Twórcy Wiedźmina uraczyli nas możliwością zdobycia niektórych kobiet spotkanych przez Geralta. Są takie, które zadowolisz szalikiem, ale są też dużo bardziej wymagające. Ten poradnik pomoże ci uzbierać wszystkie karty, jeśli tylko tego zapragniesz.
Prolog
Triss (Karta)
Po odparciu ataku na Kaer Mohren dowiadujemy się od Vesemira, że aby uzdrowić Triss, musimy podać jej specjalną miksturę. Do stworzenia specyfiku potrzeba: Calcium Equum (Zbrojownia), Białej Mewy (Sala Wieczorna), Oka i Pazura Przerazy (Dziedziniec – zwłoki bestii). Po zdobyciu ingrediencji należy wejść w tryb medytacji, stworzyć odpowiedni eliksir i udać się z nim do czarodziejki, która z wdzięczności pozwoli ci zostać w jej pokoju trochę dłużej.
I Rozdział
Abigail (Karta)
Pod koniec pierwszego rozdziału, po zlikwidowaniu Salamander, spotkasz ją w jaskini. Wysłuchaj jej wersji wydarzeń i powiedz, że jest piękna, co poskutkuje zdobyciem karty.
Chłopka (Karta)
Aby zdobyć jej kartę, musisz się trochę nabiegać. Kup kwiaty (zielarz stojący niedaleko karczmy) i poszukaj kobiety ubranej na biało (główna część osady) – da ci tulipany, jeśli ty jej odstąpisz przed chwilą kupione kwiatki. Te zanieś chłopce o blond włosach w zielonym ubraniu (poza osadą) – i to wszystko, karta jest twoja.
Vesna Hood (Karta)
Znajdziesz ją w karczmie, gdzie pracuje. Należy najpierw z nią porozmawiać, ale nie wybierać kwestii "A po pracy...". Następnym razem, kiedy w nocy będziesz przechodził drogą niedaleko zajazdu, napotkasz grupę oprychów napastujących Vesnę. Zabij ich, a kobietę odprowadź do domu. Gdy będzie bezpieczna, umów się z nią na schadzkę: weź ze sobą wino i udaj się wieczorem do młyna. Wiadomo chyba, co dalej?
II Rozdział
Morenn (Karta)
Przebywa w Kręgu Druidów. Nie wstydź się, zejdź od razu na sprawy damsko–męskie. Poprosi cię o przyniesienie dziesięciu skór wilków (takowe można spotkać chociażby za gajem). Po wykonaniu zadania, gdy zapyta cię o korzyści płynące z seksu, odpowiedz jej, że odstresowuje.
Plotkara (Karta)
Znajdziesz ją spacerującą po mieście (niedaleko szpitala). Jej jedyny warunek to rękawiczki, które możesz znaleźć w miejscu pracy Shani.
Półelfka (Karta)
Udaj się do domu naprzeciwko magazynu i przyjmij zadanie od przebywającego tam mężczyzny. Idź do miejsca, które ci wskaże – okaże się, że zastawiono na ciebie zasadzkę. Pokonaj przeciwników i uwolnij półelfkę, po czym udaj się do domu naprzeciwko banku Vivaldiego – lepiej zapisz grę w tym momencie. Porozmawiaj z uratowaną przez ciebie kobietą, a jeśli wybierzesz odpowiednie opcje dialogowe, w pewnym momencie pogawędka zejdzie na miłość – karta tuż, tuż.
Prostytutka (Karta)
Znaleźć ją (a właściwie je) możesz na placu przed domem Baraniny. Aby zdobyć kobietę lekkich obyczajów, musisz tylko zapłacić. Drugą możliwością jest wręczenie jej kwiatów, ale to dopiero po wykonaniu zadania "Pracujące dziewczyny".
Shani (Karta)
Pod koniec rozdziału, po wykonaniu sekcji zwłok, Shani zaprosi cię do siebie na imprezkę. Zgódź się i przyprowadź gościa (Zygfryda, Carmen albo Zoltana – według mnie najlepiej będzie, jeśli weźmiesz ze sobą tego ostatniego. Z rycerzem pokłóci się Jaskier, a z kurtyzaną Shani). Po zabawie zapytaj ją o bitwę i wręcz czerwone róże – gotowe, karta jest twoja (dodatkowo, obejrzysz także krótką scenkę z rudzielcem w roli głównej).
III Rozdział
Adda (Karta)
Na imprezie u Leuvardeena wykonuj jej zachcianki – skończy się to krótką wizytą w sypialni obok (królewna jest drugą kobietą, z udziałem której możesz obejrzeć krótki filmik).
Arystokratka (Karta)
Spotkasz dwie szlachcianki spacerujące po mieście. Jedna z nich chce pazura Kikimory (ludzie, co to za arystokratka?), a druga - jedwabny szalik.
Królowa Nocy (Karta)
Przyjmij zadanie od rycerza spotkanego w karczmie (quest „Niebieskooka”). Udaj się na piętro domu publicznego (musisz dość dużo zapłacić, chyba że na imprezie u Leuvardeena zdobyłeś specjalny sygnet). Tam wysłuchaj Królowej Nocy i zgódź się na spędzenie nocy z jej dziewczynami.
Kurtyzana (Karta)
Znaleźć ją możesz w mieście (najczęściej niedaleko karczmy). Krótka piłka – 500 orenów (300, jeśli posiadasz sygnet).
Mieszczka (Karta)
Znajdziesz ją w mieście. Po prostu wręcz jej diament i masz kolejną kartę.
Niebieskooka (Karta)
Kurtyzana ubrana na niebiesko w domu publicznym. Aby zdobyć jej kartę, musisz zapłacić 500 orenów, albo 300, jeśli posiadasz sygnet (do zdobycia na imprezie u Leuvardeena).
Rozalinda (Karta)
Upij Jaskra w karczmie, a dowiesz się o jego problemie – otóż u pewnej kobiety zostawił swoją lutnię. Jako dobry przyjaciel idź ją odzyskać. Na piętrze właściwego domu znajdziesz byłą kochankę barda – chyba wiesz, co należy zrobić?
Shani (Karta)
Po uratowaniu Alvina z rąk Salamander odeślij go do niej i przynieś dziewczynie Pierścionek z bursztynem. Jeśli przekażesz jej chłopca, nie będziesz mógł zdobyć karty Triss.
Triss (Karta)
Po uratowaniu Alvina z rąk Salamander odeślij go do niej i przynieś czarodziejce Pierścionek z rubinem. Jeśli przekażesz jej chłopca, nie będziesz mógł zdobyć karty Shani.
IV Rozdział
Celina (Karta)
Znajdziesz ją w jednym z domów w Odmętach. Aby ci się oddała, przynieś jej pierścionek.
Chłopka (Karta)
Przebywa w karczmie. Aby zdobyć tę kartę, przynieś jej cukrową lalkę (takową możesz dostać od piekarza za przyniesienie mu Białego Miodu).
Elfka (Karta)
Udaj się do jaskini nad jeziorem. Tam znajdziesz kilku nieludzi, wśród nich Toruviel i wspomnianą bezimienną elfkę – oddaj jedzenie tej drugiej i jest twoja.
Pani Jeziora (Karta)
Porozmawiaj z nią o jej rycerzach. Później zajdź do Pustelnika i poproś go o opowiedzenie historii Świętego Graala. Bogatszy o nową opowieść udaj się z powrotem do Pani Jeziora i powiedz jej, że udajesz się na poszukiwanie artefaktu. Gdy przyznasz się, iż tylko żartowałeś, dostaniesz jej kartę.
V Rozdział
Biała Rayla (Karta)
Jeśli jesteś po stronie Zakonu, to w pewnym momencie dostaniesz jej kartę.
Pielęgniarki (Karta)
Jeśli jesteś neutralny, to w pewnym momencie dostaniesz tę kartę.
Toruviel (Karta)
Jeśli dołączyłeś do Scoia’tael, to w pewnym momencie dostaniesz kartę elfki.