Wieść
Za bossów odpowiedzialne było inne studio!
19.09.2011 o 22:14 / Dodał: Mieszkaniec #5566
Jak można wyczytać w Internecie - to nie pracownicy Eidos Montreal, twórcy najnowszego Deus Exa, są odpowiedzialni za niezadawalający poziom bossów w grze. Za stworzenie "najtrudniejszych" przeciwników było odpowiedzialne zupełnie inne studio, Grip Entertainment. Jak przyznał szef zespołu, głównym czynnikiem utrudniającym stworzenie satysfakcjonującej walki z bossami był ogrom możliwości, jaki mieli gracze, by prowadzić rozgrywkę. Z tego powodu ciężko było przygotować "wspaniałe doświadczenie". Dodaje jednak, że walka wciąż jest fajna, gdyż by pokonać danego bossa należy otkryć jego słaby punkt i wykorzystać tą wiedzę w praktyce, w przeciwnym razie zginiemy.
Cóż, pozostaje mieć nadzieję, że następnym razem twórcy sami zajmą się tym elementem... albo przynajmniej zatrudnią kogoś, kto jednak zna uniwersum, do którego tworzy przeciwników.
Cóż, pozostaje mieć nadzieję, że następnym razem twórcy sami zajmą się tym elementem... albo przynajmniej zatrudnią kogoś, kto jednak zna uniwersum, do którego tworzy przeciwników.
Komentarze
Tę wieść skomentowano 1 raz.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
dr.lekaż |
Wędrowiec |
Temat: Boli mnie głowa? | Dodany: 20.09.2011 o 14:50 |
Boli mnie głowa?
Tę wieść skomentowano 1 raz.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.