Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate 2 • Tron Bhaala • INSIMILION

    Baldur's Gate 2 » Solucja


    Tron Bhaala

    Działy gier » Baldur's Gate 2 » Poradniki » Solucja
    Autor: Veronique
    Utworzono: 17.09.2006
    Aktualizacja: 12.08.2008


    << poprzedniaSPISnastępna >>

    Gdy skończy się ostatnia próba w Sferze, odpocznij i przygotuj się dobrze do ostatniej walki. Jak uznasz, że jesteś gotów, wyjdź ze Sfery. Wtedy ulegnie ona zniszczeniu i nie będziesz mógł już tam wrócić.
    Znajdziesz się w innej Sferze, w miejscu, gdzie gromadziła się esencja Twojego zmarłego ojca. To jest... Tron Bhaala.
    Przywita Cię Melissana. Stwierdzi, że przybyłeś o wiele za późno. Zechce, aby Twoja esencja powiększyła jej moc. Zaatakuje Cię po raz pierwszy.
    Melissana będzie przywoływać demony do pomocy. Na początku lepiej nie rzucaj wszystkich najlepszych zaklęć, bo nie będziesz mógł ich odnowić, a starć będzie kilka. Gdy poważnie zranisz swoją przeciwniczkę, stwierdzi, że szkoda jej czasu na Ciebie i musi dalej chłonąć esencję Bhaala. Otworzy się przejście z głównej platformy na mniejszą, znajdującą się na pd-zach od niej. Tam znajduje się Yan-C-Bin i jego pomocnicy, żywiołaki powietrza i wampiryczne upiory. Musisz ich pokonać. Teraz masz chwilę czasu na wyleczenie i przygotowanie się do dalszej walki z Amelissaną. Dobrze byłoby, żebyś miał ze sobą przedmioty regenerujące, bo na całą finałową walkę może nie wystarczyć czarów i mikstur. Gdy będziesz już gotów, kliknij na sadzawką znajdującą się na platformie. Odetnie ona Amelissanę od esencji Bhaala.
    Ponownie staniesz do walki z główną przeciwniczką. Powie, że ma już dość esencji, aby móc Cię pokonać i zaatakuje. Tym razem bitwa będzie trudniejsza. Jak już uda Ci się prawie zabić Amelissanę, ona znowu ucieknie, aby chłonąć esencję Twego ojca. Otworzy się przejście na pd-wsch platformę. Będzie tam Cryonax, Książę Lodu, trolle z zamieci i lodowe salamandry. Zaatakują Cię. Po ich pokonaniu ulecz się i analogicznie do poprzedniej platformy odetnij Amelissanę od esencji.
    Po raz trzeci musisz zmierzyć się z czarownicą i jej demonami. Walka przypomina poprzednie. Amelissana znów ucieknie. Otworzy się przejście na pn-wsch platformę. Będzie tam upadły Solar z innymi demonami. Po bitwie ostatni raz odetnij Wielką Kapłankę od esencji Pana Mordu - czas na ostateczne starcie.
    Amelissana zdziwi się, że masz aż tyle mocy. Powie: "Niech zwycięzca weźmie wszystko!" i zaatakuje Cię. Gdy uda Ci się doprowadzić ją do skraju śmierci, pojawi się Solar. Oznajmi, że bogowie zdecydowali, że ta walka jest już zakończona. Amelissana będzie się buntować, ale nie zdoła odwrócić losu i zginie. Teraz anielica powie, że czas na ostateczne wypełnienie przeznaczenia. Jeśli będzie z Tobą Imoen, odda cząstkę esencji, która w niej tkwi. Wtedy staniesz się ostatnim posiadającym duszę Bhaala. Solar każe Ci wybierać - będziesz mógł przejąć całą moc Bhaala i stać się nieśmiertelnym bogiem lub oddać ją, żeby została zniszczona i pozostać wśród śmiertelnych. Twoi przyjaciele udzielą Ci rad, ale ostateczną decyzję możesz podjąć tylko Ty. Wreszcie sam możesz decydować o swoim przeznaczeniu. A czegokolwiek nie zdecydujesz, najprawdopodobniej czeka Cię wspaniała przyszłość... Gdy już dokonasz wyboru, poznasz swój przyszły los i przeznaczenie Twoich towarzyszy.

    Tak kończy się wielka przygoda Dziecka Bhaala. Podróż była długa i wyczerpująca, zginęło wielu wrogów, ale też przyjaciół. Pewnym jest, że udało się zapobiec straszliwej przepowiedni. Pieśni bardów na temat wspaniałej postaci będą brzmieć przez wieki w całych Krainach, a całe następne pokolenia zechcą naśladować niezwykłą postawę najsilniejszego z Dzieci Bhaala.


    << poprzedniaSPISnastępna >>





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 23 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    spioszeq
     

    Wędrowiec
    Temat: Po tym jak ją załatwiłem to...
    Dodany: 12.09.2011 o 10:23  

    Po tym jak ją załatwiłem to Jansen powinien zostać Panem Mordu a nie ja :D 3 kolczaste pułapki i dziewuszka leży...

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 1
    Temat: Kiedy rzucam życzenie i \"n...
    Dodany: 28.07.2013 o 15:08  

    Kiedy rzucam życzenie i "niech będzie tak, jakby cała drużyna przespała noc i od nowa zapamiętała czary" tylko główna postać odpoczywa a nie cała drużyna, można jakoś temu zaradzić?

    Piotruś
     

    Wędrowiec
    Temat: Jansen nie umie zastawiać p...
    Dodany: 10.10.2013 o 12:41  

    Jansen nie umie zastawiać pułapek. Na 10 prób raptem jedna jest zakończona sukcesem. Da się temu zaradzić?



    Ten artykuł skomentowano 23 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw