Wieść
Ding! Maksymalny poziom osiągnięty!
21.09.2010 o 11:17 / Dodał: Speedwagon
You didn't need to reach 99 to do anything, in almost all ways the game stopped somewhere in the 80's (for a lot of people a lot lower)
Nie musiałeś zdobywać poziomu 99 by cokolwiek osiągnąć, w praktycznie każdym przypadku gra zatrzymywała się gdzieś w granicach 80 (a dla wielu ludzi nawet niżej)
Jak więc widzimy, Blizzard doszedł do wniosku, że zbyt wysoki level cap jest tylko niepotrzebnym nikomu dodatkiem, swoistym achievementem dla co bardziej wytrwałych graczy, gdyż tak naprawdę, każdy kończy budować swoją postać na znacznie niższych poziomach. Dlatego też stworzył co następuje:
So, instead of letting it drag out to a less meaningful 80 or so levels like most people saw in Diablo II we have 60 levels of awesome; at every level you'll get a meaningful and noticeable increase in power.
Więc zamiast rozciągać rozgrywkę do bezsensownych 80 lub więcej poziomów jak to było w Diablo II, mamy teraz 60 kapitalnych leveli; każdy zdobyty poziom daje ważny i zauważalny wzrost w mocy.
Czyli niemal idealne odwzorowanie stwierdzenia "tworzymy jakość, nie ilość". A Wy jak sądzicie? Czy ta taktyka się sprawdzi? Zapraszam do komentowania!
Komentarze
Tę wieść skomentowano 2 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Pasi |
Wędrowiec |
Temat: Dla mnie bomba. Co za różni... | Dodany: 25.09.2010 o 13:11 |
Dla mnie bomba. Co za różnica czy zadajesz 17 tys obrażeń barbem na 95 lvl czy 9 tys na 80 jak i tak tego nikt nie przeżywał?
Rambo |
Wędrowiec |
Temat: Nie głupie rozwiązanie.Jest... | Dodany: 20.10.2010 o 22:48 |
Nie głupie rozwiązanie.
Jestem ciekaw jak D3 wypadnie w porównaniu ze swoim poprzednikiem, uznanym już dawno za świetnego klasyk.a
Tę wieść skomentowano 2 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.