Wieść
Cykl dnia i nocy w Wiedźminie
25.08.2004 o 13:03 / Dodał: Kocioł
Na serwisie
Gamebanshee pojawił się mały
artykuł opisujący system zmiany dnia i nocy użyty w polskiej produkcji TheWitcher oraz kilka obrazków, pokazujących jak wyglądają poszczególne pory dnia w grze. Artykuł jest udostępniony w języku angielskim.
Źródło: Gamebanshee
Komentarze
Tę wieść skomentowano 9 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Ale te screeny, szczególnie w nocy wyglądają rewelacyjnie.
Ale te screeny, szczególnie w nocy wyglądają rewelacyjnie.
fajowa grafa, ciekawy jaki sprzęt do tego bedzie potrzebny..
fajowa grafa, ciekawy jaki sprzęt do tego bedzie potrzebny..
Przekład opisu na polski ze strony cdprojektu :
"Do Neverwinter Nights zaimplementowany został system, który pozwalał grze na dynamiczne zmiany pogody i oświetlenia w miarę upływu czasu. Jednakże, z powodu wielu modyfikacji jakie poczyniliśmy oryginalnym kodzie, nie byliśmy w stanie wykorzystać tego systemu. Z racji tego, iż zmienne warunki pogodowe były dla nas bardzo ważne, zdecydowaliśmy się napisać cały system od podstaw. Mechanizm, który stworzyliśmy pozwala nam na pokazanie bardziej realistycznych zmian czasu i bardziej dynamicznych warunków pogodowych. Podczas gry cały świat zachowuje się tak jak można się tego spodziewać - cienie zmieniają swoje pozycje, słońce podróżuje po nieboskłonie, księżyc pojawia się z chwilą zapadnięcia zmroku.
Używając bardziej zaawansowanych kart graficznych, iż podczas nocy otoczenie pełne jest różnych odcieni szarości, zupełnie jak w rzeczywistości. Pogoda zachowuje się podobnie - niebo robi się zachmurzone, otoczenie robi się ciemniejsze, bardziej szare. Ciężkie, ciemne chmury pojawiają się na niebie, zaczyna podać drobny deszczyk, po czym szybko przechodzi w prawdziwą jesienną ulewę. Krople deszczu uderzające o podłoże dają realistyczny efekt rozprysku."
Przekład opisu na polski ze strony cdprojektu :
"Do Neverwinter Nights zaimplementowany został system, który pozwalał grze na dynamiczne zmiany pogody i oświetlenia w miarę upływu czasu. Jednakże, z powodu wielu modyfikacji jakie poczyniliśmy oryginalnym kodzie, nie byliśmy w stanie wykorzystać tego systemu. Z racji tego, iż zmienne warunki pogodowe były dla nas bardzo ważne, zdecydowaliśmy się napisać cały system od podstaw. Mechanizm, który stworzyliśmy pozwala nam na pokazanie bardziej realistycznych zmian czasu i bardziej dynamicznych warunków pogodowych. Podczas gry cały świat zachowuje się tak jak można się tego spodziewać - cienie zmieniają swoje pozycje, słońce podróżuje po nieboskłonie, księżyc pojawia się z chwilą zapadnięcia zmroku.
Używając bardziej zaawansowanych kart graficznych, iż podczas nocy otoczenie pełne jest różnych odcieni szarości, zupełnie jak w rzeczywistości. Pogoda zachowuje się podobnie - niebo robi się zachmurzone, otoczenie robi się ciemniejsze, bardziej szare. Ciężkie, ciemne chmury pojawiają się na niebie, zaczyna podać drobny deszczyk, po czym szybko przechodzi w prawdziwą jesienną ulewę. Krople deszczu uderzające o podłoże dają realistyczny efekt rozprysku."
Kociol musze cie ostrzec
Nie wiem czy dobrym pomyslem
jest kopiowanie czegokolwiek ze stron CDP bo moga oskarzyc o zlamanie praw autorskich tak jak bylo
w przypadku thufira
Kociol musze cie ostrzec
Nie wiem czy dobrym pomyslem
jest kopiowanie czegokolwiek ze stron CDP bo moga oskarzyc o zlamanie praw autorskich tak jak bylo
w przypadku thufira
wiadomo, cdprojekt bardzo dobrze broni swoich (kiepskich) dziel.. szczegulnie polonizacji.
wiadomo, cdprojekt bardzo dobrze broni swoich (kiepskich) dziel.. szczegulnie polonizacji.
a tak btw, czym toto sie rozni od pogody w hordach podmroku? wyglada tak samo :P co tu rewolucyjnego?
a tak btw, czym toto sie rozni od pogody w hordach podmroku? wyglada tak samo :P co tu rewolucyjnego?
"szczegulnie polonizacji. "
Sorry ale pisze sie szczególnie.
"szczegulnie polonizacji. "
Sorry ale pisze sie szczególnie.
Niezłe :) Cóż, to CDProjekt jest autorem tego tekstu, a nie tłumaczem, bo to miał być exlusive dla Gamebanshee i dlatego było po angielsku. Poza tym CDP będzie co najmniej *zadowolony* bo reklamuję ich gierkę, a przeciez o to im chodzi. Gdyby nie to - nie robili by tego opisu. To po prostu informacja nt gry, a my jako serwis o grach mamy prawo ( i jako porządny serwis - obowiązek ) ją przekazać. To przecież normalne. Po prostu jesteś AX przewrażliwiony na punkcie CDProjektu.
Niezłe :) Cóż, to CDProjekt jest autorem tego tekstu, a nie tłumaczem, bo to miał być exlusive dla Gamebanshee i dlatego było po angielsku. Poza tym CDP będzie co najmniej *zadowolony* bo reklamuję ich gierkę, a przeciez o to im chodzi. Gdyby nie to - nie robili by tego opisu. To po prostu informacja nt gry, a my jako serwis o grach mamy prawo ( i jako porządny serwis - obowiązek ) ją przekazać. To przecież normalne. Po prostu jesteś AX przewrażliwiony na punkcie CDProjektu.
"Po prostu jesteś AX przewrażliwiony na punkcie CDProjektu."
Moze i rzeczywiscie tak jest ale na pewno nie bez powodu.
I nie chodzi o zatargi Ahelora z Pero.
"Po prostu jesteś AX przewrażliwiony na punkcie CDProjektu."
Moze i rzeczywiscie tak jest ale na pewno nie bez powodu.
I nie chodzi o zatargi Ahelora z Pero.
Tę wieść skomentowano 9 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.