Wieść
Mass Effect 3 - multi, ciąg dalszy.
12.10.2011 o 20:35 / Dodał: Mieszkaniec #5566
Kolejna porcja informacji o multi z Mass Effect 3. Z racji objętości - do przeczytania w rozwinięciu wieści.
Fakty są następujące:
1) Tryb wieloosobowy twórcy chcieli wprowadzić już w pierwszej części, ale dopiero w trójce "miało by to sens"
2) Kooperacja będzie polegać na odpieraniu kolejnych, coraz większych fal wrogów. Przeciwnicy będą różni, zarówno zwykłe mięso armatnie, jaki i "cięższe" przypadki.
3) Na każdej "mapie", czy też etapie, będzie 11 fal wrogów. Za walkę otrzymamy punkty doświadczenia, które zachowamy niezależnie, czy wygramy, czy nie.
4) będziemy mogli zdobywać "nagrody' w systemie Galaxy at War, o którym wspominaliśmy, oraz "brać udział w większej walce toczonej w kampanii dla pojedynczego gracza"
5) Rozgrywki sieciowe bądą miały wpływ na kampanię Sheparda w kampanii single player, poprzez zdobywanie War Assets, które dadzą nam dostęp do sojuszniczych flot, budynków. Nie jest to jednak obowiązkowe, ponieważ wszystko praktycznie będzie można odblokować samemu w kampanii. Decyzja należy do nas.
6) Lokacje, które zwiedzimy podczas głównego wątku fabularnego, będą miejscami naszych siechiowych potyczek. Nasze postępy będziemy mogli oglądać w grze, jak i np. na FaceBooku. Być możę, gra będzie synchronizowana z tą platrofmą społeczościową.
7) Wiadomo na razie o czterech klasach dostępnych w grze - soldier, infiltrator, engineer i sentinel. W finalnej wersji ma być ich więcej, z czego część będzie trzeba odblokować.
8) Naszemu bohaterowi będziemy mogli wybrać zarówno rasę, jak i płeć czy klasę, przy czym warto wymienić, że niektóre rasy mogą lepiej sprawdzać się w jednej dziedzinie, niż inne - np. Kroganin z pewnością będzie świetnym żołnierzem. Rasy, które dotej pory były wspominane jako możliwe do wyboru to: turianie, kroganie, asari, drelle.
9) Maksymalny poziom postaci to 20. Doświadczenie będzie otrzymywać najprawdopodobniej za zabójstwa oraz asystowanie w nich, ale także za zadania - te mogą być różne, od zebrania jakiś danych, po ochranianie kolegi, gdy ten hakuje terminale.
10) Przed rozpoczęciem rozgrywki, będziemy mogli wybrać uzbrojenie oraz moce, z których będziemy korzystać. Co ciekawe, ulepszać będzie można nie tylko umiejętności, ale także broń oraz pancerz.
11) Jeśli któryś z sojuszników zostanie powalony, będziemy mieli określoną ilość czasu, by mu pomóc, zanim umrze.
To, jak na razie, tyle. Czekamy na więcej.
Fakty są następujące:
1) Tryb wieloosobowy twórcy chcieli wprowadzić już w pierwszej części, ale dopiero w trójce "miało by to sens"
2) Kooperacja będzie polegać na odpieraniu kolejnych, coraz większych fal wrogów. Przeciwnicy będą różni, zarówno zwykłe mięso armatnie, jaki i "cięższe" przypadki.
3) Na każdej "mapie", czy też etapie, będzie 11 fal wrogów. Za walkę otrzymamy punkty doświadczenia, które zachowamy niezależnie, czy wygramy, czy nie.
4) będziemy mogli zdobywać "nagrody' w systemie Galaxy at War, o którym wspominaliśmy, oraz "brać udział w większej walce toczonej w kampanii dla pojedynczego gracza"
5) Rozgrywki sieciowe bądą miały wpływ na kampanię Sheparda w kampanii single player, poprzez zdobywanie War Assets, które dadzą nam dostęp do sojuszniczych flot, budynków. Nie jest to jednak obowiązkowe, ponieważ wszystko praktycznie będzie można odblokować samemu w kampanii. Decyzja należy do nas.
6) Lokacje, które zwiedzimy podczas głównego wątku fabularnego, będą miejscami naszych siechiowych potyczek. Nasze postępy będziemy mogli oglądać w grze, jak i np. na FaceBooku. Być możę, gra będzie synchronizowana z tą platrofmą społeczościową.
7) Wiadomo na razie o czterech klasach dostępnych w grze - soldier, infiltrator, engineer i sentinel. W finalnej wersji ma być ich więcej, z czego część będzie trzeba odblokować.
8) Naszemu bohaterowi będziemy mogli wybrać zarówno rasę, jak i płeć czy klasę, przy czym warto wymienić, że niektóre rasy mogą lepiej sprawdzać się w jednej dziedzinie, niż inne - np. Kroganin z pewnością będzie świetnym żołnierzem. Rasy, które dotej pory były wspominane jako możliwe do wyboru to: turianie, kroganie, asari, drelle.
9) Maksymalny poziom postaci to 20. Doświadczenie będzie otrzymywać najprawdopodobniej za zabójstwa oraz asystowanie w nich, ale także za zadania - te mogą być różne, od zebrania jakiś danych, po ochranianie kolegi, gdy ten hakuje terminale.
10) Przed rozpoczęciem rozgrywki, będziemy mogli wybrać uzbrojenie oraz moce, z których będziemy korzystać. Co ciekawe, ulepszać będzie można nie tylko umiejętności, ale także broń oraz pancerz.
11) Jeśli któryś z sojuszników zostanie powalony, będziemy mieli określoną ilość czasu, by mu pomóc, zanim umrze.
To, jak na razie, tyle. Czekamy na więcej.
Komentarze
Tę wieść skomentowano 1 raz.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Suiseiseki |
Mieszkaniec | Komentarzy: 144 |
Temat: STO KCIUKÓW W GÓR ZA ŹRÓDŁO | Dodany: 12.10.2011 o 22:21 |
STO KCIUKÓW W GÓR ZA ŹRÓDŁO
Tę wieść skomentowano 1 raz.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.