Wieść
Fallout Online: 2077
14.01.2011 o 21:24 / Dodał: Serail
Saga Fallout od lat cieszy się niezmienną popularnością wśród fanów gier cRPG, toteż nie dziwi wcale fakt, że pomimo sędziwego wieku pierwszych dwóch części wciąż powstają do nich modyfikacje. I to właśnie o jednej z takich modyfikacji mamy przyjemność poinformować was w tej wieści. O co chodzi? O Fallout Online: 2077, czyli MMORPG korzystającym z grafik Fallouta 2, opartym na silniku stworzonym przez fanów.
No dobrze, ale jak to wszystko wyglądało będzie w praktyce? Na początku powinniśmy stworzyć własną postać, w którą się wcielimy. Aby zbudować odpowiedni klimat, należy utworzyć jej historię oraz opis, tutaj - jak mówią twórcy - będzie można wykazać się kreatywnością. W jakich realiach rozgrywał będzie się mod? Otóż, akcja dzieje się na kilka lat przed wydarzeniami z pierwszej części gry, jednak z powodu postępu technologicznego świat wyglądał będzie odrobinę inaczej. Dlaczego? Z racji tego, że Fallout 1 był projektowany do pracy z rozdzielczością 640 x 480, a dzisiejsze komputery są w stanie "udźwignąć" rozdzielczość kilkukrotnie wyższą, zatem połączono niektóre mapy miast. Na przykład Cieniste Piaski składają się z jednej dużej mapy, a Hub tylko z dwóch (w oryginale z pięciu).
Jakie jeszcze niespodzianki przygotowują dla nas twórcy FO: 2077? Ano jest ich wiele, poniżej znajdziecie niektóre z nich.
To tylko niektóre z wielu pomysłów, nad jakimi pracują twórcy moda, dlatego warto bliżej przyjrzeć się tej produkcji. Jednocześnie warto wspomnieć o tym, że grupa prowadzi nabór na scenarzystów. Więcej szczegółów na naszym forum.
> Wątek na forum dotyczący rekrutacji scenarzystów
> Oficjalna strona projektu
> Bezpośredni kontakt do teamu
No dobrze, ale jak to wszystko wyglądało będzie w praktyce? Na początku powinniśmy stworzyć własną postać, w którą się wcielimy. Aby zbudować odpowiedni klimat, należy utworzyć jej historię oraz opis, tutaj - jak mówią twórcy - będzie można wykazać się kreatywnością. W jakich realiach rozgrywał będzie się mod? Otóż, akcja dzieje się na kilka lat przed wydarzeniami z pierwszej części gry, jednak z powodu postępu technologicznego świat wyglądał będzie odrobinę inaczej. Dlaczego? Z racji tego, że Fallout 1 był projektowany do pracy z rozdzielczością 640 x 480, a dzisiejsze komputery są w stanie "udźwignąć" rozdzielczość kilkukrotnie wyższą, zatem połączono niektóre mapy miast. Na przykład Cieniste Piaski składają się z jednej dużej mapy, a Hub tylko z dwóch (w oryginale z pięciu).
Jakie jeszcze niespodzianki przygotowują dla nas twórcy FO: 2077? Ano jest ich wiele, poniżej znajdziecie niektóre z nich.
- Stworzono specjalny tryb mówienia "off game" (szary tekst), by można było coś powiedzieć jako gracz, a nie jako odgrywany bohater (na przykład zapytać się o numer komunikatora lub ilość hp)
- Zaimplementowano szyfrowane transmisje radiowe (w radiu, można wybrać klucz szyfrujący/deszyfrujący), jednak głównym priorytetem jest grywalność, dlatego szyfrowanie zostało zaprojektowano tak, by niejawna transmisja ładnie wizualnie wyglądała(kosztem minimalnie mniejszego bezpieczeństwa - chociaż deszyfrowanie może być fajną zabawą dla domorosłych kryptologów)
- Wprowadzono trzy samochody, różniące się parametrami. Można je kupić, albo ukraść (w gildii złodziei będzie można nabyć nowe klucze i zamek). Planuje się także wprowadzić możliwość modernizacji tych pojazdów.
To tylko niektóre z wielu pomysłów, nad jakimi pracują twórcy moda, dlatego warto bliżej przyjrzeć się tej produkcji. Jednocześnie warto wspomnieć o tym, że grupa prowadzi nabór na scenarzystów. Więcej szczegółów na naszym forum.
> Wątek na forum dotyczący rekrutacji scenarzystów
> Oficjalna strona projektu
> Bezpośredni kontakt do teamu
Komentarze
Tę wieść skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Tę wieść skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.