Wieść
Silnik graficzny Arcanii
19.05.2009 o 23:53 / Dodał: Orish
W sieci pojawiły się także screeny z wersji xboxowej, na których możemy już zobaczyć interfejs.
ArcaniA developed based on Trinigy’s latest Vision Engine 7™ technology – release for PC and current generation console systems
Eningen, Germany / Liezen, Austria, May 18th, 2009: JoWooD Productions and Spellbound Entertainment today announced the successful cooperation with Trinigy, a leading provider of 3D game engine technology. In the scope of a multi-platform license agreement, Spellbound is developing “ArcaniA: A Gothic Tale” utilizing Trinigy’s latest Vision Game Engine 7™.
As the publisher announced, the highly anticipated role-playing blockbuster „ArcaniA: A Gothic Tale“ will be released for both PC and current-generation console systems. ArcaniA will feature an enthralling storyline in a dense atmosphere providing a unique and easily accessible game play experience. Thanks to Trinigy’s Vision Engine 7™ ArcaniA will also set new visual standards in the genre of action role-playing games.
„By licensing Trinigy’s Vision Engine 7, Spellbound is ideally equipped to head for a great gaming experience with “ArcaniA: A Gothic Tale”, explains Michael Kairat, Producer at JoWooD Productions. “The Vision Engine ensures a high level of game quality and first-class adaptions for current-generation console systems.”
Dag Frommhold, Managing Partner at Trinigy, points out: „With ArcaniA: A Gothic Tale, another ambitious AAA title is being created with the Vision Engine. That fills us with pride and we’re delighted to support the team at Spellbound with our technology.”
„ArcaniA: A Gothic Tale is a fantastic and truly sophisticated production”, comments Armin Gessert, CEO Spellbound Entertainment. “Trinigy’s latest Vision Engine and the excellent cooperation with them provide an ideal technological foundation for a new cornerstone in the history of action role-playing games.”
Komentarze
Tę wieść skomentowano 2 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Polinick |
Mieszkaniec | Komentarzy: 238 |
Temat: Nie wiem co o tej grafice ... | Dodany: 20.05.2009 o 22:11 |
Nie wiem co o tej grafice myśleć. Na niektórych obrazkach wygląda prześlicznie, a na innych fatalnie...
Speedwagon |
Obywatel Insimilionu | Komentarzy: 186 |
Temat: Cóż, też mnie te screeny ni... | Dodany: 21.05.2009 o 17:19 |
Cóż, też mnie te screeny nie porywają, ale mam nadzieję że ich przeciętna jakość jest spowodowana wersją konsolową, która to została na nich zaprezentowana. Przynajmniej według teorii, PC-ty powinny mieć lepiej wyglądającą grafikę, a przynajmniej pozwalającą na większe podkręcenie w górę.
Dodatkowo, cholernie nie podoba mi się ten interface, poza faktem że jego kolorystyka jest daremna, krzyżyk po lewej ssie jak żołądek po głodówce (chociaż można mieć realną nadzieję, że pecetowcy po lewej nie będą mieli aż tak dużego... czegoś) a paski życia, many itd. wprawiają mnie w dygotanie ze śmiechu. Nie wiem czy konsolowcy to takie retardy, że trzeba im napisać, że czerwony pasek to życie, niebieski to mana a żółty to stamina? Trzymajcie mnie...
Tę wieść skomentowano 2 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.