Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 I klątwa, i miłość, i zdrada • INSIMILION

    Wieść


    I klątwa, i miłość, i zdrada

    26.02.2011 o 18:12 / Dodał: Serail

    Wiedźmin był grą, która w jednym momencie rozkochała w słowiańskiej kulturze miliony graczy na całym świecie. Genialny świat, który wykreował Andrzej Sapkowski okazał się idealnym uniwersum dla gry komputerowej. Nie dziwi zatem sukces tej produkcji na światowych rynkach. Nie dziwi też fakt, że wśród fanów znajdują się ludzie, którzy postanawiają poświęcać swój wolny czas, aby także mieć swój wkład w tworzenie nowych przygód Geralta z Rivii. Do takich ludzi bez wątpienia zaliczają się Muzykanci & Square Crusaders, dwa polskie teamy modderskie, które przez dwa i pół roku pracowały w zaciszu swych domostw nad I klątwa, i miłość, i zdrada, jednej z najbardziej rozbudowanych modyfikacji na rynku gier cRPG. Więcej o samym projekcie przeczytać możecie na naszym forum. Uwierzcie, że warto.
    > Download (207 mb)
    > Oficjalna strona modyfikacji
    Źródło: Witchermod
    Dodaj do Facebook Dodaj do Wykop Dodaj do Twitter

    Komentarze

    Tę wieść skomentowano 10 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Brak avatara
    Fartuess 
    Wędrowiec
    Temat: Ehh... Pomoc SC była szcząt...Dodany: 27.02.2011 o 20:13  

    Ehh... Pomoc SC była szczątkowa... osoby które były kiedyś w SC i pracowały nad tym modem podczas prac już raczej nie uważały się za członków tego teamu (jak ja)

    W całym necie są pisane brednie o tym jak to SC bardzo pomogło tylko dlatego bo osoba która jest oficjalnie szefem kumpluje się z szefem SC...

    Brak avatara
    Vertex 
    Wędrowiec
    Temat: Świetny mod! Gratulacje dla...Dodany: 27.02.2011 o 23:01  

    Świetny mod! Gratulacje dla twórców!

    Brak avatara
    Newada 
    Wędrowiec
    Temat: Jakoś nie mogę tego moda ur...Dodany: 07.03.2011 o 12:41  

    Jakoś nie mogę tego moda uruchomić. Coś chyba robię źle. Instaluje tam gdzie mam zainstalowanego Wiedźmina, uruchamiam grę, wchodzę na "Nowa gra", "Dodatkowe przygody", i nie ma tam tego moda Pomocy!!!.

    Brak avatara
    Newada 
    Wędrowiec
    Temat: Dzięki za pomoc ? . Mod zna...Dodany: 15.03.2011 o 15:49  

    Dzięki za pomoc ? . Mod znalazł sobie jakąś inną ścieżkę i dlatego źle się instalował. Ponowne ściągnięcie moda naprawiło ten problem.

    Brak avatara
    kaleson 
    Wędrowiec
    Temat: Fartuess - gadasz brednie, ...Dodany: 13.04.2011 o 20:29  

    Fartuess - gadasz brednie, ja i wielu innych członków SC czuliśmy i czujemy się nimi nadal. Daj sobie spokój z tymi podjazdami.

    Brak avatara
    Fantasta  
    Mieszkaniec | Komentarzy: 2
    Temat: Być może Fartuessowi chodzi...Dodany: 26.04.2011 o 23:56  

    Być może Fartuessowi chodzi o to, że niezręcznie sformułowane zdanie w artykule i informacji od ludzi od PR w teamach wskazuje jakoby SC i Muzykanci razem od samego początku tworzyli tę przygodę. Inny portal określił nawet, że "M. i SC w pocie czoła przez 3 lata" czy jakoś tak, a na forum CD Action ktoś poszedł na całość i określił przygodę jako produkcję SC, ekipy od moddowania gry Gothic. A tak naprawdę jedna z drużyn pojawiła się do pomocy później, i produkcję wspomogła w warstwie muzyczno-graficznej, natomiast implementację przygody -- implementację, czyli tam gdzie się otwiera edytor gry, buduje strukturę questów, oskryptowuje potwory, wklepuje się przez setki godzin dialogi, kładzie triggery, dodaje dekoracje -- tworzyły dwie osoby z tego teamu na M, a od pewnego momentu tak gdzieś prawie 2 lata temu tylko jedna osoba została na placu boju jeśli idzie o to mozolne dłubanie w edytorze, wzięła na siebie tworzenie całej implementacji i tę implementację doprowadziła do końca razem z tłumaczeniem na angielski. Szczerze mówiąc, lepiej nie mówić o żadnych teamach, ponieważ to rodzi tylko jakieś niesnaski, jednych niesłusznie nobilituje, a innych niesłusznie umniejsza, tylko trzeba podziękować konkretnym osobom, czyli: tę ciekawą muzykę w przygodzie stworzyli Grensir i How High, wątek główny, na podstawie początkowego pomysłu Kozieka, stworzyli Dorwall i Mike, implementację niektórych zadań pobocznych i większość dekoracji stworzył Juve-fan-sebek, zadania poboczne napisali Agloval, Dorwall i Koziek, autorem zadań pobocznych "Zaklęty Krąg i "Gruby i spółka" i autorem implementacji zadania głównego plus korekty/integracji zadań pobocznych oraz tłumaczenia na angielski jest Fantasta, modele i retekstury tworzyli między innymi Fartuess, Marqson i Fantasta, cutsceny Fantasta, Adrael i Juve-fan-sebek,testował Dan, loading screeny stworzyli m.in. Maax, Fantasta i Piskor. Mam nadzieję, że wymieniłem osoby, które przyczyniły się najbardziej do powstania tej największej przygody do gry "Wiedźmin".

    Brak avatara
    Kubarpk 
    Wędrowiec
    Temat: Żenada. Skandal goni skanda...Dodany: 30.04.2011 o 18:20  

    Żenada. Skandal goni skandal, co usłyszymy jeszcze? Panu wyżej radzę być prezyzyjnym - Grenasir jest znany w internecie też (i może głównie) jako Mroczny kaleson i podobno członek Square Crusaders, takie szastanie jednym z nicków prowadzi do kolejnych skandali, bo zaraz ktoś zarzuci panu kalesonowi, że co on się tu udziela skoro nawet nie ma go w liście pana wyżej

    Brak avatara
    Kubarpk 
    Wędrowiec
    Temat: \"a na forum CD Action ktoś...Dodany: 30.04.2011 o 18:22  

    "a na forum CD Action ktoś poszedł na całość i określił przygodę jako produkcję SC, ekipy od moddowania gry Gothic"
    To chyba zamiast mieć pretensje do siebie nawzajem powinniście łapać internetowych krętaczy i oszustów :X

    Brak avatara
    Fartuess 
    Wędrowiec
    Temat: @KubarpkJa mam go nawet wpi...Dodany: 23.05.2011 o 11:16  

    @Kubarpk

    Ja mam go nawet wpisanego na gg jako "Mroczne Kalesony", ale to jest bodaj jego nick forumowy. Nick "artystyczny" to wg jego profilu na jakimś mySpacie czy czymś w tym stylu jest Grensir.

    O pracy Square Crusaders trudno mówić bo team się w sumie rozpadł przed fuzją z muzykantami(Pamiętam gdy wszystko wydawało się stracone gadałem z kalesonem na gg o próbach kontynuacji pracy). Wszystkie utwory kalesona po prostu przeszły do tej przygody, bo SC i tak by ich nie wykorzystało.

    Internetowymi krętaczami i oszustami są ci, którzy pisali, że to produkcja SC a wśród nich są "szefowie" teamu :D

    A "ten pan" wykonał prawie 90% roboty nad tą przygodą

    PS. Ten kaleson, to prawdziwy kaleson, czy po prostu Dark/koziek się podszywa? :D

    Brak avatara
    Fantasta  
    Mieszkaniec | Komentarzy: 2
    Temat: Jeszcze raz powtórzę, że wy...Dodany: 23.05.2011 o 11:21  

    Jeszcze raz powtórzę, że wymienianie jakichkolwiek teamów i ich rzekomych zasług jest nieuzasadnione, ponieważ:
    - moduł powstawał na zasadzie epizodycznej współpracy kilku osób, a praca ta była spajana przez 1-2 osoby, na których spoczywał ciężar implementacji;
    - skład tak zwanych amatorskich teamów modderskich ciągle się zmienia - nie jestem pewien czy osobę z szerokiego zaplecza kilkudziesięcioosobowego zespołu, która nic nie zrobiła dla modułu, należy porównywać z osobą, która poświęciła na to setki godzin jak powiedzmy Juve-fan-sebek (a niektórzy poświęcili jej tysiące godzin).

    Dlatego należy dziękować poszczególnym osobom, a nie zespołom, ale jeżeli komuś tak bardzo zależy na wymienianiu teamów, proszę bardzo: moduł "I klątwa, i miłość, i zdrada" został stworzony przez grupę modderską "Muzykanci", a wsparcia w warstwie muzyczno-graficznej udzielił zespół SC. Panie Kubarpk, ściągnij sobie pan changeloga i przeczytaj sobie go uważnie, a dopiero przekonasz się kto ile pracy w to włożył. Jedyne osoby które nie wymieniłem w changelogu, to Marqson, który m.in. zrobił retekstury kilku postaci oraz bodajże Koziek, który m.in. napisał "Balladę króla", mylnie podałem Darka jako autora retekstur koni, reszta jest wymieniona tak jak trzeba, łącznie z Grensirem skądinąd znanym jako Mroczne Kalesony. Współpraca z SC polegała głównie na przerzucaniu zasobów muzyczno-graficznych z ich nieukończonego projektu do W1 bodajże nazywającego się "Requiem" do modułu "I klątwa, i miłość, i zdrada". Osoby, których modele zostały wykorzystane, są w podziękowaniach w napisach końcowych. Oprócz tego, specjalnie dla "I klątwy..." Grensir rozbudował kilka swoich wcześniejszych utworów, Veq dodał retekstury koni, Maax i Elvans kilka loadingów. A dokładniej o przebiegu prac można poczytać tu:
    http://www.moddb.com/mods/and-a-curse-and-love-and-betrayal/downloads/i-klatwa-i-milosc-i-zdrada-changelog
    A tak na marginesie, wymieniana pod artykułem tak zwana "oficjalna" strona przygody linkuje do starej wersji modułu 1.1.8, gdy tymczasem dostępna już jest przecież wersja 1.2.0, która wprawdzie tytuł ma angielski i zawiera wersję angielską, ale zawiera też najnowszą wersję polską.
    Dla mnie to nie jest żenadą, panie Kubarpk, jeśli ktoś przedstawia sprawy tak, jak się miały naprawdę. No, może z drobną poprawką: być może Fartuess nie ma racji, pisząc że jakiś tam team istnieje czy nie istnieje, skoro go w nim teraz nie ma. Ale żenadą jest, jeśli Fartuess próbuje odrobinę sprowadzić niektórych fruwających w obłokach na ziemię i zostaje zakrzyczany, a osoby, które zrobiły dla modułu najwięcej czują się dziwnie czytając o pracy/współpracy od 2.5 roku z osobami, z którymi nie pracowały od 2.5 roku.



    Tę wieść skomentowano 10 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw