Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate 2 • Viconia DeVir • INSIMILION

    Baldur's Gate 2 » NPC


    Viconia DeVir

    Działy gier » Baldur's Gate 2 » Opisy » NPC
    Autor: Oress
    Utworzono: 26.06.2003
    Aktualizacja: 10.09.2009

    Zapytana o niedawną przeszłość, Viconia odpowie szyderczo, że nie nasza to sprawa pytać ją o takie rzeczy. Nadal można wyczuć w jej głosie dumę, kiedy opowiada o swoim domu w krainie Podmroku, w mieście Menzoberranzan. Można jednak odnieść wrażenie, że nie ma tam już dla niej miejsca, że jej rodzina i Dom stały się najprawdopodobniej ofiarami podłej polityki Drowów. W dalszym ciągu oddaje cześć Bogini Nocy Shar, co wydaje się być jedyną dobrą stroną jej wygnania. Sprawia wrażenie ponurej i zgorzkniałej i na pewno nauczyła się niejednego o nietolerancji, jaką musi znosić żyjąc wśród mieszkańców powierzchni. Jej naturalne zdolności Drowa osłabły z czasem, co przyczyniło się do jej poczucia braku przynależności.

    Statystyki:

    • Płeć - Kobieta
    • Rasa - Ciemny Elf (Drow)
    • Klasa - Kapłan
    • Charakter - Neutralny Zły

    Cechy:

    • Siła - 10
    • Zręczność - 19
    • Kondycja - 8
    • Inteligencja - 16
    • Mądrość - 18
    • Charyzma - 14

    Miejsce:
    Drowkę możemy przyłączyć, a raczej na razie uratować od śmierci z rak fanatyków, w dzielnicy rządowej, w północno - zachodniej części lokacji.

    Opinia:
    Viconia jest ZDECYDOWANIE najciekawszą postacią pośród kobiet w Cieniach Amn - nie dość, że jest świetną kapłanką, zdecydowanie najlepszą w grze, to jeszcze ma najlepiej zbudowany romans i genialny portret. Chciałoby się rzec, że ta drowka jest idealna, ale niestety ideałów nie ma i tu przekonujemy się o tym dobitnie, gdy przypatrzymy się dokładnie jej cechom, choć i tak nie jest źle, bo można je zawsze "podreperować". Viconia według mnie jedna z najpotężniejszych postaci w grze, niezabranie jej do teamu byłoby poważną stratą dla klimatu gry.

    Zalety:

    • Najlepszy kapłan w grze.
    • Świetny romans, świetna osobowość, świetny portret, świetna w ogóle...

    Wady:

    • Jej charakter.
    • Nie najlepiej rozłożone cechy (choć da się to naprawić np. jednym z pasów siły).
    Ocena:9 / 10





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 109 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · .. · 3 · 4 · (5) · 6 · Nowsze »

    Silimaure
     

    Wędrowiec
    Temat: no nie wiem... ja ją mam 1 ...
    Dodany: 28.08.2009 o 21:18  

    no nie wiem... ja ją mam 1 lini zawsze,i nie widze problemu aby Viconia z wakiera i moj bard z dwoma sejmitarami byli jedynymi postaciami walvczacymi wrecz na poziomie trudnosci maks wszystko szlachtuja,a malo co ich trafia jak bard ma kp -10 na 16poziomie a Viki -11 na 13pozimie i sile 25,zr 23,kond 23 dzieki tylko 1buffowi z 6poziomu kaplanskich czarow

    Fractal
     

    Wędrowiec
    Temat: ...
    Dodany: 14.09.2009 o 20:40  

    Świetna postać, warto choć raz skończyć grę z nią w drużynie.

    Kilka uwag :

    Zapomnieliście napisać o jej największej wadzie - drowka jest najbardziej konfliktowym npc, jeśli macie ją w drużynie to nie możecie mieć Keldorna, Mazzy czy Cernda, kłótnie między nimi kończą się rozpadem drużyny.

    Druga wada - niska siła, za niska żeby nosić zbroję płytową, potrzebuje przedmiotu podnoszącego siłę, najtańsze rozwiązanie to wekiera która podnosi siłę do 18 (do kupienia w Miedzianym Diademie).

    Czemu wszyscy piszą że to "najlepsza kapłanka" a Edwin "najlepszy mag" ? Przecież Vicky to jedyna (czysta) kapłanka a Edwin jedyny mag, przy braku konkurencji nie dziwota że są najlepsi :p

    Jako drow ma wrodzoną odporność na magię, przy użyciu odpowiednich przedmiotów/czarów można bez problemu przekroczyć 100%

    Polecam dla niej pas dający kondycję na poziomie 18 na 20h, ma go obserwator z kultu.

    W zwarciu średnio się sprawdza, z buffami owszem, wytrzymała, ale damage zadaje lipny, rzadko trafia i w ogóle ;p Lepszym pomysłem jest proca everarda.

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 182
    Temat: viconia
    Dodany: 10.02.2010 o 21:23  

    ma sporo wad, fakt. Nie będę ich pisał, bo to zrobił Fractal, więc nie będę dublował kwestii. najgorsze jest to, że jak mamy Viconię w drużynie to reputacja nam się zmniejsza. O ile złym postaciom to na rękę, to dobrym już nie. A te konflikty z innymi członkami drużyny są strasznie denerwujące. Ale co najlepszy kapłan, to najlepszy kapłan. No i ciekawy romans, ale ja wolę Aerie (łatwiejszy).

    Jondalar
     

    Wędrowiec
    Temat: Viconia - simply the best
    Dodany: 28.02.2010 o 16:42  

    To Viconia ma jakieś wady??? Nigdy nie zauważyłem : )
    Po kolei:

    1. Siła nie jest problemem - mamy w grze cztery pasy, rękawice i broń podnoszącą tę Cechę (choćby Crom Faeyer, choć tego akurat lepiej dać jakiemuś zbrojnemu).

    2. Walka. Viconia będzie zwykle w złej drużynie, czyż nie? Czyli będzie razem z Korganem i Sarevokiem. Do tego, jeśli główny bohater jest wojownikiem, to po cóż kolejna osoba na pierwszej linii frontu?

    3. Charakter. To nie wada Viconii, tylko zaleta gry. To oczywiste, że drużyna z drowem musi stracić trochę reputacji. Oczywiste jest również, że wszelkie rycerzyki i inni miłośnicy dobra będą ją zwalczać. No i ten romans... Gdzie tej płaczliwej Aerie to Viconii?

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 24
    Temat: Jej \"konwersacje\" z Sarev...
    Dodany: 28.02.2010 o 21:04  

    Jej "konwersacje" z Sarevokiem są zasmucające xD

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 182
    Temat: Jondalar1. No, ale jak dasz...
    Dodany: 17.03.2010 o 17:02  

    Jondalar
    1. No, ale jak dasz postaciom dobry ekwipunek, to nawet skończony idiota będzie dobry, więc jak dla mnie to żadne wytłumaczenie.
    2.No, tutaj Ci muszę przyznać rację.
    3.No, to już kwestia sporna. Widzisz, jedni grają drużyną złą, więc im charakter Viconi jest na rękę. Ale inni grają też postacią dobrą, i już charakter Viconi przeszkadza.
    "Oczywiste jest również, że wszelkie rycerzyki i inni miłośnicy dobra będą ją zwalczać"
    Heh. Postaci, z którymi Viconia ma na pieńku trochę dużo jest, za dużo, Viconia ma chyba najwięcej konfliktów.
    "No i ten romans... Gdzie tej płaczliwej Aerie to Viconii?"
    "DO" Viconii. No wiesz, zgadzam się, że romans najlepszy i najciekawszy, ale każdy ma swój gust, i dla mnie właśnie ten romans z Viconią jest zbyt pikantny. Wolę coś prostszego i przyjemniejszego. Jak właśnie romans z Aerie.
    No i żeby było jasne - ja nie mówię, że Viconia jest zła, wręcz przeciwnie, uważam, że to najlepszy kapłan. Ale jendak trochę wad ma. I koniec.

    Jondalar
     

    Wędrowiec
    Temat: Cóż, po to jest ten ekwipun...
    Dodany: 18.03.2010 o 22:07  

    Cóż, po to jest ten ekwipunek, żeby go dawać bohaterom :) Nie ma postaci idealnych, więc każdego trzeba upięknić pasem, rękawicami albo pierścieniem. Zawsze w BG lubiłem właśnie to, że bohaterowie nie są maszynami i coś im trzeba poprawić, dodać, ulepszyć. Bo inaczej wystarczy samemu stworzyć drużynę jak w Icewind Dale i każdego przypakować na maksa.
    Oczywiście są granice przyzwoitości - patrz Cernd. :)

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 182
    Temat: \"Cóż, po to jest ten ekwip...
    Dodany: 30.03.2010 o 22:01  

    "Cóż, po to jest ten ekwipunek, żeby go dawać bohaterom :) Nie ma postaci idealnych, więc każdego trzeba upięknić pasem, rękawicami albo pierścieniem"
    Zgadzam się, ale na ocenę to wpływać raczej nie może, no bo jak napisałem, skońcony idiota może zostać doskonale wyposażony. I co? Też wymiata?
    " patrz Cernd. :)"
    Nawet mi o tym skończonym matole nie przypominaj XD
    "Zawsze w BG lubiłem właśnie to, że bohaterowie nie są maszynami i coś im trzeba poprawić, dodać, ulepszyć"
    Tu znów masz rację - to jedna z zalet Baldura, bo to jest bardzo realistyczne - źle by zrobili twórcy, gdyby dali jakąś "postać idealną".

    SaoSin
     

    Wędrowiec
    Temat: Mam wątpliwości bo jakoś ta...
    Dodany: 28.08.2010 o 9:26  

    Mam wątpliwości bo jakoś tak w pierwszej części o ile konkurencjii nie miała Viconia to teraz ma (Aerie) . A jeszcze pamiętam jak wyglądało gdy Viconie w BG 1 posyłałem do walki na przód no niestety ten 1 Atak na runde robił swoje... 18/00 siły niestety tego nie zmienia...

    Eryk
     

    Wędrowiec
    Temat: Dzisiaj zmarła Pani Kownack...
    Dodany: 01.12.2010 o 10:50  

    Dzisiaj zmarła Pani Kownacka, która podkładała jej głos. Niech spoczywa w pokoju.

    Jondalar
     

    Wędrowiec
    Temat: @ErykDzięki, że o tym napis...
    Dodany: 09.12.2010 o 17:21  

    @Eryk
    Dzięki, że o tym napisałeś. Ja przez dłuższy czas byłem odcięty od kompa i nie mogłem...
    Tak, niestety wykrusza nam się Wielka Kadra Baldur's Gate. Niedawno była przecież piąta rocznica śmierci Marka Perepeczki, czyli naszego Keldorna. A Krzysztof Kolberger (Irenicus) od dawna zmaga się z chorobą...
    Oby nam nasi herosi żyli jak najdłużej.

    Amos
     

    Wędrowiec
    Temat: [*][*]
    Dodany: 09.12.2010 o 22:18  

    [*][*]

    andrzejos
     

    Wędrowiec
    Temat: Plusy: klimat postaci , tek...
    Dodany: 21.12.2010 o 20:36  

    Plusy: klimat postaci , teksty , osobowosc , dobra zrecznosc i madrosc , full wypas slotów na czary kapłanskie no i ten gooracy romans ;-)
    Minusy: sila ( pas lub rekawice niezbedne ) i kondycja oraz konfliktowosc z innymi NPC.
    Moja ocena: 9-/10, polecam !!!

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 13
    Temat: Jak dla mnie najlepszy NPC ...
    Dodany: 27.01.2011 o 8:33  

    Jak dla mnie najlepszy NPC w grze, lepszy niż Sarevok, który świetne statystki ale możemy grać nim tylko w dodatku, a Viconię można mieć niemal przez całą grę. Świetna w swojej klasie a na dodatek niesamowicie klimatyczna. Miałem ją w drużynie i nikomu ni przeszkadzało, że ja grałem paladynem a ona jest złą drowką.

    mizeriowy
     

    Wędrowiec
    Temat: Kaplanka swietna, odpornosc...
    Dodany: 09.02.2011 o 0:34  

    Kaplanka swietna, odpornosc na magie sie przydaje, ale w zwarciu duzo nie zdziala, dlatego polecam raczej wziac Anomena.

    Dakota
     

    Wędrowiec
    Temat: Pamiętam, jak strzeliła tek...
    Dodany: 26.02.2011 o 20:55  

    Pamiętam, jak strzeliła tekstem do pewnej urzędniczki, że wytnie jej język. Jak miała jeszcze lepsze teksty z innymi osobami, to rzeczywiście jest niezła. :D

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 4
    Temat: No, nie powiedziałbym że je...
    Dodany: 17.06.2012 o 12:09  

    No, nie powiedziałbym że jest taka fajna - Miałem ja reputacje heroiczny, Korgana i Vicionie i co? O jeden więcej reputacji, a ona odchodzi a po kilku sekundach KORGAN

    MrS
     

    Wędrowiec
    Temat: Czytałem wyżej dużo o jej z...
    Dodany: 13.07.2012 o 7:41  

    Czytałem wyżej dużo o jej złym charakterze... Ale czy pamiętacie co po rozwijaniu z nią romansu można "zrobić" z jej charakterem? No właśnie - zmienić. Po tym nawet praworządnemu dobremu nie powinna przeszkadzać ;D Więcej nie będę pisał, bo już wszystko zostało chyba napisane.

    smil33xd@gmail.com
     

    Wędrowiec
    Temat: [*] \"[…]Życie jest t...
    Dodany: 24.07.2012 o 22:11  

    [*] "[…]Życie jest tylko przechodnim półcieniem,
    Nędznym aktorem, który swoją rolę
    Przez parę godzin wygrawszy na scenie
    W nicość przepada - powieścią idioty,
    Głośną, wrzaskliwą, a nic nie znaczącą." - Makbet [*] [*] [*]

    Co do Viconi... Osobiście 1000000x wolę, ją i znosić jej humorki niż wsiąść do drużyny tego leszcza anomena... *-* Boże, jak ja go nie nawidze XD Raz, go miałem, kiedy grałem gdzieś 6 lat temu, a może i dawniej to było.. ;) Zresztą mniejsza o to, wiem że, od tej pory się zraziłem do niego i nadal nie zamierzam go brać ;D A Vicona, się robi ciekawa jak masz przy sobie inne dziewczyny, wtedy dopiero zaczyna się jatka/ walka o faceta :DD Hahah ];>

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 2
    Temat: @smil33xdEch nie rozumiem t...
    Dodany: 05.10.2012 o 10:32  

    @smil33xd
    Ech nie rozumiem tego porównania Annomen - Viconia. Viconia fakt NAJLEPSZY KAPŁAN
    Ale Anno jest Woj/Kap . To mega uber tank.
    Może mieć 5 gwiazdek w broni. Miałem ostatnio drużynę
    -Keldron (robił pogrom z Karsomirem i prawdziwym widzeniem)
    -Anno buffował i robił za support woja (CBW albo CF)
    -Ja łucznik (postrach wszystkich light i robe userów)
    -Jan (kusza ognistych zębów, czary wzmacniające i zdejmowanie osłon )
    -Immoen (sentyment :) typowo ofensywnie plugawe uwiądy itp)
    Anno ma tą przewage że mimo bycia trochę gorszym kapłanem może nawet w zupełności wystarczyć jako jedyny zbrojny na 1 lini.



    Ten artykuł skomentowano 109 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · .. · 3 · 4 · (5) · 6 · Nowsze »

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw