Wieść
NwN2 - Wywiad z Urquhart
07.08.2004 o 15:41 / Dodał: Ahelor
Oto kilka informacji z wywiadu, jaki przeprowadziło
GameSpy z
Feargus Urquhart:
- W NwN2 zaczniemy grę całkowicie nowym bohaterem, którego rozwijać będziemy od 1 poziomu aż, do 20 jaki będzie można osiągnąć w trybie Single Player.
- Autorzy czerpią wiele inspiracji ze starszych gier typu Ultima IV, chcąc stworzyć klimat odmienny od ciągłego biegania i walki tylko o kolejne poziomy. Jak mówią: "Zależy nam aby gracz poczuł się częścią świata".
- Póki co nad NwN2 pracuje 10 osób.
- Podrasowana ma być także Aurora Toolset. Wiele nowinek, między którymi będzie można znaleźć np.: ustawianie kamery oraz ułatwiający pracę Module Wizzard.
Przewidywana premiera: początek 2006 roku.
A tutaj znajdziecie pierwsze 4 artworki z NwN2:
1 ,
2 ,
3 ,
4 .
Źródło: GameSpy
Komentarze
Tę wieść skomentowano 10 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Wszystko jest OK.
Wieść napisał(a):
W NwN2 zaczniemy grę całkowicie nowym bohaterem, którego rozwijać będziemy od 1 poziomu aż, do 20 jaki będzie można osiągnąć w trybie Single Player
.
Tylko niepodoba mi się to. Tyle grałem moją ukochaną postacią i w NwN II będe musiał sobie zrobić nową :(. Chyba, że zmienią decyzje.
Wszystko jest OK.
[cytat=Wieść]W NwN2 zaczniemy grę całkowicie nowym bohaterem, którego rozwijać będziemy od 1 poziomu aż, do 20 jaki będzie można osiągnąć w trybie Single Player[/cytat].
Tylko niepodoba mi się to. Tyle grałem moją ukochaną postacią i w NwN II będe musiał sobie zrobić nową :(. Chyba, że zmienią decyzje.
napisał(a):
Oto kilka informacji z wywiadu, jaki przeprowadziło GameSpy z Feargus Urquhart.
Nie powinno być (...) z Feargus'em Urquhart'em?
[cytat=]Oto kilka informacji z wywiadu, jaki przeprowadziło GameSpy z Feargus Urquhart.[/cytat]
Nie powinno być (...) z Feargus'em Urquhart'em?
Mam jeszcze pytanie: dlaczego nie działaja opcja "nowe komentarze" i "ostatnie wieści"?
Mam jeszcze pytanie: dlaczego nie działaja opcja "nowe komentarze" i "ostatnie wieści"?
Widocznie takie są wymogi fabularne ,żeby zacząć nową postać. Jeżeli fabuła będzie wymagała procesu od zera do bohatera , to raczej bez sensu byłoby wstawiać 20 poziomowego maga zaraz na początku , nie ?? Poza tym , co to za przyjemność jechać , jak kombain przez pole ??
A z tym pytaniem o niedziałające opcje (swoją drogą rzeczywiście , nie działają , i te przyciski na górnej belce też) to chyba musisz się na forum twierdzy zgłosić.
Widocznie takie są wymogi fabularne ,żeby zacząć nową postać. Jeżeli fabuła będzie wymagała procesu od zera do bohatera , to raczej bez sensu byłoby wstawiać 20 poziomowego maga zaraz na początku , nie ?? Poza tym , co to za przyjemność jechać , jak kombain przez pole ??
A z tym pytaniem o niedziałające opcje (swoją drogą rzeczywiście , nie działają , i te przyciski na górnej belce też) to chyba musisz się na forum twierdzy zgłosić.
[quote=Adbel]Nie powinno być (...) z Feargus'em Urquhart'em?[/quote]
Nazwisk z tego co wiem nie odmienia się.
[quote=Adbel]Nie powinno być (...) z Feargus'em Urquhart'em?[/quote]
Nazwisk z tego co wiem nie odmienia się.
Nazwisk nie powinno się odmieniać ale imiona chyba tak.
Nazwisk nie powinno się odmieniać ale imiona chyba tak.
To może w j.angielskim nazwisk się nie odmienia ale imiana na pewno.
To może w j.angielskim nazwisk się nie odmienia ale imiana na pewno.
"Póki co nad NwN2 pracuje 10 osób."
Malo osob! Nad DXIW pracowalo co najmniej 20 osob
"Póki co nad NwN2 pracuje 10 osób."
Malo osob! Nad DXIW pracowalo co najmniej 20 osob
- Gra będzie wydana na PC i bymoże na konsole.
- Gra opieać się będzie na zasadach D&D 3.5.
- Gra od początku tworzona będzie z myślą o modyfikacjach.
- W chwili obecnej największy nacisk położony jest na kampanii dla pojedynczego gracza.
- Twórcy chcą stworzyć świat, który będzie odgrywał ważną rolę w historii - będzie nieustannie ewoluował i zmieniał się. Aby osiągnąć ten cel podjętych zostanie wiele działań. Między innymi wszystkie kwestie dialogowe będą mówione i zsynchronizowane z ruchem warg, zmianie ulegnie również system sterowania.
-Obsidian Entertainment planuje stworzenie praktycznie nowego silnika graficznego na potrzeby gry.
- Gra będzie wydana na PC i bymoże na konsole.
- Gra opieać się będzie na zasadach D&D 3.5.
- Gra od początku tworzona będzie z myślą o modyfikacjach.
- W chwili obecnej największy nacisk położony jest na kampanii dla pojedynczego gracza.
- Twórcy chcą stworzyć świat, który będzie odgrywał ważną rolę w historii - będzie nieustannie ewoluował i zmieniał się. Aby osiągnąć ten cel podjętych zostanie wiele działań. Między innymi wszystkie kwestie dialogowe będą mówione i zsynchronizowane z ruchem warg, zmianie ulegnie również system sterowania.
-Obsidian Entertainment planuje stworzenie praktycznie nowego silnika graficznego na potrzeby gry.
Jeszcze jedno - miasto Neverwinter odegra dużą role w fabule gry!
Jeszcze jedno - miasto Neverwinter odegra dużą role w fabule gry!
Tę wieść skomentowano 10 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.