gdy rozmowa z Emhyrem dobiegnie koÅ„ca, podążaj do komnaty, w której przebywa Yen i zamieÅ„ z niÄ… kilka sÅ‚ów – dowiesz siÄ™ trochÄ™ na temat Ciri. Przed wyjÅ›ciem z izby możesz także pogadać z ambasadorem var Attre.
Zakończenie:
Za drzwiami czeka na ciebie szambelan – odbierz od niego swój ekwipunek i ruszaj do Velen.
Nagroda:
Zadanie Nilfgaardzki Å‚Ä…cznik.
Ciekawostka:
W ogrodzie skorzystaj z wiedźmiÅ„skich zmysÅ‚ów – na jednym z murów podÅ›wietli siÄ™ kamienna pÅ‚yta. WciÅ›nij jÄ…, a otworzy siÄ™ tajemna komnata po lewej. Znajdziesz tam ekwipunek dla konia oraz dokument, który wyjaÅ›nia pewne wydarzenie z pierwszej części gry.