Wieść
Arcania: Un-Gothic Tale na E3
06.06.2009 o 22:51 / Dodał: Polinick
Obie części pokazu dostępne są na serwisie Gametrailers.com.
Komentarze
Tę wieść skomentowano 4 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Speedwagon |
Obywatel Insimilionu | Komentarzy: 186 |
Temat: Dobra czas ocenić dotychcza... | Dodany: 06.06.2009 o 23:24 |
Dobra czas ocenić dotychczasową pracę panów ze Spellbound, którą nam zaprezentowali...
Najpierw może ogólny wygląd gry, który jest niezły, gra świateł bajeczna (zwłaszcza gdy prezenter zmienił broń na kulę ognia, magicznie to wyglądało), deszcz i tworzące się kałuże też fajne. Potem, ruchy postaci - realistyczne, wreszcie bohater nie przemieszcza się niczym posąg na kółkach, w czasie ruchu, a nawet stojąc wykonuje jakieś pomniejsze ruchy całym ciałem.
Dalej, walka. Nie wiem Pol co tutaj jest podobnego do walki z Wiedźmaka, system combosów przypomina mi trochę G1 i G2, podczas gdy ogólne wrażenie przynosi na myśl G3 niestety. Przez cały trailer wydawało mi się, że facet tylko klikał LPM a bohater wykonywał energiczne ruchy mieczem, które tak jak w G3, wystarczały żeby odepchnąć od siebie całą armię przeciwników. Oby to poprawili. Używanie broni dystansowych - niezłe, mamy dwa tryby: 1. tzw. "lock on" kiedy mamy dużo łatwiejsze celowanie, ale cierpią na tym obrażenia, 2. tryb zwykły, kiedy cholernie trudno trafić (zauważcie że pośrodku celownika wtedy jest takie małe kółeczko, które non stop się przemieszcza, nawet jak bohater nic nie robi) ale za to można zadać dużo większy dmg. Potem realia...nie wiem co twórcy łykali, ale musiało być tego dużo, skoro z drzewa zrobili gildię magów ognia (tak, ognia, raczej to nie byli druidzi skoro pośród nich znajdował się "Grandmaster Milten", który swoja drogą też był dziwny, bo nie nosił żadnej szaty, tylko jakieś zwykłe ubranie). No i ostateczny wygląd bohatera, na każdym dotychczasowym gameplayu bohater nosi tę samą zbroję i hełm, ja chce go wreszcie obejrzeć!
Według mnie system walki bronią białą jest bardzo podobny do Wiedźmina. Polega na klikaniu LPM i czekaniu na właściwy moment, aby kliknąć ponownie, by kontynuować sekwencję. Oczywiście ten aspekt zdecydowanie na minus.
Ponadto denerwują te latające cyferki...
Polinick |
Mieszkaniec | Komentarzy: 238 |
Temat: [quote]Nie wiem Pol co tuta... | Dodany: 06.06.2009 o 23:38 |
Nie wiem Pol co tutaj jest podobnego do walki z Wiedźmaka, system combosów przypomina mi trochę G1 i G2, podczas gdy ogólne wrażenie przynosi na myśl G3 niestety.
A pewnie tym przypomina, że klikając w odpowiednim momencie LPM robisz combosa, jak w Wiedźminie. Gdzie tam jest podobieństwo do systemu z G1/G2, nie mam zielonego pojęcia.
A to pomarańczowe światło od kuli ognia wyglądało sztucznie i nieładnie, ale to drobnostka.
Kodi |
Wędrowiec |
Temat: Meh. | Dodany: 08.06.2009 o 15:06 |
Musze sie zgodzic, niewiele toto podobne do "prawdziwego" gothica. Poziom npcow nad glowami, latajace cyferki z obrazeniami i doswiadczeniem, i, jak juz zostalo wspomniane, gildia magow ognia w drzewach a'la morrowind O.o;
Moge się prawie założyć że klimat gry będzie gorszy niż nawet G3.
Zobaczymy jak to wyjdzie, ale pierwsze wrażenie mam złe. Już widać że to jedynie próba zarobienia na marce Gothica, nie zrobienia kolejnej gry z tej serii.
Tę wieść skomentowano 4 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.