Wieść
Wiedźmin 3: Dziki Gon - Patch 1.07 na ukończeniu
08.07.2015 o 11:32 / Dodał: Ingmar
Szybko te dni lecą. Nieco ponad miesiąc temu cieszyliśmy się z premiery gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, a tu już mamy informacje o szykowanym patchu 1.07. Ekipa z CD Projekt Red wydaje sporo popremierowych łatek, ale to raczej dobra wiadomość. Z każdą kolejną aktualizacją nowe przygody Geralta są bardziej grywalne. Ten patch ma rozwiązać parę ważnych problemów.
Przyjrzyjmy się liście zmian:
Następnie mamy parę poprawek dotyczących zarządzania ekwipunkiem. Pojawią się specjalne skrzynie na przechowywanie sprzętu, materiały do craftingu nie będą miały wagi, książki zostaną wyszczególnione w specjalnej zakładce, pojawią się też nowe metody sortowania sprzętu. To również dobra wiadomość. W "Dzikim Gonie" zbiera się sporo przedmiotów, może wreszcie uda nam się je jakoś lepiej ogarnąć. Bez regularnego czyszczenia ekwipunku - oczywiście, pomijając materiały do craftingu - pewnie już dawno bym się w tym pogubił. Za dużo mieczy i innego żelastwa.
Prace nad aktualizacją 1.07 najwyraźniej są wymagające, więc w tym tygodniu nie otrzymamy darmowego DLC-ka. Na szczęście, rozszerzenie powróci i będzie miało premierę już w przyszłym tygodniu. Wygląda też na to, że po raz pierwszy premiera patcha odbędzie się równolegle na komputerach PC i konsolach. Poprzednie łatki z parodniowym opóźnieniem lądowały na PlayStation 4 oraz Xbox One.
Przyjrzyjmy się liście zmian:
- Nowy, alternatywny (opcjonalny) tryb responsywności poruszania się Geralta
- Skrzynia dla gracza dostępna w różnych miejscach w grze. Lokacje skrzynki będą oznaczone na mapie.
- Materiały potrzebne do wytwarzania przedmiotów oraz składniki alchemii nie będą już miały wagi.
- Książki będą teraz umieszczane w specjalnej zakładce w ekwipunku, a pozycje przeczytane będą oznaczone graficznie.
- Cała masa poprawek dotyczących zadań głównych oraz pobocznych.
- Rozmaite usprawnienia w zachowaniu konia.
- Dodano kilka metod sortowania przedmiotów w ekwipunku
- Przepisy (alchemia oraz wytwarzanie przedmiotów) mogą być teraz przypinane, co będzie skutkowało odpowiednim zaznaczeniem potrzebnych do ich wykonania składników w panelu sklepu.
- Usprawnienia dotyczące wydajności (efekty wizualne, cut-sceny, rozgrywka)
Następnie mamy parę poprawek dotyczących zarządzania ekwipunkiem. Pojawią się specjalne skrzynie na przechowywanie sprzętu, materiały do craftingu nie będą miały wagi, książki zostaną wyszczególnione w specjalnej zakładce, pojawią się też nowe metody sortowania sprzętu. To również dobra wiadomość. W "Dzikim Gonie" zbiera się sporo przedmiotów, może wreszcie uda nam się je jakoś lepiej ogarnąć. Bez regularnego czyszczenia ekwipunku - oczywiście, pomijając materiały do craftingu - pewnie już dawno bym się w tym pogubił. Za dużo mieczy i innego żelastwa.
Prace nad aktualizacją 1.07 najwyraźniej są wymagające, więc w tym tygodniu nie otrzymamy darmowego DLC-ka. Na szczęście, rozszerzenie powróci i będzie miało premierę już w przyszłym tygodniu. Wygląda też na to, że po raz pierwszy premiera patcha odbędzie się równolegle na komputerach PC i konsolach. Poprzednie łatki z parodniowym opóźnieniem lądowały na PlayStation 4 oraz Xbox One.
Komentarze
Tę wieść skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Tę wieść skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.