Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Wiedźmin 3: Dziki Gon - Patch 1.07 na ukończeniu • INSIMILION

    Wieść


    Wiedźmin 3: Dziki Gon - Patch 1.07 na ukończeniu

    08.07.2015 o 11:32 / Dodał: Ingmar

    Szybko te dni lecą. Nieco ponad miesiąc temu cieszyliśmy się z premiery gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, a tu już mamy informacje o szykowanym patchu 1.07. Ekipa z CD Projekt Red wydaje sporo popremierowych łatek, ale to raczej dobra wiadomość. Z każdą kolejną aktualizacją nowe przygody Geralta są bardziej grywalne. Ten patch ma rozwiązać parę ważnych problemów.

    Przyjrzyjmy się liście zmian:
    • Nowy, alternatywny (opcjonalny) tryb responsywności poruszania się Geralta
    • Skrzynia dla gracza dostępna w różnych miejscach w grze. Lokacje skrzynki będą oznaczone na mapie.
    • Materiały potrzebne do wytwarzania przedmiotów oraz składniki alchemii nie będą już miały wagi.
    • Książki będą teraz umieszczane w specjalnej zakładce w ekwipunku, a pozycje przeczytane będą oznaczone graficznie.
    • Cała masa poprawek dotyczących zadań głównych oraz pobocznych.
    • Rozmaite usprawnienia w zachowaniu konia.
    • Dodano kilka metod sortowania przedmiotów w ekwipunku
    • Przepisy (alchemia oraz wytwarzanie przedmiotów) mogą być teraz przypinane, co będzie skutkowało odpowiednim zaznaczeniem potrzebnych do ich wykonania składników w panelu sklepu.
    • Usprawnienia dotyczące wydajności (efekty wizualne, cut-sceny, rozgrywka)
    Wygląda to całkiem fajnie, prawda? Mnie najbardziej ucieszył ten zmieniony tryb responsywności poruszania się Geralta. Prowadzenie naszego Wiedźmina jest dość dziwnym doświadczeniem. Nie wiem, czy to kwestia realizmu biegania, czy jakiś ponury żart twórców, ale Geralta często prowadzi mi się trudniej niż samochody w serii GTA. Jakby za bardzo się rozpędzał, łapał zbyt duże przyspieszenie i nie mógł wyhamować na czas. Efekty? Nieco absurdalne: często wpadam na ludzi w miastach i na ściany budynków. Parę razy wleciałem też w przepaść albo do wody. Oby nowy tryb poruszania się był lepszy!

    Następnie mamy parę poprawek dotyczących zarządzania ekwipunkiem. Pojawią się specjalne skrzynie na przechowywanie sprzętu, materiały do craftingu nie będą miały wagi, książki zostaną wyszczególnione w specjalnej zakładce, pojawią się też nowe metody sortowania sprzętu. To również dobra wiadomość. W "Dzikim Gonie" zbiera się sporo przedmiotów, może wreszcie uda nam się je jakoś lepiej ogarnąć. Bez regularnego czyszczenia ekwipunku - oczywiście, pomijając materiały do craftingu - pewnie już dawno bym się w tym pogubił. Za dużo mieczy i innego żelastwa.

    Prace nad aktualizacją 1.07 najwyraźniej są wymagające, więc w tym tygodniu nie otrzymamy darmowego DLC-ka. Na szczęście, rozszerzenie powróci i będzie miało premierę już w przyszłym tygodniu. Wygląda też na to, że po raz pierwszy premiera patcha odbędzie się równolegle na komputerach PC i konsolach. Poprzednie łatki z parodniowym opóźnieniem lądowały na PlayStation 4 oraz Xbox One.

    Dodaj do Facebook Dodaj do Wykop Dodaj do Twitter

    Komentarze

    Tę wieść skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Tę wieść skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw